Nee over wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef T-lex het volgende:
OE...Claire zegt dus eigenlijk NEE tegen Huub.![]()
Als dat maar goed gaat.
Wel hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
Claire gaat met Jaap praten, helaas geen beelden.
Iig in de kooi, gelijk heeft ze imho, je laat jezelf toch niet voor schut zetten in dat hok.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:16 schreef Liess het volgende:
Huub tegen Huub : Claire wil monogamiteit
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
Iig in de kooi, gelijk heeft ze imho, je laat jezelf toch niet voor schut zetten in dat hok.
Bij lieke was die toch ook monogaam? omdat Zij het wou...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.
En nu is Claire duidelijk over monogamie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.
Nee dat klopt daar heb je gelijk in, daarom wil ze nu ook niets meer met hem en niet monogaam zijn of onder haar neus met een hoer neuken zijn ook 2 verschillende dingen naar mijn mening, dat heeft met respect te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub gaf aan het min of meer weer te willen proberen. Hij wil bij haar slapen en hij zei volgens mij zelfs monogaam te kunnen zijn voor Claire.quote:
Edit : Huub zei dat ie op alle2 de mogenlijkheden wel een positief antwoord wist, en er zich dubbel overvoelde over het apart slapen en bij elkaar slapen.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub gaf aan het min of meer weer te willen proberen. Hij wil bij haar slapen en hij zei volgens mij zelfs monogaam te kunnen zijn voor Claire.![]()
![]()
Maar Claire denkt dat het verstandig is dat ze niet bij mekaar slapen. Huub liep dus een blauwtje.
Er gaat pas iemand naar huis als de redaktie het goed vind dat desbetreffende persoon vertrekt. Aangezien het programma in april gaat stoppen is een vertrek van Huub niet geheel ondenkbaar aangezien dat de kijkcijfers nog meer onder druk zou zetten en het verkoopbaar maken van het einde van het programma makkelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft het eindelijk gezegd hij is bng dat Huub wint.
Ik denk dat als hij de kans krijgt, en dan niet de volgende is die er uit word gestemd, hij Huub zo naar huis stuurt.
Daar was ze toch al uit? Ze wilde toch enkel vriendschappelijk met hem omgaan? Hou het daar dan ook gewoon bij en ga niet zitten what iffen, denk ik dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Claire wil geen seks en geen relatie met Huub.
Omdat ze weet dat hij haar keihard gaat kwetsen.
J: het is wel mooi voor de show maar het kwetst jou.
Maar hoezo laat Claire zich bepalen hoe in een relatie te zitten als ze geen relatie wil??
er achteraan dan jij bent toch een kat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:34 schreef riri het volgende:
verlos ons van die domme grijze muis....
Mooie OP.......ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!! Wat een klote werk is dat.
Voor wat het waard is: mijn dank is GROOT!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Hij is mooi!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Petra...... toppiequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
daarnet verklaarde Huub dat door "Huub trekt alles naar zich toe, neemt alle initiatieven. Hij bangt een hoer en kwetst zijn vriendin. En dan is hij degene die weer gaat bedenken hoe het op te lossen. Zo staat hij altijd centraal"quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef Dark het volgende:
Jaap baalt dat Huub zoveel verhaallijnen heeft!
Huub heeft Claire
Huub is de aartsvijand van Brian
Huub krijgt 2 vijanden in de schoot geworpen
Jaap - Wat heb ik nou? Ik kan niks, ik ben te lelijk voor een affaire...........
EN BRIAN EN AMANDA DAN............JAAP????!!!!!!!!!!!
Jaap zou meteen een held zijn als hij tegen A en B zou gaan spelen
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik hoop echt dat dat nog een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Nou Jaap pak Brian en Amanda en je maakt tv.
Hij is weer superquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Dat dus. Huub zet zichzelf centraal. Nou, als hij het kan, kan iedereen dat. Zo lastig kan dat niet zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Jaap kan toch ook tegen die twee nitwitrussen spelen? Beetje slachtofferrolletje waar ie nu in wentelt, zo te lezen.
"eigen bed" huhquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik veranderde even van stream.
Selene: ik slaap hier echt heel slecht, in mijn eigen bed...
Verhaallijn!! Dikke Jaap!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij niet mocht afvallen toen hij binnenkwam. Wat is dat nu voor een onzin?
Je vraagt je toch af wat dat kind in godsnaam nog in die vreselijke villa houdt waar ze het zo slecht heeft??quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik veranderde even van stream.
Selene: ik slaap hier echt heel slecht, in mijn eigen bed...
Belachelijk, iemand verbieden af te vallen. Maar goed, DGK is nu eenmaal belachelijk.quote:
IK IK IK begrijp 't niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
Nu doet ik het wéér!
Selene: als ik schreeuw, dan is het dat niet wie ik ben. Het is een deel van me.
IK IK IK....kan dit niet, hoor.
ik denk eerder dat ze het heel prettig vindt dat er dagelijks nieuwe mensen binnen komen waar ze uitgebreid tegen kan zeuren. Wie belt er nou bij haar thuis aan? Hier is weer telkens een nieuwe lichting slachtoffers voor haar zeurlitaniequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat dat kind in godsnaam nog in die vreselijke villa houdt waar ze het zo slecht heeft??
Oh wacht... een absurd hoge "onkostenvergoeding"
Jaap zegt wel meer en zit ondertussen met al z'n verhaaltjes wel lekker TV te maken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij niet mocht afvallen toen hij binnenkwam. Wat is dat nu voor een onzin?
De FEBO kan toch niemand verbieden af te vallen?
IK maak me daar een fouten en als ik ook maar even switch naar Selene dan gaat het alleen maar over Selene en Selene moet gewoon naar huis.quote:
geloof er nix van.... ze hebben zelfs een weddenschap aangeboden als hij 50 kg zou afvallen, hij een maagwandcorrect zou krijgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
De FEBO kan toch niemand verbieden af te vallen?
Dat liet ze wel een beetje doorschemeren inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:56 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub zei Claire dat ze wel een relatie met hem wil als hij monogaam blijft.![]()
heeft ze dat gezegd?
ondertussen hebben we ook al 2 data dat Jaap "zoveel aan zijn broer moest denken omdat hij vandaag overleden is": 23 september en 1 februariquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap zegt wel meer en zit ondertussen met al z'n verhaaltjes wel lekker TV te maken...
Z'n broer was toch ook vermoord??
En dan hebben we het nog niet over z'n oom in Zuid-Afrika... Piet... Piet Agoras![]()
en ook nog een stapel CP voor 10 kilo of zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:56 schreef Desii het volgende:
[..]
geloof er nix van.... ze hebben zelfs een weddenschap aangeboden als hij 50 kg zou afvallen, hij een maagwandcorrect zou krijgen
verjaardag en overlijdensdatum.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ondertussen hebben we ook al 2 data dat Jaap "zoveel aan zijn broer moest denken omdat hij vandaag overleden is": 23 september en 1 februari
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef riri het volgende:
Een vrouw die zich voor gek laat zetten en dan nog de ander het heft in handen geeft om te bepalen hoe de relatie verder gaat![]()
![]()
Daarom.. dus Jaap heeft vandaag het KlaagJaapscript... zeuren dat een ander zoveel verhaallijnen heeft om TV te maken, en met dat gezeur de streamers die z'n klaagzang geloven vrolijk in de zeik nemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:59 schreef avonne het volgende:
[..]
en ook nog een stapel CP voor 10 kilo of zo
Mooi perspectief!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef avonne het volgende:
de reus en de kabouter in conclaaf
[ afbeelding ]
ik HOOP eigenlijk dat dit Snode Jaap is, en dat hij (zoals hij zelf analyseerde) zichzelf in het midden van allerlei verhaallijnen gaat manouvreren: Claire van Huub lospeuteren, russen pesten, etcetera. Hij praat een beetje te gemakkelijk, doordacht, zelfverzekerd om een KlaagJaap te wezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom.. dus Jaap heeft vandaag het KlaagJaapscript... zeuren dat een ander zoveel verhaallijnen heeft om TV te maken, en met dat gezeur de streamers die z'n klaagzang geloven vrolijk in de zeik nemen...
Misschien komt er wel een "scripts voor Jaap" actie uit voort
De kans is idd groot dat dit SnoodJaap is, maar het valt niet zo op door z'n klaagzangquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ik HOOP eigenlijk dat dit Snode Jaap is, en dat hij (zoals hij zelf analyseerde) zichzelf in het midden van allerlei verhaallijnen gaat manouvreren: Claire van Huub lospeuteren, russen pesten, etcetera. Hij praat een beetje te gemakkelijk, doordacht, zelfverzekerd om een KlaagJaap te wezen
(is bij iedereen Fok zo rete-traag? al dágen?)
Joranquote:
Oeh, moet ze ff aan Raspoetin en X-tina vragen of ze die Russische schrijfster van dat boek kennenquote:
quote:Terwijl Huub zijn nagels onder behandeling zijn komt het gesprek weer op honden terecht. Huub vindt het dierenmishandeling dat er honden in De Gouden Kooi zitten. “Dierenmishandeling is wat jij doet!”, is Amanda’s felle reactie. “Ik vind het in ieder geval geen normale manier van met dieren omgaan, maar dat geldt ook voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat, dat vind jij ook normaal”, voegt ze er nog aan toe. Wat een beestenboel in De Kooi vandaag.
helemaal true.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef riri het volgende:
Als Claire zou willen zou ze nu een prima tvmoment kunnen hebben en zichzelf eens neer kunnen zetten
Teen Huub zeggen:.....Wat jij....hoezo eerst bevestiging halen bij Eric....wie denk je wel niet dat je bent dat je eerst voor zoiets met mensen moet overleggen.
Daaaaag Huub....ik wil helemaal geen relatie met jou!!!
Maar ja....dat komt niet bij haar op zo slaafs en intiatiefloos als ze is
Ik zie dat het jou ook is opgevallen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien wordt er op VV met geen woord gerept over het geruzie tussen Amanda en Huub. Is natuurlijk ook moeilijk om om die douchescène verhalen heen te schrijven.
Ik krijg hier een Huub/Lieke gevoel bij, het gaat altijd over hetzelfde, Huub en zijn monogamiteit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef avonne het volgende:
Huub "zullen we even kletsen?"
Claire "wil je niet eerst met eric praten?"
Huub "nee?"
Claire "weet je het zeker?"
nou, ik weet niet of ik hier trek in heb
Nee hoor, is niet moeilijk voor zequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[DGK] Villa Vandaag #25
Zo te zien wordt er op VV met geen woord gerept over het geruzie tussen Amanda en Huub. Is natuurlijk ook moeilijk om om die douchescène verhalen heen te schrijven.
Heb je ook het gevoel dat hij haar met een knuppel verstopt achter zijn rug iets lekkers voor houdt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
Huub in volle slijmmodus
"na deze tijd kan ik wel zeggen dat ik verliefd op je ben.... en niet alleen maar vrienden... wat er zit hier veel meer..."
Claire (heel blij) "I know"
Och, zo lang ze een figurantenrol heeft waarbij ze haar mond moet houden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:36 schreef Scandalous het volgende:
Selene kan wel musicals gaan doen zegt ze
Ik bedoelde eerder dat het moeilijk is verslag te doen van iets waarbij je precaire onderwerpen dient te vermijden. En dan is het inderdaad de beste oplossing het hele gebeuren volledig te negeren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hoor, is niet moeilijk voor ze![]()
Omzeilen van precaire onderwerpen is dagelijkse kost voor VV.
Tilly houdt het al anderhalf jaar vol in de Gouden Kooi. Niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:39 schreef petraa het volgende:
Zou Tilly niet doodziek worden van Selene en de Adams family?
WTF?? Gastspelers spelen het spel??quote:15:13 Sweet dreams
Terwijl Huub en Jaap van alles aan elkaar doorvertellen, voeren Emin, Christina en Selène een gesprek. "Zo gaat dat bij Jaap en Huub. Je vertelt iets, en binnen twee minuten is het doorverteld", heeft Emin opgemerkt. "Zij spelen het spel gewoon op een heel andere manier dan wij", vult Selène hem aan. Op de achtergrond ligt Dutchess inmiddels vredig te slapen. En terecht; je moet slapende honden niet wakker maken.
Aaahquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef FSR het volgende:
Claire is gewoon een hele lieve meid, die niet thuis hoort in dit zooitje.
Het is naar mijn idee een meid, die samen met een lieve man, leuke dingen wi doen...
Het is makkelijk om haar te veroordelen...
Het enige wat een foutieve keuze van haar was, is de kooi in gaan....
Claire is ook een van de weinigen die het echte verhaal kennen volgens Huub.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef avonne het volgende:
Huub "iedereen denkt maar dat IK me niet neer kon leggen bij het einde van de relatie, maar IK was de gene die de relatie beëindigde. Ik wilde en KON ook gewoon vrienden zijn"
Niks van gemerkt, Mister Grote Bek.
Oh gadverdamme. Ik geloof geen woord meer wat die snotneus zegt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
Huub in volle slijmmodus
"na deze tijd kan ik wel zeggen dat ik verliefd op je ben.... en niet alleen maar vrienden... wat er zit hier veel meer..."
Claire (heel blij) "I know"
Wel tof dat na Lieke's vertrek je toch nog bent gebleven om Huub te observerenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:47 schreef riri het volgende:
Huub is met zijn oplichterspraatje bezig...
Ja, dat is zo, en dat doen ze dan ook structureel, eigenlijk best knap, kijk naar de usb-stick, geen woord erover.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat het moeilijk is verslag te doen van iets waarbij je precaire onderwerpen dient te vermijden. En dan is het inderdaad de beste oplossing het hele gebeuren volledig te negeren.
(hoi)
Ze pakt hem zijn tvmoment af...hij had gehoopt dat ze zou happen maar ze doet het nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:48 schreef avonne het volgende:
Huub stelt zich nu héél kwetsbaar op
"ik ga niet meer weglopen van de situatie"
"ik ga geen verstoppertje meer voor je spelen"
nog iets over "bang zijn" en meer van die ongein
Claire zegt geen woord meer () maar hapt dus he-le-maal niet
Advies van haar moeder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat ook weer zanglessen nemen...... who cares about die poliepen anyway.
Ikke nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat ook weer zanglessen nemen...... who cares about die poliepen anyway.
Gelukkig accepteerd Huubsel geen NEE.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:06 schreef riri het volgende:
ze laat hem op dit moment een blauwtje lopen
Wie van de 2 is nou de "hond"quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:03 schreef beequeen het volgende:
De "hondenliefhebber" met zijn koetsiekoetsiekoe.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:47 schreef riri het volgende:
Huub is met zijn oplichterspraatje bezig...
Ik zie een RAT en een hond, nou ja, hond.quote:
Dat is een teken van beleefdheid. Net als slurpen en boeren tijdens het eten dat in China is. Snap dat dan!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:11 schreef mootie het volgende:
De goed opgevoede russen zitten lekker door de zangles heen te kleppen.
Dan heeft ze meteen een leuke boblijnquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ikke niet.
Mag lijen dat die poliepen zo gaan ontsteken dat de enige remedie de guillotine is.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:14 schreef -Blurk- het volgende:
Dan heeft ze meteen een leuke boblijn
Laten we het hopen dat ze gaat roeren in de relatie tussen Brian en Amandaquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij is die Slutlana wel gescharmeerd van de brodder uit Bonaire.
Hij heeft zeker niet de naam genoemd? Was anders een ideale gelegenheid die moeder eens te ontmaskeren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat met haar moeder en zusje uit eten in Almere.
Brian wist daar een goed restaurant.
Hopelijk heeft haar moede daar de tijd voor, anders kan ze altijd nog met ma Netty gaan eten natuurlijk.
Zou Netty al aan het googelen zijn? Wie heeft er meer geld, het prinsesje of het achterbuurtprinsesje?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:16 schreef T-lex het volgende:
Volgens mij is die Slutlana wel gescharmeerd van de brodder uit Bonaire.
Almere de culinaire hoofdstad van Nederlandquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:19 schreef blomst het volgende:
Amanda gaat met haar moeder en zusje uit eten in Almere.
Brian wist daar een goed restaurant.
Hopelijk heeft haar moede daar de tijd voor, anders kan ze altijd nog met ma Netty gaan eten natuurlijk.
Brian is zich alvast aan het opgeilen bij de gedachten alleen al.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Russin: Ga je vandaag paaldansen met Amanda? Je bent een feestbeest, feestbeesten dansen vaak paal.
Poeh, poeh, wat een feestbeest, ze spettert van mijn beeldscherm, not.
Ik kwam laatst oude foto's van me tegen ... al paaldansend ... Gelukkig was het tijdens een heel besloten feestje in een discotheek in Italië, maar damn, wat een feestbeestenfoto was dat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef beequeen het volgende:
Brian tegen Russin: Ga je vandaag paaldansen met Amanda? Je bent een feestbeest, feestbeesten dansen vaak paal.
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:24 schreef Copycat het volgende:
Ik kwam laatst oude foto's van me tegen ... al paaldansend ... Gelukkig was het tijdens een heel besloten feestje in een discotheek in Italië, maar damn, wat een feestbeestenfoto was dat!
ben ff de weg kwijtquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef riri het volgende:
Als Claire zou willen zou ze nu een prima tvmoment kunnen hebben en zichzelf eens neer kunnen zetten
Teen Huub zeggen:.....Wat jij....hoezo eerst bevestiging halen bij Eric....wie denk je wel niet dat je bent dat je eerst voor zoiets met mensen moet overleggen.
Daaaaag Huub....ik wil helemaal geen relatie met jou!!!
Maar ja....dat komt niet bij haar op zo slaafs en intiatiefloos als ze is
Volgens mij probeerde hij meer een conversatie aan de gang te krijgen en te houden, echt warm loopt hij niet van d'r. Maar het valt niet mee om een gesprek op gang te houden met die ijskoningin.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:23 schreef marky het volgende:
[..]
Brian is zich alvast aan het opgeilen bij de gedachten alleen al.
Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft zeker niet de naam genoemd? Was anders een ideale gelegenheid die moeder eens te ontmaskeren.
Dan troost ik me maar met de gedachte dat die dead beat moeder toch niet komt opdagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
Nee, helaas niet.
Zit er ook in een FEBO in Almere dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
Die Brian, een gastronoom....
Ditoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams op zwart, meer mensen last van? Of zijn ze weer aan het grasmaaien in Eemnes.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams op zwart, meer mensen last van? Of zijn ze weer aan het grasmaaien in Eemnes.
hier ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Ja dus.
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en Bquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Ja dus.
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en B
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en B
Goffer, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
De mijne: Claire is helemaal klaar met Huub en heeft een liefdevol momentje met Amanda en Brian in de chill. Compleet met Mariah Carrey gezemel op de achtergrond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef kahaarin het volgende:
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef kahaarin het volgende:
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.
Aaah, mag Huub nog heel even met ze spelen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.
Klein beetje bezopen maar.......een echt feestbeest.quote:
Die teksten van die aristocraten zijn echt tenenkrommend. Steenkolen Engels, boerenkolen Nederlands.quote:
Wat mij betreft wel. Er kan ook iets anders aan de hand zijn. De Russin heeft zich op Brian gestort.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef noekje het volgende:
Aaah, mag Huub nog heel even met ze spelen?
*Gooit een Rus weg*
Pak Huub!
BTW: Wat is PoekieRoekie weer bezig over Huub, ze heeft echt geen goed woord voor hem over, as usual.quote:Christina houdt Brian gezelschap in de keuken. De nieuwe gastspeelster lijkt erg geïnteresseerd in de Antilliaan en vraagt hem de kleren van zijn lijf. Brian reageert positief op alle vragen maar eindigt uiteindelijk elke keer bij Amanda. Het leek er even op dat Christina probeerde om met Brian te flirten. “Je moet me wel wat Russische woorden leren. Ik heb veel met talen en dat vind ik wel erg leuk! Is Russisch grammaticaal moeilijk?”,vraagt Brian geïnteresseerd. Als Christina meteen enthousiast vertelt over haar moedertaal lijken de twee een klik te hebben gevonden. “Ik leer Amanda nu ook Papiaments, en dat gaat heel goed! Zullen we bij Amanda gaan zitten in de kapsalon?”, oppert Brian dan. Die Brian raakt maar niet uitgepraat over zijn liefje!
Dat is juist hun charme, Cc. Begrijp dat nouquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die teksten van die aristocraten zijn echt tenenkrommend. Steenkolen Engels, boerenkolen Nederlands.
Of Xtina, C en A, toen ging Brian uit zijn plaat omdat het geen goed voorbeeld is voor de streamende kids en heeft hij geprobeerd haar te verzuipen in een wasbak?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne: Claire is helemaal klaar met Huub en heeft een liefdevol momentje met Amanda en Brian in de chill. Compleet met Mariah Carrey gezemel op de achtergrond.
Dat zou erg leuk zijn, niet voor het beestje, die wens ik niets toe of zo maar ik vind het wel een mogelijkheid dat Dilana van zich af heeft gebeten, Amanda zet ze steeds bij elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.
Zo, zo. De site van Kleine Frankie ligt er ook uit, toeval?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
Die teksten van die aristocraten zijn echt tenenkrommend. Steenkolen Engels, boerenkolen Nederlands.
Niet bij mij. Op de site van DGK zie ik alleen niet de tekst staan die jij net hebt geplaatst. Bij mij is de laatste toevoeging nog steeds Claire en Huub nummertje zoveel of zoiets.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
Zo, zo. De site van Kleine Frankie ligt er ook uit, toeval?
Ik weet niet wat er aan de hand is, mijn PC is plotseling retelangzaam, ook de Tien site.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Niet bij mij. Op de site van DGK zie ik alleen niet de tekst staan die jij net hebt geplaatst. Bij mij is de laatste toevoeging nog steeds Claire en Huub nummertje zoveel of zoiets.
Serieus? Zou de site ook gehackt kunnen zijn dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, mijn PC is plotseling retelangzaam, ook de Tien site.
ja jammer geen echte liefde van Brian en Amanda in beeldquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:25 schreef T-lex het volgende:
Streams zijn weer up...en val meteen in dat vieze, nichterige en vooral neppe gebral van Eric.
BAH BAH!
Och dan is het wel duidelijk dat er gepraat is tijdens de 'zwarte tijd'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
40.000 streamers zijn er zegt Amanda
misschien in totaal, maar niet tegelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
"En die zien alles. Dus voor de laatste keer: Don't mention the war!!! Euh, de douche, bedoel ik."quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
kleine frankie is dat niet die man van dik in de 50 met hoofddoekje en snor ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, zo. De site van Kleine Frankie ligt er ook uit, toeval?
ik schat hits per maandquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien in totaal, maar niet tegelijk
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik schat hits per maand
omgerekend
minder dan 1000 streamers
Ja, en je punt is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:32 schreef Nomrc2 het volgende:
kleine frankie is dat niet die man van dik in de 50 met hoofddoekje en snor ?
Yep, Planet dus. Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef Copycat het volgende:
Is dit misschien ook jouw internetprobleem, Beequeen?
Het Grote "Er is iets down" Topic #34
punt ????quote:
Sorry, ik dacht dat je het lullig bedoelde. Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:42 schreef Nomrc2 het volgende:
ik stel een vraag en die heb je beantwoord
waarvoor mijn dank
Ja,want Eric zei na de opmerking van meneerrus:''het gooit ook zo lekker ''quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef blomst het volgende:
meneerrus: jullie hebben ook weinig glazen
Claire: ik heb nieuwe besteld
Selene: dat doet Huub dus ook.
Bedoeld ze nu dat Huub alle glazen stuk maakt?
heel evenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef blomst het volgende:
weer alles op zwart?
of hij is pissed omdat de enige verhaallijn ,volgens hem, 40 kilo afvallen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is er echt een scriptbespreking geweest, Jaap ziet er behoorlijk pissed uit.
Hij weet wrs dat de verhaallijn Claire/Huub gewoon doorloopt.
Als Jaap daar pissed over is, geef ik hem groot gelijk. Weer datzelfde relatiegezever.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is er echt een scriptbespreking geweest, Jaap ziet er behoorlijk pissed uit.
Hij weet wrs dat de verhaallijn Claire/Huub gewoon doorloopt.
Huub en Jaap spreken ook niet met elkaar, vreemd sfeertje.
Jaap is altijd boos de laatste tijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:54 schreef fredfik het volgende:
jaapie is boos lijkt wel
Misschien moet die wel weer vriendjes met brrrrr wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef avonne het volgende:
en jaap was zo vrolijk en gehaaid van middag
Dat was voor de zgn "stroomstoring". Het was volgens mij een scriptbespreking waar Jaap te horen heeft gekregen dat de verhaallijn Huub/Claire gewoon doorgaat, geen Jaap/Claire dus. Gokje hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef avonne het volgende:
en jaap was zo vrolijk en gehaaid van middag
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef avonne het volgende:
nou, roep me maar als de terror los barst.uber boring
als ik op de stream een hond zie lopen, gaan ze bij mij standaard op mutequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Disana het volgende:
Zo, Dilana beet Duchess.
Ik hoop dat de Russen dat tegen Amanda zeggen, die is dol op skinny jeans.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.
Deaudt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Disana het volgende:
Zo, Dilana beet Duchess.
Ja, lekker slimme zet van de redactie om er nog zo'n blaffer in te zetten, fijn voor ons en fijn voor degenen die er tv van moeten maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Desii het volgende:
[..]
als ik op de stream een hond zie lopen, gaan ze bij mij standaard op mute
Erger me groen en geel aan die beesten...... snap er trouwens nix van, dit moet toch waardeloos zijn voor de audio van de spelers.
Een jeans van 290 euro???quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.
Nog een paar dagen voordat Yuri m t ziekenhuis in slaat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zeker weer aan het slapen.Die Brian heeft weer een makkie,hoeft geen tv te maken.
Jaaaaaahquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen voordat Yuri m t ziekenhuis in slaat!
ik blijf hopen!![]()
En anders ik welquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaaah
hoop zo met je mee!!
Ja, daarom zitten die russen erin om 't over te nemen. Echt belachelijk, de term 'Slapend rijk worden' komt wel erg dichtbij de werkelijkheid voor Brian en Amanda..quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zeker weer aan het slapen.Die Brian heeft weer een makkie,hoeft geen tv te maken.
mijn god, heeft ze die dingen ook, krijgen we straks dit soort taferelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Russen dat tegen Amanda zeggen, die is dol op skinny jeans.
En het favo merk van Mikey is D&G, die Mikey toch.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
check hoeveel mensen hier nog posten : totale leegloop vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
Die heb ik uit, tilly Eric, Huub en Claire is wel leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Nee hoor, ik heb geen streams maar na gisteren de cossen goed te hebben gevolgd denk ik dat dit een hele slechte stap is van de FEBO. Oprotten met die nepperds.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Nee!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
blijf dan maar bij Dennix.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij is wel leuk...........Vooral dat stemmetje
ja ben benieuwd of daar een straf voor komt (eigendom)quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik had gisteravond nog wel hoop, dat die nitwitrussen (mooi gevonden, CC geloof ik)
binnen een paar uur jankend de villa uit zouden rennen, maar dat gaat hem toch niet
worden geloof ik.
En die kansloze zwerver en dief mag helemaal opzouten.
Komt ook omdat steeds meer mensen gaan balen dat Brian en Amanda altijd maar hulp krijgen en niks hoeven te lijden.Erger me daar ook met de dag meer aan en voor mij is de lol er echt af.Krijgen we weer Huub die tegen die lui is en die twee luie vakantiegangers maar fitter worden en slapen buiten beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
check hoeveel mensen hier nog posten : totale leegloop vandaag
en rat en del hun ding kunnen doen (lees slapen)quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.
Daarom zal hij ook niet winnen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Til tegen Huub: Het recht zal zegevieren jongen. Til is echt dol op Huub.
Het gesprek in de kapsalone was sowieso heel gezellig, lekker ontspannen en een hoop lol.
Dankquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had gisteravond nog wel hoop, dat die nitwitrussen (mooi gevonden, CC geloof ik)
binnen een paar uur jankend de villa uit zouden rennen, maar dat gaat hem toch niet
worden geloof ik.
En die kansloze zwerver en dief mag helemaal opzouten.
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Clairequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Til tegen Huub: Het recht zal zegevieren jongen. Til is echt dol op Huub.
Het gesprek in de kapsalone was sowieso heel gezellig, lekker ontspannen en een hoop lol.
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef riri het volgende:
Daarom zal hij ook niet winnen...
quote:18:34 - Kim Holland in de Villa?
“Waarom nodig je Kim Holland niet uit?”, oppert Emin. “Is zij mooi dan?”, bemoeit Huub zich met het gesprek. “Ik bedoel esthetisch mooi?”, verduidelijkt hij zichzelf. Hierop moet Emin hem het antwoord schuldig blijven. “Ze is wel heel leuk. En Jaap wil seks met haar!”, gaat de Russische gastspeler door. “Hallo! Ik zei niet dat ik geen seks met haar wilde”, roept Huub dan snel. Het blijft toch echt een mannetje, die Huub…
Same here, en Til is en blijft een topwijf.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Desii het volgende:
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Claire
(het is gewoon het soort mensen, waar ik goed mee zo kunnen.... van de andere zou ik hard weglopen)
Jaloers?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:16 schreef riri het volgende:
Huub vanmiddag tegen Claire..."Ik ben gewoon verliefd op je"
(Vandaar dat ie ook met Gaby sex had in de douche voor Claire haar ogen)
...de hoeveelste vrouw is dit trouwens waar hij tegen verteld dat ie verliefd is?
de 100.000ste?
Neehee, omdat het recht zal zegevieren en Huub krom is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?
Dat zware gehijg van Brian, en het geroggel van Mike is toch zeer belangrijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
waarom zou Brian batterijen wisselen?
Audio hoeft toch niet.
Oh, wacht, voor de PSP zeker
Selene is toch hardstikke aardig? Ik snap niet dat mensen zich daar aan kunnen irriteren.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.
Kunnen die joekels van Mannie keffen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank.
En vergeet dat misselijke wicht van een Selene niet.
Brian is ontwaakt, zie ik? Mooi, die joekels laten keffen totdat ie gek wordt.
Ik wens dat Yuri, tegenspeler van Brian ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:12 schreef fredfik het volgende:
de rat is ook weer wakker
Nee, dat is alleen maar spel hoor. Nee, als Brian & Amanda een gesprek voeren wat uitsluitend over Huub gaat dan geeft dit een positieve sfeer!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Claire
(het is gewoon het soort mensen, waar ik goed mee zo kunnen.... van de andere zou ik hard weglopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |