quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:19 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Heb er ook zelf 1 gemaakt, kruimel appel
ga zo stukkie pakken
Tortillia's ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik ben inspiratieloos vandaag![]()
Komend weekend staat er 2 x pasta op het menu dus dat is geen optie voor vanavond..
Het moet in ieder geval makkelijk en snel zijn. Pizzaatje wellicht..
Help!
Dat en net een boterham met appelstroop verorberd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
flesje water
Heb je daar een recept van?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Het word vnvnd een salade met gegrilde, gemarineerde kip, noodles, tomaat en cashewnoten.
Afgemaakt met heerlijke oosterse dressing met gember...
Uhh nee niet echt, ik gooi sla tomaat cashewnoten en noodles door elkaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van?Klinkt als goed voer voor morgen
'wat eet je vandaag' , niet 'wat draag je vandaag'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Stinksokken.
Hoe weet jij wat ik in mn mond heb?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'wat eet je vandaag' , niet 'wat draag je vandaag'
note to self: nóóóit bij alexxxxx etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik in mn mond heb?
Dat overleeft geen enkele user met meer dan 100 posts in CULquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
note to self: nóóóit bij alexxxxx eten
Als ze er op zetten dat het voor 1 persoon is lijkt het meteen zo duurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik had vandaag een AH Chinese wokmaaltijd, zogenaamd voor 2 personen, ik eet het makkelijk in mijn eentje, die dingen zijn zeker voor 2 hele kleine eters.
heb ik ook net op als ontbijtquote:
same here, er is nog 1 klein priegelstukje overquote:Op zaterdag 16 februari 2008 10:35 schreef Marjooow het volgende:
[..]
heb ik ook net op als ontbijthij is nu alleen alweer op
zat hééél even te denken om weer 1 te bakken
Wat een heerlijk tijdstip om nog iets te bestellenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:13 schreef MissyMirjaM het volgende:
de griek is nu nderweg met 2 pita's gyros en patatjes
hadden nog niks gegetenquote:Op zondag 17 februari 2008 21:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Wat een heerlijk tijdstip om nog iets te bestellen
Ik ga me hier netjes in zitten houden met een kopje thee
In Claudia Roden, Duizend-en-een smakenquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef DarkElf het volgende:
oh ja die sinaasappelpudding! waar stond dat recept ook al weer?
OT water met citroen
Oh dan gaat dat goedkomen (zie pm)quote:Op maandag 18 februari 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In Claudia Roden, Duizend-en-een smaken
Goed idee trouwens, ik heb nog wel een limoentje en spa rood.
Ja, goed idee als je aan de diarree bentquote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben in de diarree, dus vanavond ga ik een blik bruine bonen, een blik knakworsten en een pot appelmoes eten. Even doorspoelen.
Heb je wel wat te lezen voor op de WC?quote:Op maandag 18 februari 2008 16:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben in de diarree, dus vanavond ga ik een blik bruine bonen, een blik knakworsten en een pot appelmoes eten. Even doorspoelen.
Gewoon de deur open en naar buiten kijkenquote:Op maandag 18 februari 2008 16:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Heb je wel wat te lezen voor op de WC?
Oeh dat klinkt heerlijk, als het ook zo is wil je dan het receptje even plaatsen?quote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten zo een couscoussalade (recept van Claudia Roden) met veel peterselie, kikkererwten en citroen. Met kip die gemarineerd is in honing, kaneel en een beetje citroensap.
Ooh SOL wat ben je toch nog heeeeeeeeeeerlijk verliefd!!!quote:Op maandag 18 februari 2008 16:33 schreef SeaOfLove het volgende:
<knip>
Na dit alles mag lief onderuitgezakt voor de tv lekker K1 kijken, terwijl ik aan het afwassen ben
Klinkt lekkerquote:Op maandag 18 februari 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:
Wij eten zo een couscoussalade (recept van Claudia Roden) met veel peterselie, kikkererwten en citroen. Met kip die gemarineerd is in honing, kaneel en een beetje citroensap.
quote:Op maandag 18 februari 2008 19:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ooh SOL wat ben je toch nog heeeeeeeeeeerlijk verliefd!!!![]()
![]()
(ik wed dat je het liefste een schort om zou doen en een appeltaart in de oven wil gooien nu)
Pagina 262, geloof ikquote:
Dat klinkt erg lekker! Zoete kip...quote:Op maandag 18 februari 2008 23:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
De kipmarinade was fantasiesap van 1 sinaasappel, anderhalve eetlepel honing en flink wat kaneel. stukken kip erin marineren (ik had vandaag filet wegens haast, maar poten zijn vast lekkerder). Kip bakken op hoog vuur, beetje marinade erbij en laten inkoken tot het een lekker dik, stroperig sausje is.
Mijn echtgenoot was enthousiast
Daarom is zwemmen-voor-de-slanke-lijn bij mij geen optiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:04 schreef DarkElf het volgende:
net wezen zwemmen met manlief en op de terugweg kregen we het over vroegerZwemmen en patatjes eten..
dus misschien eten we vanavond wel patatjes, knakworst en appelmoes
Ik heb al vaker gezwommen en dat verband noooooit gelegdquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Daarom is zwemmen-voor-de-slanke-lijn bij mij geen optieik krijg dan automatisch zin in een patatje met en softijs
.
Ontopic: Ik ben ziek en eet nu yoghurt met een kiwi, verder nergens zin in.
Ik zwem altijd 's avonds na het etenquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:14 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Daarom is zwemmen-voor-de-slanke-lijn bij mij geen optieik krijg dan automatisch zin in een patatje met en softijs
.
Ja, maar met die drang naar patatmèt en ijs bedoel ik dus niet dat tijds-of-wanneervoorhetlaatstgegeten-gebonden is hè. Dat is een ingesleten Pavlovreactiequote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zwem altijd 's avonds na het eten
das heel slimquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zwem altijd 's avonds na het eten
OT: restje couscoussalade van gister en spa rood.
die pavlov-reactie heeft manlief dus ookquote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, maar met die drang naar patatmèt en ijs bedoel ik dus niet dat tijds-of-wanneervoorhetlaatstgegeten-gebonden is hè. Dat is een ingesleten Pavlovreactie.
Zwemmen, chloorlucht, handdoeken, nat haar... *ping* - trek in patat en ijs. Het liefst in een kinderachtig papieren bakje met een verrassing erbij. Of ik nou net een viergangendiner op heb of al dagen niets heb gegeten.
Maar ik houd niet van zwemmen, dus ik heb er niet zo vaak last van.
Yup! Hier nog eentje!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die pavlov-reactie heeft manlief dus ook
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef DarkElf het volgende:
vanavond wordt het patatjes, knakworst en appelmoes![]()
lekkerquote:Op dinsdag 19 februari 2008 18:06 schreef DarkElf het volgende:
quote:
dat vroeg ik me ook al af!quote:Bluezz, wat zijn Toscaanse rolletjes? Het klinkt bij voorbaat lekker
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:22 schreef Razztwizzle het volgende:
Zwemmen, chloorlucht, handdoeken, nat haar... *ping* - trek in patat en ijs.
Nou het is nauwelijks een recept. Meer iets van: wat staat er nog in de koelkast en kan bij elkaar gegooid worden??quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:41 schreef bear87 het volgende:
Saddist, zo'n foto plaatsen en dan het recept achterwege laten:(
Dankjewel, deze ga ik van de week even klaarmaken!quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou het is nauwelijks een recept. Meer iets van: wat staat er nog in de koelkast en kan bij elkaar gegooid worden??
Wat seranoham in stukjes in de pan.
Fijngesneden ui en knofje erbij.
Champignons erbij.
Pasta erbij.
Kuipje kruidenroomkaas erbij!
Klaar!
En de courgettes gewoon in plakjes, kaas er op en 10 minuten onder de grill!
Tis echt een heel eenvoudig gerecht! Klaar in vijf minuten (naar de friettent lopen kost meer tijd, haha).quote:Op woensdag 20 februari 2008 18:07 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dankjewel, deze ga ik van de week even klaarmaken!
Het wordt toch iets anders: gemarineerde kip met sesamzaad, saté, nasi, met als garnering een salade, gebakken uitjes en ajam tempoer.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:27 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga denk ik zuurkool maken met salami, ananas en spekjes
Waarom eigenlijk? (kom ff gezellig in de SC van CUL)quote:Op donderdag 21 februari 2008 01:43 schreef Ole het volgende:
en dan een boterham dopen in de pan waar je net je biefstukje in gebakken hebt![]()
heb paar jaar vegetarisch gekookt/ gegeten, maar dit is echt het summum hoor!!!!
hoe maak je dat?quote:Op donderdag 21 februari 2008 19:12 schreef Ewelina het volgende:
mandarijnkip met kaneel
Ontbijt is desondanks wel heel belangrijkquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:42 schreef Axia het volgende:
net een glas water en een eierkoek...er moeten weer kilo's er van af...
Ow, dat doe ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2008 10:47 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ontbijt is desondanks wel heel belangrijk
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 11:42 schreef Tezz het volgende:
Verse witte boterhammetjes van de bakker met gebraden rosbief.
Oe! En suikerbrood met roomboter!
Louis R'dam? Laat es horen hoe het was. Wel es aan gedacht om daar te eten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 09:59 schreef Innocence het volgende:
Vanavond uit eten bij Louis!
Vindaloo curryquote:Op zaterdag 23 februari 2008 12:45 schreef computergirl het volgende:
Vanavond heb ik zin om iets heel heets te eten, ben namelijk verkouden en die neus moet even doorspoelen
Mag ik ook eens visite zijn bij jou?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier staan avocado-soep, eendenborstfilet met pepersaus, rijst en patat op het menu. Met als dessert roomijs met aardbeien-pepersaus en aardbeien. Er is visite vanavond.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:20 schreef Isegrim het volgende:
Probeersel: aubergine, paprika & uien met knoflook (hele tenen), een paar gedroogde abrikozen, gember, olijfolie & zoete chilisaus. Dit alles onder de grill. Daarbij lamskoteletten. Groente staat nu in de oven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:21 schreef Isegrim het volgende:
Mag ik ook eens visite zijn bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |