behalve vorige week.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:38 schreef mcyodogg het volgende:
Wat een machine toch altijd op Old Trafford he dat Manchester.
Ja ok, en dan nog een gelijkspelletje en natuurlijk Coventry.quote:
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:44 schreef MarkNMGN het volgende:
Een snelle 2-1 zou leuk zijn voor de wedstrijd.
En dat is mede de kracht van dit seizoen, het zijn gewoon extra aanvallers in principe.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Hoyté. Wat een 1e klas pauper is dat toch ook.
Overigens besef ik nu hoe groot de afwezigheid van Sagna en Clichy is. Er gaat totaal geen dreiging uit van de backs.
Juist.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja als het zo bij rust blijft zou ik Ade maar gewoon op de bank houden. De competitie en de CL hebben bij mij toch echt een streep voor.
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Nouja als het zo bij rust blijft zou ik Ade maar gewoon op de bank houden. De competitie en de CL hebben bij mij toch echt een streep voor.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb de FAC even hoog zitten als de PL dus wmb mag er wel wat gebeuren, op deze manier staat het voor rust al 3-0.
jaquote:
Donder op joh, al zou het vriendschappelijk zijn zou ik nog de pest in hebben tegen deze tyfusclub.quote:
Ja, hier ookquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:01 schreef DANILXL het volgende:
gvd ga ik ff eten, kom ik terug staat arsenal 3-0 achter
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |