abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 februari 2008 @ 19:47:48 #153
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_56821341
Shit, dat moet ik ook nog steeds opmeten .

Hoelang duurt dat indalingsgedoe eigenlijk? Ik lig nu al twee dagen zo goed als plat van de pijn in mijn pens .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_56821559
ach of ff je intake gesprek afwachten, wie weet doen ze helemaal niet moeilijk...

hier is het bed 140cm hoog ofzo... maar geen enkel probleem...
  maandag 18 februari 2008 @ 19:56:40 #155
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_56821572
zo veel pijn lijkt me niet helemaal de bedoeling hoor, kim

Van het indalen zelf kun je hooguit wat 'indalingsweeen' hebben, maar als dat eens 10 pijnscheuten/golven zijn dan wordt 't al wel wat. Vaak gaat indalen zelfs ongemerkt. Eenmaal ingedaald kan je wel af en toe het gevoel hebben dat er een bosje scheermesjes in je doos hangt

Maar platliggen... zou ik een andere oorzaak voor zoeken. (hoe is het met je bloeddruk? die wel goed?, je darmen? kunnen ook flink pijnlijk zijn.. Veel getrappeld door de kleine? )
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_56821613
dank jullie wel allemaal
leuk om hier weer te kletsen.

heb even gekeken hoe het met Sarah ook allemaal ging.. toen werd ik met 5 weken ontzettend misselijk, dus ik hoop dat het me deze keer gespaard blijft!!

de LLM, een dikke knuffel voor jullie!!
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:02:38 #157
14746 k_i_m
pi_56821740
Hm. Bloeddruk is elke keer precies hetzelfde, iets lager dan normaal dus niks mee aan de hand. De darmen zijn met behulp van mijn beste vriend Movicolon alweer een dag of 5 vrij toegankelijk en het getrap is voornamelijk tegen mijn ribben en in mijn zij. Dus ik weet het echt niet. Nu moet ik donderdag weer op controle, dus dan hoor ik het vanzelf wel als er iets abnormaals is .
In my life
Why do I smile
  maandag 18 februari 2008 @ 20:10:03 #158
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56821938
Wees niet bang k_i_m als de bevalling begint, weet je het echt!

Bij mij helaas weer wat slecht nieuws. Mijn suiker bleek vorige week te hoog te zijn, toen heb ik een lunchcurve laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag, het was weer niet goed. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, die neemt me even over van de verloskundige tot dit onder controle is. Dat wordt op dieet en veel ziekenhuisbezoekjes de komende tijd. De rust is me niet gegund deze zwangerschap.
Lekker douchen!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:18:12 #159
14746 k_i_m
pi_56822182
Bah sjak, blijven ze je dan helemaal lekprikken elke keer? .

Ik was voorlopig nog niet van plan te bevallen trouwens, dus daar maak ik me nog geen zorgen over. Wel over het feit of er iets klem zit of niet gaat passen. Of dat ik net op de valreep toch nog even iets vervelends met mijn bekken krijg ofzo. Of dat het ineens een jongen blijkt te zijn terwijl ik een kast vol heb met jurken. Van die dingen die erbij horen zegmaar .
In my life
Why do I smile
  Jubileum moderator maandag 18 februari 2008 @ 20:20:26 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_56822227
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:10 schreef sjak het volgende:
Wees niet bang k_i_m als de bevalling begint, weet je het echt!

Bij mij helaas weer wat slecht nieuws. Mijn suiker bleek vorige week te hoog te zijn, toen heb ik een lunchcurve laten prikken. Vandaag kreeg ik de uitslag, het was weer niet goed. Nu moet ik morgen naar de gynaecoloog, die neemt me even over van de verloskundige tot dit onder controle is. Dat wordt op dieet en veel ziekenhuisbezoekjes de komende tijd. De rust is me niet gegund deze zwangerschap.
Verdorie Sjak dat is niet fijn. Dat dieet is niet leuk, maar wel goed te doen. (ik droomde wel 's nachts van enorme moorkoppen maar het went best snel) Heb je ook erg veel dorst?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 18 februari 2008 @ 20:23:45 #161
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56822315
Prikken en de groei van de baby in de gaten houden. Dus ook af en toe een echo, dat is dan wel leuk, lekker gluren
Lois, de dorst en het plassen zijn me inderdaad niet onbekend. Vooral 's nachts onhandig als je al zo rot je bed uitkomt. Nou ja, een ander voordeel, misschien gaan ze de baby straks wel wat eerder halen, hoef ik hier allemaal ook geen 9 weken meer mee rond te lopen

Dat indalen kan erg pijnlijk zijn, herinnner ik me van de eerste keer. En ook die twijfels zijn normaal. Ik twijfel nog regelmatig of ik de tweede wel wil en of we dat wel aankunnen. En wat nou als het een jongen wordt of wat nou als het geen jongen wordt. Je bent dus heel normaal
Lekker douchen!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:24:16 #162
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_56822333
Hè sjak, wat naar. Hopelijk heb je het met een dieet snel weer onder controle.

k_i_m, fijn hè, die last-minute zenuwen. Die herinner ik me ook nog goed van de vorige keer. Je ineens van alles afvragen of het wel goed zal gaan, terwijl je je er maanden lang geen zorgen over hebt gemaakt.
  maandag 18 februari 2008 @ 20:26:11 #163
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_56822384
CM nog van harte met je zwangerschap.. een brusje voor Sarah ..

En Sjak, wat balen joh.. Ik hoop dat je snel weer terugkan naar de VK..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  maandag 18 februari 2008 @ 20:31:57 #164
14746 k_i_m
pi_56822552
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:24 schreef Jojogirl het volgende:
Hè sjak, wat naar. Hopelijk heb je het met een dieet snel weer onder controle.

k_i_m, fijn hè, die last-minute zenuwen. Die herinner ik me ook nog goed van de vorige keer. Je ineens van alles afvragen of het wel goed zal gaan, terwijl je je er maanden lang geen zorgen over hebt gemaakt.
Opzich doe ik mijn best wel om het meeste te negeren. Zo heb ik 90% van het kraampakket genegeerd, negeer ik het bevallingsverhalen topic, tvprogramma's over verloskundigenpraktijken en dat gaat me nog best goed af allemaal .

Maar pijn is toch minder makkelijk te negeren helaas .
In my life
Why do I smile
pi_56823088
Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Hardloper.
IG @webkim
pi_56823567
Ook dat nog Sjak Sterkte

Nog 2 dagen Webkim
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 18 februari 2008 @ 21:11:04 #167
14746 k_i_m
pi_56823611
quote:
Op maandag 18 februari 2008 20:50 schreef Webkim het volgende:
Morgenochtend alweeeeer naar de verloskundige. Had ik al gezegd dat ik er onderhand wel klaar voor ben, die bevalling?
Nee, volgens mij niet .
In my life
Why do I smile
  maandag 18 februari 2008 @ 21:32:15 #168
4177 Jojogirl
pi_56824207
quote:
Niet dat ik me kan herinneren
pi_56824586
oh nee sjak, ook dat nog!! wat rot! en ook een beetje eng. sterkte ermee, houd jezelf goed in de gaten he.
pi_56825302
Popples... dat kan nog een flinke kleuter worden voordat ie eruit komt!

KD, fijn dat alles goed was.

Getsie Sjak... daar zit je ff niet op te wachten. Nah ja... als het dieet dan maar helpt. Wel fijn idd om af en toe te mogen spieken!

Hahaha, Kim... 90% van het kraampakket negeren is goedddd!
quote:
Beval dan ook gewoon eens muts... Wij zijn onderhand ook wel klaar voor jouw bevalling hoor!
Ik mag morgenvroeg ook weer ff op de APK...
  maandag 18 februari 2008 @ 22:22:14 #171
3011 E.T.
pi_56825776
Sjak
Dat kan er ook nog wel bij ..

Webkim, donderdag is volle maan. En het lijkt een fabeltje, maar is het niet helemaal... met volle maan worden er echt meer kindjes geboren

Kim, dat kraampakket negeren is goed! Voor de bevalling van Saskia heb ik eens in die doos gekeken... stuitte op het pak super-maxi-kraamverband, heb snel het leukigheidje uit de doos gehaald en die doos weer heel snel dichtgedaan en boven op de kast gezet
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 18 februari 2008 @ 22:27:57 #172
14746 k_i_m
pi_56825962
Ja, dat had ik ook! . Ik háát maandverband echt zo verschrikkelijk, dus dat was helemaal een schok .
In my life
Why do I smile
  maandag 18 februari 2008 @ 22:29:13 #173
14746 k_i_m
pi_56826002
Ik heb eigenlijk geen idee meer waar ik die doos heb neergezet, nu ik er nog eens overna denk .
In my life
Why do I smile
pi_56826031
Ik moet morgenmiddag naar de vk..als ik het red Het zal wel weer loos alarm zijn maar heb nu best gemene harde buiken. Ik gok dat er een dezer dagen wel íets gaat gebeuren iig.
Saartje
pi_56826084
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:30 schreef Maneki.Neko het volgende:
wel íets gat gebeuren.
ik hoop ook dat er snel iets gat gebeuren! (mooie vertypingen heb je de laatste tijd. )

[edit]al is de edit nog zo snel....bix' quoot achterhaalt 'm wel! [/edit]
pi_56826156
Ik had net al wel een gat in m`n enige nog passende favoriete broek..volgens mijn wederhelft was het een voorteken
En ja Bix, je inspireert me enorm
Saartje
pi_56826180
beter een gat in je broek...
  maandag 18 februari 2008 @ 22:38:20 #178
14746 k_i_m
pi_56826262
Ik wilde het niet zeggen .
In my life
Why do I smile
  maandag 18 februari 2008 @ 22:44:57 #179
3011 E.T.
pi_56826473
En we weten uit ervaring dat het bij Maneki errug snel kan gaan.....

Gaan we nog voor vandaag, of wordt 't morgen?
pi_56826567
Morgen... 10.19...
pi_56826719
Ik zelf zeg niet vandaag..tis nu nog niet heftig genoeg namelijk áls er al iets aan de hand is hoor
Saartje
  maandag 18 februari 2008 @ 22:54:45 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56826777
Ik ben benieuwd Maneki!
pi_56826834
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:54 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben be
jaja.

nou maneki, hopelijk nog een goed nachtje om te rusten dan. en anders... zet 'm op!
  maandag 18 februari 2008 @ 23:17:48 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56827499
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:56 schreef bixister het volgende:

[..]

jaja.

nou maneki, hopelijk nog een goed nachtje om te rusten dan. en anders... zet 'm op!
Haha, jij maakt het helemaal mooi.
Je moest eens weten hoevaak ik begin woorden die ook nog eens met be beginnen met hoofdletters schrijf 'BEn trouwens gisteren...' Etc. etc.
pi_56827724
BEginwoorden?

(ik onderteken gewone mailtjes wel es perongeluk bijna met 'bix' )
pi_56829075
quote:
Op maandag 18 februari 2008 22:52 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik zelf zeg niet vandaag..tis nu nog niet heftig genoeg namelijk áls er al iets aan de hand is hoor
we blijven opletten
  dinsdag 19 februari 2008 @ 06:07:51 #187
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_56830147
Sjak, dat is goed balen zeg! Moet je nu elke week prikken of zit daar langere tijd tussen?

Maneki en Webkim, schiet eens op zeg. Dat getreuzel van jullie steeds.
pi_56830218
Sterkte & sukses sjak! Wel idd een klein voordeeltje eraan dat je de beeb wat vaker kunt zien.

Maneki&Webkim, sukses he!? Want het schiet nou toch wel al een keertje op

Ik baal er zelf van om toch geregeld snachts wakker te liggen, en het is niet van die kleine volgens mij, want die houd zich vrij rustig snachts.
Vannacht weer, half 3 wakker, zo'n rot-vogel die buiten al begint te fluiten (vogeltjes zijn lief hoor, maar niet op dat moment!). Tijd wakker liggen, woelen, draaien, niet meer lekker kunnen liggen. En dan gelukkig toch nog op het end net nog in slaap kunnen vallen.
Als ik vrij ben vind ik het niet eens zo erg, maar als ik moet werken, nee, dan absoluut liever niet!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_56830317

Kindertjes maar weer naar school brengen straks en boodschaps doen.Dit project zal wel weer een aanloop van enkele dagen nodig hebben

Llewella zo`n periode heb ik ook gehad, erg rot! Tis nu gelukkig wel aardig over, ben alleen elke ochtend vroeg klaarwakker en dat is niks voor mij maar beter dan midden in de nacht
Saartje
pi_56830336
Maneki, schiet toch eens op
Jullie weten niet wat het wordt. toch? Ik denk een meisje, maar misschien is mijn gevoel wel beïnvloed door het feit dat jullie haar (of hem natuurlijk) altijd Saartje noemen

pi_56830371
Wij zijn straks ouders van `swerelds eerste Saar de jongen
Ik ben nu zelf ook wel stiknieuwsgierig ondertussen hoor, maar eigenlijk meer naar hoe het er uit ziet en wat voor type kind het is
Saartje
pi_56830525
Ik vind dat het zo langzamerhand wel tijd wordt voor nieuwe babies!!!!

Kim, dat kraamverband.... Ik schrok ook heel erg toen ik het zag, ik vond ze veeeel te groot.. Maar na de bevalling had ik er toch echt 3 in mn broek zitten. Op dat moment wil je wel! Trouwens na een weekje heb ik echt geen kraamverband meer nodig. Ik doe nu de charmante kotex!

Ik ben echt zo blij dat ik niet meer zwanger ben!! Ik voel me echt zoveel beter dan tijdens de zwangerschap, en dat met weinig slaap. Het resultaat mag er zijn, maar voor mij geen 2e zwangerschap!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_56830602
Goeiemorgen.
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:36:50 #194
3011 E.T.
pi_56830675
Llewella, rot zijn die periodes idd.. Hier zijn dat meestal periodes van een paar weken. Na die paar weken slaap ik weer een paar weken prima (op wat plaspauzes na) om vervolgens weer nachten wakker te zijn
Waardeloos idd. Probeer bij te slapen als je ergens een mogelijkheid ziet

Maneki aanloopje nodig dus..

Webkim, schiet eens op joh!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 08:36:51 #195
54772 Silmarwen
pi_56830676
Llewella ik slaap ook heel raar. Ik moet er tig keer uit om te plassen maar lig ook vaak wel even wakker 's nachts. En ik ben rond 8 uur meestal echt klaar wakker maar vertik het dan om eruit te komen. Soms zelfs wel eerder. In de zomer/lente is dat wel normaal bij mij, maar voor dat het licht wordt wakker worden is voor mij erg vreemd.

Even een vraagje tussen door. Zijn er meer mensen met hooikoorts, want bij mij is het al weer zo ver. Ik begin altijd al in februari en zit nu met een rood gezwollen oog vanwege het wrijven. Zijn er mensen geweest die toch antihistamine mochten gebruiken? Moet woensdag naar de verloskundige/huisarts dus vraag het dan ook wel, maar ben even nieuwsgierig, want men o men als ik dit nog ruim drie maanden moet doen zonder... Ik dacht altijd dat allergieen minder werden tijdens de zwangerschap?

Ik gebruik normaal gesproken trouwens Telfast maar dat mag tijdens de zwangerschap.

[ Bericht 4% gewijzigd door Silmarwen op 19-02-2008 08:52:25 ]
pi_56830916
Sjak succes! wat vervelend nou toch

Alle LLM's

Over de inhoud van het kraampakket, ik schrok vooral van dat flesje alcohol .......
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_56830957
Dat slapen heb ik ook last van....lig gewoon vaak niet lekker, slaap normaal op mijn buik maar dat gaat niet meer zo goed en als ik op mijn zij lig krijg ik last van mijn heup en dan in t weekend als ik wil bijslapen ben ik ook gewoon om 8 uur wakker

Ik heb trouwens de laatste 2 weken al n paar keer een vreemde pijn in mijn zij gehad...beetje op de plaats waar je nieren zitten, mischien iets meer naar voor..net of je een spier hebt verrekt ofzo. Iemand hier ervaring mee?

LLM hoop dat jullie snel je kindje mogen vasthouden
pi_56830966
dat is voor als je het echt niet meer ziet zitten

Silmarwen ik heb pas wegens galbulten en extreme jeuk antihistamine gebruikt, maar dat mocht niet zomaar. Heb het ook maar heel eventjes gebruikt want het werkte niet en ik sliep 38 van de 48 uur
Saartje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:07:14 #199
54772 Silmarwen
pi_56830987
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 09:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
dat is voor als je het echt niet meer ziet zitten

Silmarwen ik heb pas wegens galbulten en extreme jeuk antihistamine gebruikt, maar dat mocht niet zomaar. Heb het ook maar heel eventjes gebruikt want het werkte niet en ik sliep 38 van de 48 uur
Ohja dat weet ik nog. Ja ik word ook heel moe ervan maar gebruik ze vaak alleen maar als het te erg is of om mijzelf een rustdagje te geven. Nou goed vraag het morgen wel!
  dinsdag 19 februari 2008 @ 09:10:18 #200
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_56831017
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 07:45 schreef Maneki.Neko het volgende:
Wij zijn straks ouders van `swerelds eerste Saar de jongen
Ik ben nu zelf ook wel stiknieuwsgierig ondertussen hoor, maar eigenlijk meer naar hoe het er uit ziet en wat voor type kind het is
Helaas
Er zijn reeds 3 jongens met de naam Saar, in 1998, 2002 en 2003!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_56831093
Verdorie daar gaat mijn kans om uniek te zijn
Saartje
pi_56831769
Hmmm, hooikoorts zonder antihistamine lijkt me inderdaad niet tof!
Gelukkig zelf geen last van, maar mijn man wel en ik weet hoe hij zich voelt als hij het een dagje vergeet

We zitten halverwege week 11 hier, dus.....
Vanmiddag hebben wij de echo... Ik vind het héél spannend! Straks is het niks, alleen een vruchtzakje, of is het wel een baby, maar is hij stuk
Of het zijn er 4
Ergens in mijn achterhoofd weet ik wel dat het vast wel goed komt, omdat ik bij geval 1 of 2 vast al wel bloedverlies had gehad en geval 3 vrij uniek zou zijn, maar tóch zie ik er een beetje tegenop!
pi_56831803
wurpje, wat spannend !
laat je snel wat horen!?

Ik heb echt beetje in mijn hoofd dat ik over twee weken bij de vk kom,
dat die dan met echo gaat zoeken en moet concluderen dat ik toch echt niet zwanger ben hoor!

Veel plezier straks !!

en maneki, boodschappen in huis? nu de rust om te gaan bevallen!?
pi_56831834
hihi wurpje, dat is steeds wat ik ook tegen mijn vriend zij toen we de eerste echo nog niet hadden gehad, "Staks is ie stuk" maarre veel plezier vanmiddag, het zal vast wel goed zitten
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:16:54 #205
593 sjak
Juffie Bloem
pi_56831926
Daar ben ik weer! Bij gyn geweest, alles zag er goed uit. Baby zit er nog, is niet te groot en het hartje klopte goed. Morgen naar dietiste, dieet mee. Dat dieet volgen en dan na de vakantie weer lunchcurve laten prikken, echo en afspraak. Ze plannen mijn verlof nu al vol
Vakantie mag gelukkig wel al moest ik me wel bedenken of ik wel in Zwitserland zou willen bevallen. Nou ja, ik heb besloten dat we de baby nog maar even laten zitten tot 37 weken dus het is helemaal niet "im frage".

Maneki, sterkte vandaag ! (Of is Saar er al?)
Lekker douchen!
pi_56831952
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:09 schreef marit1978 het volgende:

Ik heb echt beetje in mijn hoofd dat ik over twee weken bij de vk kom,
dat die dan met echo gaat zoeken en moet concluderen dat ik toch echt niet zwanger ben hoor!
Ja, dat dus
Maar het schijnt dat de meeste mensen dat in meer of mindere mate hebben, dat troost mij een beetje

Ik had het ook bij de mevrouw van Moeders voor moeders, dat ik dacht dat háár test nu vast opeens negatief zou zijn en dat ging ook goed! Dus ik heb hoop
pi_56831990
Hou ons op de hoogte Wurpje.
Het zal wel allemaal goed zitten!
Ik moet nog tot maandag wachten voor m'n echo -pfoeh-, ben dan wel 12,5 weken .
De laatste "gevaarlijke" daagjes zijn bijna voorbij!

Sjak, wat stom , maar door dat dieet kan het alleen maar beter worden, toch?

Hop Webkim hop , waar blijft die kleine nu . Achhhh het zal zich wel op de gepaste tijd aandienen zeker? Al kan ik me voorstellen dat die tijd liever nu dan morgen is .
Straks steekt Maneki je nog voor .

Ticootje, zei jij nu echt dat je geen tweede meer wou !?

Ik heb altijd gezegd, als er een eerste komt, komt er ook een tweede (ben 9 jaar lang enig kind in HEEL de familie geweest, VRESELIJK). Maar misschien hou ik beter nog even mijn mond tot na de bevalling .
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:21:37 #208
54772 Silmarwen
pi_56832006
Wurpje, spannend!!! Ik was ook bang dat "ie stuk" zou zijn. Gelukkig niet.

Sjak, wat een gedoe zeg, maar wel goed dat alles gewoon goed is metde baby. Nu jij nog!
pi_56832148
Nee Sjak nog niks hier hoor! Zal wel weer net zo`n langdradig verhaal worden als vorige keer.

Gedoe met dat dieten en lunchcurves prikken zeg! Tis wel voor een goed doel gelukkig

Wurpje veel plezier vanmiddag met de echo, er zal heus wel iets van een baby aanwezig zijn

webkim had de vk nog iets te melden?
Saartje
  dinsdag 19 februari 2008 @ 10:48:29 #210
4177 Jojogirl
pi_56832423
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 10:18 schreef Wurpje het volgende:

[..]

Ja, dat dus
Maar het schijnt dat de meeste mensen dat in meer of mindere mate hebben, dat troost mij een beetje

Ik had het ook bij de mevrouw van Moeders voor moeders, dat ik dacht dat háár test nu vast opeens negatief zou zijn en dat ging ook goed! Dus ik heb hoop
Dat van die test had ik dus ook. Je weet wel dat het eigenlijk niet kan, maar toch, hij zal ineens maar negatief zijn.
Zo ben ik dus ook een beetje bang voor de echo morgen. We hebben het al aan iedereen verteld en nu heb ik het idee dat het daardoor ineens wel eens niet goed zou kunnen zijn. Zo mutsig

Veel plezier straks Wurpje
pi_56833058
Ik denk dat iedereen dat wel heeft jojogirl, dat je pas helemaal gerust bent als je die echo gezien hebt.
Hier lijkt alles goed te gaan (wat een bobbel die baarmoeder!), maar toch wil ik het nog niet aan iedereen vertellen overmorgen (dan ben ik officieel 12 weken). Ik wacht liever tot de echo maandag. Als dan alles goed is, hoop ik toch dat het een stukje gerustgesteld ben. De mensen dichtbij weten het wel al hoor .
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:35:09 #212
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56833303
slapen snachts, héél onderbroken door de plasuitstapjes door de koude nacht, en de vreselijke pijn steeds in mijn rechterbeen... en de kramp in mijn kuiten als ik weer naar mijn bedje toestap...
laatste tijd heb ik bij draaien ook precies of er iets uit de kom schiet en dan er weer inschiet het doet niet pijn, maar de knak geeft me kippenvel.. en op de buik slapen... dat gaat hier helemaal niet meer want dan slaat beebje op tilt

Maneki en webkim en de andere llmers.. hopelijk mag het nu toch eindelijk eens in gang schieten...

mmm en dan was er iemand die nu op een dieet moest of zo... spijtig, maar je wordt goed opgevolgd nu...

strakjes om 15u15 naar gyn voor 20 weken echo... spannend... zou ik het vragen????
  dinsdag 19 februari 2008 @ 11:38:54 #213
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_56833388
wurpje dat had ik ook hoor bij onze eerste aankomende echo, had ik steedsvan er gaat niks zitten, maar toen we het kloppend hartje zagen schreeuwde ik het uit van geluk, ik kan het soms nu nog niet bevatten, maar dan stampt ons beebje me wakker en laat weten dat hij/zij er degelijk wel zit dus het zal allemaal wel goed zitten
pi_56833921
Spannend lunastar, straks echo. Leuk!
Jaaaaaaa je moet het vragen en dan hier lekker komen verklappen !
pi_56835800
Is idd heel normaal hoor Wurpje, ik zat onderweg alsmaar te denken, straks zit er niks, straks zitten er 3, straks...
De dingen waarover ik zat te stressen bleken allemaal helemaal niet aan de orde gelukkig

En die tumor die ze dan denken te zien is dan weer iets waar je geen seconde bij stil stond...
pi_56835824
quote:
Op maandag 18 februari 2008 14:59 schreef Popples het volgende:
fon dat krijg je bij de intake te horen.
hier was het geloof ik tussen de 60cm en 90cm.
Intake? Welke intake..?
pi_56835969
quote:
Op dinsdag 19 februari 2008 13:36 schreef FoN het volgende:
Is idd heel normaal hoor Wurpje, ik zat onderweg alsmaar te denken, straks zit er niks, straks zitten er 3, straks...
De dingen waarover ik zat te stressen bleken allemaal helemaal niet aan de orde gelukkig

En die tumor die ze dan denken te zien is dan weer iets waar je geen seconde bij stil stond...
een tumor? wat griezelig.
pi_56836042
Je stresst je 3 weken helemaal kapot, leest de grootste horrorverhalen op het internet, en dan blijkt dat het toch allemaal heel erg meevalt. Gelukkig
pi_56836078
nou, gelukkig maar inderdaad! pfff! 't was dus toch geen tumor begrijp ik?
pi_56836186
Geen idee wat het was. Op de echo 3 weken later was niets meer te vinden, en ook op de 20-weken echo niets. Maar op de foto's en filmpjes van de eerste echo zie je overduidelijk een bult groter dan alles wat bij de baby hoort.
pi_56836211
Als er deze week niets gebeurt word ik maandag (41 wkn.) gestript bij de verloskundige en dan 2 dagen later evt. nog eens bij de gynaecoloog.
Inleiden doen ze evt. in week 42, maar ik hoop maar dat de kleine zich voor die tijd gewoon zelf aandient.
Hardloper.
IG @webkim
pi_56836215
wat zullen jullie in spanning gezeten hebben inderdaad zeg. maar geweldig dat zoiets ook nog gewoon verdwijnen kan.
pi_56836231
Ticootje, ik vind het zo gek niet dat je zegt 'hier komt geen tweede'!
ik ben ook geen happy-de-peppi-zwangere....en ben nu met de kwaaltjes zó blij dat elke rotdag nu ook weggestreep kan worden in de zin van: deze dag nooit meer.
Ik weet vrijwel zeker, na nummer 2 zijn we geheel compleet en wil ik liefst nooit meer een zwangerschap!

Lunastar, weet je al of je het wil weten?
ik neig nu zelf erg naar 'ik wil het niet weten'
maar V. wil het wel weten... en dan is de lol van het niet-weten er voor mij beetje van af.
Nouja, nog láng te gaan voor wij die beslissing hoeven nemen

Veel plezier/succes vanmiddag!
pi_56836232
webkim, 't kan nu in ieder geval niet zo heel lang meer duren meid.
  dinsdag 19 februari 2008 @ 13:58:43 #225
4177 Jojogirl
pi_56836349
Fijn dat ze dan wat gaan doen webkim.

FoN, wat een eng verhaal. Gelukkig dat het vanzelf verdwenen is.
Die intake is trouwens de intake van de kraamzorg. Bij ons kwamen die thuis even alles bespreken en kijken hoe je je bed het beste op kan hogen.

Wij willen het geslacht niet weten (zeg ik nu). Ik heb wel een lichte voorkeur voor een meisje deze keer, maar gezond is natuurlijk veel belangrijker.
pi_56836508
Ah, die intake krijg ik dus niet Ik hoopte dat de verloskundige iets van een foldertje zou hebben, maar nee hoor. En die mevrouw spreekt met een lastig frans accent, dus gewoon vragen was geen succes geweest

Wij neigden ook naar wil-niet-weten, met Lucas wilden we het wel weten, maar op eht moment van de echo ben je met hele andere dingen bezig en we zijn het toen gewoon vergeten te vragen, achteraf mams gebeld dat alles goed was en toen vroeg zij ernaar, dus wij vlug terug naar binnen Deze keer was mijn moeder mee (ivm die 'tumor') en had zij het al gezien en wij niet Dus toch nog even vlug een kijkje genomen en toen roze gaan shoppen

En ik maar denken dat Wekbim en Maneki al ver over de datum lopen Allebei succes meiden, over 6 weken snak je naar de rust die je nu (soms nog) kan mee pikken
  dinsdag 19 februari 2008 @ 14:27:50 #227
14746 k_i_m
pi_56836951
Wij hebben net de box uit de berging gehaald en neergezet. En het valt me reuze mee qua ruimte! Ik ben er zelfs wel een beetje mee in mijn nopjes . .

Alleen jammer dat we één rechthoekig en twee vierkante boxkleden hebben. Want de box is dus rechthoekig. Daar hadden we geen rekening mee gehouden toen we de vierkante kleden kochten .
In my life
Why do I smile
pi_56837051
Dus nu moet je "verplicht" weer een nieuwe kopen

Hier gaat alles goed, merk wel dat het zwaarder begint te worden..
Paar uurtjes in de stad of een lang stuk wandelen gaat niet zo goed meer..
Verder geniet ik van alle schopjes die ik krijg, al gaat het soms best hard tekeer
Van de week waren m'n vriend en ik een paar dagen vrij, lagen we nog in bed en de baby was gewoon de hele tijd aan het bewegen, erg lief
Morgen alweer 23 weken, gaat nu wel erg hard moet ik zeggen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')