quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij heb ik in 2007 best veel optredens gezien
-waslijst-
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
<knip>
Wanneer heb ik The Sheer gezien?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:19 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent rob de nijs vergeten... hoe kon je die nou vergeten!
En The Sheer... en vast nog meer
O wacht... daar was jij niet bij.. was ook C&T, maar zaterdags..quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer heb ik The Sheer gezien?
Ik zag dat ik heel Cult & Tumult vergeten was, dus Krezip is ook 2x.
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Niveaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
wees blij dat hij het nog geen (geitenwollen of sport) sokken onder aan heeft...
P.s. mijn nieuwe dagcreme doet branden op mijn huidje, niet goed dus. Toch maar weer terug naar nivea
Ik ben dan ook al ouder hequote:
Je bent 1,5 jaar ouder, aanstellerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben dan ook al ouder heDan heb je dat nodig
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:33 schreef Ang3l het volgende:
Amy Winehouse
Arctic Monkeys (2x)
Interpol
John Legend
Just Jack
Kaiser Chiefs
Mika (2x)
Moke
Paolo Nutini
Razorlight (2x)
Room eleven
Scissor Sisters
Snow Patrol (a2x)
The Fray
The Infadels (2x)
The Killers (2x)
The Kooks (2x)
The Shins
Wie/wat is dat.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:09 schreef Cahir het volgende:
[ afbeelding ]
En dan beweren dat je schoenmaat 48 hebtJezus-sandalen zijn niet vekrijgbaar in maatje 48.
Heel veel los, maar ook Pinkpop, Rock Werchter en Lowlands.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:34 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Leuuk. Allemaal los of ben je gewoon op Lowlands geweest?
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar eindelijk naar Pinkpop ga
Ah okay! Ik ga wel hopelijk. Het liefst als vrijwilliger (leuk voor CV ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga er dit jaar niet heen. Qua programma staat vrijwel alles wel in mijn 2007 lijst of eerder en qua datum komt ie me helemala niet goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |