Dat sowieso. Ik ben wel goed met woorden, maar dan niet face to face maar op het veilige papierquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw talenten liggen op een heel ander gebied!.
quote:
GMTA of zoiets.quote:
quote:
Ik begin spontaan te twijfelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]Ja
*zwijmel*
Weet je zeker dat je nog steeds gay bent?*zwijmel*
Ik mis MUUS
Niet weg, maar vaak afwezigquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik begin spontaan te twijfelen.
MUUS weg?.
Afwezig... dat doe je toch niet?!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet weg, maar vaak afwezig
Dit snapt geen enkele newbie hoor
Ik dacht dat ik voldoende ironisch was.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Wie de schoen past en zoals de waard is he
Ik hoor je vaak klagen over ene Nathan die alle nieuwelingen schijnt te bespringen, maar ondanks het feit dat je een grand amour hebt bspeur ik bij jezelf toch ook wel dezelfde trekjes.
Zegtiequote:
connecties met oil of olaz ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:14 schreef Yonah het volgende:
alsof ik een nieuw gezicht ben
nuja, ik heb wel een JONG gezicht ja
2008 is all about the comeback G_E (quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Beavje die opeens weer post! Wat komt hierna, een come-back van ajuu?
Met steeds dezelfde terugkerende ironie gaat er toch iets knagen aan me. "Is ie 't of is ie 't niet?"quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:39 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik voldoende ironisch was..
ik BEN.. olaz..quote:
Ik zag laatst een foto op The Sartorialist waarbij ik aan jou moest denken, maar dat kwam meer door het gordijntjes haar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
2008 is all about the comeback G_E (btw).
Streepjeskousen.
maar dan wel MET zijn sokkenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Beavje die opeens weer post! Wat komt hierna, een come-back van ajuu?
Mooi! Verwarring!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met steeds dezelfde terugkerende ironie gaat er toch iets knagen aan me. "Is ie 't of is ie 't niet?"
Gordijntjeshaar bij The Sartorialist?!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:46 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Ik zag laatst een foto op The Sartorialist waarbij ik aan jou moest denken, maar dat kwam meer door het gordijntjes haar..
Is dit een stille cry for help?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:47 schreef Ang3l het volgende:
Nah, ik ben er vandoor.
Mocht iemand me zoeken: http://www.newyorkcafe.nl/
Het was ook een soort ajuu met gordijntjeshaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gordijntjeshaar bij The Sartorialist?!.
.
Ik moet bij The Sartorialist juist vaak aan ajuu denken vanwege de regelmatig nogal... euhm... kleurrijke en aparte kledingkeuzes.
Stil?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is dit een stille cry for help?.
heb jij niet nodig shatzquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kom dan maar hier, want op mijn leeftijd kan je van zulks niet genoeg in huis hebben
Dat heeft inderdaad een hoog ajuu gehaltequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:52 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het was ook een soort ajuu met gordijntjeshaar.
He, jammer dat ik mijn nerd-zijn-moment niet met je kan delenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zegtie.
Zo'n nerd ben ik nou ook weer nie heur.
nee nu nog niet, maar ik moet het verval toch wel met steeds zwaardere middelen buiten de deur houdenquote:
such is life, dat krijgty iedereenquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee nu nog niet, maar ik moet het verval toch wel met steeds zwaardere middelen buiten de deur houden
Be afwaid. Be vewy afwaid.quote:
ik wordt er ook niet wanhopig van, maar het vergt wel meer tijd dat "onderhoud"quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:13 schreef Yonah het volgende:
[..]
such is life, dat krijgty iedereen
Ik aan Adelantequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan je denken als ik bij de Ikea kom.
Ja die ook. Maar dat is pas als ik langs de Billy loopquote:
Klootzakken motten ze!quote:
gay-torrents.net is echt een rampquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:16 schreef Andyvie het volgende:
Xi terug....Beavje terug....hoi!
waarom doet mijn account van gaytorrents het niet meer
Jaaaaaa, met mij is alles goed hoor. En met jou dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 21:27 schreef Yonah het volgende:
ANDY!!
* Yonah kust andy passievol op zijn lip
alles goed liefje?
gerijpt, karakter, ervaringquote:
quote:
Heeft expreszo een forum?quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
even terugkomend op Cahir, ik kom niet meer op het expreszo forum, vroeger was ik daar wel een van de vaste posters, daar kende ik een andere jongen van , van mijn leeftijd, ik kwam hem laatst tegen en hij gaat nog steeds naar die meets.
Vond ik zoiets sneus ik bedoel dat je op jonger valt tot daar aan toe, maar je voortdurend op een forum voor tieners begeven en ook naar die meets gaan, daar heb je op een gegeven moment geen aansluiting meer, ik spoorde hem ook aan, om hier eens te komen kijken, dat heeft ie vooralsnog niet gedaan.
Nou had ik het er vandaag over met iemand anders die in mijn tijd daar ook veel poste en toen vertelde hij dat ook over die filmpjes, vandaar dat ik dat hier poste.
Voldoende uitleg zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |