Sterkte Macka!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:40 schreef Macka66 het volgende:
Ook hier even wat minder te genieten van de zwangerschap.
Vandaag heb ik een echo gehad, en mijn vruchtwater blijkt erg weinig te zijn. Bovendien groeit de dame niet goed genoeg. Over twee weken weer een echo. En vanaf nu volstrekte rust en proberen niet gestresst te zijn
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
He bah Macka, wat naar zeg...
Hopelijk trekt zowel je vruchtwater als de groei bij als je idd rust houdt.
Dat bedoel ik precies ja... Mijn vorige zwangerschap was er 1 van dezelfde plek als jij omschrijft en deze gaat -tot nog toe- (ik blijf voorzichtig) voorspoedig. Ik wil er bewust van genieten dat het nog 1 keertje mag/kan. Zo zonde dat dit overspoeld wordt door drukte en ongemakken.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:16 schreef Leah het volgende:
Mijn ervaring is dat het meer in geniet "momentjes" zit als je zwangerschap niet vlekkeloos gaat.
Wat mij wel heel erg hielp was te bedenken dat het eigenlijk toch wel heel uniek is, die periode met een kind in je buik.
En ondanks de zwangerschap from hell kan ik daar toch wel een beetje weemoedig om zijn hoor. Ze zijn alweer zo groot, ik wou echt dat ik op sommige momenten wat meer de tijd genomen had om even stil te staan bij wat er nou allemaal in mijn lijf gebeurde.
Ze worden alleen maar erger.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef Troel het volgende:
En ook na die zwangerschap droom je rustig rare dromen verder hoor
Wij gedeeltelijk gewoon als we ze tegenkwamen, et als resultaat dat op een gegeven moment de helft van onze broers en zussen het wist en de andere helft nog niet. Die hebben we toen maar gebeldquote:Op woensdag 6 februari 2008 12:28 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik had me ook ingeschreven voor MvM, maar kreeg kaartje dat ze "enkel in dichtbevolkte gebieden" ophalen. Ik woon in centrum Amsterdam, als dat nog niet dichtbevolkt is.
Mijn misselijkheid gaat ook wel af en toe even weg (bvb in week 8), maar komt daarna dan in alle hevigheid terug. Nu ook mét rommelende darmen.
Mijn echo is 25 feb! Je moet die van jou dan zeker ook hier posten hé!
Hoe hebben jullie het eigenlijk aan "iedereen" (iets verdere familie en vrienden) verteld dat jullie zwanger waren? Gewoon als jullie ze eens tegenkwamen? Bij ons stuurde iemand eens een smsje naar iedereen. Misschien sturen wij wel een kaartje met de 12 weken echo als foto? Kweethetnogniet...
Ik weet dat het op zich vrij normaal is, maar ik vraag me af waar die buik dan vandaan komt?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:00 schreef FoN het volgende:
Wurpje, de eerste paar maanden is afvallen vrij normaal werd tegen mij egzegd, niets om je zorgen over te maken, plus de een komt nu eenmaal meer aan dan de ander. Ik heb er nu 4 kilo bij, waarvan volgens mij de helft in mijn borsten zit, die wegen echt een ton lijkt wel
Kan in het lijstje mijn uitgerekende datum worden veranderd in 9 mei en erbij worden vermeld dat ze een meisje is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |