Die show was in een ander topic meneer stroekeroekus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zeg, ben jij hier niet een paar dagen te laat
had jij maandag hier niet al een show up moeten geven
Like duh!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:11 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ken je niet, maar ik vind je door je nickname nu al stoer.
Some things never changequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef Ang3l het volgende:
Dat ga ik zo doen, aangezien ik om 21:00 een date heb
Juist wel! 2008 wordt het jaar van daten. Dat heb ik normaal nooit gedaan eigenlijkquote:
Engel, da's niet eng! Da's leuk juistquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist wel! 2008 wordt het jaar van daten. Dat heb ik normaal nooit gedaan eigenlijkDi's pas de.... *tel* .... derde! Normaal is het stappen, iemand leren kennen en hoppa. Dit zijn van die echte dates met iets gaan drinken en uit eten en zo
IEKS!
Echte dates?! Jeumig Ang3l wat Eng.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juist wel! 2008 wordt het jaar van daten. Dat heb ik normaal nooit gedaan eigenlijkDi's pas de.... *tel* .... derde! Normaal is het stappen, iemand leren kennen en hoppa. Dit zijn van die echte dates met iets gaan drinken en uit eten en zo
IEKS!
Je gaat het hele jaar door daten? Of stop je ermee als je een leukerd vindt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IEKS!
Denk dat het bij Ang3l eerder meer een soort van tijdelijke onderbreking wordt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Je gaat het hele jaar door daten? Of stop je ermee als je een leukerd vindt?
en ons hier gewoon links laten liggenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die show was in een ander topic meneer stroekeroekus..
Ja precies! Ik ben helemaal niet goed in praten! )quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echte dates?! Jeumig Ang3l wat Eng..
Dan moet je daadwerkelijk met elkaar praten enzo. *ril*
Oh je houdt meer van de snelle hap.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja precies! Ik ben helemaal niet goed in praten! )
Nou, met 29 val ik niet echt meer onder de "jonge mensen"hoor, dus ik zal mijn collectebus meenemenquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:23 schreef Yonah het volgende:
daten
*zucht*
typisch iets voor jonge mensen, op mijn leeftijd doe je daar niet meer aan.
dan ga je "Collecteren voor het goede doel"
Jouw talenten liggen op een heel ander gebied!quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja precies! Ik ben helemaal niet goed in praten! )
Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:59 schreef beaverhausen het volgende:
I see new people.
Oh ja. En hoi dus enzo..
*jas aangeef*quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:27 schreef Ang3l het volgende:
*lees SMS* kan ik nog afzeggen? Ik haat het als mensen refereren aan een kroeg met het woord "toko".
Kijk, jij begrijpt mequote:Op woensdag 13 februari 2008 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jouw talenten liggen op een heel ander gebied!.
Dat geeft me dus 100% vrij spel.quote:Op woensdag 13 februari 2008 20:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*jas aangeef*
*sjaal om Ang3l's nek slinger*
*in rug duw*
Veel plezier en don't do anything I wouldn't do.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |