nouja, je weet het niet hequote:Op zondag 17 februari 2008 10:34 schreef Stroekie het volgende:
dat zou dan toch een slecht teken zijn als hij al zo vroeg weer thuis is
bovendien komt Ang3l in de ochtend als hij wakker is gelijk even zwaaien
Niet zo optimistischquote:Op zondag 17 februari 2008 10:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
nouja, je weet het niet he
voor je het weet heeft zn date de meest gru-we-lij-ke dingen met hem uitgespookt
Hoe zat het nou ook alweer?quote:Op zondag 17 februari 2008 11:48 schreef Yonah het volgende:
ik ben ook weer terug van mn date, uiteraard weer veel te weinig slaap gehad dus ik heb wallen zo groot als meloenen!
ik weet wel dat ie vandaag al weer vrij vroeg een nieuwe date hadquote:Op zondag 17 februari 2008 10:10 schreef Cybart het volgende:
zou ie al terug zijn van zn date????
of gewoon Sperti erop smerenquote:Op zondag 17 februari 2008 11:53 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hoe zat het nou ook alweer?
Bevroren lepels ertegenaan en weg wrijven?
Maar laatst een part aardappel op elke oog gelegd en zo 20min gezeten, relaxed muziekje op en dat scheelde al een hele hoop!
quote:Op zondag 17 februari 2008 12:47 schreef Yonah het volgende:
cute!
lepels, aardappels, sperti?
nein mein shatz!!
daar hebben we camouflage stiften voor..
en nee, ik ben geen supernicht, maar wel ijdel
verdorrie het bestaat echt!quote:
oudquote:
quote:
en ik krijg er vlekken van..quote:Op zondag 17 februari 2008 12:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]aambeienzalf... dan trekt het echt weg ipv camoufleren. Da's beter.
DIE kun je dan weer camoufleren met je camouflagestickquote:
have funquote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Deze heer zegt tot ziens!quote:Op zondag 17 februari 2008 13:23 schreef Yonah het volgende:
dames, ik ga naar NH
ik ben vanavond weer online
Middag hoor...quote:Op zondag 17 februari 2008 13:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin!
Ik ben net 40 minuten wakkerquote:Op zondag 17 februari 2008 14:01 schreef hierissieweer het volgende:
Middag hoor...
Wil of kan je geen msn contacten uitnodigen? Ga hier meteen naar het winformulier.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Iemand die jou niet mocht en dacht... die slijten we een abodienst?quote:Op zondag 17 februari 2008 14:08 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.1stdivision.nl/ipodtouch/
Wat een sneaky manier om e-mailadressen te verzamelen.
En wie van m'n MSN-contacts was zo stupide om hierin te trappen?
Heerlijk warm achter het glas!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:09 schreef Weemz het volgende:
Wat ben ik toch blij met mijn balkon op het zuiden
æQue?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:15 schreef hierissieweer het volgende:
Heerlijk warm achter het glas!
Nou voor het glas op het zuiden lijkt het mij nog niet warm hoorquote:
Is dat niet koud?quote:Op zondag 17 februari 2008 15:24 schreef Weemz het volgende:
Ik zit gewoon lekker op mijn balkon van de zon te genieten... Hoe kom je nou toch bij dat glas?
Roddelen in dit soort gezelschappen is altijd leuk idd!quote:Op zondag 17 februari 2008 15:34 schreef Nuno_G het volgende:
zondagmiddag borrel komt eraan, de laatste roddels van het weekend aanhoren. Alhoewel ik de meeste gezien heb en de rest al via sms heb gehoord, mar het blijft leuk
Die moet je er uit halen... een splinter is meestal niet erg schoon zeg maar. En als je em laat zitten kan het gaan ontstekenquote:Op zondag 17 februari 2008 15:56 schreef DennisMoore het volgende:
Groeit een splinter vanzelf uit je vingertop trouwens? Of moet er een mes aan te pas komen?
mjah, zou niet weten welke film eigenlijk...quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
hoogste?quote:Op zondag 17 februari 2008 16:12 schreef Cairon het volgende:
ga naar de bios! dat heb ik ook gedaan! Geen spijt van gehad!
(hoogste bioscoop in Europa)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |