Hij is ook niet bepaald een toonbeeld van intelligentie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:37 schreef Dos37 het volgende:
Domme kaart voor Rooney.
Hij is nu iig een stuk slimmer als tegen de sperz in de LC.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedzo Wenger. Hou Adebayor maar lekker op de bank. Wedstrijd is toch al kansloze zaak.
Wengerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Goedzo Wenger. Hou Adebayor maar lekker op de bank. Wedstrijd is toch al kansloze zaak.
niet dusquote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:42 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hij is nu iig een stuk slimmer als tegen de sperz in de LC.
Laten we het hopen, iig zo min mogelijk PL-clubs naar de volgende ronde.quote:
Als je Che£ski loot, zul je wel naar de Bridge toe moeten.quote:
doe eens normaal man, ziekquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Had dan z'n been gebroken, Traoure.
Als ik ga kijken wat Arsenal en Man Utd hebben geloot de laatste jaren itt Chelsea idd, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef fanneke het volgende:
[..]
Als je Che£ski loot, zul je wel naar de Bridge toe moeten.
Che£ski en uitwedstrijden loten gaan niet samen.
Of Barnsley, was ook mijn eerste gedachtequote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:07 schreef borisz het volgende:
Chelsea zal Bristol Rovers wel krijgen
Hou je smoel nou eens dicht klapjostiquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens normaal man, ziek
Moet jij wat van zeggenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
doe eens normaal man, ziek
Net zoals Nani voor zijn reactie.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:17 schreef DemonCleaner het volgende:
en Gallas had er natuurlijk gewoon af gemoeten.
En die was? Ze stonden met de koppen tegen mekaar aan, daar heb ik nog nooit rood voor gegeven zien worden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Net zoals Nani voor zijn reactie.
Klopt, Flamini kwam daarna ook flink op 'm inglijden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:31 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
En die was? Ze stonden met de koppen tegen mekaar aan, daar heb ik nog nooit rood voor gegeven zien worden.
Kan de frustratie bij Gallas wel begrijpen, Nani nam natuurlijk een risico met dat hooghouden.
Precies, die tackle was trouwens netjes op de bal. Denk dat ik als de rollen omgedraaid waren geweest het niet heel erg had gevonden als ie ook even een been had meegenomen. Af en toe een beetje een vervelend mannetje die Nani, had bij die tackle van Eduardo ook het idee dat ie die wel kon ontwijken.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:36 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt, Flamini kwam daarna ook flink op 'm inglijden.
Erg vervelend, ook met dat hooghouden.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Precies, die tackle was trouwens netjes op de bal. Denk dat ik als de rollen omgedraaid waren geweest het niet heel erg had gevonden als ie ook even een been had meegenomen. Af en toe een beetje een vervelend mannetje die Nani, had bij die tackle van Eduardo ook het idee dat ie die wel kon ontwijken.
Haha geniaalquote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)contre-arsenal_sport
hehe
prachtigquote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
hehe
Jammer dat Flamini hem niet vol raakte.quote:Op zondag 17 februari 2008 03:46 schreef mcyodogg het volgende:
hehe
hahaha heerlijkquote:Op zondag 17 februari 2008 12:32 schreef fanneke het volgende:
[..]
Jammer dat Flamini hem niet vol raakte.
Hij had beide benen moeten breken van die kankerhond.
Jammer dat manure niet meer op bezoek komt dit seizoen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |