Ik heb je erbij gezet! (Ben dan wel geen modje, maar kon wel nog de openingspost aanpassenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:49 schreef Jojogirl het volgende:
Kan een modje mij er nog even bij zetten in het lijstje? 19 september is de datum en dit [ link | afbeelding ] de banner.
Dank je voor het bemoedigende geluidquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:27 schreef Jojogirl het volgende:
Wurpje, als je het niet vertrouwt, gewoon bellen, daar zijn ze voor hoor.
Ik weet trouwens van de vorige keer nog dat ik rond een week of 10 ook wel krampjes heb gehad. Denk dat m'n baarmoeder toen hard aan het uitzetten was ofzo. (Heb normaal zelf altijd pijnloze menstruaties, maar ik geloof dat ik sindsdien wel weet hoe menstruatiekramp voelt).
Mijn darmen zitten hoger en dit is wel zo gevoelig dat het me normaal ook absoluut zou opvallenquote:Op donderdag 14 februari 2008 18:45 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Icicle nogmaals gefeliciteerdLeuke naam, Colin!!
Wurpje, ik heb in t begin ook last van mijn, achteraf gezien, darmen gehad wat ook voelde als licht krampend in mijn onderbuik..kon daar toen ook redelijk nerveus van worden... Je gaat gewoon op allerlei dingen letten die je normaal waarschijnlijk niet eens opvallen...fijn he hihihi
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:40 schreef Maneki.Neko het volgende:
webkim schiet eens op! ik wil ook wel eens nummer 1 zijn
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:54 schreef k_i_m het volgende:
Ik zit er verdorie elke keer in te trappen dat ik denk dat jullie al wéken overtijd zijn, en dan blijkt het nog niet eens de uitgerekende datum te zijn geweest.
Me too! Want dan zou m'n kleinste dame geboren worden op de verjaardag van de oma van lief.quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor 40 weken en 4 dagen. Eerder is geen optie
.
Omdat je al die flesjes nog moet steriliseren zeker?quote:Op donderdag 14 februari 2008 21:56 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga voor 40 weken en 4 dagen. Eerder is geen optie
.
Nee, dan hoef ik mijn 30e verjaardag niet te vierenquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:45 schreef Mammietje het volgende:
Omdat je al die flesjes nog moet steriliseren zeker?Kim... 14 flesjes... Hoeveel baby's krijg jij?
![]()
En je blijft lang jongquote:Op vrijdag 15 februari 2008 07:57 schreef RockabeIIa het volgende:
'k Ben benieuwd of er nog een 29 feb beeb komt. Scheelt wel als je maar 1x per 4 jaar jarig bent
Op onze baby site staan de filmpje ook onder echo's.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef FoN het volgende:
S.I. gewrichten? Watzijn dat nou weer?
de linkjes willen voor mij niet?
De allerlaagste gewrichten van je ruggengraat.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 21:02 schreef FoN het volgende:
S.I. gewrichten? Watzijn dat nou weer?
de linkjes willen voor mij niet?
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 23:18 schreef FoN het volgende:
Scheelt voor jou nog dat Knut waarschijnlijk op normale tijden thuis komt en dan alleen jou heeft om voor te zorgen, die kan dan nog wel effe vlug zuigen en de vaatwasser inruimen![]()
Lucas kan er in zijn eentje in 1 dag al een enorme puinzooi van maken, laat staan in 3 (ikmiseensmiley)
quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef lcicle het volgende:
Daar ben ik dan..
Dankjulliewel voor al de felicitaties!! Super lief!!
Zaterdag 9 feb. om 8.45u Sorry Ticootje, ik ben ook jou stiekem voor gekropen hihi is ons zoontje Colin geboren.
We hebben een zogenaamd sterrenkijkertje, Colin is kwam met het neusje omhoog. Daardoor was het een zwaar karwei. Tijdens de bevalling wist ik niet dat hij verkeerd lag. De verloskundige vertelde later dat het me bij een eerste kindje niet gelukt was.
Vlak na de bevalling is Colin even in het ziekenhuis geweest i.v.m. een mogelijke streptokokken infectie, maar dit bleek gelukkig niet het geval. Ik heb van die momenten niet veel meegekregen omdat ik nog totaal overdonderd was door de snelle bevallingsdatum.
De 2e dag besefte ik pas een beetje dat ik daadwerkelijk moeder was van 2 jongens. Voor mijn gevoel had ik de zwangerschap nog helemaal niet afgesloten. Gelukkig heb ik niet hoeven wachten, maar het had íets langer mogen duren dan 37 weken
ps. Ticootje, ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geweldig![]()
nu vergeet ik vast nog meer mensen te feliciteren.. sorry
pps. Goed he, Milagro
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki... hoe is het nu met je afscheiding?
Tut! Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
De heerlijke openheid op Fok zo nu en dan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |