abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:17:51 #203
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56689755
19:33 Gekeuvel aan tafel

De speculaties van Brian zijn geheel niet misplaatst. Huub is inderdaad erg stil aan tafel. Niemand lijkt er echter acht op te slaan en het gepraat over koetjes en kalfjes gaat gewoon door. Amanda vertelt enthousiast over alle dingen die ze gaat doen tijdens haar acht uur en dan dient de volgende ronde pizza's zich al aan. Iedereen verzucht dat de vette hap hen zo goed smaakt en ze complimenteren Eric met zijn 'kookkunsten'. Na al die culinaire hoogstandjes in de Villa is een doodgewone pizza een verademing!

19:44 Groupies en seks?

Amanda merkt ineens wel op dat Huub wel een beetje sip voor zich uit zit te kijken. Ze vindt dat hij opgevrolijkt moet worden en probeert een onderwerp te bedenken. "Euhhh... Groupies! Seks!", lacht Amanda al. Bij Huub kan er een klein glimlachje vanaf. Zonder er nog verder op door te kunnen gaan, begint Eric over fietsen en trams in Amsterdam. Hoe hij een keer bijna onder een tram lag. Hier vrolijkt Huub al een beetje van op. "Wie heeft er wel eens in Amsterdam gefietst", brengt hij meteen in. En iedereen komt meteen met verhalen. Zal Huub hierna weer een beetje zichzelf worden?

Bron: Villa Vandaag, 12-02-2008
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:38:10 #204
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56690170
19:50 Een vreemde manier...

Om je tanden schoon te maken Brian...

20:01 Gaat er iemand weg?

De Miljonairs en gastspelers worden al een beetje onrustig. Waarom ligt die rode loper er toch? "Ze plaatsen alleen fakkels als er nieuwe Miljonairs komen", vertelt Mike. "Weet je wat ik denk, dat dit een reünie is, dat ze straks allemaal komen", gaat hij verder. "Misschien gaat er iemand weg", zegt Brian speculerend. "Waar waren de fakkels bij Lieke dan?", vraagt Mike dan. Die lieve Mike was een echte fan van Lieke! Maar goed, nu weten ze nog niet wat er gaat gebeuren... Geduld is een schone zaak, Miljonairs!

20:14 Zomerse waanideeën!

Claire, Mike, Selène en Eric zitten nog steeds in de keuken na te tafelen. "Als het vrijdag mooi weer is, dan gaan we buiten trainen hoor", vindt Claire. "We kunnen vrijdag als het mooi weer is ook gaan barbecueën", bedenkt Mike. "Het is hier altijd mooi weer", brengt Eric in. "Ik ben er ook al weer zo lang. Al vijf dagen", vervolgt hij. "Ik ben hier al drie maanden", pocht Selène. "En ik pas vijf weken", bedenkt Claire beteuterd. "Je moet ergens beginnen hè", troost Eric haar. Het is waarachtig gezellig aan het worden en het aankomende bezoek lijkt even naar de achtergrond verdwenen te zijn. Wat zal de avond onze Miljonairs nog brengen?

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  dinsdag 12 februari 2008 @ 20:57:49 #205
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56690618
20:31 Oh oh oh...

Jaap en Eric zien het alweer verkeerd gaan...

20:43 Chique bezoek

De fontein springt aan en dat wil zeggen dat het bezoek eraan komt. De Miljonairs zitten nog onwetend aan de keukentafel woordspelletjes te spelen. Zodra Dilana aanslaat weten ze echter allemaal meteen hoe laat het is. Eric, Huub, Jaap en Claire rennen het bordes op en de rest snelt erachteraan. Twee statige oldtimers komen de oprijlaan opgereden. "Who the f*ck is dit?", vraagt Jaap zich hardop af. Een jeugdig voornaam stelletje stapt uit, de jongen en het meisje begroeten iedereen beleefd en lopen direct door naar binnen. "Het zijn asielzoekers", concludeert Jaap melig. We wachten af wat voor een bedoelingen deze gasten met hun bezoek hebben...

dinsdag 12 februari 2008 @ 21:17:47 #206
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56691077
21:01 Een bewogen voorstelrondje!

De gasten nemen plaats op de bank maar krijgen door alle commotie die ontstaat geen kans om zich voor te stellen. Ze hebben een kleine kefhond bij zich die meteen aanslaat zodra hij Dilana opmerkt. "Als jij langer blijft, dan schop ik die kleine kuttenlikker dood!", dreigt Huub direct. Als de honden weer wat bedaart zijn krijgt het bezoek de kans om zich voor te stellen. "Mijn naam is Erin Pariz", zegt de jongen. "En mijn naam is Christina Princess", vervolgt het meisje. "Wij stammen af van een Russische Tsaar, en we zijn nu zeven jaar in Nederland. Wij zijn hier gekomen om jullie manieren bijbrengen", klinkt het in koor. "Althans sommigen van jullie", voegt Erin snel toe. "Ik vind het bont dat je om hebt anders niet beleefd. Dat kun je beter af doen", oppert Brian. Vooral Huub neemt aanstoot aan dit onbekende directe bezoek en gooit meteen een hoop dreigementen op het bezoek af om ze op hun plek te wijzen. Het is bepaald geen gezellig ontvangst. Dat belooft wat!

dinsdag 12 februari 2008 @ 21:37:55 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56691584
21:03 Wie slaapt waar?

Amanda geeft de twee gasten een uitgebreide rondleiding en laat hen de slaapplaatsen zien. Ze hebben het over hun hondjes en de Amsterdamse raadt ook aan om hun hondje, die Dutchess heet, even aan Dilana te laten wennen. Amanda laat ook meteen trots haar kettinkje zien, waarna Erik vertelt wat er met Nicky is gebeurd. "Er is één wezenlijk verschil tussen Dutchess en Nicky, Nicky was een schatje", treitert Huub de twee gasten. Christina en Emin hopen dat ze in Mike zijn bed mogen slapen, omdat ze anders apart moeten slapen. Als ze dit dan aan Mike vragen, moet deze even hard denken, maar geeft dan toch toe. Huub is het hier totaal niet mee eens en neemt Mike meteen apart. "Je moet niet over je heen laten lopen. Je ontneemt Dilana haar plekje", probeert Huub Mike over te halen. Dan komt ook Jaap binnengelopen. "Kom jij boven slapen, ga ik beneden slapen, ik zorg ervoor dat die twee asielzoekers niet bij elkaar slapen", vindt ook Jaap. Arme gasten...

dinsdag 12 februari 2008 @ 21:57:53 #208
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56692039
21:05 Wij presenteren u...

Christina Princess, Emin Pariz en Dutchess!

21:15 Wie slaapt waar?

Amanda geeft de twee gasten een uitgebreide rondleiding en laat hen de slaapplaatsen zien. Ze hebben het over hun hondjes en de Amsterdamse raadt ook aan om hun hondje, die Dutchess heet, even aan Dilana te laten wennen. Amanda laat ook meteen trots haar kettinkje zien, waarna Erik vertelt wat er met Nicky is gebeurd. "Er is één wezenlijk verschil tussen Dutchess en Nicky, Nicky was een schatje", treitert Huub de twee gasten. Christina en Emin hopen dat ze in Mike zijn bed mogen slapen, omdat ze anders apart moeten slapen. Als ze dit dan aan Mike vragen, moet deze even hard denken, maar geeft dan toch toe. Huub is het hier totaal niet mee eens en neemt Mike meteen apart. "Je moet niet over je heen laten lopen. Je ontneemt Dilana haar plekje", probeert Huub Mike over te halen. Dan komt ook Jaap binnengelopen. "Kom jij boven slapen, ga ik beneden slapen, ik zorg ervoor dat die twee asielzoekers niet bij elkaar slapen", vindt ook Jaap. Arme gasten...

21:33 Voornaam volk!

Na alle stress is het de beurt aan de Miljonairs en gastspelers om zich voor te stellen aan het bezoek. Ze vertellen hun naam, hun bekendste eigenschappen en geven aan hoelang ze al in de Villa verblijven. Jaap moet natuurlijk weer de lolbroek uithangen. "Ik ben Gerrit en ik kijk er naar uit dat er vanavond een lekker man naast me slaapt", grinnikt de Briellenaar. Het bezoek snapt al dat ze in de Villa niet iedereen serieus moeten nemen en beginnen dan meer over zichzelf te vertellen. De broer en zus zijn typische rijkeluiskindjes, ze doen namelijk niet aan sport en houden van shoppen en kefhondjes. Dan zijn ze qua status bij De Gouden Kooi aan het juiste adres!

dinsdag 12 februari 2008 @ 22:17:45 #209
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56692472
21:41 Wispelturige Huub!

De hele geschiedenis van politiek Rusland passeert de revue. Huub gooit al zijn Russische kennis in de strijd en vraagt Emin de hemd van het lijf. De Oldenzaler weet echt niet wat hij wil. Zonet stond hij nog de longen uit zijn lijf te krijsen vanwege hond Dutchess die de boel bij elkaar kefte, en nu heeft hij het dier lieflijk op schoot. Het mag dan zo zijn dat Emin Huub niet erg mag en andersom, de twee zijn wel de enigste die aan het woord zijn en alle omstanders luisteren aandachtig mee. "Wordt het misschien niet tijd om over iets anders dan je afkomst te praten", onderbreekt Amanda het kruisverhoor. Emin haalt opgelucht adem en lijkt daar duidelijk wel oren naar te hebben. Gelukkig is de boel wat bedaard en kan er nu rustig gepraat worden. Dat mag ook wel, want het lijkt er op dat Emin, Christina en Dutchess nog wel even in de Villa blijven!

21:52 Een warm welkom!

Dan komt de seksuele geaardheid van Emin aan bod. "Ik ben open-minded geeft de aristocraat aan. "Jij komt op mij wel heel vrouwelijk over", vindt Brian. "Ja, of gewoon gay", zegt Huub hard. "Maar dat vind ik niet erg, want ik doe het ook met mannen en vrouwen", vervolgt de Oldenzaler. Jaap besluit zich ook voor te doen als homo en geeft Emin meteen een 'dikke' knuffel. "Ik heb nog nooit een langdurige relatie gehad, en ik ben wel ooit met een vrouw naar bed geweest en nog nooit met een man", gaat Emin door. Ook Christina heeft nog nooit een echte relatie gehad, en is momenteel vrijgezel. De seksueel getinte praat houdt al snel op zodra Amanda een ontdekking doet. "Oh oh, Dutchess heeft op het tapijt gepoept", lacht de Amsterdamse. Palma zal niet te genieten zijn zodra zij morgen deze tweede hond ontdekt!

Dutchess voelt zich al helemaal thuis!

dinsdag 12 februari 2008 @ 22:37:45 #210
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56692994
22:11 Beleefde Mike...

Mike is met Amanda en Brian in de Chill Room, terwijl de rest in de tuin rondloopt. Mike snapt het punt van Huub wel dat hij de nieuwe gasten niet beleefd vond. Dit omdat de twee gasten heel snel en 'onbeleefd' gedag zeiden. Brian vindt dat Mike het niet tegen hun moet zeggen, maar tegen degene met wie hij dat probleem heeft. "Het is heel raar, maar sinds ik hier ben, ga ik meer op mijn uitspraken letten", vertelt de voormalig zwerver. Hij is bang om mensen te kwetsen met zijn uitspraken en daarom checkt hij eerst bij Brian en Amanda of hij iets kan zeggen. "Je kan mensen zeggen wat je van ze vindt, zonder harde uitspraken te doen", zegt Amanda hierop. Die Mike, vergeleken met Huub zijn zijn uitspraken alles behalve hard!

dinsdag 12 februari 2008 @ 22:57:45 #211
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56693551
22:29 Welk bed gaat het worden?

Emin en Christina gaan hun koffer uitpakken in de slaapkamer. Ze stellen het echter uit tot morgen, want Amanda vreest dat er te weinig kastruimte is. Palma kan dan vast wel wat bewerkstelligen. Emin probeert nogmaals met Jaap te onderhandelen over hun slaapplek. Mike heeft al toegestemd dat de twee samen in bed mogen, maar Jaap weigert toe te geven. "Ik wil gewoon heel graag naast jou slapen", zegt de Briellenaar tegen Emin. Deze is hier echter niet van gediend en lijkt er alles voor over te hebben om aan Jaap te ontsnappen. Dan besluiten de broer en zus om bij Mike in bed te schuiven. Ons hoogstaand bezoek moet tenslotte toch ergens slapen!

dinsdag 12 februari 2008 @ 23:17:46 #212
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56694089
22:55 Onderonsje!

Jaap neemt Christina Princess even apart in de Chill Room. "Ik ken je natuurlijk nog niet hè. Maar jullie komen binnen en zeggen allemaal dingen over Huub. Ik ben een onwijze backstabber en als ik Huub kan pakken doe ik dat ook. Maar jullie moeten je eerst bewijzen voor ik jullie vertrouw. Want wat kom je nu echt hier doen? Je vindt het gewoon leuk om hier te zitten hè?", raaskalt Jaap. Christina knikt heftig van ja. "Heb je ook een doel of een activiteit hier?", gaat de Briellenaar verder. "Paaldansen", klinkt het overtuigd uit de mond van Russische schone. "En wat zijn je hobby's?", vraagt Jaap weer. "Uitgaan en shoppen", antwoordt Christina stellig. "En waarom vind je Amanda zo leuk? Jij bent zeker ook heel veel met je haar en make-up bezig hè?", vervolgt de grote Miljonair zijn interview. Zodra Christina dit ook weer bevestigd weet Jaap wat voor een vlees hij in de kuip heeft. Daar moet hij een slaatje uit proberen te slaan natuurlijk!

dinsdag 12 februari 2008 @ 23:37:45 #213
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56694558
23:31 Manieren betreden De Gouden kooi...

De Miljonairs hebben vandaag weer ruimschoots genoten van het zonnetje dat de Villa verblijdde. De actie begon pas toen Carlos zijn entree maakte en ze gingen trainen. Amanda heeft ook nog een mooie Valentijnsverrassing voor Brian gemaakt en Brian liet zijn dansmoves zien. Tijdens de pizza bij het avondeten zijn de Miljonairs zenuwachtig voor het nog onbekende aankomende bezoek. De rode loper is uitgerold en de fakkels staan te branden. Dan eindelijk komt het hoge bezoek. Het blijken Christina Princess, Emin Pariz en hun hondje Dutchess te zijn, afstammelingen van een Russische Tsaar. Zij gaan de Miljonairs manieren bijbrengen. Ze worden meteen uitgehoord en uitgetest en blijken hier wel tegen bestand te zijn. Hoe zullen ze de komende dagen de Miljonairs manieren bij gaan brengen? Is dat geen onbegonnen werk? Wij wensen hen veel succes!

woensdag 13 februari 2008 @ 09:17:58 #214
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56697891
08:21 Russisch bezoek

Gisteravond werden we opgeschrikt door de komst van Emin en Christina. Dit zijn twee afstammelingen van een Russische tsaar en ze komen de Miljonairs manieren bijbrengen, zoals ze gister zelf vertelden. Dat is natuurlijk precies waar de Miljonairs op zitten te wachten, dus de eerste strubbelingen hebben al plaatsgevonden. Huub botste met Emin en ook Jaap lag al snel in de clinch met de jonge Rus. De gast gaf gisteren aan niet bij Jaap in één bed te willen liggen, maar vanochtend werden ze toch naast elkaar wakker. Dat belooft wat voor vandaag!

08:43 Vroeg dag

Emin is er vroeg bij vanochtend! Hij stapt uit bed en zijn hond Dutchess blijkt de nacht in de armen van Emin te hebben doorgebracht. Daar zal Jaap blij mee zijn! In elk geval maakt de nieuwe gastspeler een wandeling door de tuin om de boel eens even te verkennen. Als dit vroege opstaan één van de manieren is die ze de Miljonairs bij willen brengen, dan staat ze een aardige klus te wachten...

De ochtend behoefte opruimen...

Bron: Villa Vandaag, 13-02-2008
  woensdag 13 februari 2008 @ 09:37:59 #215
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56698153
09:10 Douches genoeg!

Palma komt samen met Herma en Thijs de Villa in en ze maken kennis met Emin. De Rus geniet van een kop koffie, maar het hoofd huishouding blijkt verrassend scherp te zijn. "Jij mag vandaag uitslapen, hoor!", zegt ze. "Geeft niet, ik ben al wakker", antwoordt Emin vriendelijk. De gastspeler gaat op zoek naar een douche en Palma wijst hem de weg. "We hebben in principe drie douches, dus kies maar. Probeer wel een beetje zachtjes te doen", adviseert ze. Intussen rent Dutchess luid keffend door de Villa...

09:24 Blaffende honden...

Behalve Emin en Mike heeft nog niemand zich aan de ontbijttafel gemeld. Jaap ligt nog op één oor en ook in de slaapkamer beneden hebben we nog geen beweging gesignaleerd. Hoe zal Huub reageren, wanneer hij Dutchess hoort blaffen? Het dier blijkt namelijk met geen mogelijkheid stil te krijgen. Emin laat het dier even uitrazen in de kapsalon, maar de hond gaat daar onverminderd door. Wees op je hoede, Dutchess! Huub houdt niet zo van blaffende hondjes...

Hond zoekt baas

woensdag 13 februari 2008 @ 09:57:57 #216
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56698437
09:43 Ochtendaffectie

Ondanks de grote beddentruc ontwaken Huub en Claire nog steeds in verschillende bedden. Toch krijgt de hartenbreker een lange, intieme knuffel van zijn ex-geliefde bij het wakker worden. Als Claire richting keuken vertrekt, kijkt Huub haar met een verliefde glimlach op zijn gezicht na. Zal hij het over zijn hart verkrijgen om het spel te verkiezen boven haar liefde?

woensdag 13 februari 2008 @ 10:37:56 #217
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56699154
09:55 Koest!

Ook Claire en Eric melden zich in de keuken en het lawaai neemt toe. Dit komt niet zozeer door Eric en Claire, maar wel door Dilana en Dutchess die elkaar voortdurend in de haren vliegen. De dieren hebben erg veel moeite om aan elkaar te wennen en dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige confrontaties. "Die honden gaan maar in het kantoor slapen, hoor!", roept Eric uit bij de zoveelste blafpartij. Het lijkt erop alsof de honden de show overnemen!

10:07 Ingewikkelde beddenregeling

Palma introduceert zichzelf bij de nieuwbakken gastspelers. Ze legt uit wat haar taak is binnen de Villa en dat ze een luisterend oor biedt als er problemen ontstaan. Het hoofd huishouding had al opgevangen dat de Russische broer en zus graag in één bed willen slapen. "Wij in Nederland hebben zoiets van, zodra broer en zus groter worden, moeten ze apart. Verder heb ik een officiële slaapplaats naast Jaap en een officiële slaapplaats naast Mike", is haar ietwat afkeurende opinie. Ze adviseert het stel met de Miljonairs zelf te onderhandelen over de beddenregeling. Jaap zal zijn Master Bedroom niet afstaan, en Mike zal ook niet graag lepeltje lepeltje met de grote Miljonair slapen. Wat een dilemma!

10:17 Ziek, zwak en misselijk...

Ook Brian verschijnt aan de ontbijttafel, maar hij ziet er niet erg uitgeslapen uit. "Goed geslapen?", vraagt Eric zo vrolijk mogelijk, maar erg veel respons krijgt hij niet. Brian knort dat de nacht hem niet goed bevallen is. "Eerst was Amanda ziek en nu ben ik ziek. En zondag moet ik vechten", spreekt hij wanhopig. Zal de verkoudheid Brian gaan nekken aanstaande zondag? We zullen vanmiddag op de training zien hoe fit hij nog is.

woensdag 13 februari 2008 @ 11:17:58 #218
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56699935
10:38 Vrij snel vergeten

Aan de ontbijttafel komt het onderwerp Dennis even langs. "Hij is niet zo lang gebleven, hè?", vraagt Emin. "Klopt, hij heeft eigenlijk alleen zijn single laten horen", antwoordt Eric. Vervolgens blijkt dat het nummer weinig indruk heeft gemaakt. "Hoe ging dat nummer ook alweer? Ik ben het vergeten!", lacht hij. Ook Claire kan zich het nummer niet voor de geest halen. Gelukkig is Brian er nog. "Vrij zijn", zingt hij voorzichtig en dan gaat er bij Eric en Claire weer een belletje rinkelen. Dank je, Brian!

10:43 Hondenliefde op komst?

Het gesprek aan de ontbijttafel wordt opnieuw luidruchtig verstoord. Dilana en Dutchess maken even uitgebreid kennis en doen een wedstrijdje blaffen. Mike en Emin nemen hun honden vervolgens mee naar buiten, zodat de honden in de tuin verder kunnen stoeien. Palma komt even polshoogte nemen en constateert dat de honden nog niet aan elkaar gewend zijn. "We gaan ze gewoon muilkorven omdoen! Eén voor Dilana en een halve voor Dutchess", roept Palma boven het geblaf uit. Wie weet is dit het begin van een stormachtige romance tussen Dilana en Dutchess?

woensdag 13 februari 2008 @ 11:37:58 #219
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56700332
11:03 Celebrity feestbeesten

Palma gebruikt haar mensenkennis weer om Emin te doorgronden. "Ik heb heel veel homovrienden en ik dacht echt dat jij gay was", probeert ze. "Ik ben open-minded", antwoordt de jonge Rus, maar in de Reguliersdwarsstraat is hij niet te vinden. Broer en zus vertellen dat ze graag naar de hippe club Jimmy Woo in Amsterdam gaan en dat ze daar veel mensen hebben leren kennen waardoor ze al vaker op televisie zijn geweest. Binnenkort komt er een spotje uit voor Wodka waar de twee in spelen. We hebben hier dus te maken met celebrity feestbeesten!

11:26 Eric is boos!

Er ontstaat discussie tussen Eric en Mike over een opmerking gericht aan Eric die verkeerd viel. "Wat heb ik jou misdaan dat je mij moet betrekken in jouw ruzie met Huub?", vraagt Eric agressief aan Mike. Huub was het gister oneens met de voormalig zwerver over het in de slaapkamer slapen van de honden, hij was bang voor een nacht vol geblaf. Toen Eric zich er ook mee ging bemoeien gaf Mike hem een veeg uit de pan. "Ga jij Huub maar in zijn reet ne*ken", schreeuwde hij naar zijn medegastspeler. Eric is deze ochtend nog steeds boos over deze lage opmerking aangezien zijn geaardheid en seksleven niets met het hele gebeuren te maken had. Mike biedt uiteindelijk mokkend zijn excuses aan...

woensdag 13 februari 2008 @ 11:57:56 #220
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56700672
11:48 Huubs Kooi

Claire komt erachter dat het, met een omweg, Huub was die ervoor heeft gezorgd dat zij De Gouden Kooi in mocht. Door Huub vertrok Nathanael waardoor Eric de Villa in kon komen, na Erics vertrek kon Dennis de Kooi betreden en na Dennis maakte Claire haar entree. Stoer zegt Huub dat hij dit allemaal van tevoren al wist. Ja Huub, de hele Gouden Kooi draait om jou, en jou alleen.

woensdag 13 februari 2008 @ 12:37:54 #221
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56701373
12:16 Huub wegwerken!

Christina en Emin voegen zich bij Amanda in de kapsalon om wat meer inzicht in het spel en de spelers te krijgen. "Denk je dat we Huub eruit kunnen werken?", wordt aan Amanda gevraagd. "Nou, Huub laat zich niet zomaar kennen, maar we kunnen hem altijd tikjes uitdelen. Jullie aanwezigheid alleen maakt hem al kwaad, dus dat is goed", antwoordt de Amsterdamse. De twee Russen hebben gehoord dat ze Huub het best kunnen negeren, omdat ze hem daarmee het meest frustreren. Amanda beaamt dit en ze noemt haar tegenspeler onbeschoft en ordinair. "Hij vergeet dat hij op een dag weer naar buiten moet", lacht ze. Voordat Amanda de kapsalon verlaat besluiten ze later die dag te gaan kletsen over een slimme tactiek samen met Brian. We zijn benieuwd wat deze nieuwe gastspelers in hun mars hebben.

12:25 Rusland valt aan

Even later blijven Christina en Emin samen achter in de kapsalon, maar ze hebben de tactische praat al aardig onder de knie. "Als het niet lukt met Huub, dan gaan we Claire eruit pesten", spreekt Emin resoluut, maar voorlopig blijven de pijlen gericht op Huub. "Van mij mag hij Dutchess aanraken, maar gisteren heeft hij haar bij haar achterpoten gepakt. Daar krijgt hij echt wel reactie op", gaat hij verder. Christina lacht en knikt heftig mee. Zou Huub een Russische aanval kunnen weerstaan?

woensdag 13 februari 2008 @ 13:17:54 #222
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56702172
12:44 Klik?

In de woonkamer richt Amanda zich even tot Claire. Ze vraagt zich af waarom ze na al die openlijke vernederingen toch hand in hand met Huub door de tuin gaat lopen. "Je hebt toch zelfrespect? En eigenwaarde?", vraagt ze op dramatische toon. "Hij maakt bewust plannen om hem eerst in iemand anders te steken en daarna wil hij hem in jou proppen", haalt Amanda op uiterst subtiele wijze de zaak Gaby even op. Maar Claire weet voor zichzelf hoe het zit, zo blijkt. "Ik voel gewoon dat we toch een klik hebben. Die ben ik een beetje kwijt, maar ik wil die klik wel terug", legt ze uit. Nou, veel succes met de zoektocht, Claire...

12:58 Op jacht naar tegenstanders

Nu Mike de nieuwe gastspelers beide voor zich heeft zitten, vindt hij eindelijk de ruimte om een vurige vraag te stellen. "Jullie komen uit Rusland. Kunnen jullie schaken?", vraagt hij, maar de reactie valt wat tegen. "Nee", mompelt Emin en ook Christina schudt mistroostig haar hoofd. Jammer, Mike! Voorlopig moet je het toch echt met Huub en Jaap doen!

13:10 Hondjes om op te eten...

Het gespreksonderwerp aan tafel is 'hondjes'. Dit keer wordt er niet gescholden of gedreigd, maar praten de dames over lieve kleine hondjes. "Weet je welke ik ook om op te eten vind, die mopshondjes", lacht Amanda. De rest reageert enthousiast. Zou je geen sterke grote hond kopen, Amanda? Nicky was ten slotte ook om op te eten...

woensdag 13 februari 2008 @ 13:57:54 #223
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56703198
13:25 Cadeautje voor Amanda

Hans stapt de Villa binnen voor Brians bokstraining. Maar eerst heeft hij een cadeautje voor Amanda van zijn dochtertje Roos. In een tasje vol hartjes zit een kunstwerkje met een foto van Amanda's hondje. "Aah, wat lief!", roept Amanda. Hans krijgt een dikke knuffel en trots laat ze haar cadeau aan Brian zien. Een vroegtijdig Valentijn cadeautje dus.

woensdag 13 februari 2008 @ 14:17:53 #224
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56703612
13:37 Beestenboel!

Terwijl Huub zijn nagels onder behandeling zijn komt het gesprek weer op honden terecht. Huub vindt het dierenmishandeling dat er honden in De Gouden Kooi zitten. "Dierenmishandeling is wat jij doet!", is Amanda's felle reactie. "Ik vind het in ieder geval geen normale manier van met dieren omgaan, maar dat geldt ook voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat, dat vind jij ook normaal", voegt ze er nog aan toe. Wat een beestenboel in De Kooi vandaag.

13:54 Wat kwamen ze ook alweer doen?

Claire komt even terug op het doel van de Russen. "Jullie gingen ons manieren bijbrengen toch?", vraagt ze lief aan Emin. "Ja, voor wie dat wil. Vrijdag gaan we Russisch koken voor jullie", is zijn reactie. En het gesprek gaat verder over Russisch eten. Hé, nog steeds geen duidelijkheid over de manieren. Eten volgens etiquette misschien?

woensdag 13 februari 2008 @ 14:37:54 #225
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56704038
14:21 Verstand vs. gevoel

Huub en Claire zitten in de Chill Room, want het is weer tijd om de relatieperikelen even door te nemen. "We weten allebei dat het niet alleen vriendschap is...", probeert Huub opnieuw nader tot Claire te komen. "Maar het kan niet. Wat ik wil, kan jij mij niet geven en wat jij wil kan ik jou niet geven", reageert ze. "Ik volg mijn hart door jou juist wel als vriend te willen, maar ik volg mijn verstand door te zeggen dat een relatie met jou niet werkt", concludeert ze. Vervolgens is het lange tijd stil. "Ik moet er goed over nadenken", zegt Huub uiteindelijk en dan is het gesprek ten einde. En inderdaad, Huub kruipt achter de piano...

woensdag 13 februari 2008 @ 14:57:51 #226
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56704401
14:41 "Hij gebruikt je!"

Na het gesprek met Huub brengt Claire verslag uit bij Jaap in het kantoor. "Wat? Hij 'bangt' een andere chick en vervolgens gaat híj nadenken hoe het verder moet!", lacht Jaap. "Hij gebruikt je!", roept hij. "Ik wil dat ook absoluut niet meer hebben", gaat Claire met de Briellenaar mee. "Wees dominanter! Jij moet degene zijn die de keuze maakt!", adviseert Jaap. Claire knikt keurig en is het volledig met Jaap eens. Nou, we zullen zien wie er straks de keuze maakt...

woensdag 13 februari 2008 @ 15:17:52 #227
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56704805
15:04 Jaap en Claire?

Jaap ziet plotseling het licht tijdens het gesprek met Claire. Als zij onder één hoedje spelen staat Huub minder sterk en krijgt Jaap meer kans om te winnen. "Huub heeft zoveel toe te voegen in de Villa... Affaires, een goed gevoel voor pr, etcetera. En liefde scoort, kijk maar naar Boer zoekt Vrouw. Ik kan hier geen liefdesverhaal beginnen omdat ik f*cking moddervet ben. Ik moet zorgen dat ik iets creëer voor mezelf, anders heb ik een probleem", denkt hij hardop. "Nou, dan gaan we iets verzinnen", is Claire's reactie. Ze grappen wat over een neprelatie tussen hen twee, maar Jaap realiseert zich dat niemand dat gaat geloven door zijn overgewicht. Zijn nieuwe plan is de 'einde-dikzak-verhaallijn'. Gaat Huub zijn sterke positie verliezen? Het zit er dik in!

woensdag 13 februari 2008 @ 15:37:51 #228
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56705225
15:13 Sweet dreams

Terwijl Huub en Jaap van alles aan elkaar doorvertellen, voeren Emin, Christina en Selène een gesprek. "Zo gaat dat bij Jaap en Huub. Je vertelt iets, en binnen twee minuten is het doorverteld", heeft Emin opgemerkt. "Zij spelen het spel gewoon op een heel andere manier dan wij", vult Selène hem aan. Op de achtergrond ligt Dutchess inmiddels vredig te slapen. En terecht; je moet slapende honden niet wakker maken.

woensdag 13 februari 2008 @ 15:57:51 #229
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56705627
15:39 Huub en Claire, part 100

En alweer hangen Claire en Huub op de bank in de Chillroom. "Ik weet wel zeker dat jij met niet kan geven wat ik wil", zegt Claire. Huub probeert sympathie op te wekken. "Ik word wel bang van mezelf. De vorige keer dat ik dit flikte bij een meisje kostte het me op een haar na mijn eigen vertrek. Ik ken je wel al vijf weken en vier dagen, en dat is lang als je 24 uur per dag op elkaars lip zit, en ik kan je zeggen dat ik in die tijd wel heel erg verliefd op je ben geworden", legt hij uit. "Het allerliefste, Huub, zou ik willen zeggen 'Ik vertrouw je', en ik zou iets moois op willen bouwen. Maar ik weet dat het uiteindelijk toch niet goed gaat", is Claire's nuchtere reactie. Huub vindt het allemaal maar stom, maar monogamie belooft hij nog steeds niet...

woensdag 13 februari 2008 @ 16:37:51 #230
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56706461
16:05 Amanda de vijver in!

Selène, Christina, Emin en Amanda nemen de Chill Room over van Huub en Claire. Het is weer tijd voor Selène's zangles. "Amanda wat is dat?", vraagt Selène wijzend naar een voorwerp op de piano. "O, is dat je bril?", vraagt de 20-jarige poeslief. "Ja! Je gaat de vijver in! Amanda gaat de vijver in!", schreeuwt de Tilburgse. Rob informeert waar al de commotie over gaat. Selène legt haar weddenschap met Amanda aan de zangcoach uit. "Ik had Amanda beloofd dat ze alleen mijn spullen mocht lenen als ze ervoor zorgt dat ze alles opruimt. Maar als dat niet zo is moet ze de vijver in! De 20-jarige zoekt ondertussen haar toevlucht bij Tilly waar ze veilig haar nageltjes laat doen...

16:25 Een gelukkig koppel!

Christina houdt Brian gezelschap in de keuken. De nieuwe gastspeelster lijkt erg geïnteresseerd in de Antilliaan en vraagt hem de kleren van zijn lijf. Brian reageert positief op alle vragen maar eindigt uiteindelijk elke keer bij Amanda. Het leek er even op dat Christina probeerde om met Brian te flirten. "Je moet me wel wat Russische woorden leren. Ik heb veel met talen en dat vind ik wel erg leuk! Is Russisch grammaticaal moeilijk?",vraagt Brian geïnteresseerd. Als Christina meteen enthousiast vertelt over haar moedertaal lijken de twee een klik te hebben gevonden. "Ik leer Amanda nu ook Papiaments, en dat gaat heel goed! Zullen we bij Amanda gaan zitten in de kapsalon?", oppert Brian dan. Die Brian raakt maar niet uitgepraat over zijn liefje!

woensdag 13 februari 2008 @ 17:37:50 #231
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56707647
16:26 "Honderden reden om het niet te doen"

"Als ik buiten zou zijn zou ik het wel wagen, waarom hier dan niet?", vraagt Huub zich af. "Omdat er hier honderd camera's op je gericht staan en iedereen kan mee kijken hoe jij naast de pot piest", antwoordt Eric. "Dat is nog geen reden om het niet te doen", zegt een resolute Huub. De twee bespreken het gesprek van Huub en Claire. "Ik heb haar gezegd dat ik voor haar wil gaan", legt de Oldenzaler uit. "En nu is ze helemaal in de war", vervolgt hij. "Waarom kun je het niet gewoon bij vriendschap laten? Waarom moet je nou meteen weer seks willen?", vraagt de ex-Miljonair zich af. "Weet je waarom? Omdat zij niet meer wil", antwoordt Huub. "Als je honderden reden hebt om iets niet te doen, moet je het misschien juist wel doen, als het goed voelt", verduidelijkt de Oldenzaler nogmaals. Of je kan het beter niet doen, Huub...

17:00 Het spel spelen!

"Ben je van plan om de eerstvolgende ontslagronde al te gaan knallen?", vraagt Eric nieuwsgierig aan Huub. De Oldenzaler schudt van nee. "Ik hou van controle en een gelijkwaardig drietal zal het zeker niet worden", zucht hij. "Maar het gaat er hier toch om hoe je mensen moet bespelen!", aldus Huub. "Je moet wel oppassen dat je zelf niet wordt bespeeld!", lacht Eric. En zo is het maar net!

17:26 Wat zegt Claire's gevoel?

Eric neemt Claire even apart in de tuin om over Huub te praten. "Wat zegt je gevoel?", vraagt hij. "Aan de ene kant zegt mijn gevoel heel sterk ja en aan de andere kant ben ik bang dat hij weer zoiets doet", vertelt Claire eerlijk. "En je verstand?", vraagt Eric zich af. "Die zegt: niet doen Claire. Met vriendschap kun je zoveel meer bereiken", legt ze uit. "Ik ben zo hard op mijn bakkes gegaan. Het heeft me laten zien hoever het hier binnen kan gaan", vervolgt ze. "Maar ook in een vriendschap kan je heel hard gekwetst worden. Met een relatie geef je wel aan dat je echt voor elkaar gaat", beargumenteert de ex-Miljonair. Probeert hij nou Claire ervan te overtuigen weer een relatie met Huub te beginnen?

woensdag 13 februari 2008 @ 18:17:48 #232
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56708391
17:44 Zure maaltijd...

Zure Jaap!

woensdag 13 februari 2008 @ 18:37:50 #233
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56708711
18:16 Vrienden?

Christina en Emin verliezen elkaar niet uit het oog. Al de hele dag zijn ze overal samen te bekennen. Emin zoekt voor de verandering eens Jaap op die lekker op de bank zit. "Is dat jou hond, is hij niet gesteriliseerd?", vraagt de Briellenaar over Dutchess. "Ja dat is mijn hond en ik heb haar nog niet laten steriliseren omdat ze dan nog zwanger kan raken", aldus een eerlijke Emin. "Dus je wil nog een baby hondje?", roept de grote Miljonair opgetogen. "Maar wat is er met jou?", verwondert de kersverse gastspeler zich. "Hoezo?", vraagt Jaap nuchter. "Je bent zo stil!", merkt Emin op. "Ik heb net gegeten", bromt de Briellenaar nors. En de twee vallen stil. Gaat nog niet zo heel soepeltjes, vriendjes maken in De Gouden Kooi...

woensdag 13 februari 2008 @ 19:17:48 #234
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56709583
18:34 Kim Holland in de Villa?

"Waarom nodig je Kim Holland niet uit?", oppert Emin. "Is zij mooi dan?", bemoeit Huub zich met het gesprek. "Ik bedoel esthetisch mooi?", verduidelijkt hij zichzelf. Hierop moet Emin hem het antwoord schuldig blijven. "Ze is wel heel leuk. En Jaap wil seks met haar!", gaat de Russische gastspeler door. "Hallo! Ik zei niet dat ik geen seks met haar wilde", roept Huub dan snel. Het blijft toch echt een mannetje, die Huub...

18:50 Sexy Jaap!

Jaap komt een beetje los..."Waar ben jij goed in?", vraagt de Briellenaar aan Emin. "In alles!", antwoordt de gastspeler enthousiast. "In niks dus!", brult Jaap. "In mode?", oppert de grote Miljonair dan toch liefjes. "En wat is je favoriete ontwerper?", vraagt Jaap door. "Dior of Gucci", aldus Emin. "Ik koop altijd onbekende merken want dat is het goedkoopst!", geeft de grote Miljonair toe. "Wil je geen liposuctie doen? Jij bent hier de Miljonair jij kan het regelen!", lacht Emin. De Briellenaar lijkt het een goed plan te vinden. "Dan word ik sexy Jaap!", glundert hij. "Maar ben je echt zo naïef? Dat kan helemaal niet! Je kan niet zoveel kilo's wegzuigen zonder dat ik infecties krijg!", briest de Briellenaar uit het niets. Gelukkig kan Emin daar wel om lachen...

woensdag 13 februari 2008 @ 19:37:48 #235
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56710065
18:28 Zo word je nooit vrienden met Jaap...

"En die Cora moet allemaal maar zien hoe jij met Kelly loopt te sletten", merkt Emin op. "Hij heeft alleen maar gekeken of ze wel een echte vrouw was", neemt Mike het op voor de grote Miljonair. "Wat vindt Cora daar nou van?", gaat Emin door. "Van Kelly? Niets", antwoordt Jaap kortaf. Tja, Emin, als je vrienden wil worden met Jaap, kun je beter niet over Cora beginnen...

19:24 Tafelmanieren voor Jaap

Jaap krijgt zijn eerste les in manieren. Christina en Emin storten zich op de grote Miljonair. "Rechtop zitten, servet op je schoot, benen recht", beveelt de gastspeler. Brian zit erbij en kijkt er lachend naar. "We moeten eten hebben, een appel", bedenkt Emin. Ook Christina helpt mee, en zo leren ze Jaap tafelmanieren. "Er moet altijd een beetje eten overblijven. Pas als de gastvrouw zegt dat je het op mag eten, mag je dat pas doen", legt hij uit. Helaas wordt hij onderbroken door Jaap die een boer laat. "Dat mag ook niet!", roept Christina. Volgens ons wist Jaap dat heus wel...

woensdag 13 februari 2008 @ 20:17:48 #236
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56711243
19:35 Sushi

Als een paar Miljonairs aan tafel zitten komt Dimitri binnen. En de avondbutler is niet alleen... "Het is zo'n volle bak dus ik heb Chris meegenomen!" De butlers worden warm verwelkomd en gaan meteen aan de slag in de keuken. "We moeten nog eten bestellen", klaagt Amanda. "Wat zullen we doen?", vraagt Selène. "Ik heb zin in sushi!", laat de gastspeelster weten. Selène krijgt haar zin. Er staat vanavond Sushi op het menu!

19:53 Claire maakt keuze...

Selène en Claire hebben een onderonsje op het bordes. "En weet je al wat je gaat doen?", vraagt de gastspeelster aan de blondine doelend op Huub. "Hij wil me wel iets beloven", zucht Claire hoopvol. "Jij moet je eigen keuzes maken", oppert Selène. "Ik zal zeker niet vergeten wat er is gebeurd. Maar ik luister wel naar mijn gevoel", spreekt de Miljonaire opgetogen uit. "Maar gebruik ook je verstand!", waarschuwt de gastspeler haar huisgenoot. "Of ik ga er gewoon keihard tegen in, maar dat kan ik gewoon niet! Of ik ga er weer voor!", lacht Claire die duidelijk al een beslissing genomen heeft. We zijn benieuwd Claire!

20:06 Exit Dilana

Mike heeft een belangrijke mededeling. Hij verzamelt alle Miljonairs aan tafel en neemt het woord."Ik vertrouw Dilana absoluut niet, ze heeft vandaag twee personen gebeten en zelfs één persoon doorgebeten!", begint hij zijn verhaal. De woorden die de luxezwerver uitspreekt bevallen Huub allerminst. "Wat een onzin! Als het aan dat kleine t*fushondje ligt moet je het zeggen hoor!", briest de Oldenzaler. Maar Mike wil er niets van weten. "Dilana begrijpt het ook allemaal niet. Ze is veel te gestrest en ik wil echt voorkomen dat ze dat hondje doodbijt. Daarom gaat Dilana vanaf morgen een paar dagen weg", laat Mike weten. We zullen je missen, Dilana!

20:09 Een vrouw met hartslag

"Nou Dilana, ik ga je wel missen. Je hebt een goed spel gespeeld tegen Huub! Ga vanavond maar voor de laatste keer echt blaffen", zegt Amanda liefjes tegen de grote hond. "Trouwens, hoezo mag je Dilana niet, het is toch een vrouw met een hartslag?", vervolgt ze snerend naar Huub. "Is het een vrouwtjeshond?", vraagt de Oldenzaler verbaasd. Misschien had al die vijandigheid wel voorkomen kunnen worden door Huub dit eerder te vertellen...

woensdag 13 februari 2008 @ 20:37:47 #237
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56711830
20:10 Paaldansles!

En daar is alweer bezoek, Suzanne komt weer paaldansles geven. In de keuken is het al erg druk en de paaldanslerares doet er even over om iedereen gedag te zoenen. "Heb je je bikini mee?", vraag Selène haar. "Ja, natuurlijk!", antwoordt ze lachend. "Echt waar?", bemoeit Huub zich in het gesprek. O o! Huub zal zich toch niet ook op deze blonde schone storten? Grote kans dat hij het dan écht verpest bij Claire...

woensdag 13 februari 2008 @ 20:57:52 #238
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56712480
20:41 Brian is boos!

Alle Miljonairs verzamelen zich in het kantoor. Brian en Amanda hebben wat woorden maar waar het precies over gaat weten we helaas nog niet. De twee hebben nog geen tijd gehad om het uit te praten want de 20-jarige werd verwacht voor de paaldansles. De Antilliaan neemt zijn gitaar mee op kantoor om daar wat te kunnen pingelen. Maar erg blij kijkt hij niet...Vervolgens verlaat hij het kantoor en gaat hij samen met de nieuwe gastspelers Christina en Emin aan de eettafel zitten. Aan hun doet hij ook zijn beklag. "Met de benen wijd om die paal, je kan zo naar binnen kijken", moppert Brian over Amanda's hobby. "Ik begrijp het ook wel", kalmeert Emin de Antilliaan. Zouden de twee het vanavond nog kunnen uitpraten?

20:52 Aan de paal!

Nu Amanda de enige dame in de Villa is die paaldansles krijgt, zou je toch verwachten dat het wat rustiger in het kantoor zou zijn! Maar niets is minder waar, de Amsterdamse heeft veel publiek. Zo bekijken Emin en Christina de les, eerder werd Christina gevraagd of ze ook mee wilde doen, maar zij besloot liever eerst een lesje te kijken. Butler Dimitri en zijn vriend zijn ook weer van de partij om het geheel gade te slaan. Zou Amanda binnenkort weer een optreden op een Ex Porn Star feest krijgen?

woensdag 13 februari 2008 @ 21:17:49 #239
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56712994
20:59 Jaap en Brian?

"Japie, ga je een stukje buiten lopen?", vraagt Brian aan zijn mede-Miljonair. "Ga je alleen?", probeert Brian nog eens. "Ja. Ga je mee?", vraagt Jaap tot onze grote verbazing. De twee trekken hun jassen aan en lopen door de tuin. "Dit hebben we al lang niet gedaan hè", merkt Brian op. "Heel lang", beaamt Jaap. Dan gaan de twee zitten op het terrasje bij de vijver. "Wat is er aan je hoofd?", begint Brian. "Niet meer dan anders", mompelt Jaap een antwoord. Dan valt het stil. "Hoe vind je het met zoveel mensen in huis?", doet de Antilliaan nog een poging. "Erg druk...", is Jaap weer kortaf. Zouden de twee nog tot een fatsoenlijk gesprek komen?

21:12 Claire zegt weer nee...

Op kantoor hebben bijna alle vrouwen zich verzamelt om een poging te wagen de paal te trotseren. Grote afwezige is Miljonair Claire. Suzanne probeerde de Tilburgse nog over te halen, maar helaas zonder resultaat. "Misschien de volgende keer", wimpelt Claire de paaldanslerares af. "Dat zei je de vorige keer ook al!", lacht Amanda. Maar de blondine blijft bij haar standpunt en verlaat even later het kantoor. Vriendinnen maken is niet de sterkste kant van Claire...

woensdag 13 februari 2008 @ 21:38:04 #240
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56713521
21:21 Wie heeft de meeste...

...sigaretten?

woensdag 13 februari 2008 @ 21:57:46 #241
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56714098
21:26 Kwestie Dilana...

Terwijl iedereen geniet van het avondmaal zit Mike alleen in het kantoor met Dilana. Hij voelt zich blijkbaar verdrietig over het feit dat hij zijn hond moet gaan missen. Brian komt hem eerst even opzoeken om hem een hart onder de riem te steken. En dan komt ook de kersverse gastspeler een kijkje nemen. "Ik vind het geen probleem om Dutchess weg te doen...", spreekt het geweten van Emin. "Ik kan niet alleen voorkomen dat jouw hondje doodgebeten wordt, maar ook dat andere mensen niet gebeten worden", legt Mike uit. "Ik hou heel veel van die hond, maar als hij jouw hondje doodbijt, breek ik haar nek", vervolgt hij resoluut. Brian ligt inmiddels op de grond bij Dilana en trekt meteen een pruillip bij deze harde woorden. "Dat laat ik niet toe", fluistert hij in het oor van Dilana. Wat een lieve jongen!

21:38 Mike verliefd?

Eric ontvangt een mooie bos bloemen van Nowlive! De gastspeler is hartstikke blij. "Bloemies, bloemies, bloemies!", juicht hij opgetogen. "Ik heb ook een jaarfilmpje gekregen van tweehonderd Nowlivers!", vertelt hij trots. Ondertussen op kantoor deelt Mike een geheim met Jaap en Brian. "Als je zondag niet in staat bent om met mij naar de bios te gaan hè", begint de luxezwerver geheimzinnig. "Dan gaat mijn voorkeur uit naar Christina", glundert Mike. "Het doet me pijn Mikey! Je doet me pijn! Ik word gewoon gedist!", lacht Brian. De Antilliaan en Jaap kunnen wel lachen om de openbaring van Mike. "Dus je vindt haar leuk?", vraagt Brian hem. "Ik word gehypnotiseerd door die ogen!", laat Mike weten. Is Mike nu echt verliefd?

woensdag 13 februari 2008 @ 22:17:45 #242
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56714727
22:00 Weddenschap

Dimitri en Suzanne hebben nog een weddenschap staan. De twee gaan vanavond namelijk de jacuzzi in. De paaldanslerares heeft zowaar haar bikini meegenomen en houdt zich dus aan de weddenschap. Ook avondbutler Dimitri ziet het wel zitten en informeert of de jacuzzi al gebruiksklaar is. Wordt het een heet stoomavondje voor het personeel van De Gouden Kooi? We zullen het zien!

woensdag 13 februari 2008 @ 22:37:45 #243
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56715409
22:24 Love is in the air!

Het lijkt wel of er liefde in de lucht hangt in De Gouden Kooi...Eerst laat Mike aan Jaap en Brian weten wel een oogje op Christina te hebben. En even later zitten Suzanne en Dimitri gezellig in bad. De twee hadden een weddenschap staan en zouden eigenlijk de jacuzzi in gaan. Maar helaas was deze niet bruikbaar en besluiten de twee om dan maar heerlijk in bad te gaan. "Ik voel me net een Miljonair!", lacht Suzanne. Zal Dimitri nog een poging wagen? En hoe zal het tussen Mike en Christina lopen? Wel heel toevallig dat het morgen Valentijnsdag is...

woensdag 13 februari 2008 @ 23:17:44 #244
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56716731
22:38 Problemen?

Amanda had zich even teruggetrokken om haar post met Brian door te nemen, maar verder lijkt het liefdeskoppeltje elkaar wel te ontlopen. Amanda doet haar dansjes voor aan Christina en Emin. Even later komt Selène haar ook even assisteren met een dansje. Maar Brian komt niet kijken, en dat terwijl de twee normaal niet bij elkaar weg te slaan zijn. Zou het nog steeds de uitgesproken ruzie zijn over het paaldansen? Het is morgen al Valentijn, dus het is maar te hopen dat ze het niet morgen gaan uitvechten...

22:44 Weer samen...

Gelukkig maar; Amanda en Brian hebben elkaar weer gevonden! De twee maken een wandeling in de tuin en praten over hun dag. "Wat was er met Jaap?", vraagt Amanda nieuwsgierig. "Ja, hij zit met een aantal dingen...", vertelt Brian. Het liefdesduo keuvelt wat verder over hun tegenstanders en lopen weer arm in arm. "Ik wil vaak met Jaap praten en in zijn hoofd krijgen dat hij niet gaat winnen van Huub, en daarom moet gaan samenwerken met Claire", bedenkt Brian een plan. "We moeten Jaap op zijn gevoel inpraten en hem vergelijken met de onderdanige Claire", gaat hij door. Amanda is het helemaal met haar vriendje eens en hun band lijkt sterker dan ooit!

23:09 Huub wil Claire terug!

Huub en Claire hebben zich afgezonderd in de Chill Room. De Oldenzaler is aan het woord en wil graag uitleggen waarom de dingen zo gelopen zijn en waarom hij die keuzes heeft gemaakt. "Misschien heb ik wel foute beslissingen genomen", denkt de Oldenzaler hardop. "Misschien niet de verkeerde beslissing maar de manier waarop...", vindt Claire. "Wat wil je nu, Huub?", vraagt de blondine. "Jou", antwoordt hij kort en duidelijk. "Als je geen risico's durf te nemen dan kom je nergens!", begint hij zijn betoog. "Het spel en Jaap zal altijd tussen ons blijven staan daar is geen twijfel aan mogelijk!", gaat hij verder. Claire luistert aandachtig naar de Oldenzaler. Uit alles wat Huub zegt blijkt dat hij Claire voor zich wil winnen. Zal het hem lukken?

23:15 Huub houdt vol

"Ik ben gewoon verliefd op je, daar kan ik niets aan doen", blijft Huub volhouden. "Toen ik je hoorde zeggen wat je echt wilde, geen spelletjes geen geheimen... Dan is dat wat het is", gaat hij verder. "Dat is ook zo", fluistert Claire. "Anders kwam je vanochtend ook niet twee keer terug bij mij in bed", geeft hij aan. "En ik weet niet hoe dit gaat eindigen. Het liefst zou ik tegen jou zeggen dat het los staat van het spel", gaat hij verder. "Dat hoef je niet te zeggen. Maar dit is geen oplossing, dit is gewoon verstoppertje spelen", reageert de Tilburgse. "Ik weet één ding heel eerlijk, een vriendschap zou ik met jou hier niet willen hebben", wordt Huub echt resoluut. Gaat hij haar nou een ultimatum stellen?

woensdag 13 februari 2008 @ 23:57:44 #245
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56717756
23:38 Maakt liefde blind?

Hoewel het morgen pas Valentijnsdag is, staat ook vandaag de liefde centraal in de Villa. Mike geeft vandaag te kennen dat hij afstand neemt van zijn grote liefde Dilana. Ze zal morgen uit de Villa vertrekken...Maar er is meer, de luxezwerver geeft ook te kennen aan Jaap en Brian wel een oogje te hebben op de nieuwe gastspeelster Christina. Ook Dimitri en paaldanseres Suzanne delen mooie momenten in bad... Brian en Amanda hebben een woordenwisseling maar laat in de avond hebben ze elkaar weer helemaal gevonden. En Huub en Claire? De Oldenzaler doet erg zijn best om de Tilburgse voor zich te winnen. Maar zij twijfelt nog... Zal het hem lukken?

donderdag 14 februari 2008 @ 09:17:56 #246
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56720910
08:25 Laatste dag voor Dilana

Gisteravond heeft Mike een moeilijke beslissing genomen. Twee honden in één Villa is te veel, zo bleek, en daarom heeft hij besloten dat Dilana de Villa gaat verlaten. Vandaag zal hij afscheid van zijn geliefde viervoeter moeten nemen. En dat nog wel op Valentijnsdag, de dag waarop geliefden juist bij elkaar willen zijn! We gaan vandaag zien of hij het afscheid een beetje kan verkroppen.

08:46 Luxesituatie voor Huub?

De relatie tussen Huub en Claire stond ook gisteren hoog op de agenda. Claire's gevoel zegt dat ze wel een relatie wil, maar haar verstand zegt iets anders. Ze vertelt Huub dan ook dat ze alleen een relatie met hem kan hebben als die monogaam is. Huub besluit hierin mee te gaan, omdat alleen maar voordelen ziet. De keuze voor een relatie is goed voor het spel, beter voor de seks en hij komt volgens zichzelf in een luxe situatie, want Jaap en Claire zijn van hem afhankelijk. Aan het eind van de avond zaten ze dan ook weer te zoenen in de Chill Room. Weet Claire wel waar ze aan begint?

Gezellig met z'n drieën!

09:01 Driemaal!

Huub, Claire en Eric zijn gisteravond dus met z'n drieën in bed gaan liggen, maar ze vormen niet het enige trio in de Villa. Ook Mike, Christina en Emin liggen gezellig met z'n drieën in één bed. Ach, waarom ook niet? Het is per slot van rekening Valentijnsdag en samen zijn kan natuurlijk ook met z'n drieën. Brian en Amanda vormen natuurlijk een duo en Jaap en Selène brachten afgelopen nacht alleen door. Wellicht kan vandaag een Valentijnswonder deze eenzame zielen samenbrengen?

Bron: Villa Vandaag, 14-02-2008
  donderdag 14 februari 2008 @ 09:37:56 #247
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56721280
09:09 Manierenworkshops!

Christina en Emin zijn natuurlijk wel met een reden in De Gouden Kooi gekomen en dat is om bepaalde Miljonairs manieren aan te leren. Gisteren hebben ze al een poging gedaan om Jaap eetmanieren te leren en die werkte wonderbaarlijk genoeg nog redelijk mee. Al liet hij hier en daar nog wel een boer en maakte natuurlijk erg veel grapjes. Wie zullen de twee Tsaarafstammelingen vandaag als slachtoffer kiezen voor de manierenworkshop? Misschien gaan ze vandaag proberen Claire een stoppen-met-roken-les te geven?

09:16 Vuile vaat

Palma heeft inmiddels haar intrede gemaakt, maar ondanks haar meegebrachte rode rozen, is haar humeur niet echt bloemrijk te noemen. Ze ontdekt namelijk dat de hele vaatwasser vol staat met vuile afwas. "Wat is dit?", vraagt ze zich ontzet af, wanneer ze de chaos constateert. "Echt hoor, het ziet niet uit", walgt ze. Een valse start dus vandaag! Dit gaat vast een hele gezellige dag worden...

09:31 Goede blafmorgen!

Emin is ook al zijn bed uit en gaat de tuin in met zijn hond Dutchess. Uiteindelijk komt hij toch in de keuken terecht bij Palma en Herma. Dutchess laat meteen van haar horen en loopt Palma goed voor de voeten. "Zo blaffie, heb je een nieuwe jas aan, wat staat erop, een doodskop?", sneert Palma meteen. Emin weet waarschijnlijk al dat hij hier gewoon niet op moet reageren en gaat een gesprek met Herma aan. Nou Palma, vandaag gaat er alweer één hond naar huis, dus in ieder geval alweer wat geblaf minder!

donderdag 14 februari 2008 @ 10:17:55 #248
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56721946
09:46 Verstrengeld in elkaar...

Palma heeft beneden weer een poging gewaagd om de Miljonairs plus gastspelers uit bed te krijgen om ze misschien eindelijk een keer samen aan de ontbijttafel te krijgen, maar vooralsnog blijven ze nog lekker warm in bed liggen en kruipen juist nog even dichter tegen elkaar aan. Claire en Huub liggen weer innig in elkaar verstrengeld. Het is natuurlijk wel Valentijn, Palma!

10:02 Tranentrekkend geheel?

Na wat gemompel dat het weer lekker gaat in de Villa en niemand naar haar luistert, dekt Palma toch heel lief de tafel vol met rozen. Ze heeft dus toch wel wat Valentijnsgedachten meegebracht. Hierna gaat ze proberen Mike wakker te maken, omdat hij zo afscheid moet nemen van Dilana, die zo meteen wordt opgehaald. Zal het een tranentrekkend geheel worden, of houdt de voormalig zwerver het droog op de vroege ochtend? Wij leven in ieder geval erg met Mike mee!

donderdag 14 februari 2008 @ 10:57:54 #249
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56722621
10:28 Jaap in sportbroek gespot!

Ongekend! Jaap is uit bed en loopt meteen, na een groot glas water gedronken te hebben, door naar de fitnessruimte! Hij heeft zijn lekkere sportbroekje al aan en bekijkt alle fitnessapparaten eens goed, waar zal hij eens mee gaan beginnen? Het wordt de fiets! Hij gaat er eens goed voor zitten en beginnen maar! We zijn trots op je, Jaap! Ga zo door!

10:47 Happy Valentine!

Huub heeft eerst al een aanvaring met Emin, die meteen zegt dat Huub van hem af moet blijven. Dan zet de Oldenzaler zijn zinnen op Selène en kort daarna is Mike alweer aan de beurt. We dachten dat Huub wel met zijn goede been uit zou stappen, omdat hij weer heerlijk tegen zijn Claire aan was gekropen. "Je bent een flinke jonge, goed zo, helemaal gefrustreerd", pest Selène hem. Zal dit weer een dag vol discussies worden, of zullen de Miljonairs zo meteen wel beseffen dat het toch echt Valentijn is? Palma benadrukt het in ieder geval wel even. "Zo happy Valentine, gezellig!", zegt het hoofd huishouding sarcastisch. Wat een liefde in De Gouden Kooi!

Goedemorgen!

donderdag 14 februari 2008 @ 11:17:55 #250
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56723061
11:08 Oorlog

Het wordt er niet gezelliger op in de Villa! De verzoeningspoging van Palma heeft weinig succes, want het is inmiddels oorlog tussen iedereen. "Huub, jij bent gewoon een loser", blaft Brian en dit laat Huub zich natuurlijk niet zeggen. Vervolgens staan ze weer hoofd tegen hoofd en de spanning is te snijden. Claire mengt zich in het gesprek, maar dan komt Selène er weer tussen. "Claire, jij doet alleen je mond open als je gaat p*pen", roept ze. Kortom: het is weer gezellig vanochtend!

donderdag 14 februari 2008 @ 11:37:56 #251
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56723565
11:14 Situatie bedaart

Als de partijen zich weer over de Villa verdelen, bedaart de boel weer een beetje. Huub zoekt zijn grote vriend Jaap op in de fitnessruimte en hij uit zijn frustraties over Brian. Bij Jaap krijgt hij tenminste complimentjes over zijn daden, in tegenstelling tot de overige Miljonairs, die hem alleen maar de grond in praten. Behalve Claire natuurlijk, die verdedigt haar vriendje natuurlijk door dik en dun, nu het weer 'aan' is tussen de twee. Ze moet natuurlijk wel haar achterban beschermen!

11:29 Gelukkig moet Amanda's haar goedzitten!

Het is misschien maar goed dat Amanda nog niet echt wakker was en eerst haar haar ging doen, voordat ze naar boven ging. Anders zou ze zich natuurlijk ook in de discussie hebben gemengd en was de situatie meer uit de hand gelopen door alle emoties. Brian is met zijn vriendinnetje in de Private Room teruggetrokken en vertelt rustig wat er is voorgevallen. Hij zegt haar vandaag gewoon rustig te blijven en lekker te gaan paardrijden. "Ik ben heel blij dat je niet naar boven bent gekomen! Ik wil het alleen aan. Laat ze met z'n tienen om me heen staan, het maakt me geen moer uit!", vertelt hij de Amsterdamse. Als je maar rustig blijft Brian! Krop alles maar lekker op voor aankomende zondag. Dan zul je zeker winnen!

donderdag 14 februari 2008 @ 11:57:55 #252
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56723987
11:46 Motivatieprobleem?

In de fitnessruimte kan Huub zijn ei even kwijt. "Ik vraagt me echt af wat ik hier nog doe, als je de winst even wegdenkt. Ik word helemaal knettergek van zoveel mensen. Wil je weten wie? Iedereen behalve jij, Claire en Eric", spreekt Huub zich uit. "Het is elke week hetzelfde hier. Week in, week uit...", zucht hij erachter aan, maar Jaap heeft gelukkig de oplossing. "Zoek een hobby!", adviseert hij. Goed idee! Misschien is een cursus visagie wat voor je, Huub!

donderdag 14 februari 2008 @ 12:17:54 #253
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56724405
12:06 Palma's begrip

Na Jaap is ook Palma aan de beurt om de frustraties van Huub aan te horen. Het hoofd huishouding lijkt hem steeds beter te begrijpen. Ze moedigt hem aan om niet op te geven en gewoon door te zetten, zich niet op te laten fokken door een paar gastspelers. "Denk je dat het er mee te maken heeft dat die twee nieuwe er zijn, vind je die storend?", vraagt Jaap dan geïnteresseerd. Huub irriteert zich in ieder geval vreselijk aan het nieuwe hondje, maar dat zal hem toch niet tot zoveel frustraties leiden? Het zal waarschijnlijk een ophoping zijn van alles bij elkaar, hij zit morgen alweer 14 maanden in de Villa...

Dipje?

donderdag 14 februari 2008 @ 12:37:54 #254
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56724824
10:14 De tijd van gaan is voor Dilana gekomen...

Het is nu dan toch echt zo ver... Palma heeft gastspeler Mike al wakker gemaakt. Mike neemt Dilana aan de lijn mee, en zonder dat iemand het merkt, loopt hij met haar mee tot buiten de poort. Hier zegt hij haar gedag, maar gelukkig niet voor lang. We zullen de donkere viervoeter toch wel missen! Al is het alleen al omdat Huub nu niet meer wordt gestoord. Alhoewel, Dutchess is still in the house!

12:18 Amanda buiten schot

Amanda luistert goed naar haar vriendje en is bezig met haar paardrijles. Ze is vandaag nog buiten schot gebleven, geen discussies voor de Amsterdamse. Zal dit zo blijven of wordt ze straks toch nog meegesleurd in alle ontwikkelingen? Vanavond staat een romantisch diner voor twee gepland samen met Brian. Nu is het maar te hopen dat ze hier ook echt van kunnen gaan genieten!

donderdag 14 februari 2008 @ 12:57:53 #255
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56725269
12:42 Huub is de weg kwijt...

Huub zoekt zijn liefje Claire op en de twee gaan samen op de bank liggen. "Wat een t*fuszooi hier, zeg. Ik verlies alles zo. Al mijn goodwill, al mijn zelfrespect", zegt Huub gepikeerd. De twee tortelduifjes kussen en knuffelen elkaar... "Het uit zich in zoveel dingen. Ik begin een discussie al met 'k*nkerh*er'", uit Huub zich. "Als je het niet zou beseffen, zou het dan niet veel erger zijn?", bemoedigt Claire haar vriendje. Huub weet even helemaal niet meer waar hij mee bezig is, en wat hij daaraan moet gaan doen... "Misschien moet ik gewoon wel naar huis gaan", zegt hij dan. "Het is iets wat je zelf het beste weet, ik denk niet dat dat de oplossing is", antwoordt Claire. Een dag voor zelfreflectie, Huub?

donderdag 14 februari 2008 @ 13:37:53 #256
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56726175
13:05 Valentijnscadeaus!

De dames krijgen een cadeau! Fernando is de gulle gever van de Valentijnsgeschenken. Ze hebben allemaal een parfum gekregen, dat echt bij hun past. Terwijl de vrouwen elkaars luchtjes ruiken, heeft Jayms, de gitaarleraar zijn entree gemaakt. Brian is alweer hard aan de slag met zijn instrument. Zal Mike vandaag ook gitaar gaan spelen, of laat hij het weer afweten?

13:21 Duidelijke taal!

Emin en Christina hebben zich met z'n tweeën afgezonderd in de slaapkamer. Een mooi moment om even bij te praten! "Wij zijn niet bang, toch?", vraagt Emin ter bevestiging aan zijn zus. "Huub moet echt z'n bek houden", gaat hij zelf verder. De twee zijn het volledig met elkaar eens. "Het is toch f*cking niet normaal?", besluit Emin. Zo te horen zijn ze al behoorlijk ingeburgerd in De Gouden Kooi!

donderdag 14 februari 2008 @ 13:57:52 #257
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56726641
13:45 Niemand gaat de lucht in

Eric pakt de brief op die door de brievenbus valt. "Selène en Mike! Een brief!", roept hij en de gastspelers snel komen boven. "Beste gastspelers...", begint hij te lezen. "De ballon kan niet vertrekken door weersomstandigheden. Er volgt snel een nieuwe datum", leest hij verder. "Wat jammer!", roept Selène. "Heel jammer...", vindt ook Eric. Wie weet morgen, jongens!

donderdag 14 februari 2008 @ 14:37:52 #258
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56727529
14:08 Babbelen

Terwijl de gastspelers van hun teleurstelling zijn bekomen, staat er voor Brian iemand voor de deur. Het is Hans en dat betekent dat Brian weer mag gaan trainen! 17 februari komt nu wel heel erg dichtbij en dus moet de Antilliaan ieder moment aangrijpen om zijn techniek en reactievermogen te verbeteren. Maar voor het zover is kletst Hans eerst even gezellig bij met Brian en Mike. Een beetje small talk is natuurlijk nooit weg!

donderdag 14 februari 2008 @ 14:57:50 #259
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56727981
14:37 Mike undercover!

Het immer scherpe oog van Mike heeft ook vandaag weer iets merkwaardigs ontdekt. "Jaap, kom eens even hier", fluistert hij wanneer Jaap nietsvermoedend langsloopt. "Weet je wat vreemd is? Emin zegt dat zijn moeder 40 jaar is, terwijl Christina zegt dat haar moeder 44 jaar is! Dat is vreemd, want het zijn broer en zus!", zegt Mike geheimzinnig. "Oké", mompelt Jaap, die kennelijk niet staat te springen van enthousiasme. Dit onderzoek zal je waarschijnlijk alleen moeten afronden, Mike!

donderdag 14 februari 2008 @ 15:17:51 #260
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56728422
14:55 Valentijnspost!

Er is weer post! En dit keer is er extra veel want het is natuurlijk Valentijnsdag. Zelfs aan Mike is gedacht! De zwerver houdt een grote zoetsappige kaart voor zich en glimlacht breeduit. Ook Claire leest haar brieven en kaarten, maar onder toeziend oog van Huub. Zou de Oldenzaler bang zijn dat er een andere man haar hart verovert?

donderdag 14 februari 2008 @ 15:37:52 #261
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56728808
15:21 Tranen van een kickbokser

De training van Brian zit er weer op, maar Hans heeft vlak voor zijn vertrek nog wat wijze woorden. "Je gaat daar gewoon knokken en verder geen gezeik", spreekt hij tot zijn pupil. "Ik hoor je later!", zegt Hans en dan is 'ie weg. Brian gaat vervolgens alleen boven in de fitnessruimte zitten en hij begint zacht te huilen. Is de ruzie van vanochtend hem dan toch even te veel geworden? Of is hij bang voor Yuri? Of is het de verkoudheid? Wie zal het zeggen...

donderdag 14 februari 2008 @ 15:57:50 #262
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56729213
15:37 Op en top Valentijn

Huub en Claire vieren in de Private Room volop Valentijn. "Ik hoop dat je hier gewoon je eigen keuzes kunt maken. Luister niet naar Eric of wie dan ook...", zegt Huub zacht. Claire lacht bij deze woorden en alle Gaby's, groupies en adviezen van papa zijn plotsklaps verdwenen als sneeuw voor de zon. "Ik maak de keuze dat ik heel erg gek op je ben...", fluistert ze en ze vervallen in een hartstochtelijke zoen. Echte liefde! Het bestaat nog...

donderdag 14 februari 2008 @ 16:37:50 #263
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56729917
16:03 Romantische Huub

Huub en Claire onderbreken het kroelen en zoenen even voor een goed gesprek. "Ik heb echt iemand nodig die tegengas geeft", uit Huub naar zijn liefje. "Wat is jouw mooiste Valentijnsherinnering?", begint Claire over iets anders. "Toen ik twaalf of dertien was heb ik aan een oud buurmeisje wel 12 Valentijnskaarten gestuurd. Ik was zo vreselijk verliefd op haar!", vertelt de gevoelige Huub. "Ah, wat lief...", aldus een vertederde Tilburgse. Zal ze zelf ook op zoiets hopen? Zij heeft vandaag nog niets gekregen van haar liefje...

donderdag 14 februari 2008 @ 16:57:51 #264
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56730286
16:45 Jaaps vruchtbare toekomst wordt voorspeld!

Jaap zit met zijn nieuwbakken Russische vrienden in het kantoor. Nadat ze alledrie brieven naar het thuisfront hebben geschreven, komen Jaaps manieren weer aan bod. "Als jij betere manieren hebt geleerd, heet je voortaan geen king Jaap meer , maar sexy Jaap", besluit Emin enthousiast. "En als je dan naar huis gaat tijdens je acht uur, moet je met je vriendin een baby maken, net als Dennis. En dan noem je hem king Jaap! Dat wordt dan de eerste officiële Gouden Kooi-baby!", grinniken de twee gastspelers door. Jaap heeft er zo zijn bedenkingen bij en besluit het over een andere boeg te gooien. Hij wil wel eens weten of Christina dezelfde gevoelens heeft voor Mike, als hij voor haar. We zijn benieuwd!

donderdag 14 februari 2008 @ 17:17:52 #265
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56730674
17:01 Het volgende cadeautje!

Selène en Brian hebben een onderonsje over Huub in de kapsalon. "Het was supergoed hoe je reageerde vanmorgen, hij stond echt voor l*l", prijst Selène de Antilliaan. "Ja hè, het maakt hem zo klein", stemt deze in. Dan worden ze onderbroken door Amanda die binnen komt geschuifeld met een groot plat pak. "Niet kijken, ik ga het eerst uitpakken", gilt ze meteen naar haar vriendje. Deze houdt braaf zijn handen voor zijn ogen. Dan is het zo ver. "Ik wilde je iets speciaals geven voor Valentijn, ik hoop dat je het mooi vindt!" piept de Amsterdamse enthousiast. Een grote tekening van de twee liefjes komt tevoorschijn. "Ik vind het super. Het is heel mooi! We lijken er ook precies op!", reageert de Antilliaan blij. Ze besluiten direct dat het schilderij boven hun bed komt te hangen en gaan snel op pad daad bij woord te voegen!

donderdag 14 februari 2008 @ 17:37:50 #266
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56731082
17:20 Jaap voorziet moeilijkheden

Jaap vertelt Huub dat hij denkt dat de Oldenzaler een bedreiging voor hem is in het spel vanwege zijn romances. Huub zorgt volgens Jaap voor een goede verhaallijn en de Briellenaar denkt dat dit voor hem nadelig kan uitwerken. Huub ligt echter helemaal in een deuk zodra hij dit hoort en stelt zijn grote vriend gerust. Dan racet de Oldenzaler naar de Chill Room om het "Konijntje, wiebelen"-lied aan Claire te laten horen. De blondine staat samen met Eric te swingen en lijkt de interessante tekst wel te kunnen waarderen. Ze is immers weer helemaal gelukkig in de liefde!

donderdag 14 februari 2008 @ 18:17:49 #267
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56731878
17:38 Mike mist zijn liefje

Mike is erg stil vandaag. Huub vroeg hem eerder al of hij Dilana miste. Toen schudde de voormalig zwerver nee. We zien hem echter vlak daarna liefkozend met Dutchess spelen en het lijkt alsof hij zijn trouwe viervoeter toch wel mist. Door weer en wind heeft hij met haar samengeleefd en juist in al deze luxe kan hij haar niet bij zich houden. Dat moet haast wel pijn doen. Hopelijk vrolijkt Mike vandaag nog wat op!

Bij gebrek aan beter...

donderdag 14 februari 2008 @ 18:37:46 #268
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56732343
18:08 Muziek voor Brian

Brian belt in de Private Room even met Luc, de twee mannen bespreken de opkomst van Brian tijdens het K1-gala. De rapper heeft daarvoor de muziek geregeld, en het gaat beginnen met 30 seconden de tune van de Gouden Kooi. Brian is heel enthousiast maar ook zenuwachtig dat hij het nummer misschien niet van te voren kan horen. De mannen spreken af er beiden eerder te zijn zondag, dan kunnen ze het loopje nog oefenen. Een goed begin is het halve werk, zal Brian wel denken. Maar of je nou met een goede binnenkomst ook de wedstrijd van de Georgische Sloper gaat winnen, is nog maar de vraag...

18:20 Emins voorkeur

Emin steekt zijn voorkeur voor bepaalde Miljonairs niet onder stoelen of banken. Zo laat hij duidelijk merken compleet achter Brian en Amanda te staan. Voor Claire heeft hij echter geen goed woord over, zo laat hij Brian weten in de slaapkamer. "Ik heb nog nooit een vrouw gezien die zo dom is. Je mag wel dom zijn, maar je moet jezelf respecteren. En dat voor heel Nederland", zegt de Rus ongelovig. Ook Eric bevalt hem allerminst. Brian hoort het allemaal handenwrijvend aan. Voor hem kan dit natuurlijk alleen maar positief uitpakken!

donderdag 14 februari 2008 @ 19:17:47 #269
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56733144
18:47 Ieder doet z'n ding!

In de slaapkamer zitten nog steeds Emin, Christina, Selène, Brian en Amanda . Zij bespreken de situatie Jaap en hoe zij hem gaan aanpakken en opstoken tegen Huub. In de woonkamer is de sfeer wat vriendelijker. "Op de raarste Valentijn?", vraagt Huub terwijl zijn glas melk heft. Claire en Eric toosten met hun rosé vrolijk mee. Jaap zit alleen in de fitnessruimte, hij is alweer aan het fietsen! Hij lijkt zijn lichaamsbeweging weer erg serieus te nemen. We zijn trots op je, Jaap!

19:04 Wat heeft Brian?

Brian neemt zijn meisje even apart, want hij wil haar mee naar buiten nemen. "Als we iets leuks gaan doen, wil ik iets leuks aantrekken!", reageert Amanda meteen. "Nee, het is iets kleins, kom gewoon even mee", beveelt hij en ze trekt braaf haar jas aan. "Ben je warm aangekleed schat? Handje...", en met deze woorden troont hij haar mee naar buiten. "Zoals je weet gaan we Valentijn vieren. We gaan niet buiten eten omdat het te koud wordt", vertelt de Antilliaan als de twee door de tuin lopen. "Volgens mij vind je het wel heel spannend nu", pest hij zijn meisje. Amanda ziet nog helemaal niets in de tuin en ze gaan zitten op het terras. Wat heeft Brian in petto?

donderdag 14 februari 2008 @ 19:37:47 #270
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56733619
19:10 Juicy!

"Jij zit hier zometeen lekker. Ik moest net mijn ogen dichtdoen voor jouw verrassing. Dus nu wil ik dat jij hetzelfde doet. En niet spieken!", vertelt hij een glunderende Amanda. "Ik kijk echt niet", lacht ze. "Goed dicht houden! Pas als ik zeg dat je mag kijken, mag je kijken!", roept hij terwijl hij bij der wegloopt. En Amanda wacht maar en wacht maar... En dan komt daar Brian aanlopen met een klein hondje. "Ken je het hier nog? We gaan Amanda zien...", fluistert hij naar het beestje. "Schattie, ik heb iemand meegenomen...", begint hij tegen zijn meisje. "Juicy!", roept Amanda hard uit en ze knuffelt haar kindje en barst in huilen uit. "Happy Valentine's day baby!", fluistert Brian terwijl de drie knuffelen....

donderdag 14 februari 2008 @ 19:57:48 #271
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56734061
19:20 Nieuwe vriendjes?

Dan gaat Juicy mee de Villa in. Amanda en Brian nemen hun verstekeling via de slaapkamer mee naar binnen. Dit leidt natuurlijk meteen tot een confrontatie met Dutchess. Juicy loopt blij kwispelend in het rond, terwijl Dutchess als een malle staat te blaffen. "Ze blaft zo hard, maar ze is eigenlijk hartstikke bang", lacht Selène. De twee hondjes hebben vanzelfsprekend tijd nodig om aan elkaar te wennen. Hopelijk doen ze dit snel, voordat ze op de zenuwen van Miljonair Huub gaan werken. Gelukkig voor hem, is Juicy alleen deze avond in de Villa!

19:29 Nog meer bezoek!

Avondbutler Melisa is inmiddels ook weer gearriveerd in de Villa en ze is flink bij aan het kletsen in de keuken. Samen met Claire, Eric en Huub zit ze rond de tafel. Ze vraagt hen honderduit over Lieke en Dennis en Nadia en hun ongeboren kindje. Dan springt de fontein aan en de poort gaat open. Niemand minder dan kok Sergio doet zijn intrede. Hij gaat vanavond het Valentijnsdiner van Amanda en Brian verzorgen. De Miljonairs verwelkomen hem liefdevol, maar zodra Amanda met Juicy naar boven komt gesneld zijn alle ogen op haar gericht. Zelfs Huub geeft het hondje een kusje. "Deze blaft tenminste niet", verzucht de Oldenzaler tevreden. Het lijkt erop dat Amanda's onverwachte cadeautje met open armen wordt ontvangen!

19:37 Diner voor drie?

Claire, Huub en Eric maken een tafel in het kantoor gereed voor hun diner. Daar aangekomen treffen ze Mike aan die stilletjes achter de computer zit. Claire is toch wat bezorgd over de voormalig zwerver. "Gaat het wel Mikey? Weet je het zeker?", vraagt de blondine liefjes. Mike geeft een gemoedelijk knikje, en gaat onverstoorbaar verder met zijn computerspel. Claire haalt haar schouders op en gaat verder met een ander obstakel. De paal staat nog in het kantoor en als ze daar willen eten moet deze eruit. Eric en Claire gaan samen aan de paal hangen, maar het mag niet baten. "Misschien moeten we Jaap even roepen", grapt Huub. Het trio gaat op zoek naar een oplossing!

donderdag 14 februari 2008 @ 20:17:46 #272
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56734478
20:01 Heeft Huub goede voornemens?

Huub maakt in de keuken een praatje met Sergio en Melisa. "Is het weer goed tussen jullie?", vraagt de laatste verbaasd. "Ja! Het is nu officieel aan!", bevestigt de Oldenzaler vol overgave. De monden van zijn gesprekspartners vallen open. "Eerst zien, dan geloven", roepen ze in koor. "Als ik monogamie beloof, dan houd ik me daar ook aan", beweert de Miljonair. "Het was een heftig weekje en ik ben ook wel echt te ver gegaan" vervolgt hij zijn verhaal hoofdschuddend. Zou Huub echt van plan zijn om zijn leven te beteren?

donderdag 14 februari 2008 @ 20:37:47 #273
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56734878
20:12 Huub de dierenvriend

En niet alleen in de liefde wil Huub zijn leven beteren. Ook qua diervriendelijkheid gaat hij er met sprongen op vooruit. Volkomen verontwaardigd loopt Huub de keuken in. "Dat hondje is gewoon in een tas gepropt!", schreeuwt hij boos. "Dat is toch zielig!", vervolgt hij. "Het is maar een klein hondje", is het tegenargument van de eigenaren van Dutchess. "Het is ook een erg kleine tas!", gooit Huub tegen. Maar hij wint de discussie niet dus loopt hij maar naar het kantoor waar een romantische setting voor een etentje klaarstaat...

donderdag 14 februari 2008 @ 20:57:46 #274
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56735362
20:21 Straf voor Huub!

Vlak voordat iedereen aan zijn of haar avondmaal wil beginnen komt er een brief binnen voor Huub. De Oldenzaler is vannacht weer eens uit zijn slof geschoten en dat komt hem nu duur te staan. Er gaat weer duizend euro van zijn borg af en honderdduizend euro van zijn eventuele jackpot. Hij krijgt tevens een uitgaansverbod en mag dus niet meer optreden en ook het K1-gala van aanstaande zondag is voor hem van de baan. Als klap op de vuurpijl blijft zelfs zijn alcoholverbod onverminderd van kracht. Huub probeert nuchter te reageren op dit slechte nieuws. "Ik ga er niet om huilen. Het maakt me niets uit", zegt de Oldenzaler terwijl hij met zijn gezelschap terugloopt naar het kantoor. Toch is hij zichtbaar aangeslagen, en nieuwbakken vriendinnetje Claire krijgt de taak om hem weer opvrolijken...

donderdag 14 februari 2008 @ 21:17:46 #275
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56735745
20:46 Nog een verrassing!

Amanda en Brian zijn ondertussen begonnen aan een diner in de Chill Room. Sergio heeft zich flink uitgesloofd in de keuken om iets lekkers voor de twee geliefden neer te zetten. Brian heeft echter alweer een verrassing in petto die het etentje eventjes zal verstoren. Sabrina komt namelijk een buikdans uitvoeren voor Amanda. Zodra Brian de muziek aanzet komt er een gesluierde vrouw de Chill Room in, die Amanda een roos overhandigd. Als snel heeft Amanda door wie het is en geniet ze samen met haar lover van het schouwspel.

donderdag 14 februari 2008 @ 21:37:56 #276
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56736224
21:02 Huub pleegt een telefoontje!

Zodra Huub zijn vader aan de telefoon heeft brandt hij los. Hij vertelt over de straf die hem opgelegd is en waarom. "Wat een kneus ben ik ook, hè!", sluit hij zijn verhaal af. Zijn vader snapt de frustraties wel, maar pleit er voor dat zijn zoon een andere manier gaat zoeken om ze te uiten. "Eric heeft zoiets van bekijk het maar, en dat zou jij ook moeten hebben. Je hebt er alleen jezelf ermee. Je moet een andere uitlaatklep gaan zoeken!", luidt zijn wijze advies. "Misschien moet ik ook gaan kickboksen", grapt Huub. "Jij zoekt die confrontatie bewust op, en dan krijg je hem ook. Je moet jezelf leren beheersen, dus actief het spel spelen, maar niet reactief!", gaat zijn vader door. Dan moeten ze het gesprek alweer afsluiten. "Actief, niet reactief", herhaalt de Oldenzaler nog even voor zichzelf. Ja Huub, nu moet je jezelf gaan bewijzen!

21:10 Nog meer plannen?

Maar dan is het toch weer tijd voor Sabrina om te gaan! Zij heeft natuurlijk ook een geliefde thuis wachten, die deze Valentijn ook niet helemaal alleen wil doorbrengen. "Fijne avond! Doei lieverd!", roept Amanda haar lerares na. "Wat zag ze er ook mooi uit!", laat ze haar vriendje nog even weten. Zou romanticus Brian nog meer plannetjes in petto hebben voor zijn meisje?

21:14 Opgelost!

Na het telefoongesprek met zijn vader loopt Huub weer terug naar het kantoor. "Als ik ruzie bewust opzoek, kan ik mezelf wel onder controle houden", is een van zijn conclusies. "Als ik ik erdoor wordt verrast dan moet ik me ook niet gaan gedragen alsof ik wel controle heb, want dat verlies ik 'm juist", vervolgt hij. "Misschien moet je daar maar rekening mee houden dan", concludeert Eric. "Oké mooi opgelost!", wil Jaap wel heel kort door de bocht gaan. "Nou inderdaad! Nooit meer een boete!", speelt Huub de conclusie van zijn grote vriend mee. Was het maar zo makkelijk...

21:19 Nog meer cadeaus...

Als we dachten dat de cadeautjes en de verrassingen tussen Brian en Amanda afgelopen waren, hadden we dat goed mis! Na een lang romantisch nummer gedanst te hebben heeft Amanda nog een cadeautje voor haar vriendje. Ze geeft hem een pakketje en lacht onzeker. "Ik hoop dat je 'm mooi vindt...", fluistert ze. Brian pakt het uit en kijkt naar zijn meisje, half ontkleedt met een gitaar. Zij had deze foto's stiekem van de week gemaakt en het resultaat mag er wezen. "Oi... Ja... Heel sexy!", komt Brian bijna niet uit zijn woorden. "Dit is zo, zo, zo sexy!", vervolgt hij. Amanda glundert van trots...

donderdag 14 februari 2008 @ 21:57:48 #277
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56736706
21:26 Arthur komt spelen!

"Ik heb nog een cadeau voor jou", neemt Brian weer het woord. Hij pakt een tasje vanachter de bank vandaag en Amanda pakt het lachend uit. Het is een prachtig rood lingeriesetje. En voordat ze hem goed en wel kan bedanken loopt er een jongetje met een gitaar binnen. Hij komt een paar nummers voor de tortelduifjes spelen. "Hoe heet je?", vraagt Brian. "Arthur", antwoordt hij verlegen. Amanda en Brian zijn dolgelukkig met het mooie gitaarspel. Fijne Valentijnsdag!

donderdag 14 februari 2008 @ 22:18:03 #278
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56737189
21:46 Jaap gaat op zoek naar zichzelf!

Eric en Claire zijn samen met Jaap in het kantoor. De twee zijn sporten aan het bedenken die Jaap kan gaan beoefenen. Ook turnen en paaldansen bij Ex Porn Star passeren de revue. Claire ligt helemaal dubbel bij de gedachte aan Jaap en de paal. "Dan maak je een vette dansact bij één van je nummers", oppert Eric enthousiast. Van sport gaan we naar seksuele escapades. "Ik kan ook in een pornofilm gaan spelen", bedenkt Jaap. Hij wil zichzelf gaan herontwerpen, want hij wil schijnbaar van zijn huidige karakter af. Huub, die zojuist binnen is gekomen, is het er niet mee eens. "Het is super grappig als wij naast elkaar staan. Dat is juist je kracht", vindt de Oldenzaler. "Ja, maar als ik dertig kilo minder weeg is dat nog steeds zo, maar dan ben ik wel een stuk gezonder", zegt Jaap bedenkelijk. Nou Jaap, waar een wil is, is een weg!

21:53 Filmpje!

Dan verzamelt iedereen zich op de bank in de woonkamer. Het wordt weer een gezellig filmavondje vanavond. Alleen Brian en Amanda zitten nog aan hun diner beneden in de Chill Room. Huub wil weten of ze op de twee lovebirds moeten wachten, of dat ze kunnen beginnen met de film. Avondbutler Melisa gaat het vragen en komt terug met de melding dat ze tot half elf moeten wachten. "Dat is nog veertig minuten", gilt Eric verontwaardigd. "Jullie hebben de meerderheid van de stemmen toch? Dan kunnen we het gewoon nu doen! Of ben ik dan heel erg aan het stoken", gniffelt de ex-Miljonair gemeen. Eric kan niet wachten op 'Alles is liefde'!

donderdag 14 februari 2008 @ 22:37:51 #279
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56737638
22:18 Kokende mede-Miljonairs!

Arthur is inmiddels weer naar huis gegaan maar Brian en Amanda zitten nog steeds in de Chill Room. "Ik hou van jou baby, ik vind het leuk dat ik je kan verrassen met Juicy", uit Brian zijn ware gevoelens. "Het is wel een dikkie geworden hè", reageert Amanda vertederd. "Klaar met het hoofdgerecht?", komt Sergio de twee onderbreken. "Nu het dessert nog!", kondigt hij aan. "Maar ze zijn boven aan het koken dat ze moeten wachten op de film", laat de kok hen ook nog even weten. "Zeg gewoon dat de film om half elf begint!", laat Brian weten. Sergio gaat akkoord en laat de tortelduifjes weer alleen...

22:23 Alles is liefde

En als Amanda en Brian hun dessert opgediend krijgen, springt de Plasma aan en begint de film. Emin, Christina, Selène, Huub, Claire, Eric en Jaap verzamelen zich op de bank en kijken op deze Valentijnsavond naar Alles is Liefde. In de Chill Room is ook nog steeds alles liefde, want Brian en Amanda laten liever het begin van de film schieten, om nog even romantisch samen te kunnen zijn...

donderdag 14 februari 2008 @ 22:57:48 #280
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56738090
22:33 Alles is liefde

En als Amanda en Brian hun dessert opgediend krijgen, springt de Plasma aan en begint de film. Emin, Christina, Selène, Huub, Claire, Eric en Jaap verzamelen zich op de bank en kijken op deze Valentijnsavond naar Alles is Liefde. In de Chill Room is ook nog steeds alles liefde, want Brian en Amanda laten liever het begin van de film schieten, om nog even romantisch samen te kunnen zijn...

22:45 Huub en Claire...

Huub en Claire hebben elkaar helemaal weer gevonden vandaag. En ook nu tijdens de film, liggen ze innig tegen elkaar aan gekroeld en fluisteren in elkaars oren. Beiden worden hevig afgeleid van de film omdat de ander constant kusjes wil geven. Zou Claire hem nou helemaal echt vergeven hebben? De vraag is nog waar ze vanavond gaat slapen, bij Huub? Of bij Huub en Eric?

donderdag 14 februari 2008 @ 23:17:43 #281
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56738523
22:57 Serenade voor..

Sergio heeft nog een verrassing voor Brian en Amanda. "Ik ben heel zenuwachtig, maar ik wilde graag wat zingen. Voor jullie maar ook voor mijn vriendinnetje...", zegt een zenuwachtige kok. En het stelletje vindt het prachtig! Zelfs als hij even de tekst vergeet blijven ze hem aanmoedigen. Zijn vriendinnetje boft maar met zo'n lieve jongen!

23:13 Eindelijk rust!

Brian en Amanda hebben een heel speciaal diner achter de rug. Het koppel bleef elkaar maar verrassen met cadeautjes en optredens. Nu kunnen ze eindelijk rustig van elkaar genieten, terwijl ook zij naar 'Alles is liefde' kijken vanuit hun bed. De twee zijn duidelijk na al die tijd nog steeds stapel op elkaar!

donderdag 14 februari 2008 @ 23:57:43 #282
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56739349
23:31 Valentijnsdag in de Villa

De Villa stond vandaag in het teken van liefde. Brian verwende zijn Amanda met het bezoek van Juicy, en Amanda trakteerde haar vriendje op een sexy foto van haarzelf. Ook Huub schonk nieuwbakken liefje Claire een mooi lingeriesetje. De rest van de Miljonairs en gastspelers moesten het doen met kaartjes en brieven. Miljonair Huub heeft vanavond zijn straf te horen gekregen voor zijn roekeloze gedrag van de nacht ervoor, dat kwam zwaar aan en hij belde naar huis voor wat vaderlijk advies. De dag wordt romantisch afgesloten met een de film 'Alles is liefde', zo maakt iedereen zich rustig op voor de nacht!

vrijdag 15 februari 2008 @ 09:17:58 #283
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56742309
08:19 Vandaag wel de lucht in?

Gisteren was het de dag van de liefde, al was dat in de vroege ochtend nog niet echt te merken, later op de dag maakten de Miljonairs dit ruimschoots goed. De relatie van Huub en Claire is nu een feit en Huub heeft beloofd monogaam te zijn. Amanda en Brian verrasten elkaar met allemaal cadeaus, alleen kon de ballonvaart die de gastspelers mochten maken niet doorgaan vanwege het weer. Het zonnetje breekt al door dus zullen zij vandag wel de lucht in stjigen?

Bron: Villa Vandaag, 15-02-2008
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:37:56 #284
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56742708
08:45 Sancties voor Huub...

Huub heeft zich gisternacht weer laten gaan en hij heeft daarom gisteren weer een fikse boete gekregen plus een aantal sancties. Hij mag aankomende tijd niet meer op uitjes en geen optredens meer doen. Hij mag dus ook niet meer mee naar het K1-gala van Brian. Hierdoor kreeg Brian de keuze om een andere Miljonair of gastspeler te kiezen die mee mag. Hij heeft gekozen voor Mike, omdat hij denkt dat die hem wel goed kan steunen. Oh oh Huub, zo blijft er natuurlijk niets van je eventuele jackpot over!

09:16 Vreemde benen...

...komen onder de dekens van Emin vandaan...

09:31 Inspiratieloos team

Na alle Valentijnstaferelen van gisteren zijn de meeste bewoners op tijd naar bed gegaan, op Huub, Claire en Eric na. Het trio heeft nog tot laat zitten roken, drinken en kletsen. Ze proberen nog wat plannen te bedenken tegen het andere team maar de inspiratie is ver te zoeken. Zal Huubs verliefdheid ten koste gaan van zijn agressiviteit in het spel? Zal Claire's kalmte de relschopper kunnen bedaren? Het nieuwbakken koppel ligt nu nog lekker tegen elkaar aan op deze vrijdagochtend, wat zal de dag brengen?

vrijdag 15 februari 2008 @ 09:57:56 #285
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56743112
09:39 Semi-schone Villa

"Fijn hè, die avondbutlers. Echt blij mee!", is het eerste dat Palma zegt tegen Herma als ze de Villa binnenstapt en het zowaar schoon aantreft. Gister was het een zooitje dus hopelijk is dit voor het hoofd huishouding een beter begin van de dag. Er worden nog wat rondslingerende flessen gevonden die het restant van een succesvolle Valentijnsavond zijn. De lamellen worden opengedraaid en de deur wordt geopend om de onprettige geur uit de woonkamer te verdrijven. Palma vindt nog wel een smerig putje in de wasbak, maar ze besluit haar dag hier niet door te laten verpesten en er niets over te zeggen tegen de Miljonairs.

09:45 Hondloze Mike...

Mike is de eerste die een stap uit bed zet deze ochtend. Hij staat al onder de douche! Zal hij een beetje goed geslapen hebben, zo zonder Dilana in de buurt? Na het afscheid gisteren, zocht hij wel opvallend vaak het gezelschap van Dutchess op. Al zien wij maar weinig overeenkomsten tussen de twee honden... Mike mag Dilana gelukkig wel elke dag een uurtje zien, zal hij daar vandaag meteen gretig gebruik van gaan maken? Hopelijk zijn de Miljonairs vandaag weer een beetje lief voor Mike, over zijn hond hebben ze tenminste niets meer te zeuren!

Dutchess als alternatief knuffeldier

vrijdag 15 februari 2008 @ 10:17:55 #286
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56743534
09:56 Nieuw tijdperk Jaap is aangebroken!

Jaap heeft een nieuw doel voor zichzelf gesteld. De knop is nu echt bij hem omgegaan en hij gaat fanatiek sporten, dat was gisteren in ieder geval al goed te merken! Het eerste wat hij 's ochtends ging doen, was fietsen in de fitnessruimte. 's Avonds was hij weer bezig. Hij is gaan denken en is tot de conclusie gekomen dat het terror-Jaap-tijdperk voorbij is, maar dat hij nu eigenlijk een beetje in de schaduw van Huub staat. Om een nieuw imago te scheppen gaat hij afvallen. De nieuwe Jaap: sexy, gezond en levendig! Wij steunen hem hier door dik en dun in!

10:08 10 Miljonairtjes zaten aan 't ontbijt...

"Goeiemorgen iedereen, hier is jullie wake-up girl!", roept Palma de slaapkamer in. Al snel valt haar het kunstwerk op dat Amanda aan Brian cadeau heeft gedaan. "Aah, wat een mooi cadeau Brian! Jullie lijken er echt op, Brian iets meer dan Amanda, maar heel sprekend", is haar lovende reactie. "Nou hè, friday, met z'n allen aan tafel. Is dat nou geen feest?", vervolgt ze om de Miljonairs enthousiast te krijgen voor een gezellig ontbijtje. Er is echter één probleempje, er zijn maar negen stoelen en placemats, en ze zijn met z'n tienen. "We stoppen wel iemand in het verdomhoekje", grapt ze. "Of wil er iemand naar huis?", komt er nog achteraan. Wie wordt verbannen van de ontbijttafel?

Palma laat haar spierballen zien!

vrijdag 15 februari 2008 @ 10:37:55 #287
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56744014
10:17 Kom op konijntje!

Huub heeft blijkbaar vandaag wel een goed ochtendhumeur! Het eerste wat hij doet is naar de Chill Room sprinten en het nummer 'Kom op konijntje, doe maar wiebelen wiebelen' opzetten. Hierna sprint hij weer terug naar de slaapkamer en duikt op de nog slaperige Claire. Tijdens het galmen van de muziek knuffelen de twee er op los. Wanneer het nummer is afgelopen, zet Huub hem weer op. Zeg Huub, kan je soms alleen met Claire knuffelen met dat liedje op de achtergrond?

vrijdag 15 februari 2008 @ 10:57:56 #288
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56744517
10:38 Getreuzel

Charlotte van House of Beauty is al gearriveerd terwijl iedereen nog half in bed ligt. Eric is de enige die aan het ontbijt zit en wordt dus op zijn wenken bediend door Palma. Emin en Mike schuiven ook aan en er wordt gekeuveld over het nieuws. De overige Miljonairs moeten opschieten, wie het laatst komt heeft straks geen stoel. Claire en Huub staan samen onder de douche dus misschien kunnen zij zo een stoel delen. De schoonheidsspecialiste zal in ieder geval nog wel even moeten wachten...

vrijdag 15 februari 2008 @ 11:17:55 #289
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56745032
10:55 Mike onder handen

Mike is de gezelligheid in de keuken ontvlucht voor een ontspannende gezichtsbehandeling. Hij praat Charlotte even bij over de laatste dagen. Lachend vertelt hij over het uitgaansverbod van Huub en de bijbehorende boete. De schoonheidsspecialiste kijkt raar op van Mike's leedvermaak. "Je bent altijd zo lief!", is haar reactie. "Maar Charlot, waarom zou ik lief zijn tegen een persoon die ook lelijk tegen mij doet?", vraagt Mike. Charlotte beaamt Huubs driftige gedrag. Tja...

vrijdag 15 februari 2008 @ 11:37:55 #290
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56745610
11:06 Peepshow!

Het intieme moment van Claire en Huub onder de douche wordt ruw verstoord door een massale scheldpartij door Amanda, Selène en Brian. "Claire, geniet je nog steeds? P**psl*t!", schreeuwt Selène. "Claire is de persoonlijke huish**r!", gooit Amanda er bovenop. De twee geven geen kick en douchen rustig verder, tot ook Palma zich ermee gaat bemoeien. "Jullie staan toch niet te n**ken hè? Er moet ontbeten worden, het is hier toch geen peepshow. Klokkenspel!", roept ze naar Huub. "He Claire, sexy hoor", voegt ze eraan toe. Keert Palma zich nu ook al tegen haar lieveling Huub?

vrijdag 15 februari 2008 @ 11:57:55 #291
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56746117
11:27 We hebben verkering

De tortelduifjes verschijnen eindelijk in de keuken. Alleen Palma hangt daar nog rond en ze wil natuurlijk even haar mening kwijt. "Ze lachen je allemaal uit hè, als het weer fout gaat", zegt ze tegen Claire. "We zijn er zelf bij, Palma", neemt Huub het voor zijn vriendinnetje op. "Ik vind het wel terecht hoor Palma, dat je dat zegt", reageert de verliefde Tilburgse. "Maar kan je niet een beetje inschatten wat voor sores je op je nek haalt met Huub, en monogamiteit enzo", vraagt het hoofd huishouding verder. "Is het nou een relatie of een affaire?", voegt ze er nog aan toe. "We hebben verkering", zegt Huub zachtjes. "Oh, jullie hebben verkering! Wanneer is dat gebeurd? Nou, gefeliciteerd dan maar. Ik hoop dat jullie een leuk, spontaan seksleven erbij krijgen", is de ietwat cynische reactie van Palma. Ze is pas de derde persoon die het weet, wanneer krijgt het andere team dit officiële nieuws te horen? Of hebben ze het al lang door?

11:45 Kan Huub rustig blijven?

"Ik had me vanmorgen plechtig voorgenomen niet te reageren", zegt Huub tegen Claire als de twee heerlijk in het zonnetje zitten. De Oldenzaler was geschrokken van zijn agressiviteit en besluit nu heel rustig te blijven. Dat blijkt niet makkelijk, ondervond hij direct vanmorgen al. "Maar ik kan het niet, ik kan niet niet reageren", gaat hij verder. Claire barst in lachen uit. "Wat een soap", grinnikt ze. Maar Huub, tussen een heftige reactie en helemaal geen reactie zitten ook nog varianten!

11:50 Who cares?

Brian zit lekker met de dames in de zon. "Goed gedaan, dames! Wat een prachtige oneliners! Ik zag het ineens, bang, bang, bang!", zegt Brian. Hij doelt natuurlijk op de scheldpartij jegens het vrijende stelletje onder de douche. "Palma gaat er ook gewoon bij staan hè!", vervolgt hij lachend. "Waar is Claire?", vraagt Amanda ineens. "Who caire", lacht Brian. Scherpe grap, zo op de vroege morgen!

vrijdag 15 februari 2008 @ 12:17:56 #292
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56746514
12:00 Onder de plak

"We moeten nooit vergeten dat Claire bij Huub onder de plak zit. Haar kunnen we pakken!", legt Brian uit aan zijn vrouwen. "Ze is toch ook gewoon echt een huish**r", zegt Amanda. "Nog lager, hoeren verdienen tenminste nog geld", verbetert Selène haar vriendin. "Ja, eigenlijk wel. Voor hoeren heb ik respect, voor haar niet", is de harde mening van Amanda.

12:04 "Ik ben de beste"

Huub en Palma hebben een goed gesprek in de keuken. Maar beneden bij de trap wordt er druk meegeluisterd door Amanda en Brian... "Waarom overkomt het jou altijd?", vraagt Palma, doelend op de boetes. "Ik sta altijd voorop. Voor het geld zit ik hier al lang niet meer, dan had ik al kunnen stoppen. Ondanks alle boetes en straffen denk ik dat er niemand beter is dan ik ", antwoordt Huub. "Ik ga echt niet naar huis, geen haar op mijn hoofd. Als ik thuis ben ga ik toch streamen, dan kan ik er net zo goed blijven zitten!", lacht hij vervolgens. Pas op met wat je zegt, Huub!

12:10 Gratis informatie!

Brian en Amanda evalueren even het gesprek wat Huub net met Palma had. De twee luisterden het af en zijn blij met de informatie! "Hij neemt de verantwoording niet voor zijn daden...", zegt Amanda. "Altijd de slachtofferrol! F*cking rotte appel!", scheldt ze verder. "Ik snap niet... Maar even samen gevat. Wat hebben we gehoord? Hij doet het dus niet meer voor het geld! En hij denkt dat 'ie de beste is...", somt Brian op. Wat een cadeautje, zo maar gratis informatie in je schoot geworpen!

vrijdag 15 februari 2008 @ 13:17:54 #293
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56747718
12:43 Zelfrespect achter slot en grendel

In de kapsalon gaat Selène weer de confrontatie aan met Huub. "Ik weet precies hoe jij over haar denkt. Maak haar vooral beloftes, het is toch maar in Claire's nadeel", vertelt ze Huub dreigend. Claire komt ook de kapsalon binnengewandeld. "Misschien kan je aan je vader vragen of hij wat zelfrespect opstuurt", vuurt Selène meteen op de blondine af. "Nou, dat zit gewoon in me", antwoordt Claire. "Oh, achter slot en grendel zeker", reageert Selène fel. Iedereen laat zijn mening horen over de relatie van Claire en Huub. "Ik vind het zo fijn dat er zoveel mensen voor ons denken, ik ben zo blij dat jij er bent, Selène, om dat voor mij te doen", is de cynische reactie van Claire. Gezellig weer...

vrijdag 15 februari 2008 @ 13:57:52 #294
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56748748
13:15 Kale Claire?

Kapster Mandy komt ook even gezellig langs in de kapsalon. "Hé lekkertje", begroet Huub haar. Als Mandy alle producten van Schwarzkopf in de kapsalon ziet, is ze niet zo blij. Ze reageert dit dan ook meteen op Claire af. Haar vader heeft namelijk die producten geregeld. De kapster had eerst haar eigen spulletjes staan, maar die zijn vervangen. Er is wat verwarring ontstaan over wie het allemaal geregeld heeft en daardoor krijgt Claire nu de volle lading. Iedereen wil natuurlijk zijn mening geven, maar Claire blijft rustig. Mandy komt uiteindelijk wel tot de conclusie dat de Tilburgse er nu ook niets aan kan doen. "Ik wil wel even mijn vader bellen", oppert Claire. De kapster wilde haar verhaal gewoon even kwijt. "Ik kan lekker naar tegen jou gaan doen, je haar opscheren of zo", zegt Mandy. Maar gelukkig blijkt dat een grapje... Hadden we toch bijna een kale Claire in de Villa!

Iedereen moet ook mij hebben!

13:26 Een brief...

Er is een brief gekomen voor Amanda. "Van mijn zus", zegt ze terwijl ze met Brian een plekje in de tuin opzoekt om 'm rustig te lezen. Stilletjes leest ze de brief. "Van Danielle?", vraagt Brian. Amanda leest stil verder. "Wat is er?", vraagt Brian als Amanda klaar is met lezen. Door de grote zonnebril is nog niet af te lezen of het goed of slecht nieuws is. "Lees maar", zegt ze en geeft de brief aan haar vriend...

13:34 En weer komt Amanda's moeder niet...

Na het lezen van de brief in het kantoor, loopt Amanda weer de tuin in. Brian volgt. "Je wordt aan het lijntje gehouden. Totaal geen besef... Eerst Amerika en nu dit. Je hebt het uitgesteld omdat je moeder niet kwam en nu krijg je dit te horen. Heel laf, zonder reden. Het klote vind ik dat je aan het lijntje gehouden wordt. Weer een belofte niet nagekomen. Ik heb er geen goed woord voor over", raast Brian. Amanda heeft nog steeds niks gezegd. "Je leeft er een f*cking jaar lang naar toe...", klinkt het boos verder. "Ik snap dit niet. Ze ziet niet hoeveel pijn ze je doet."

vrijdag 15 februari 2008 @ 14:17:52 #295
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56749258
13:53 "Ik kan niet meer huilen..."

Sinds de brief heeft Amanda niks meer gezegd. Brian is inmiddels wat minder boos en er valt een stilte. "Zullen we naar de Chill Room gaan", vraagt Amanda en de twee ploffen daar op de bank. "Ik heb geeneens meer zin in die 8 uur. Ik ga gewoon niet", mompelt Amanda dan. En er valt weer een hele lange stilte... "Ik voel me superverdrietig, maar ik kan niet meer huilen", zegt ze dan uiteindelijk...

vrijdag 15 februari 2008 @ 14:37:51 #296
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56749722
14:04 Luxe maakt niet gelukkig...

Dat er op zo'n mooie zonnige dag, zo'n rot bericht binnen kan komen voor Amanda. Als donderslag bij heldere hemel... De andere Miljonairs weten alleen nog van niets en vertoeven elders in het huis. Huub zijn voeten worden onder handen genomen door de schoonheidspecialiste en Emin wordt voorzien van een gezichtsmasker. Zij genieten van de luxe van de Villa, al betekent al die luxe natuurlijk niets, naast degene die je lief hebt.

14:15 Wat nu?

Brian en Amanda bespreken hun onbegrip. Hoe kan haar moeder dat nou doen, eerst zeggen dat ze komt en het dan toch op het laatste moment laten afweten. "Dan is het nog zuurder", zegt Brian. "Die scheldpartij van net is aan niemand gericht hè. Die was uit boosheid, frustratie", meldt de Antilliaan dan ook. "Dat neem ik je ook niet kwalijk", antwoordt Amanda begripvol. Brian stelt voor dat Amanda eerst even goed tot rust moet komen en dan een aangetekende brief moet sturen. "Met daarin precies met wat je heel erg naar ervaart. Dat je dat op papier zet en het haar kenbaar maakt", adviseert Brian zijn vriendinnetje. Wat fijn is het toch zo'n vriend die zoveel om je geeft en je begrijpt!

14:21 Hoe gaat het met... Johan Vlemmix!

En wie hebben we daar! "Kijk eens wie ik gevonden heb!", roept Palma. Het is niemand minder dan Johan Vlemmix die de Villa weer betreedt. "Ik had nog wat van je!", zegt hij en geeft schoenen aan Huub. "Heb je mijn hoed nog?", wil Jaap weten, maar die heeft Johan niet mee. "Hoe gaat het?", wil iedereen weten. Johan liep de vorige keer tijdens het carnavallen in de Villa namelijk tegen een glazen deur op... "Ja, ik had toch een lichte hersenschudding. Morgen moet ik weer een MRI-scan", legt Johan uit. "Dat meen je niet!", roept Huub uit. En de heren keuvelen gezellig voort...

Daar zat de bult!

14:31 Verdwenen schoenen...

"Hebben jullie mijn schoenen nog?", vraagt Joran, uhh Johan. "Oh, nee, die hebben we over het hek gegooid. We dachten dat die van Brian waren...", lacht Huub. "Kun je niet over het hek klimmen dan?", vraagt Johan. "Wij niet, maar jij wel!", roepen Huub en Jaap in koor. Meteen laten Jaap en Huub Johan zien waar de schoenen over het hek zijn gegaan. Palma struint er ook achter aan en de drie verdwijnen in de bosjes. "Jaap, jij hebt ze gegooid dus dit is jouw verantwoording", moppert Palma. Het is toch wat, er verdwijnen de laatste tijd wel erg veel schoenen her en der!

vrijdag 15 februari 2008 @ 15:17:52 #297
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56750634
14:58 Verpeste jaardag

Amanda heeft nog meer slecht nieuws gehoord. "Mijn zusje komt ook niet, niemand komt van mijn familie. Mijn zusje moet werken", vertelt Amanda aan haar vriend. "Vertellen ze allemaal niet de waarheid?", vraagt Brian. "Ik denk dat niemand van mijn familie komt op mijn jaardag", herhaalt ze nog een keer. "Je moeder niet, je zusjes niet, alleen Juicy", mompelt Brian. "Nicky is er ook niet meer", fluistert Amanda. "Eigenlijk wil ik liever bij jou zijn", vertelt ze haar steun en toeverlaat. Een stilte gevuld met ongeloof volgt. "Het lijkt wel of alles stil staat, als er nog meer erge dingen gaan gebeuren, kom maar, ik dacht net al dat het niet erger kon", zegt Amanda uiteindelijk. Laten we hopen dat het niet nog erger wordt...

vrijdag 15 februari 2008 @ 15:57:50 #298
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56751622
15:34 Toch tranen...

Amanda begint dapper aan de fitnesstraining met Carlos. Ze gooit haar agressie er even goed uit tegen de boksbal, tot ze het allemaal niet meer aankan en naar boven vlucht. Brian rent achter haar aan en dan komen toch de tot nu toe weggebleven tranen. "Ik adem verkeerd en met dat boksen komt het gevoel alleen maar hoger te zitten", legt ze haar vriendje uit over haar plotselinge uitbarsting. Hij troost haar en probeert haar dan over te halen om het nog één keer te proberen bij Carlos. "Nee, als ik dat gevoel krijg en ik zie ook nog eens k*tkoppen om me heen... Ik ga liever even in mijn eentje paardrijden", besluit Amanda dan. Carlos blijft over met Huub en Claire.

vrijdag 15 februari 2008 @ 16:57:52 #299
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56753089
16:01 "Nou jij nog!"

Huub en Claire zitten in de fitnessruimte. "Wat zie je er goed uit!", vertrouwt Huub zijn vriendin toe. "Nou!", reageert Claire met enig sarcasme. "Je kijkt goed uit je ogen", licht Huub zijn bevindingen toe. "Ik voel me ook lekker. Nou jij nog!", lacht Claire. Ach, een uitgaansverbod, een dikke boete... Huub voelt zich vast snel weer kiplekker!

16:28 Opblaaspaard

Amanda treft Mike in de woonkamer en de 20-jarige bestookt Mike met interessante wetenswaardigheden over paard Fries. "Weet je wat het is met Fries? Ze voelt zich altijd net zoals ik. Als ik happy in mijn vel zit, voelt hij zich ook happy in zijn vel. Als ik me opgeblazen voel, voelt Fries zich ook opgeblazen", legt Amanda gebiologeerd uit. Altijd prettig om een soulmate in de dierenwereld te hebben...

vrijdag 15 februari 2008 @ 17:17:51 #300
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56753496
16:43 De oplossing

Net zoals in de periode voor Gaby, liggen Huub en Claire nu weer traditioneel op de vloer van de fitnessruimte. De twee knuffelen en geven elkaar kusjes. "Weet je wat Jaap zei?", begint Claire ineens. "Dat ik hem meteen moet halen. Want elke keer als jij een boete krijgt, was hij er niet bij", vervolgt ze. "Ja, dat klopt", geeft Huub toe. "Jaap gaat er gewoon letterlijk tussen staan en je kan gewoon niet door Jaap heen. Ik kan hem niet aan de kant duwen", legt hij uit. "Dan haal ik volgende keer meteen Jaap", concludeert Claire. Zou het dan eindelijk eens ophouden met de boetes voor Huub?

vrijdag 15 februari 2008 @ 17:37:49 #301
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_56753950
17:13 Spannende post!

Huub, Claire en Eric nemen hun post door in de fitnessruimte. "'Als je nou nog niet gewaarschuwd bent voor Huub, dan weet ik het niet meer'", leest Claire voor uit een brief. Huub reageert nauwelijks en dan is het de beurt aan Eric om een brief voor te lezen. "'Beste Eric. Gister moest mijn zoon rijexamen doen voor het rijden met een aanhangwagen. Hij is gezakt'", leest de Leidenaar dankbaar voor. Toch fijn dat je werkelijk álles met onze Miljonairs kan delen!

17:18 Wie is de vader?

Brian heeft meerdere t-shirts besteld met daarop de tekst: 'IK ben de vader'. Amanda vindt het heel erg grappig en ook Brian ligt in een deuk als hij zijn shirt aanheeft. Hij pakt de andere shirts en roept Jaap bij zich. "Heb je een vechtshirt?", vraagt de grote Miljonair verbaasd. Op het t-shirt van Jaap staat zelfs op de achterkant: 'Dat zie je toch'. In de eerste instantie snapt hij het niet, maar later dringt het tot hem door. "Van Nadia!", lacht hij uiteindelijk. Dan rent Brian door naar de fitnessruimte. Ook Huub trekt 'm meteen aan! En zo lopen er drie mannen in de Villa, die alledrie denken dat ze de vader zijn...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')