Ik ga maandag.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Héél tof. Ja.
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind 'm zó tof die film. ik ben er helemaal vrolijk van geworden(en dat voor zo'n duistere film
).
Met Steph naar de film?quote:
Oh truusjequote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Met Steph naar de film?![]()
Hij wou niet mee naar RENT, dus hij heeft t tijdelijk verpest.
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:32 schreef Ang3l het volgende:
Oh truusjedie had ik toch al 10x gezien joh!
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de filmquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik ook. Dat was het punt ook niet. Hij draaide eenmalig i/d bios.
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar met jou in de bios zie ik niks van de film
Ik wel. Backseat loving. Ew.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:54 schreef MisterO het volgende:
Oh CDP gedraagt zich wel in de bios hooor
If you're looking for somewhere to goquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wel. Backseat loving. Ew.
Pathe Unlimited sowieso dus heb het er met 2 films per maand uit.quote:
Ik niet, hou er niet van. Ik kom in de bios voor andere dingenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:27 schreef beaverhausen het volgende:
Vunzen in de bios.
Wie is er niet groot mee geworden?.
heel vrolijk verhaal over taartjes en zoquote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:56 schreef hierissieweer het volgende:
Waar gaat die film van J depp over, hij lijkt mij wel leuk
Ja, zo zat ik ookquote:Op vrijdag 15 februari 2008 19:42 schreef MrBrightside het volgende:
Maar goed, ik wil Sweeney Todd ontzettend graag zien! Tim Burton + Johnny Depp + Helena Bonham Carter + musical = briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |