quote:Op zondag 10 februari 2008 11:04 schreef Ticootje het volgende:
Hoi allemaal!!!
Ja hoor!!! Eindelijk!!
Gister, 9 feb, om 14.09 is onze dochter Jennifer Esmee geboren. Ze weegt 3810 gram. (!!)
Ik moest een nachtje blijven, mn bloeddruk viel steeds weg en dus werd ik steeds duizelig en viel weg. (En ik heb niet veel bloed verloren, meer van de spanning)
Vrijdag na het strippen had ik al last van harde buiken. Van vrijdag op zaterdag begon het wel flink te rommelen. Maar de vk had al gewaarschuwd dat ik ook buikpijn kon krijgen dat niet tot een bevalling zou leiden. Om 2 uur werd ik wakker, en had ik toch zoiets van "dit gaat niet helemaal lekker". Om half 3 ben ik opgestaan en toen kwamen de weeen om de 4 minuten. Ik heb nog wat rondgelopen en toch maar manlief wakker gemaakt. Om 6 uur kwam de vk... 2 cm ontsluiting (zware teleurstelling die had ik bij het strippen al). Om 9 uur kwam ze weer, 4 cm. Maar ondertussen flinke rugweeen die ik echt niet kon opvangen, dus ik wilde toch maar naar het ziekenhuis. Toen we daar om 10.30 aankwamen was er al 6 cm, hup prik in de bil. Voordat ik het wist mocht ik persen (ENG!!!) en om 14.09 was ze er dan eindelijk.
Foto's volgen snel
quote:Op zondag 10 februari 2008 12:39 schreef Beaker het volgende:
Volgens mij heeft ze net ergens foto's gepostik ga ff kijken
eh.....dat was Fuente
.....
quote:Op zondag 10 februari 2008 14:39 schreef FoN het volgende:
Gefeliciteerd Ticootje met Jennifer! Precies op de eerste dag van het jaar van de rat
Ik hoop het want in de bijna 23 weken die ik zwanger ben heb ik nu drie keer buikgriepachtige klachten gehad, een keer een keelontsteking en twee keer een zware verkoudheid. Ben er wel klaar mee.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
De tellertjes in de OP doen het niet meer
Silmarwen, ik rol ook van het een in het ander hoor! Van een zwemmerseczeem, tot een kaakontsteking, tot buikgriep en nu weer een bronchitus. Zal er wel bij horen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop