zing eensquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef Chowi het volgende:
Moet dat nou? Ik heb Across The Universe van The Beatles in mijn hoofd, nu.
Okay, ik zal mijn mooie zangkunsten weer even tevoorschijn toveren:quote:
zoiets?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Gisteren heel leuk met een goeie vriend Valentijn gevierd, ik kreeg echt een bling bling cadeau van hemen zijn zus en haar boyfriend vonden me cute en helemaal niet dik
.
Ik ga hem op Blu Ray zien komende weekquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:26 schreef Chowi het volgende:
Moet dat nou? Ik heb Across The Universe van The Beatles in mijn hoofd, nu.
Ik hoop ook niet dat hij zoiets heeft gekregen, hoewel ik er wel aan moet denken als ik de woorden Bling Bling hoorquote:
Hee, hoe heb je het gisteren gehad??quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ik hoop maar gewoon dat ie er op Lowlands weer staat.
En wederom een goede middag toegewenst.
gatverquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
dat is vast nog een lichamelijke reaktie op die muziekkeuze van gisteravonquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
ligt in Limboland, vlakbij Neerquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:20 schreef Yonah het volgende:
*roggel*
okquote:
in de gemeente "de Hel" ?quote:
ken wel de infasie van de blauwe knoop, maar blauwe smufenh?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan kan jij natuurlijk binnenkort je lol niet meer op met die invasie van de blauwe smurfenh
Leuk.quote:Hee, hoe heb je het gisteren gehad??
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
http://www.vkmag.com/vide(...)ee_natalee_holloway/
WHAHAHAHA!
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAHAHAHA!
Diep in de zee, Nathalie Holloway, tussen de vissen zal ik je niet missen, hup naar beneequote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
WHAHAHAHA!
Sterkte met deze moedige beslissing!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef Cybart het volgende:
en toen, toen besloot ik per direct te gaan stoppen met roken!!!
althans, we gaan de poging wagen
na 9 jaar camelen stomen is het tijd
om dier- en luchtwegenvriendelijk verder te gaan
vanaf nu dus, een kwestie van volhouden !
dank u...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Sterkte met deze moedige beslissing!
Ik vind dat zwarte bandje wel mooier...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:42 schreef MrBrightside het volgende:
Ik weet wat voor merk het is, komt van Asos, zal wel goed zijn.Ik heb trouwens eigenlijk al een beetje gekozen voor de zwarte.. Denk dat ik die minder snel zat ben.
Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank u...
ik dacht er al een tijdje aan om te stoppen
dus nu maar besloten de knoop door te hakken en het te gaan doen
Cold Turkey
Oh dat vind ik dus echtquote:Op vrijdag 15 februari 2008 17:01 schreef MrBrightside het volgende:
Klopt! Ik heb er nog nooit kleren besteld maar dat ga ik nog wel eens doen als dit bevalt. Deze heb ik ook besteld.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie zijn eigen weg gaat, kan door niemand ingehaald worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |