Ik schrok, had helemaal geen 'beweging' in de foto verwacht...quote:
apearantly.quote:
slaap lekker, en dan morgen als meerderjarige jarig zijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
Hehe, mooi.
Ik ga slapen. Veel te lang bezig geweest met een kuthandelingsdeel voor wiskunde wat ik nu nog niet af heb, en wat ik wel gedaan heb is waarschijnlijk fout. >.>
Welterusten!
Humzquote:
Waarover?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:07 schreef MrBrightside het volgende:
Hehe, mooi.
Ik ga slapen. Veel te lang bezig geweest met een kuthandelingsdeel voor wiskunde wat ik nu nog niet af heb, en wat ik wel gedaan heb is waarschijnlijk fout. >.>
Welterusten!
Ja maar dit was echt VIES ! Een vriendin en ik waren vanmiddag aan het shoppen in dordrecht, en het was zo gruwelijk koud dat we toe waren aan koffiequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:29 schreef TheaterMaMa het volgende:
soja melk lijkt me zowieso smerig
kom maar langs, dan kunnen we het er over hebbenquote:
En wat is daar de oorzaak van? Die 10 jaren?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom maar langs, dan kunnen we het er over hebben
tja de tijden zijn veranderd, 10 jaar geleden besprak ik politiek en bedreef ik sex
nu bedrijf ik politiek en bespreek ik sex
Er valt weinig over te bespreken hoor.. hehequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kom maar langs, dan kunnen we het er over hebben
tja de tijden zijn veranderd, 10 jaar geleden besprak ik politiek en bedreef ik sex
nu bedrijf ik politiek en bespreek ik sex
ik weet het niet joh, ik heb eigenlijk maar 1 echte relatie gehad, die duurde 2,5 jaar en misschien ben ik ergens tijdens die relatie het vermogen een man/jongen aan de haak te slaan verloren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:44 schreef Zakje het volgende:
[..]
En wat is daar de oorzaak van? Die 10 jaren?
Date nr 4?quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er valt weinig over te bespreken hoor.. hehe
Overigens ben ik komend weekend in Einhoven. Als Steph het niet vergeten is tenminste
feest der herkenning...quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat als ik 20 kilo af zou vallen er op dat gebied niets zou veranderen.
Bij onbereikbare jongens ben ik te direct en als er dan ooit iemand intresse in mij toont sla ik dicht
Vermogen om jongens aan de haak te slaan , dat is toch niet zo lastig? Je moet gewoon mooi rechtop staan (schouders recht, borst naar voor, buik in) , grote ogen opslaan en een beetje liefjes lachen, dan komt er altijd wel wat opafquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik weet het niet joh, ik heb eigenlijk maar 1 echte relatie gehad, die duurde 2,5 jaar en misschien ben ik ergens tijdens die relatie het vermogen een man/jongen aan de haak te slaan verloren.
Letterlijk en figuurlijk dichtgeslibt.
Ik denk zelfs dat als ik 20 kilo af zou vallen er op dat gebied niets zou veranderen.
Bij onbereikbare jongens ben ik te direct en als er dan ooit iemand intresse in mij toont sla ik dicht
weltrusten!quote:
Ik lig in een deuk, wat ben je toch ook een mormel af en toe hequote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Vermogen om jongens aan de haak te slaan , dat is toch niet zo lastig? Je moet gewoon mooi rechtop staan (schouders recht, borst naar voor, buik in) , grote ogen opslaan en een beetje liefjes lachen, dan komt er altijd wel wat opaf![]()
wacht daar nog maar even mee...quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Weemz het volgende:
Zo, net Kill Bill 1 voor 't eerst gezien...
*schaam*
* Weemz bedenkt zich wanneer hij deel 2 gaat kijken
is dat niet die film met de george baker selection liedje? (litlle green bag toch?)quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:01 schreef Cybart het volgende:
[..]
wacht daar nog maar even mee...
deel 2 is way minder dan deel 1
nee man, dat is reservoir dogs...quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:03 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
is dat niet die film met de george baker selection liedje? (litlle green bag toch?)
zo kan je het inderdaad ook omschrijven !!!quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:03 schreef Cairon het volgende:
Deel 2 was eigenlijk gewoon best kut, op een paar individuele scenes na dan.
Allebij toch quintin tarentino (of hoe je het ook moge schrijven) toch als regiseur?quote:Op donderdag 14 februari 2008 00:05 schreef Cybart het volgende:
[..]
nee man, dat is reservoir dogs...
dat wel jaquote:Op donderdag 14 februari 2008 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Allebij toch quintin tarentino (of hoe je het ook moge schrijven) toch als regiseur?
probeer je nou eens in mijn situatie te verplaatsen knulquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:57 schreef Zakje het volgende:
[..]
Vermogen om jongens aan de haak te slaan , dat is toch niet zo lastig? Je moet gewoon mooi rechtop staan (schouders recht, borst naar voor, buik in) , grote ogen opslaan en een beetje liefjes lachen, dan komt er altijd wel wat opaf![]()
Niet nodig gehad. Het was gezellig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dit een stille cry for help?.
Wat?! Neeeeeeeeeeeeee, ik ben komende zaterdag in Tilburg! Mijn date! Dat MEEN je niet!quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er valt weinig over te bespreken hoor.. hehe
Overigens ben ik komend weekend in Einhoven. Als Steph het niet vergeten is tenminste
wat een servicequote:Op donderdag 14 februari 2008 07:15 schreef hierissieweer het volgende:
Stroekie is afwezig deze morgen dus bij deze de zet koffie/thee/water/verse jus en warme chocolademelk! (wel een beetje vroeg, maar het is niet anders)
Goede morgen!
Mazzeltof! Hoe oud geworden?quote:Op donderdag 14 februari 2008 07:31 schreef Stroekie het volgende:
Hangt nog snel de slingers op voor de 2 jaringen vandaag in het topic
gefelicitaard alle twee Cairon en MrBrightside
Jap, ga nu maar snel aan de gang met begeleiden ofzo en anders ff de keuken aan kant maken, want die gebakjes hier keilen alles gewoon achter zich neer, smeer kezen!quote:
quote:
O ja!quote:
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoi. Bweh. Voel me op een of andere onbekende manier rottig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |