Nee, helaas niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij heeft zeker niet de naam genoemd? Was anders een ideale gelegenheid die moeder eens te ontmaskeren.
Dan troost ik me maar met de gedachte dat die dead beat moeder toch niet komt opdagen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:31 schreef blomst het volgende:
Nee, helaas niet.
Zit er ook in een FEBO in Almere dan?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:38 schreef -Blurk- het volgende:
Die Brian, een gastronoom....
Ditoquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams op zwart, meer mensen last van? Of zijn ze weer aan het grasmaaien in Eemnes.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Mijn streams op zwart, meer mensen last van? Of zijn ze weer aan het grasmaaien in Eemnes.
hier ookquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Ja dus.
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en Bquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:48 schreef beequeen het volgende:
Edit: Ja dus.
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en B
quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan is Jaap waarschijnlijk zodirect weer een hoop contactpunten kwijt aan A en B
Goffer, je hebt gelijk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:52 schreef pullup het volgende:
De mijne: Claire is helemaal klaar met Huub en heeft een liefdevol momentje met Amanda en Brian in de chill. Compleet met Mariah Carrey gezemel op de achtergrond.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef kahaarin het volgende:
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:55 schreef kahaarin het volgende:
Of er zijn ineens andere mysterieuze zaken besproken, mijn speculatie: Dilana heeft dat mormeltje gebeten.
Aaah, mag Huub nog heel even met ze spelen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.
Klein beetje bezopen maar.......een echt feestbeest.quote:
Die teksten van die aristocraten zijn echt tenenkrommend. Steenkolen Engels, boerenkolen Nederlands.quote:
Wat mij betreft wel. Er kan ook iets anders aan de hand zijn. De Russin heeft zich op Brian gestort.quote:Op woensdag 13 februari 2008 17:01 schreef noekje het volgende:
Aaah, mag Huub nog heel even met ze spelen?
*Gooit een Rus weg*
Pak Huub!
BTW: Wat is PoekieRoekie weer bezig over Huub, ze heeft echt geen goed woord voor hem over, as usual.quote:Christina houdt Brian gezelschap in de keuken. De nieuwe gastspeelster lijkt erg geïnteresseerd in de Antilliaan en vraagt hem de kleren van zijn lijf. Brian reageert positief op alle vragen maar eindigt uiteindelijk elke keer bij Amanda. Het leek er even op dat Christina probeerde om met Brian te flirten. “Je moet me wel wat Russische woorden leren. Ik heb veel met talen en dat vind ik wel erg leuk! Is Russisch grammaticaal moeilijk?”,vraagt Brian geïnteresseerd. Als Christina meteen enthousiast vertelt over haar moedertaal lijken de twee een klik te hebben gevonden. “Ik leer Amanda nu ook Papiaments, en dat gaat heel goed! Zullen we bij Amanda gaan zitten in de kapsalon?”, oppert Brian dan. Die Brian raakt maar niet uitgepraat over zijn liefje!
Dat is juist hun charme, Cc. Begrijp dat nouquote:Op woensdag 13 februari 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die teksten van die aristocraten zijn echt tenenkrommend. Steenkolen Engels, boerenkolen Nederlands.
Of Xtina, C en A, toen ging Brian uit zijn plaat omdat het geen goed voorbeeld is voor de streamende kids en heeft hij geprobeerd haar te verzuipen in een wasbak?quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne: Claire is helemaal klaar met Huub en heeft een liefdevol momentje met Amanda en Brian in de chill. Compleet met Mariah Carrey gezemel op de achtergrond.
Dat zou erg leuk zijn, niet voor het beestje, die wens ik niets toe of zo maar ik vind het wel een mogelijkheid dat Dilana van zich af heeft gebeten, Amanda zet ze steeds bij elkaar.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan zijn de Raspoetins zo vertrokken, goed nieuws dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |