21:02 Huub pleegt een telefoontje!Zodra Huub zijn vader aan de telefoon heeft brandt hij los. Hij vertelt over de straf die hem opgelegd is en waarom. "Wat een kneus ben ik ook, hè!", sluit hij zijn verhaal af. Zijn vader snapt de frustraties wel, maar pleit er voor dat zijn zoon een andere manier gaat zoeken om ze te uiten. "Eric heeft zoiets van bekijk het maar, en dat zou jij ook moeten hebben. Je hebt er alleen jezelf ermee. Je moet een andere uitlaatklep gaan zoeken!", luidt zijn wijze advies. "Misschien moet ik ook gaan kickboksen", grapt Huub. "Jij zoekt die confrontatie bewust op, en dan krijg je hem ook. Je moet jezelf leren beheersen, dus actief het spel spelen, maar niet reactief!", gaat zijn vader door. Dan moeten ze het gesprek alweer afsluiten. "Actief, niet reactief", herhaalt de Oldenzaler nog even voor zichzelf. Ja Huub, nu moet je jezelf gaan bewijzen!
21:10 Nog meer plannen?Maar dan is het toch weer tijd voor Sabrina om te gaan! Zij heeft natuurlijk ook een geliefde thuis wachten, die deze Valentijn ook niet helemaal alleen wil doorbrengen. "Fijne avond! Doei lieverd!", roept Amanda haar lerares na. "Wat zag ze er ook mooi uit!", laat ze haar vriendje nog even weten. Zou romanticus Brian nog meer plannetjes in petto hebben voor zijn meisje?
21:14 Opgelost!Na het telefoongesprek met zijn vader loopt Huub weer terug naar het kantoor. "Als ik ruzie bewust opzoek, kan ik mezelf wel onder controle houden", is een van zijn conclusies. "Als ik ik erdoor wordt verrast dan moet ik me ook niet gaan gedragen alsof ik wel controle heb, want dat verlies ik 'm juist", vervolgt hij. "Misschien moet je daar maar rekening mee houden dan", concludeert Eric. "Oké mooi opgelost!", wil Jaap wel heel kort door de bocht gaan. "Nou inderdaad! Nooit meer een boete!", speelt Huub de conclusie van zijn grote vriend mee. Was het maar zo makkelijk...
21:19 Nog meer cadeaus...Als we dachten dat de cadeautjes en de verrassingen tussen Brian en Amanda afgelopen waren, hadden we dat goed mis! Na een lang romantisch nummer gedanst te hebben heeft Amanda nog een cadeautje voor haar vriendje. Ze geeft hem een pakketje en lacht onzeker. "Ik hoop dat je 'm mooi vindt...", fluistert ze. Brian pakt het uit en kijkt naar zijn meisje, half ontkleedt met een gitaar. Zij had deze foto's stiekem van de week gemaakt en het resultaat mag er wezen. "Oi... Ja... Heel sexy!", komt Brian bijna niet uit zijn woorden. "Dit is zo, zo, zo sexy!", vervolgt hij. Amanda glundert van trots...
Bron: Villa Vandaag, 14-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel