quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:15 schreef lcicle het volgende:
Daar ben ik dan..
Dankjulliewel voor al de felicitaties!! Super lief!!
Zaterdag 9 feb. om 8.45u Sorry Ticootje, ik ben ook jou stiekem voor gekropen hihi is ons zoontje Colin geboren.
We hebben een zogenaamd sterrenkijkertje, Colin is kwam met het neusje omhoog. Daardoor was het een zwaar karwei. Tijdens de bevalling wist ik niet dat hij verkeerd lag. De verloskundige vertelde later dat het me bij een eerste kindje niet gelukt was.
Vlak na de bevalling is Colin even in het ziekenhuis geweest i.v.m. een mogelijke streptokokken infectie, maar dit bleek gelukkig niet het geval. Ik heb van die momenten niet veel meegekregen omdat ik nog totaal overdonderd was door de snelle bevallingsdatum.
De 2e dag besefte ik pas een beetje dat ik daadwerkelijk moeder was van 2 jongens. Voor mijn gevoel had ik de zwangerschap nog helemaal niet afgesloten. Gelukkig heb ik niet hoeven wachten, maar het had íets langer mogen duren dan 37 weken
ps. Ticootje, ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Geweldig![]()
nu vergeet ik vast nog meer mensen te feliciteren.. sorry
pps. Goed he, Milagro
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:17 schreef Brighteyes het volgende:
Maneki... hoe is het nu met je afscheiding?
Tut! Je snapt toch wel wat ik bedoel?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:28 schreef Webkim het volgende:
[..]
De heerlijke openheid op Fok zo nu en dan...
ik hou je stiekem wel n beetje in de gaten hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Whaha BE
Lekker waterig en af en toe wat bloed, maar niks bijzonders
Krampen worden wel steeds wat pijnlijker nu..ik zou er bijna intrappen
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:49 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zie zelf nog geen peden tot raniek maar zal alvast wel m elden dat ik me morgenochtend pas laat zal melden omdat ik van plan ben om uit te slapen
quote:Op zondag 17 februari 2008 11:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Romantisch zo webkim
Niks te melden hier trouwens.
ja ik ken dat wel idd, volgens mn verloskundige is het maar net hoe ie gedraaid ligtquote:Op zondag 17 februari 2008 18:51 schreef Silmarwen het volgende:
Hebben jullie weleens dat j je baby de ene dag heel hard voelt schoppen, en de volgende dag veel zachter? Ik voel Leeloo nog steeds en niet minder, maar wel zachter.
quote:
Yep!quote:Op zondag 17 februari 2008 18:51 schreef Silmarwen het volgende:
Hebben jullie weleens dat j je baby de ene dag heel hard voelt schoppen, en de volgende dag veel zachter? Ik voel Leeloo nog steeds en niet minder, maar wel zachter.
ik moest gewoon erg lachen, vooral omdat ik me herinner dat juist jij ooit iets schreef als 'heu daar kijk je toch niet naar, je eigen afscheiding?!'quote:
Het scheelt soms net genoeg. Ik lig nu ik zwanger ben het liefst op mijn linkerzij, dus als we hoofd aan hoofd liggen zaag ik hem recht in zijn gezicht. Dan draait -ie dus maar om. En soms, als het heeeeel erg de spuigaten uitloopt en hij de volgende dag moet werken gaat hij 'uit logeren' op zolder.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef bixister het volgende:
hahaha webkim ik zat ook al naar die foto te kijken en flauwe 69-grapjes borrelden boven. maar toen las ik je toevoeging dat jullie echt zo omgekeerd slapen!wel inventief! scheelt dat nou echt, voor je man?
Ik bedoelde het ook niet rot hoor.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:51 schreef bixister het volgende:
hahaha webkim ik zat ook al naar die foto te kijken en flauwe 69-grapjes borrelden boven. maar toen las ik je toevoeging dat jullie echt zo omgekeerd slapen!wel inventief! scheelt dat nou echt, voor je man?
[..]
ik moest gewoon erg lachen, vooral omdat ik me herinner dat juist jij ooit iets schreef als 'heu daar kijk je toch niet naar, je eigen afscheiding?!'
Ik heb geen idee. Het voelt een beetje ongesteld achtig aan. Maar de verloskundige had gezegd dat als je jezelf afvroeg of het een wee was, dat het het niet was. Dus ik denk het niet, zal wel weer verstopping zijn, of indalen?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:15 schreef bixister het volgende:
acheruit rennen is dan wel weer heel stoer, mammietje.![]()
sterkte er mee!
k_i_m: bah, k_r_a_m_p! geen weeën toch nog neem ik aan?
webkim, ik ga 't misschien zelf ook eens proberen als G-lief hier een niet weg te porren snurk heeft.
Daar zal ik maar mee moeten leren leven.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:31 schreef Webkim het volgende:
[..]
En je realiseert je wel dat er nu Zwangerschap&Geboorte in je active topics staat?![]()
Tuurlijk..ik snurk nooitquote:Op maandag 18 februari 2008 00:00 schreef k_i_m het volgende:
Gesnurk van de wederhelft?. Sterkte. Ik probeer het voorlopig nog niet, ik lig toch wel wakker tot een uur of 4
.
quote:Op zondag 17 februari 2008 23:42 schreef k_i_m het volgende:
En zoals mijn tante gisteren treffend zei; Voelt het al alsof je kut over de grond schuurt?.
de dag is nog niet voorbijquote:Op maandag 18 februari 2008 10:50 schreef Webkim het volgende:
Nou, voor mij hoef je vandaag niet te F5-en Marit.
Niksssss te melden.
nou haar eerste pakje was maat 56quote:Op maandag 18 februari 2008 12:09 schreef Mibos het volgende:
Popples daar gaan je maatjes 50/56 weer schoon de koffer in naar zolder hihihi...
Verdorie Sjak dat is niet fijn. Dat dieet is niet leuk, maar wel goed te doen. (ik droomde wel 's nachts van enorme moorkoppen maar het went best snel) Heb je ook erg veel dorst?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef sjak het volgende:
Wees niet bang k_i_m als de bevalling begint, weet je het echt!![]()
Bij mij helaas weer wat slecht nieuws. Mijn suiker bleek vorige week te hoog te zijn, toen heb ik een lunchcurve laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag, het was weer niet goed. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, die neemt me even over van de verloskundige tot dit onder controle is. Dat wordt op dieeten veel ziekenhuisbezoekjes de komende tijd. De rust is me niet gegund deze zwangerschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |