quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:21 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga het zeker kijken, er moet gewonnen worden. Verlies of gelijk is geen optie![]()
Van mij hoeft die FA cup niet zo nodig, lekker concentreren op CL en competitie.quote:Op donderdag 14 februari 2008 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Gelijkspel en een extra wedstrijddagje voor beide clubs zou niet verkeerd zijn.
BBC is ook goedquote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:53 schreef tong80 het volgende:
Kregen we zulke wedstrijden maar bij de NOS te zien
Eitje voor Arsenal natuurlijk
Lawrenson zit er altijd naast maar vandaag verwacht ik idd niet veel.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:07 schreef mcyodogg het volgende:
Lawrenson verwacht een saaie pot, zal dus wel een spectakel worden
What?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lawrenson zit er altijd naast maar vandaag verwacht ik idd niet veel.
Vandaag verwacht hij er niet veel van, maar dat kan morgen weer anders zijn.quote:
Mooi dat zo kanquote:But Theo Walcott (thigh), Gael Clichy (hamstring) and Bacary Sagna (personal reasons) are set to miss out, while Philippe Senderos (knee) is a doubt.
Die hebben we morgen niet eens nodig om niet te verliezen.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi dat zo kan
behalve die eerste natuurlijk daar mist niemand wat aan.
Eboué-Gallas-Touré-Traorequote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:01 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Mooi dat zo kan
behalve die eerste natuurlijk daar mist niemand wat aan.
Van ManU mogen jullie winnen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik heb er zin in
Lekkere week, eerst Man united en daarna tegen Milan
Prima, verliezen we thuis met 0-1, winnen wij in San Siro met 0-2?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:35 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Van ManU mogen jullie winnen...
Maar van Milan niet
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Manchester live op de BBC voor een FAC pot is vaste prik.
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
winnen wij in San Siro met 0-2
Aston Villa en Spurs zijn beide ook geen slechte tegenstanders natuurlijk...Man Utd speelt gewoon voor de derde keer achter elkaar de meest aantrekkelijke affiche.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Manchester live op de BBC voor een FAC pot is vaste prik.
Manchester heeft nog nachtmerries van San Siro!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Prima, verliezen we thuis met 0-1, winnen wij in San Siro met 0-2?
Deal?
Dat is een persoonlijke mening.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 18:58 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Aston Villa en Spurs zijn beide ook geen slechte tegenstanders natuurlijk...Man Utd speelt gewoon voor de derde keer achter elkaar de meest aantrekkelijke affiche.
uiteindelijk 5-2 voor Liverpool, waar Havant & Waterlooville 2x op voorsprong kwam. H&W spelen Blue Square South oftewel 6de divisie in Engeland.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 01:36 schreef DANILXL het volgende:
hoeveel is het geworden
18.15 is de aftrap volgens mij. Of begint dan de voorbeschouwing?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:47 schreef VoreG het volgende:
Wanneer begint het op BBC?
Manchester United: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Naniquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Opstellingen al bekend?
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Manchester United: Van der Sar, Brown, Ferdinand, Vidic, Evra, Fletcher, Carrick, Anderson, Park, Rooney, Nani
Subs: Kuszczak, Saha, Scholes, O'Shea, Tevez
Arsenal: Lehmann, Justin Hoyte, Gallas, Toure, Traore, Eboue, Fabregas, Silva, Hleb, Eduardo, Bendtner
Subs: Fabianski, Senderos, Flamini, Clichy, Adebayor
Referee: Alan Wiley (Staffordshire)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |