je word echt burgelijk! Pas maar op, zometeen ben je zwanger en loop je met een kinderwagen en 5 koters ernaast en ben je getrouwd en woon je in Almerequote:Op donderdag 14 februari 2008 10:23 schreef samjustme het volgende:
Happy Valentine en het trieste is dat ik het voor de eerste keer met een vriend vier en we geven elkaar nog eens een presentje![]()
Ik ben geen b lieverd ik word sowieso niet zwanger gemaaktquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:29 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je word echt burgelijk! Pas maar op, zometeen ben je zwanger en loop je met een kinderwagen en 5 koters ernaast en ben je getrouwd en woon je in Almere
-edit-
Ik vergat nog te zeggen dat je er dan uit ziet alsof een kam door je haren halen en er überhaupt leuk uitzien te veel werk voor je is.
ok, maar jij top?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:52 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik ben geen b lieverd ik word sowieso niet zwanger gemaakt.
Ja! Jij!quote:
Happy Valentine voor iedereen hier.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:23 schreef samjustme het volgende:
Happy Valentine en het trieste is dat ik het voor de eerste keer met een vriend vier en we geven elkaar nog eens een presentje![]()
Wees niet zo verbaasdquote:
Jap was goed te doen hoor!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:46 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja! Jij!
Je hebt het geprobeerd die amaretto?
bailysquote:
Heel veel sterkte jongen, god zal vast en zeker een mooi plekje voor hem hebben.quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:35 schreef Coastertommm het volgende:
Gisteren opa onverwachts overleden. Hoe kut is dat, echt, heb niet eens afscheid meer kunnen nemen.
quote:
Dus je neemt genoegen met altijd watquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Vermogen om jongens aan de haak te slaan , dat is toch niet zo lastig? Je moet gewoon mooi rechtop staan (schouders recht, borst naar voor, buik in) , grote ogen opslaan en een beetje liefjes lachen, dan komt er altijd wel wat opaf![]()
hij heeft wel gelijk, en je kan "altijd wat" toch gewoon afwijzenquote:Op donderdag 14 februari 2008 13:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Dus je neemt genoegen met altijd wat.
quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:02 schreef samjustme het volgende:
Uh gefeliciteerd Cairon dan. Maar ja heeft ook een voordeel jarig zijn op Valentijnsdag ben je altijd verzekerd van een kaart.
Ik word alleen chago en bitchig van Me dont like that at allquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:04 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk, en je kan "altijd wat" toch gewoon afwijzen
You wont get any for yoursquote:
Mop ik heb anders net een kaartje binnenquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:16 schreef samjustme het volgende:
[..]
You wont get any for yours. Ik wou nog R sms maar ik dacht doe toch maar niet lijk ik anders wel op een stalker.
Ik bedoelde voor je verjaardag mutsquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:17 schreef MisterO het volgende:
[..]
Mop ik heb anders net een kaartje binnen
Nee, niet van R of K, maar van Jquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor je verjaardag mutsen ofcourso you get one is het van R of je vorige
.
Machtig! vind dit echt lachen!. Trouwens, wel met een vrij harde g gezongen af en toe..quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:23 schreef Cybart het volgende:Sebastian (kleine zeemeermin) bezingt Joran & Nathalee
Wat erg, ik krijg net een kaartje binnen van Rquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ik bedoelde voor je verjaardag mutsen ofcourso you get one is het van R of je vorige
.
zoals zelfmoord bedoel je?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Zijn hier mensen met speciale valentijnsplannen??
bijvoorbeeld ja?quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
zoals zelfmoord bedoel je?
Geweldig!!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:23 schreef Cybart het volgende:Sebastian (kleine zeemeermin) bezingt Joran & Nathalee
Had er nog niet bij stilgestaan, maar dat is ook nog een idee jah...quote:
ja ik ga met Ang3l uit vanavond en blijf er ook slapenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:16 schreef MisterO het volgende:
Zijn hier mensen met speciale valentijnsplannen??
Nee niet jaloers. Veel plezier, nog specifiek ergens heen?quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja ik ga met Ang3l uit vanavond en blijf er ook slapen![]()
niemand jarloers ?
Zolang je maar niet speelt met z'n silver surfer onderbroekquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niemand jarloers ?
Zolang jullie maar niet naar de Media Markt gaan! Verder kan het me natuurlijk niks schelen al ga je er inwonen. Al bekras je al zun wanstaltige dvd's. Al mors je op de bank. Al neuk je hem naar een andere .... ik sla door. Sorry.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
niemand jarloers ?
nou nou nou nouquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:26 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zolang jullie maar niet naar de Media Markt gaan! Verder kan het me natuurlijk niks schelen al ga je er inwonen. Al bekras je al zun wanstaltige dvd's. Al mors je op de bank. Al neuk je hem naar een andere .... ik sla door. Sorry.
vertel vertelquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:33 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar Ang3l hééft alléén maar wanstaltige dvd's! Echt hoor!
Nee, nee, nee, dat is een gesloten boek. Een boek dat overigens in meer dan honderdenvierentwintig landen verboden is! Natuurlijk kan ik er zo af en toe wel een uitrekseltje van maken, maar niet nu. Ik moet weg.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:35 schreef Cybart het volgende:
[..]
vertel vertel
jij hebt de inside information....
let's bring on the sleeze & dirt
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:41 schreef Parleur het volgende:
[..]
Nee, nee, nee, dat is een gesloten boek. Een boek dat overigens in meer dan honderdenvierentwintig landen verboden is! Natuurlijk kan ik er zo af en toe wel een uitrekseltje van maken, maar niet nu. Ik moet weg.
Als ie straks terug is van zun voorraadverschillen wegmoffelen... dan ben ik hier niet geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |