Verdorie Sjak dat is niet fijn. Dat dieet is niet leuk, maar wel goed te doen. (ik droomde wel 's nachts van enorme moorkoppen maar het went best snel) Heb je ook erg veel dorst?quote:Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef sjak het volgende:
Wees niet bang k_i_m als de bevalling begint, weet je het echt!![]()
Bij mij helaas weer wat slecht nieuws. Mijn suiker bleek vorige week te hoog te zijn, toen heb ik een lunchcurve laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag, het was weer niet goed. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, die neemt me even over van de verloskundige tot dit onder controle is. Dat wordt op dieeten veel ziekenhuisbezoekjes de komende tijd. De rust is me niet gegund deze zwangerschap.
Opzich doe ik mijn best wel om het meeste te negeren. Zo heb ik 90% van het kraampakket genegeerd, negeer ik het bevallingsverhalen topic, tvprogramma's over verloskundigenpraktijken en dat gaat me nog best goed af allemaalquote:Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Hè sjak, wat naar. Hopelijk heb je het met een dieet snel weer onder controle.
k_i_m, fijn hè, die last-minute zenuwen. Die herinner ik me ook nog goed van de vorige keer. Je ineens van alles afvragen of het wel goed zal gaan, terwijl je je er maanden lang geen zorgen over hebt gemaakt.
Nee, volgens mij nietquote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Niet dat ik me kan herinnerenquote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Beval dan ook gewoon eens muts...quote:Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
ik hoop ook dat er snel iets gat gebeuren! (mooie vertypingen heb je de laatste tijd.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
wel íets gat gebeuren.
jaja.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben be
Haha, jij maakt het helemaal mooi.quote:Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef bixister het volgende:
[..]
jaja.![]()
nou maneki, hopelijk nog een goed nachtje om te rusten dan. en anders... zet 'm op!
we blijven oplettenquote:Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zelf zeg niet vandaag..tis nu nog niet heftig genoeg namelijkáls er al iets aan de hand is hoor
Ohja dat weet ik nog. Ja ik word ook heel moe ervan maar gebruik ze vaak alleen maar als het te erg is of om mijzelf een rustdagje te geven. Nou goed vraag het morgen wel!quote:Op dinsdag 19 februari 2008 09:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat is voor als je het echt niet meer ziet zitten
Silmarwen ik heb pas wegens galbulten en extreme jeuk antihistamine gebruikt, maar dat mocht niet zomaar. Heb het ook maar heel eventjes gebruikt want het werkte niet en ik sliep 38 van de 48 uur
Helaasquote:Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij zijn straks ouders van `swerelds eerste Saar de jongen![]()
Ik ben nu zelf ook wel stiknieuwsgierig ondertussen hoor, maar eigenlijk meer naar hoe het er uit ziet en wat voor type kind het is
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:09 schreef marit1978 het volgende:
Ik heb echt beetje in mijn hoofd dat ik over twee weken bij de vk kom,
dat die dan met echo gaat zoeken en moet concluderen dat ik toch echt niet zwanger ben hoor!
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef Wurpje het volgende:
[..]
Ja, dat dus
Maar het schijnt dat de meeste mensen dat in meer of mindere mate hebben, dat troost mij een beetje
Ik had het ook bij de mevrouw van Moeders voor moeders, dat ik dacht dat háár test nu vast opeens negatief zou zijn en dat ging ook goed! Dus ik heb hoop
Intake? Welke intake..?quote:Op maandag 18 februari 2008 14:59 schreef Popples het volgende:
fon dat krijg je bij de intake te horen.
hier was het geloof ik tussen de 60cm en 90cm.
een tumor? wat griezelig.quote:Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef FoN het volgende:
Is idd heel normaal hoor Wurpje, ik zat onderweg alsmaar te denken, straks zit er niks, straks zitten er 3, straks...
De dingen waarover ik zat te stressen bleken allemaal helemaal niet aan de orde gelukkig
En die tumor die ze dan denken te zien is dan weer iets waar je geen seconde bij stil stond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |