quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:21 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga het zeker kijken, er moet gewonnen worden. Verlies of gelijk is geen optie![]()
Van mij hoeft die FA cup niet zo nodig, lekker concentreren op CL en competitie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijkspel en een extra wedstrijddagje voor beide clubs zou niet verkeerd zijn.
BBC is ook goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef tong80 het volgende:
Kregen we zulke wedstrijden maar bij de NOS te zien
Eitje voor Arsenal natuurlijk
Lawrenson zit er altijd naast maar vandaag verwacht ik idd niet veel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:07 schreef mcyodogg het volgende:
Lawrenson verwacht een saaie pot, zal dus wel een spectakel worden
What?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lawrenson zit er altijd naast maar vandaag verwacht ik idd niet veel.
Vandaag verwacht hij er niet veel van, maar dat kan morgen weer anders zijn.quote:
Mooi dat zo kanquote:But Theo Walcott (thigh), Gael Clichy (hamstring) and Bacary Sagna (personal reasons) are set to miss out, while Philippe Senderos (knee) is a doubt.
Die hebben we morgen niet eens nodig om niet te verliezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi dat zo kan
behalve die eerste natuurlijk daar mist niemand wat aan.
Eboué-Gallas-Touré-Traorequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi dat zo kan
behalve die eerste natuurlijk daar mist niemand wat aan.
Van ManU mogen jullie winnen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb er zin in
Lekkere week, eerst Man united en daarna tegen Milan
Prima, verliezen we thuis met 0-1, winnen wij in San Siro met 0-2?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Van ManU mogen jullie winnen...
Maar van Milan niet
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Manchester live op de BBC voor een FAC pot is vaste prik.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
winnen wij in San Siro met 0-2
Aston Villa en Spurs zijn beide ook geen slechte tegenstanders natuurlijk...Man Utd speelt gewoon voor de derde keer achter elkaar de meest aantrekkelijke affiche.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Manchester live op de BBC voor een FAC pot is vaste prik.
Manchester heeft nog nachtmerries van San Siro!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima, verliezen we thuis met 0-1, winnen wij in San Siro met 0-2?
Deal?
Dat is een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Aston Villa en Spurs zijn beide ook geen slechte tegenstanders natuurlijk...Man Utd speelt gewoon voor de derde keer achter elkaar de meest aantrekkelijke affiche.
uiteindelijk 5-2 voor Liverpool, waar Havant & Waterlooville 2x op voorsprong kwam. H&W spelen Blue Square South oftewel 6de divisie in Engeland.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:36 schreef DANILXL het volgende:
hoeveel is het geworden
18.15 is de aftrap volgens mij. Of begint dan de voorbeschouwing?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:47 schreef VoreG het volgende:
Wanneer begint het op BBC?
Manchester United: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Naniquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Opstellingen al bekend?
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Manchester United: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Nani
Subs: Kuszczak, Saha, Scholes, O'Shea, Tevez
Arsenal: Lehmann, Justin Hoyte, Gallas, Toure, Traore, Eboue, Fabregas, Silva, Hleb, Eduardo, Bendtner
Subs: Fabianski, Senderos, Flamini, Clichy, Adebayor
Referee: Alan Wiley (Staffordshire)
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:31 schreef Zjakkie het volgende:
Hup Arsenal!
Jezus geen ronaldo, wou dat wel is zienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?
Liverpoolquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:52 schreef DANILXL het volgende:
wat een schande van liverpool
90+3 werd de 2-1 gescoord
who gives a shitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?
Hij zal wel gewoon weer spelen midweeks,hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jezus geen ronaldo, wou dat wel is zien
ja echt mooi om te zienquote:
ik kijk nooit echt meer engels voetbal, moet echt volgend seizoen sport 1 nemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zal wel gewoon weer spelen midweeks,hoor.
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kijk nooit echt meer engels voetbal, moet echt volgend seizoen sport 1 nemen
Dat wordt Real - AS romaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...
Als ik zo die spelers en filmpjes zie, wil ik echt fifa met manchester gaan spelen, wat een team en stadionquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen Tevez en Giggs.
Scheelt toch een slok
Allemaal ivm CL. Je had de selectie van Inter net moeten zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen Tevez en Giggs.
Scheelt toch een slok
Arsenal - Milan & Liverpool - Inter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Messenga het volgende:
Net alsof je het 2e ziet spelen.
Ja, dan zie je toch het 2e van Arsenal, of niet dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan Arsenal kant missen veel spelers door blessures en bij Manchester speelt 80% van de spelers gewoon. Zoveel is er niet veranderd
In principe niet, want dit team staat er vrijwel altijd, met hier en daar een uitzondering.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dan zie je toch het 2e van Arsenal, of niet dan?
Sneaky goal trouwens.
Haha daar dacht ik ook direct aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef mcyodogg het volgende:
Gooien ze eindelijk eens een Engelsman erin bij Arsenal, faalt ie hopeloos
Mwoah, Hoyte, Traore, Gilberto, Lehmann en Bendtner zijn normaal gesproken wissel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
In principe niet, want dit team staat er vrijwel altijd, met hier en daar een uitzondering.
behalve vorige week.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een machine toch altijd op Old Trafford he dat Manchester.
Ja ok, en dan nog een gelijkspelletje en natuurlijk Coventry.quote:
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Een snelle 2-1 zou leuk zijn voor de wedstrijd.
En dat is mede de kracht van dit seizoen, het zijn gewoon extra aanvallers in principe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoyté. Wat een 1e klas pauper is dat toch ook.
Overigens besef ik nu hoe groot de afwezigheid van Sagna en Clichy is. Er gaat totaal geen dreiging uit van de backs.
Juist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja als het zo bij rust blijft zou ik Ade maar gewoon op de bank houden. De competitie en de CL hebben bij mij toch echt een streep voor.
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja als het zo bij rust blijft zou ik Ade maar gewoon op de bank houden. De competitie en de CL hebben bij mij toch echt een streep voor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.
jaquote:
Donder op joh, al zou het vriendschappelijk zijn zou ik nog de pest in hebben tegen deze tyfusclub.quote:
Ja, hier ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:01 schreef DANILXL het volgende:
gvd ga ik ff eten, kom ik terug staat arsenal 3-0 achter
Ik zie arsenal nooit, maar die gallas en die andere centrale verdediger zijn echt prutsersquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:01 schreef DutchGooner het volgende:
Gevoelsmatig ligt deze tussenstand meer aan het ronduit miserabele spel van Arsenal dan aan een "sterk" Manchester.
Daarom neem ik je ook niet serieus bij alles wat je zegt, betwijfel of er iemand op dit forum is die jou serieus neemt, LoekB in disguise.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie arsenal nooit, maar die gallas en die andere centrale verdediger zijn echt prutsers
Veruit de slechtste wedstrijd van het seizoen tot nu toe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie arsenal nooit, maar die gallas en die andere centrale verdediger zijn echt prutsers
Vandaag wel maar tot nu toe is Ronaldo de reden waarom Man Utd nog meedoet om de titel, buiten dat ie veel scoort is het de motor van het team.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Ronaldo de grote kracht van United, maar Rooney is veel belangrijker vind ik. En niet omdat ie vandaag geniaal speelt.
ik jou ook gelukkig niet, als je zo fan van arsenal was, zat je nu wel in manchester, en had je een seizoenskaart er van,quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Daarom neem ik je ook niet serieus bij alles wat je zegt, betwijfel of er iemand op dit forum is die jou serieus neemt, LoekB in disguise.
Sagna is dit seizoen misschien wel de beste back in de PL dus om hem te evenaren zal niet meevallen maar wat die staat te doenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het verschil tussen Sagna en Hoyte is echt té groot. Hoyte wordt telkens voorbijgespeeld en brengt aanvallend gewoon niets. Toure vind ik nog wel redelijk, maar ook Gallas speelt ver onder z'n niveau. Traore komt aanvallend soms nog wel leuk op, maar staat te slapen bij die derde goal.
Het middenveld is echt dramatisch vandaag, van Fabregas tot Eboue en van Gilberto tot Hleb. Verdedigend laten ze hun mannetje lopen en aanvallend wordt er weinig gecreeeerd. Bendtner zie je ook niet en Eduardo heeft ook betere wedstrijden gespeeld
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik jou ook gelukkig niet, als je zo fan van arsenal was, zat je nu wel in manchester, en had je een seizoenskaart er van,
Kortom...ze hebben er geen zin in vandaag.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Het verschil tussen Sagna en Hoyte is echt té groot. Hoyte wordt telkens voorbijgespeeld en brengt aanvallend gewoon niets. Toure vind ik nog wel redelijk, maar ook Gallas speelt ver onder z'n niveau. Traore komt aanvallend soms nog wel leuk op, maar staat te slapen bij die derde goal.
Het middenveld is echt dramatisch vandaag, van Fabregas tot Eboue en van Gilberto tot Hleb. Verdedigend laten ze hun mannetje lopen en aanvallend wordt er weinig gecreeeerd. Bendtner zie je ook niet en Eduardo heeft ook betere wedstrijden gespeeld
Dan ben je idd als tegenstander wel heel slecht.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zelfs die Fletcher lijkt vandaag goed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sagna is dit seizoen misschien wel de beste back in de PL dus om hem te evenaren zal niet meevallen maar wat die staat te doen
Vondt het al raar dat je het al wel deedquote:
Geen zin kan en mag je het niet noemen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kortom...ze hebben er geen zin in vandaag.
Jammer voor die vele Arsenal fans in dat kutstadion.
Maar nu gewoon focussen op a.s. woensdag en de PL.
Kon het voor 1 keer niet laten, ik moest die kneus even het gevoel geven dat er toch nog iemand was die op hem let hierquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Vondt het al raar dat je het al wel deed
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik jou ook gelukkig niet, als je zo fan van arsenal was, zat je nu wel in manchester, en had je een seizoenskaart er van,
Manchester speelt met arsenal, kan zo 2e helft 5-0 6-0 wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:01 schreef DutchGooner het volgende:
Gevoelsmatig ligt deze tussenstand meer aan het ronduit miserabele spel van Arsenal dan aan een "sterk" Manchester.
aquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Donder op joh, al zou het vriendschappelijk zijn zou ik nog de pest in hebben tegen deze tyfusclub.
'Geen zin' was misschien wat overdreven gesteld.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:15 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Geen zin kan en mag je het niet noemen.
Arsenal v Man Utd is al 15 jaar de wedstrijd van het seizoen in Engeland ongeacht waarvoor en waar die gespeeld wordt.
Dat weet niemand zo lijkt het, op het moment dat ie weer kan spelen haakt ie weer af om een of andere redenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Wanneer is v. Persie trouwens weer wedstrijdfit?
Die heeft volgens Wenger nog een paar weken nodig.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:14 schreef MarkNMGN het volgende:
Wanneer is v. Persie trouwens weer wedstrijdfit?
Als het vanavond om een PL wedstrijd zou gaan zou het zeeeeer wsl idd anders zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
'Geen zin' was misschien wat overdreven gesteld.
Maar je kan toch niet ontkennen dat de wil om alles (of in ieder geval veel) te geven er helemaal niet is?
Het lijkt wel Ajax-Feyenoord van een paar weken terug, met als enige verschil dat Man Utd. wel al haar kansen uitspeelt en afmaakt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:17 schreef fanneke het volgende:
[..]
'Geen zin' was misschien wat overdreven gesteld.
Maar je kan toch niet ontkennen dat de wil om alles (of in ieder geval veel) te geven er helemaal niet is?
Volgens mij niet. Werd van 1-3 naar 3-3quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef MarkNMGN het volgende:
PSV heeft ook ooit met 0-3 voorgestaan in de Kuip bij rust...
Wishful thinking
Ze moeten Ronaldo er sowieso naast l;aten tegen de grote ploegen. Ik zie hem nooit schitteren in de topwedstrijden. Totaal anoniem.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:07 schreef Dos37 het volgende:
Iedereen heeft het altijd over Ronaldo de grote kracht van United, maar Rooney is veel belangrijker vind ik. En niet omdat ie vandaag geniaal speelt.
Als men met zo'n miserabele instelling een getergde tegenstander treft (zoals vandaag maar ook tegen sperz een paar weken geleden), legt Arsenal het dus duidelijk af.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:18 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Het lijkt wel Ajax-Feyenoord van een paar weken terug, met als enige verschil dat Man Utd. wel al haar kansen uitspeelt en afmaakt.
Mentaliteitskwestie?
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Eboué valt dit seizoen ook zwaar door de mand. Er zit totaal geen enige vorm van intelligentie in die jongen. Het is alleen maar schoffelen wat de klok slaat.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Eboué valt dit seizoen ook zwaar door de mand. Er zit totaal geen enige vorm van intelligentie in die jongen. Het is alleen maar schoffelen wat de klok slaat
Je hebt helemaal gelijk, blijkt nu wel weer.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Eboué valt dit seizoen ook zwaar door de mand. Er zit totaal geen enige vorm van intelligentie in die jongen. Het is alleen maar schoffelen wat de klok slaat.
Birmingham, Villa en Wigan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef borisz het volgende:
Eboue zal drie duels krijgen zoals dat gaat in Engeland.
Kan ie in de tussentijd mooi eens langs de psychiater. Er zitten wat steekjes los bij die jongen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef borisz het volgende:
Eboue zal drie duels krijgen zoals dat gaat in Engeland.
Hij is heel het seizoen al aan het etteren, de enige in de selectie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Kan ie in de tussentijd mooi eens langs de psychiater. Er zitten wat steekjes los bij die jongen.
Zonde.
Zet de TV dan maar weer uit Tong.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel net in moest mijn hond uitlaten
alweerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:33 schreef tong80 het volgende:
Ik schakel net in moest mijn hond uitlaten
Hij is ook niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:37 schreef Dos37 het volgende:
Domme kaart voor Rooney.
Hij is nu iig een stuk slimmer als tegen de sperz in de LC.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedzo Wenger. Hou Adebayor maar lekker op de bank. Wedstrijd is toch al kansloze zaak.
Wengerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedzo Wenger. Hou Adebayor maar lekker op de bank. Wedstrijd is toch al kansloze zaak.
niet dusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is nu iig een stuk slimmer als tegen de sperz in de LC.
Laten we het hopen, iig zo min mogelijk PL-clubs naar de volgende ronde.quote:
Als je CheŖski loot, zul je wel naar de Bridge toe moeten.quote:
doe eens normaal man, ziekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Had dan z'n been gebroken, Traoure.
Als ik ga kijken wat Arsenal en Man Utd hebben geloot de laatste jaren itt Chelsea idd, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als je CheŖski loot, zul je wel naar de Bridge toe moeten.
CheŖski en uitwedstrijden loten gaan niet samen.
Of Barnsley, was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
Chelsea zal Bristol Rovers wel krijgen
Hou je smoel nou eens dicht klapjostiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens normaal man, ziek
Moet jij wat van zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens normaal man, ziek
Net zoals Nani voor zijn reactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef DemonCleaner het volgende:
en Gallas had er natuurlijk gewoon af gemoeten.
En die was? Ze stonden met de koppen tegen mekaar aan, daar heb ik nog nooit rood voor gegeven zien worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals Nani voor zijn reactie.
Klopt, Flamini kwam daarna ook flink op 'm inglijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
En die was? Ze stonden met de koppen tegen mekaar aan, daar heb ik nog nooit rood voor gegeven zien worden.
Kan de frustratie bij Gallas wel begrijpen, Nani nam natuurlijk een risico met dat hooghouden.
Precies, die tackle was trouwens netjes op de bal. Denk dat ik als de rollen omgedraaid waren geweest het niet heel erg had gevonden als ie ook even een been had meegenomen. Af en toe een beetje een vervelend mannetje die Nani, had bij die tackle van Eduardo ook het idee dat ie die wel kon ontwijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, Flamini kwam daarna ook flink op 'm inglijden.
Erg vervelend, ook met dat hooghouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Precies, die tackle was trouwens netjes op de bal. Denk dat ik als de rollen omgedraaid waren geweest het niet heel erg had gevonden als ie ook even een been had meegenomen. Af en toe een beetje een vervelend mannetje die Nani, had bij die tackle van Eduardo ook het idee dat ie die wel kon ontwijken.
Haha geniaalquote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)contre-arsenal_sport
hehe
prachtigquote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
hehe
Jammer dat Flamini hem niet vol raakte.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
hehe
hahaha heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jammer dat Flamini hem niet vol raakte.
Hij had beide benen moeten breken van die kankerhond.
Jammer dat manure niet meer op bezoek komt dit seizoen.quote:
Dat kun je wel zeggen.quote:
Toch kan dit nooit goed zijn voor het zelfvertrouwen. En dan niet zozeer dat de reserves die speelden het niet goed oppakten, maar met name dat de mensen die normaal wel meedoen ook nergens te zien waren.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:26 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen.
Maar toen ik vanochtend op de ranglijst van de Premier League keek, stonden we nog steeds 5 punten los...
Wijventackles van Arsenal.quote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jammer dat Flamini hem niet vol raakte.
Hij had beide benen moeten breken van die kankerhond.
Hopen dat Inter van de week Liverpool nog een fikse pets geeft.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:52 schreef DANILXL het volgende:
wat een schande van liverpool
90+3 werd de 2-1 gescoord
Lijkt me logisch maar Arsenal had gisteren op deze manier zelfs van Derby verloren.quote:Op zondag 17 februari 2008 13:54 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Toch kan dit nooit goed zijn voor het zelfvertrouwen.
De wedstrijden die ManU verloor dit seizoen waren net de wedstijden dat Rooney niet mee deed ....quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vandaag wel maar tot nu toe is Ronaldo de reden waarom Man Utd nog meedoet om de titel, buiten dat ie veel scoort is het de motor van het team.
Ik hoorde het maar tov Ronaldo heeft Rooney natuurlijk al (veel?) meer wedstrijden gemist.quote:Op zondag 17 februari 2008 16:21 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De wedstrijden die ManU verloor dit seizoen waren net de wedstijden dat Rooney niet mee deed ....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |