Sterkte Macka!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:40 schreef Macka66 het volgende:
Ook hier even wat minder te genieten van de zwangerschap.
Vandaag heb ik een echo gehad, en mijn vruchtwater blijkt erg weinig te zijn. Bovendien groeit de dame niet goed genoeg. Over twee weken weer een echo. En vanaf nu volstrekte rust en proberen niet gestresst te zijn
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Macka, wat naar zeg...
Hopelijk trekt zowel je vruchtwater als de groei bij als je idd rust houdt.
Dat bedoel ik precies ja... Mijn vorige zwangerschap was er 1 van dezelfde plek als jij omschrijft en deze gaat -tot nog toe- (ik blijf voorzichtig) voorspoedig. Ik wil er bewust van genieten dat het nog 1 keertje mag/kan. Zo zonde dat dit overspoeld wordt door drukte en ongemakken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:16 schreef Leah het volgende:
Mijn ervaring is dat het meer in geniet "momentjes" zit als je zwangerschap niet vlekkeloos gaat.
Wat mij wel heel erg hielp was te bedenken dat het eigenlijk toch wel heel uniek is, die periode met een kind in je buik.
En ondanks de zwangerschap from hell kan ik daar toch wel een beetje weemoedig om zijn hoor. Ze zijn alweer zo groot, ik wou echt dat ik op sommige momenten wat meer de tijd genomen had om even stil te staan bij wat er nou allemaal in mijn lijf gebeurde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop