Ik weet niet wat er aan de hand is, mijn PC is plotseling retelangzaam, ook de Tien site.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:15 schreef Copycat het volgende:
Niet bij mij. Op de site van DGK zie ik alleen niet de tekst staan die jij net hebt geplaatst. Bij mij is de laatste toevoeging nog steeds Claire en Huub nummertje zoveel of zoiets.
Serieus? Zou de site ook gehackt kunnen zijn dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er aan de hand is, mijn PC is plotseling retelangzaam, ook de Tien site.
ja jammer geen echte liefde van Brian en Amanda in beeldquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:25 schreef T-lex het volgende:
Streams zijn weer up...en val meteen in dat vieze, nichterige en vooral neppe gebral van Eric.
BAH BAH!
Och dan is het wel duidelijk dat er gepraat is tijdens de 'zwarte tijd'.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
40.000 streamers zijn er zegt Amanda
misschien in totaal, maar niet tegelijkquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
"En die zien alles. Dus voor de laatste keer: Don't mention the war!!! Euh, de douche, bedoel ik."quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:28 schreef Marieke_B het volgende:
kleine frankie is dat niet die man van dik in de 50 met hoofddoekje en snor ?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zo, zo. De site van Kleine Frankie ligt er ook uit, toeval?
ik schat hits per maandquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
misschien in totaal, maar niet tegelijk
Dat zou heel goed kunnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
ik schat hits per maand
omgerekend
minder dan 1000 streamers
Ja, en je punt is?quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:32 schreef Nomrc2 het volgende:
kleine frankie is dat niet die man van dik in de 50 met hoofddoekje en snor ?
Yep, Planet dus. Bedankt voor de info.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:37 schreef Copycat het volgende:
Is dit misschien ook jouw internetprobleem, Beequeen?
Het Grote "Er is iets down" Topic #34
punt ????quote:
Sorry, ik dacht dat je het lullig bedoelde. Graag gedaan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:42 schreef Nomrc2 het volgende:
ik stel een vraag en die heb je beantwoord
waarvoor mijn dank
Ja,want Eric zei na de opmerking van meneerrus:''het gooit ook zo lekker ''quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef blomst het volgende:
meneerrus: jullie hebben ook weinig glazen
Claire: ik heb nieuwe besteld
Selene: dat doet Huub dus ook.
Bedoeld ze nu dat Huub alle glazen stuk maakt?
heel evenquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef blomst het volgende:
weer alles op zwart?
of hij is pissed omdat de enige verhaallijn ,volgens hem, 40 kilo afvallen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is er echt een scriptbespreking geweest, Jaap ziet er behoorlijk pissed uit.
Hij weet wrs dat de verhaallijn Claire/Huub gewoon doorloopt.
Als Jaap daar pissed over is, geef ik hem groot gelijk. Weer datzelfde relatiegezever.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:44 schreef beequeen het volgende:
Volgens mij is er echt een scriptbespreking geweest, Jaap ziet er behoorlijk pissed uit.
Hij weet wrs dat de verhaallijn Claire/Huub gewoon doorloopt.
Huub en Jaap spreken ook niet met elkaar, vreemd sfeertje.
Jaap is altijd boos de laatste tijdquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:54 schreef fredfik het volgende:
jaapie is boos lijkt wel
Misschien moet die wel weer vriendjes met brrrrr wordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef avonne het volgende:
en jaap was zo vrolijk en gehaaid van middag
Dat was voor de zgn "stroomstoring". Het was volgens mij een scriptbespreking waar Jaap te horen heeft gekregen dat de verhaallijn Huub/Claire gewoon doorgaat, geen Jaap/Claire dus. Gokje hoor.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:08 schreef avonne het volgende:
en jaap was zo vrolijk en gehaaid van middag
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef avonne het volgende:
nou, roep me maar als de terror los barst.uber boring
als ik op de stream een hond zie lopen, gaan ze bij mij standaard op mutequote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Disana het volgende:
Zo, Dilana beet Duchess.
Ik hoop dat de Russen dat tegen Amanda zeggen, die is dol op skinny jeans.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.
Deaudt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:23 schreef Disana het volgende:
Zo, Dilana beet Duchess.
Ja, lekker slimme zet van de redactie om er nog zo'n blaffer in te zetten, fijn voor ons en fijn voor degenen die er tv van moeten maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:25 schreef Desii het volgende:
[..]
als ik op de stream een hond zie lopen, gaan ze bij mij standaard op mute
Erger me groen en geel aan die beesten...... snap er trouwens nix van, dit moet toch waardeloos zijn voor de audio van de spelers.
Een jeans van 290 euro???quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Boring?? Ik leer net dat skinny jeans uit gaan raken en dat we baggy jeans van 290 euro moeten gaan kopen. Phew, had ik bijna achter gelopen.
Nog een paar dagen voordat Yuri m t ziekenhuis in slaat!quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zeker weer aan het slapen.Die Brian heeft weer een makkie,hoeft geen tv te maken.
Jaaaaaahquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nog een paar dagen voordat Yuri m t ziekenhuis in slaat!
ik blijf hopen!![]()
En anders ik welquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jaaaaaah
hoop zo met je mee!!
Ja, daarom zitten die russen erin om 't over te nemen. Echt belachelijk, de term 'Slapend rijk worden' komt wel erg dichtbij de werkelijkheid voor Brian en Amanda..quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:21 schreef rooie3 het volgende:
Brian en Amanda zeker weer aan het slapen.Die Brian heeft weer een makkie,hoeft geen tv te maken.
mijn god, heeft ze die dingen ook, krijgen we straks dit soort taferelenquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat de Russen dat tegen Amanda zeggen, die is dol op skinny jeans.
En het favo merk van Mikey is D&G, die Mikey toch.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
check hoeveel mensen hier nog posten : totale leegloop vandaagquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Ben ik de enige die zich hellemaal te pletter iirriteert aan die kwallerige en kleuterachtige gastspelers?
Die heb ik uit, tilly Eric, Huub en Claire is wel leuk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Nee hoor, ik heb geen streams maar na gisteren de cossen goed te hebben gevolgd denk ik dat dit een hele slechte stap is van de FEBO. Oprotten met die nepperds.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
+1quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Nee!!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef grazygirl het volgende:
blijf dan maar bij Dennix.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ja hij is wel leuk...........Vooral dat stemmetje
ja ben benieuwd of daar een straf voor komt (eigendom)quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Ik had gisteravond nog wel hoop, dat die nitwitrussen (mooi gevonden, CC geloof ik)
binnen een paar uur jankend de villa uit zouden rennen, maar dat gaat hem toch niet
worden geloof ik.
En die kansloze zwerver en dief mag helemaal opzouten.
Komt ook omdat steeds meer mensen gaan balen dat Brian en Amanda altijd maar hulp krijgen en niks hoeven te lijden.Erger me daar ook met de dag meer aan en voor mij is de lol er echt af.Krijgen we weer Huub die tegen die lui is en die twee luie vakantiegangers maar fitter worden en slapen buiten beeld.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:06 schreef avonne het volgende:
[..]
check hoeveel mensen hier nog posten : totale leegloop vandaag
en rat en del hun ding kunnen doen (lees slapen)quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.
Daarom zal hij ook niet winnen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Til tegen Huub: Het recht zal zegevieren jongen. Til is echt dol op Huub.
Het gesprek in de kapsalone was sowieso heel gezellig, lekker ontspannen en een hoop lol.
Dankquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik had gisteravond nog wel hoop, dat die nitwitrussen (mooi gevonden, CC geloof ik)
binnen een paar uur jankend de villa uit zouden rennen, maar dat gaat hem toch niet
worden geloof ik.
En die kansloze zwerver en dief mag helemaal opzouten.
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Clairequote:Op woensdag 13 februari 2008 19:19 schreef beequeen het volgende:
Til tegen Huub: Het recht zal zegevieren jongen. Til is echt dol op Huub.
Het gesprek in de kapsalone was sowieso heel gezellig, lekker ontspannen en een hoop lol.
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef riri het volgende:
Daarom zal hij ook niet winnen...
quote:18:34 - Kim Holland in de Villa?
“Waarom nodig je Kim Holland niet uit?”, oppert Emin. “Is zij mooi dan?”, bemoeit Huub zich met het gesprek. “Ik bedoel esthetisch mooi?”, verduidelijkt hij zichzelf. Hierop moet Emin hem het antwoord schuldig blijven. “Ze is wel heel leuk. En Jaap wil seks met haar!”, gaat de Russische gastspeler door. “Hallo! Ik zei niet dat ik geen seks met haar wilde”, roept Huub dan snel. Het blijft toch echt een mannetje, die Huub…
Same here, en Til is en blijft een topwijf.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Desii het volgende:
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Claire
(het is gewoon het soort mensen, waar ik goed mee zo kunnen.... van de andere zou ik hard weglopen)
Jaloers?quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:16 schreef riri het volgende:
Huub vanmiddag tegen Claire..."Ik ben gewoon verliefd op je"
(Vandaar dat ie ook met Gaby sex had in de douche voor Claire haar ogen)
...de hoeveelste vrouw is dit trouwens waar hij tegen verteld dat ie verliefd is?
de 100.000ste?
Neehee, omdat het recht zal zegevieren en Huub krom is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:29 schreef beequeen het volgende:
Omdat Til dol op hem is of omdat hij een gezellig en ontspannen gesprek kan voeren?
Dat zware gehijg van Brian, en het geroggel van Mike is toch zeer belangrijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:18 schreef avonne het volgende:
waarom zou Brian batterijen wisselen?
Audio hoeft toch niet.
Oh, wacht, voor de PSP zeker
Selene is toch hardstikke aardig? Ik snap niet dat mensen zich daar aan kunnen irriteren.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
Absoluut niet. Misschien is het de bedoeling dat we ons zo minder aan Selene en Mike irriteren. Dubbel rookgordijntje.
Kunnen die joekels van Mannie keffen dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dank.
En vergeet dat misselijke wicht van een Selene niet.
Brian is ontwaakt, zie ik? Mooi, die joekels laten keffen totdat ie gek wordt.
Ik wens dat Yuri, tegenspeler van Brian ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:12 schreef fredfik het volgende:
de rat is ook weer wakker
Nee, dat is alleen maar spel hoor. Nee, als Brian & Amanda een gesprek voeren wat uitsluitend over Huub gaat dan geeft dit een positieve sfeer!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:28 schreef Desii het volgende:
[..]
leuk hé.... .zowiezo een gezellig sfeertje bij Huub, Eric, Tilly & Claire
(het is gewoon het soort mensen, waar ik goed mee zo kunnen.... van de andere zou ik hard weglopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |