Ik heb je erbij gezet! (Ben dan wel geen modje, maar kon wel nog de openingspost aanpassenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:49 schreef Jojogirl het volgende:
Kan een modje mij er nog even bij zetten in het lijstje? 19 september is de datum en dit [ link | afbeelding ] de banner.
Dank je voor het bemoedigende geluidquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:27 schreef Jojogirl het volgende:
Wurpje, als je het niet vertrouwt, gewoon bellen, daar zijn ze voor hoor.
Ik weet trouwens van de vorige keer nog dat ik rond een week of 10 ook wel krampjes heb gehad. Denk dat m'n baarmoeder toen hard aan het uitzetten was ofzo. (Heb normaal zelf altijd pijnloze menstruaties, maar ik geloof dat ik sindsdien wel weet hoe menstruatiekramp voelt).
Mijn darmen zitten hoger en dit is wel zo gevoelig dat het me normaal ook absoluut zou opvallenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Icicle nogmaals gefeliciteerdLeuke naam, Colin!!
Wurpje, ik heb in t begin ook last van mijn, achteraf gezien, darmen gehad wat ook voelde als licht krampend in mijn onderbuik..kon daar toen ook redelijk nerveus van worden... Je gaat gewoon op allerlei dingen letten die je normaal waarschijnlijk niet eens opvallen...fijn he hihihi
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim schiet eens op! ik wil ook wel eens nummer 1 zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit er verdorie elke keer in te trappen dat ik denk dat jullie al wéken overtijd zijn, en dan blijkt het nog niet eens de uitgerekende datum te zijn geweest.
Me too! Want dan zou m'n kleinste dame geboren worden op de verjaardag van de oma van lief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor 40 weken en 4 dagen. Eerder is geen optie
.
Omdat je al die flesjes nog moet steriliseren zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor 40 weken en 4 dagen. Eerder is geen optie
.
Nee, dan hoef ik mijn 30e verjaardag niet te vierenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:45 schreef Mammietje het volgende:
Omdat je al die flesjes nog moet steriliseren zeker?Kim... 14 flesjes... Hoeveel baby's krijg jij?
![]()
En je blijft lang jongquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:57 schreef RockabeIIa het volgende:
'k Ben benieuwd of er nog een 29 feb beeb komt. Scheelt wel als je maar 1x per 4 jaar jarig bent
Op onze baby site staan de filmpje ook onder echo's.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef FoN het volgende:
S.I. gewrichten? Watzijn dat nou weer?
de linkjes willen voor mij niet?
De allerlaagste gewrichten van je ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef FoN het volgende:
S.I. gewrichten? Watzijn dat nou weer?
de linkjes willen voor mij niet?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef FoN het volgende:
Scheelt voor jou nog dat Knut waarschijnlijk op normale tijden thuis komt en dan alleen jou heeft om voor te zorgen, die kan dan nog wel effe vlug zuigen en de vaatwasser inruimen![]()
Lucas kan er in zijn eentje in 1 dag al een enorme puinzooi van maken, laat staan in 3 (ikmiseensmiley)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef lcicle het volgende:
Daar ben ik dan..
Dankjulliewel voor al de felicitaties!! Super lief!!
Zaterdag 9 feb. om 8.45u Sorry Ticootje, ik ben ook jou stiekem voor gekropen hihi is ons zoontje Colin geboren.
We hebben een zogenaamd sterrenkijkertje, Colin is kwam met het neusje omhoog. Daardoor was het een zwaar karwei. Tijdens de bevalling wist ik niet dat hij verkeerd lag. De verloskundige vertelde later dat het me bij een eerste kindje niet gelukt was.
Vlak na de bevalling is Colin even in het ziekenhuis geweest i.v.m. een mogelijke streptokokken infectie, maar dit bleek gelukkig niet het geval. Ik heb van die momenten niet veel meegekregen omdat ik nog totaal overdonderd was door de snelle bevallingsdatum.
De 2e dag besefte ik pas een beetje dat ik daadwerkelijk moeder was van 2 jongens. Voor mijn gevoel had ik de zwangerschap nog helemaal niet afgesloten. Gelukkig heb ik niet hoeven wachten, maar het had íets langer mogen duren dan 37 weken
ps. Ticootje, ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geweldig![]()
nu vergeet ik vast nog meer mensen te feliciteren.. sorry
pps. Goed he, Milagro
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki... hoe is het nu met je afscheiding?
Tut! Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
De heerlijke openheid op Fok zo nu en dan...
ik hou je stiekem wel n beetje in de gaten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whaha BE
Lekker waterig en af en toe wat bloed, maar niks bijzonders
Krampen worden wel steeds wat pijnlijker nu..ik zou er bijna intrappen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie zelf nog geen peden tot raniek maar zal alvast wel m elden dat ik me morgenochtend pas laat zal melden omdat ik van plan ben om uit te slapen
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Romantisch zo webkim
Niks te melden hier trouwens.
ja ik ken dat wel idd, volgens mn verloskundige is het maar net hoe ie gedraaid ligtquote:Op zondag 17 februari 2008 18:51 schreef Silmarwen het volgende:
Hebben jullie weleens dat j je baby de ene dag heel hard voelt schoppen, en de volgende dag veel zachter? Ik voel Leeloo nog steeds en niet minder, maar wel zachter.
quote:
Yep!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:51 schreef Silmarwen het volgende:
Hebben jullie weleens dat j je baby de ene dag heel hard voelt schoppen, en de volgende dag veel zachter? Ik voel Leeloo nog steeds en niet minder, maar wel zachter.
ik moest gewoon erg lachen, vooral omdat ik me herinner dat juist jij ooit iets schreef als 'heu daar kijk je toch niet naar, je eigen afscheiding?!'quote:
Het scheelt soms net genoeg. Ik lig nu ik zwanger ben het liefst op mijn linkerzij, dus als we hoofd aan hoofd liggen zaag ik hem recht in zijn gezicht. Dan draait -ie dus maar om. En soms, als het heeeeel erg de spuigaten uitloopt en hij de volgende dag moet werken gaat hij 'uit logeren' op zolder.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef bixister het volgende:
hahaha webkim ik zat ook al naar die foto te kijken en flauwe 69-grapjes borrelden boven. maar toen las ik je toevoeging dat jullie echt zo omgekeerd slapen!wel inventief! scheelt dat nou echt, voor je man?
Ik bedoelde het ook niet rot hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef bixister het volgende:
hahaha webkim ik zat ook al naar die foto te kijken en flauwe 69-grapjes borrelden boven. maar toen las ik je toevoeging dat jullie echt zo omgekeerd slapen!wel inventief! scheelt dat nou echt, voor je man?
[..]
ik moest gewoon erg lachen, vooral omdat ik me herinner dat juist jij ooit iets schreef als 'heu daar kijk je toch niet naar, je eigen afscheiding?!'
Ik heb geen idee. Het voelt een beetje ongesteld achtig aan. Maar de verloskundige had gezegd dat als je jezelf afvroeg of het een wee was, dat het het niet was. Dus ik denk het niet, zal wel weer verstopping zijn, of indalen?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef bixister het volgende:
acheruit rennen is dan wel weer heel stoer, mammietje.![]()
sterkte er mee!
k_i_m: bah, k_r_a_m_p! geen weeën toch nog neem ik aan?
webkim, ik ga 't misschien zelf ook eens proberen als G-lief hier een niet weg te porren snurk heeft.
Daar zal ik maar mee moeten leren leven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Webkim het volgende:
[..]
En je realiseert je wel dat er nu Zwangerschap&Geboorte in je active topics staat?![]()
Tuurlijk..ik snurk nooitquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Gesnurk van de wederhelft?. Sterkte. Ik probeer het voorlopig nog niet, ik lig toch wel wakker tot een uur of 4
.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef k_i_m het volgende:
En zoals mijn tante gisteren treffend zei; Voelt het al alsof je kut over de grond schuurt?.
de dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Webkim het volgende:
Nou, voor mij hoef je vandaag niet te F5-en Marit.
Niksssss te melden.
nou haar eerste pakje was maat 56quote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef Mibos het volgende:
Popples daar gaan je maatjes 50/56 weer schoon de koffer in naar zolder hihihi...
Verdorie Sjak dat is niet fijn. Dat dieet is niet leuk, maar wel goed te doen. (ik droomde wel 's nachts van enorme moorkoppen maar het went best snel) Heb je ook erg veel dorst?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef sjak het volgende:
Wees niet bang k_i_m als de bevalling begint, weet je het echt!![]()
Bij mij helaas weer wat slecht nieuws. Mijn suiker bleek vorige week te hoog te zijn, toen heb ik een lunchcurve laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag, het was weer niet goed. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, die neemt me even over van de verloskundige tot dit onder controle is. Dat wordt op dieeten veel ziekenhuisbezoekjes de komende tijd. De rust is me niet gegund deze zwangerschap.
Opzich doe ik mijn best wel om het meeste te negeren. Zo heb ik 90% van het kraampakket genegeerd, negeer ik het bevallingsverhalen topic, tvprogramma's over verloskundigenpraktijken en dat gaat me nog best goed af allemaalquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Hè sjak, wat naar. Hopelijk heb je het met een dieet snel weer onder controle.
k_i_m, fijn hè, die last-minute zenuwen. Die herinner ik me ook nog goed van de vorige keer. Je ineens van alles afvragen of het wel goed zal gaan, terwijl je je er maanden lang geen zorgen over hebt gemaakt.
Nee, volgens mij nietquote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Beval dan ook gewoon eens muts...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
ik hoop ook dat er snel iets gat gebeuren! (mooie vertypingen heb je de laatste tijd.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
wel íets gat gebeuren.
jaja.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben be
Haha, jij maakt het helemaal mooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
jaja.![]()
nou maneki, hopelijk nog een goed nachtje om te rusten dan. en anders... zet 'm op!
we blijven oplettenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zelf zeg niet vandaag..tis nu nog niet heftig genoeg namelijkáls er al iets aan de hand is hoor
Ohja dat weet ik nog. Ja ik word ook heel moe ervan maar gebruik ze vaak alleen maar als het te erg is of om mijzelf een rustdagje te geven. Nou goed vraag het morgen wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat is voor als je het echt niet meer ziet zitten
Silmarwen ik heb pas wegens galbulten en extreme jeuk antihistamine gebruikt, maar dat mocht niet zomaar. Heb het ook maar heel eventjes gebruikt want het werkte niet en ik sliep 38 van de 48 uur
Helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij zijn straks ouders van `swerelds eerste Saar de jongen![]()
Ik ben nu zelf ook wel stiknieuwsgierig ondertussen hoor, maar eigenlijk meer naar hoe het er uit ziet en wat voor type kind het is
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:09 schreef marit1978 het volgende:
Ik heb echt beetje in mijn hoofd dat ik over twee weken bij de vk kom,
dat die dan met echo gaat zoeken en moet concluderen dat ik toch echt niet zwanger ben hoor!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Maar het schijnt dat de meeste mensen dat in meer of mindere mate hebben, dat troost mij een beetje
Ik had het ook bij de mevrouw van Moeders voor moeders, dat ik dacht dat háár test nu vast opeens negatief zou zijn en dat ging ook goed! Dus ik heb hoop
Intake? Welke intake..?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:59 schreef Popples het volgende:
fon dat krijg je bij de intake te horen.
hier was het geloof ik tussen de 60cm en 90cm.
een tumor? wat griezelig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef FoN het volgende:
Is idd heel normaal hoor Wurpje, ik zat onderweg alsmaar te denken, straks zit er niks, straks zitten er 3, straks...
De dingen waarover ik zat te stressen bleken allemaal helemaal niet aan de orde gelukkig
En die tumor die ze dan denken te zien is dan weer iets waar je geen seconde bij stil stond...
En mijne naar 9 mei!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 16:28 schreef Wurpje het volgende:
Blaasontsteking is over gelukkig![]()
Even vet gedrukt zodat het opvalt voor de mods:
mijn datum in de OP kan naar 13 September
Ik doe zo wel even de echofoto uploaden, hij is verschrikkelijk duidelijk!
Czaarquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij zijn straks ouders van `swerelds eerste Saar de jongen![]()
Dan liever Cesar ofzoquote:
Toen ik nog op studeerdequote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:48 schreef Webkim het volgende:
'leuk' is dat he: "Hoeveel zijn het er?" "Weet je het zeker?" Alsof ze zich op de echo's en controles structureel vergissen. Als iemand mij nu vraagt hoe lang ik nog 'moet' zeg ik monter: " Nog drie maanden."![]()
[
Hij schommelt idd, maar vibreert ook in de zitting wat ik heb begrepen.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 22:45 schreef bixister het volgende:tril jij zo van binnen dan llewella? of bedoel je schommelstand?
Macka, wat fijn dat de rust geholpen heeft! en de slijmprop al verloren, spannend!
quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hm dat is minder Silmarwen![]()
wel handig dat ze je gaan vertellen hoe je naar de wc moet
je schreeuwt t maar lekker van de daken hoor meis!quote:Op woensdag 20 februari 2008 10:14 schreef Maneki.Neko het volgende:
liza een blaasontsteking kan voor nare complicaties zorgen, ik zou er dus zsm iets aan laten doen als ik jou was!
Mooie echo lunastar, en mooi meisje heb je daar
lotje ik weet het, maar ik panieker graag ook altijd wel een beetjeHeb ik even nodig om op het moment zelf rustig te kunnen blijven
Als je het tot je knieen doet kun je je benen niet goed neerzetten en spreiden, waardoor je nog steeds je bekken en buikspieren aanspant ofzo.... Ik kreeg zoveel informatie dat niet alles is blijven hangen ben ik bang.quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wat is het nut van je broek tot aan je enkels doen ipv tot aan je knieenDaar heb ik nou nog nooit van gehoord!
Ik voel van alles maar vast niet dat waar jij op doeltquote:Op woensdag 20 februari 2008 11:46 schreef _lotje_ het volgende:
[..]
je schreeuwt t maar lekker van de daken hoor meis!
maar.. voel je al wat?
10 augustus. sangdrax is ook op fok actief, telt dat als fokbaby dan?quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:52 schreef Brighteyes het volgende:
En soms zien we dingen over het hoofd.
Wat is jullie datum Simmu? Dan kan ik jullie toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |