Jezus geen ronaldo, wou dat wel is zienquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?
Liverpoolquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:52 schreef DANILXL het volgende:
wat een schande van liverpool
90+3 werd de 2-1 gescoord
who gives a shitquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Meest opvallende afwezige: Ronaldo. Waar is die?
Hij zal wel gewoon weer spelen midweeks,hoor.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jezus geen ronaldo, wou dat wel is zien
ja echt mooi om te zienquote:
ik kijk nooit echt meer engels voetbal, moet echt volgend seizoen sport 1 nemenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zal wel gewoon weer spelen midweeks,hoor.
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik kijk nooit echt meer engels voetbal, moet echt volgend seizoen sport 1 nemen
Dat wordt Real - AS romaquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...
Als ik zo die spelers en filmpjes zie, wil ik echt fifa met manchester gaan spelen, wat een team en stadionquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen Tevez en Giggs.
Scheelt toch een slok
Allemaal ivm CL. Je had de selectie van Inter net moeten zien.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En geen Tevez en Giggs.
Scheelt toch een slok
Arsenal - Milan & Liverpool - Inter.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:07 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
CL bedoel ik, maar ik weet niet wat de NOS gaat uitzenden. Vast geen Lyon-Man.U...
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:29 schreef Messenga het volgende:
Net alsof je het 2e ziet spelen.
Ja, dan zie je toch het 2e van Arsenal, of niet dan?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
Aan Arsenal kant missen veel spelers door blessures en bij Manchester speelt 80% van de spelers gewoon. Zoveel is er niet veranderd
In principe niet, want dit team staat er vrijwel altijd, met hier en daar een uitzondering.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dan zie je toch het 2e van Arsenal, of niet dan?
Sneaky goal trouwens.
Haha daar dacht ik ook direct aan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:34 schreef mcyodogg het volgende:
Gooien ze eindelijk eens een Engelsman erin bij Arsenal, faalt ie hopeloos
Mwoah, Hoyte, Traore, Gilberto, Lehmann en Bendtner zijn normaal gesproken wissel.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
In principe niet, want dit team staat er vrijwel altijd, met hier en daar een uitzondering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |