Ik bedoelde eerder dat het moeilijk is verslag te doen van iets waarbij je precaire onderwerpen dient te vermijden. En dan is het inderdaad de beste oplossing het hele gebeuren volledig te negeren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:35 schreef -Blurk- het volgende:
Nee hoor, is niet moeilijk voor ze![]()
Omzeilen van precaire onderwerpen is dagelijkse kost voor VV.
Tilly houdt het al anderhalf jaar vol in de Gouden Kooi. Niet kapot te krijgen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:39 schreef petraa het volgende:
Zou Tilly niet doodziek worden van Selene en de Adams family?
WTF?? Gastspelers spelen het spel??quote:15:13 Sweet dreams
Terwijl Huub en Jaap van alles aan elkaar doorvertellen, voeren Emin, Christina en Selène een gesprek. "Zo gaat dat bij Jaap en Huub. Je vertelt iets, en binnen twee minuten is het doorverteld", heeft Emin opgemerkt. "Zij spelen het spel gewoon op een heel andere manier dan wij", vult Selène hem aan. Op de achtergrond ligt Dutchess inmiddels vredig te slapen. En terecht; je moet slapende honden niet wakker maken.
Aaahquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef FSR het volgende:
Claire is gewoon een hele lieve meid, die niet thuis hoort in dit zooitje.
Het is naar mijn idee een meid, die samen met een lieve man, leuke dingen wi doen...
Het is makkelijk om haar te veroordelen...
Het enige wat een foutieve keuze van haar was, is de kooi in gaan....
Claire is ook een van de weinigen die het echte verhaal kennen volgens Huub.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:42 schreef avonne het volgende:
Huub "iedereen denkt maar dat IK me niet neer kon leggen bij het einde van de relatie, maar IK was de gene die de relatie beëindigde. Ik wilde en KON ook gewoon vrienden zijn"
Niks van gemerkt, Mister Grote Bek.
Oh gadverdamme. Ik geloof geen woord meer wat die snotneus zegt.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
Huub in volle slijmmodus
"na deze tijd kan ik wel zeggen dat ik verliefd op je ben.... en niet alleen maar vrienden... wat er zit hier veel meer..."
Claire (heel blij) "I know"
Wel tof dat na Lieke's vertrek je toch nog bent gebleven om Huub te observerenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:47 schreef riri het volgende:
Huub is met zijn oplichterspraatje bezig...
Ja, dat is zo, en dat doen ze dan ook structureel, eigenlijk best knap, kijk naar de usb-stick, geen woord erover.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik bedoelde eerder dat het moeilijk is verslag te doen van iets waarbij je precaire onderwerpen dient te vermijden. En dan is het inderdaad de beste oplossing het hele gebeuren volledig te negeren.
(hoi)
Ze pakt hem zijn tvmoment af...hij had gehoopt dat ze zou happen maar ze doet het nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:48 schreef avonne het volgende:
Huub stelt zich nu héél kwetsbaar op
"ik ga niet meer weglopen van de situatie"
"ik ga geen verstoppertje meer voor je spelen"
nog iets over "bang zijn" en meer van die ongein
Claire zegt geen woord meer () maar hapt dus he-le-maal niet
Advies van haar moeder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:58 schreef mootie het volgende:
Amanda gaat ook weer zanglessen nemen...... who cares about die poliepen anyway.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |