quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:19 schreef Marjooow het volgende:
[..]
Heb er ook zelf 1 gemaakt, kruimel appel
ga zo stukkie pakken
Tortillia's ?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef Zij-en-Hij het volgende:
Ik ben inspiratieloos vandaag![]()
Komend weekend staat er 2 x pasta op het menu dus dat is geen optie voor vanavond..
Het moet in ieder geval makkelijk en snel zijn. Pizzaatje wellicht..
Help!
Dat en net een boterham met appelstroop verorberd.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:47 schreef Zo-is-dat het volgende:
flesje water
Heb je daar een recept van?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:23 schreef Zo-is-dat het volgende:
Het word vnvnd een salade met gegrilde, gemarineerde kip, noodles, tomaat en cashewnoten.
Afgemaakt met heerlijke oosterse dressing met gember...
Uhh nee niet echt, ik gooi sla tomaat cashewnoten en noodles door elkaar.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:32 schreef DirtyHarry het volgende:
[..]
Heb je daar een recept van?Klinkt als goed voer voor morgen
'wat eet je vandaag' , niet 'wat draag je vandaag'quote:Op vrijdag 15 februari 2008 20:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Stinksokken.
Hoe weet jij wat ik in mn mond heb?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
'wat eet je vandaag' , niet 'wat draag je vandaag'
note to self: nóóóit bij alexxxxx etenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe weet jij wat ik in mn mond heb?
Dat overleeft geen enkele user met meer dan 100 posts in CULquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
note to self: nóóóit bij alexxxxx eten
Als ze er op zetten dat het voor 1 persoon is lijkt het meteen zo duurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:45 schreef Karina het volgende:
Ik had vandaag een AH Chinese wokmaaltijd, zogenaamd voor 2 personen, ik eet het makkelijk in mijn eentje, die dingen zijn zeker voor 2 hele kleine eters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |