Die van Liverpool ook nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:53 schreef fanneke het volgende:
Die Barnsley fans staan allemaal verbaasd te kijken. Kunnen het niet geloven.
Het was direct het tweede wat ik dacht toen ik de uitslag zagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 17:54 schreef stevengerrard het volgende:
Ach 1 voordeeltje nu word de wedstrijd tegen Newcastle niet verschoven
ze kregen voetbal lesquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:05 schreef Urquhart het volgende:
Arsenal viel tegen.
Wat kan je hem in godsnaam verwijten nadat ie de laatste 20 minuten mag spelen bij nog een 4-0 achterstand?quote:Op zondag 17 februari 2008 00:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Oh en AdebayorKan volgens mij nog wat leren van onze Cristiano
quote:1 Emmanuel Adebayor Arsenal 19
2 Cristiano Ronaldo Man Utd 19
DIe zat er heerlijk in jaquote:Op zondag 17 februari 2008 00:37 schreef Radegast het volgende:
Mooie goal zeg van Hasselbaink.
Niet zo happen, lees de ironie es in dat bericht. Ik had 't over zijn schwalbe.quote:Op zondag 17 februari 2008 00:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat kan je hem in godsnaam verwijten nadat ie de laatste 20 minuten mag spelen bij nog een 4-0 achterstand?
[..]
Mijn excuses, dat er geen Arsenal-fans tot midden in de nacht op jou blijven wachten.quote:Op zondag 17 februari 2008 06:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind 't zo typisch dat de Arsenal-fans hier altijd zo'n grote mond hebben (niet tegen jou persoonlijk), maar nu zijn ze in velden of wegen te bekennen. Beetje jammer.
The FA Cup sponsored by E.ONquote:Op zondag 17 februari 2008 12:33 schreef One_conundrum het volgende:
Vandaag ook nog potjes?
Ik moest er wel om lachenquote:This draw actually brings up a very interesting scenario. The FA Rules say Chelsea must draw the lowest place team in the competition, but they also say we must draw a Premiership team. If Middlesbrough and Portsmouth were to lose tomorrow, the FA Cup may have to be abandoned.
Waar was jij tijdens de live wedstrijd dan? Of had mr. beunhaas wat andere zaken te verrichten?quote:Op zondag 17 februari 2008 06:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik vind 't zo typisch dat de Arsenal-fans hier altijd zo'n grote mond hebben (niet tegen jou persoonlijk), maar nu zijn ze in velden of wegen te bekennen. Beetje jammer.
Op wie doel je dan?quote:Op zondag 17 februari 2008 06:12 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Niet zo happen, lees de ironie es in dat bericht. Ik had 't over zijn schwalbe.
Absoluut, tegenwoordig zijn deze wedstrijden kinderspel vergeleken met dat.quote:Op zondag 17 februari 2008 14:38 schreef Grimm het volgende:
Ik mis de oude Man.utd tegen Arsenal. Henry-vieira-pires-ljunberg-cole tegen Keane-scholes-giggs-Nistelrooy etc. Dat waren pas wedstrijden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |