Oeh, moet ze ff aan Raspoetin en X-tina vragen of ze die Russische schrijfster van dat boek kennenquote:
quote:Terwijl Huub zijn nagels onder behandeling zijn komt het gesprek weer op honden terecht. Huub vindt het dierenmishandeling dat er honden in De Gouden Kooi zitten. “Dierenmishandeling is wat jij doet!”, is Amanda’s felle reactie. “Ik vind het in ieder geval geen normale manier van met dieren omgaan, maar dat geldt ook voor de manier waarop jij met vrouwen omgaat, dat vind jij ook normaal”, voegt ze er nog aan toe. Wat een beestenboel in De Kooi vandaag.
helemaal true.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:22 schreef riri het volgende:
Als Claire zou willen zou ze nu een prima tvmoment kunnen hebben en zichzelf eens neer kunnen zetten
Teen Huub zeggen:.....Wat jij....hoezo eerst bevestiging halen bij Eric....wie denk je wel niet dat je bent dat je eerst voor zoiets met mensen moet overleggen.
Daaaaag Huub....ik wil helemaal geen relatie met jou!!!
Maar ja....dat komt niet bij haar op zo slaafs en intiatiefloos als ze is
Ik zie dat het jou ook is opgevallen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
Zo te zien wordt er op VV met geen woord gerept over het geruzie tussen Amanda en Huub. Is natuurlijk ook moeilijk om om die douchescène verhalen heen te schrijven.
Ik krijg hier een Huub/Lieke gevoel bij, het gaat altijd over hetzelfde, Huub en zijn monogamiteit.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:29 schreef avonne het volgende:
Huub "zullen we even kletsen?"
Claire "wil je niet eerst met eric praten?"
Huub "nee?"
Claire "weet je het zeker?"
nou, ik weet niet of ik hier trek in heb
Nee hoor, is niet moeilijk voor zequote:Op woensdag 13 februari 2008 15:25 schreef Copycat het volgende:
[DGK] Villa Vandaag #25
Zo te zien wordt er op VV met geen woord gerept over het geruzie tussen Amanda en Huub. Is natuurlijk ook moeilijk om om die douchescène verhalen heen te schrijven.
Heb je ook het gevoel dat hij haar met een knuppel verstopt achter zijn rug iets lekkers voor houdt?quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:34 schreef avonne het volgende:
Huub in volle slijmmodus
"na deze tijd kan ik wel zeggen dat ik verliefd op je ben.... en niet alleen maar vrienden... wat er zit hier veel meer..."
Claire (heel blij) "I know"
Och, zo lang ze een figurantenrol heeft waarbij ze haar mond moet houden.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:36 schreef Scandalous het volgende:
Selene kan wel musicals gaan doen zegt ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |