Nee over wat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef T-lex het volgende:
OE...Claire zegt dus eigenlijk NEE tegen Huub.![]()
Als dat maar goed gaat.
Wel hoor!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:18 schreef mootie het volgende:
Claire gaat met Jaap praten, helaas geen beelden.
Iig in de kooi, gelijk heeft ze imho, je laat jezelf toch niet voor schut zetten in dat hok.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:16 schreef Liess het volgende:
Huub tegen Huub : Claire wil monogamiteit
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:19 schreef kahaarin het volgende:
Iig in de kooi, gelijk heeft ze imho, je laat jezelf toch niet voor schut zetten in dat hok.
Bij lieke was die toch ook monogaam? omdat Zij het wou...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.
En nu is Claire duidelijk over monogamie.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Alleen zou ze wel moeten weten dat monogamie en Huub niet samen gaan. Daar is ie nooit onduidelijk over geweest.
Nee dat klopt daar heb je gelijk in, daarom wil ze nu ook niets meer met hem en niet monogaam zijn of onder haar neus met een hoer neuken zijn ook 2 verschillende dingen naar mijn mening, dat heeft met respect te maken.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Huub gaf aan het min of meer weer te willen proberen. Hij wil bij haar slapen en hij zei volgens mij zelfs monogaam te kunnen zijn voor Claire.quote:
Edit : Huub zei dat ie op alle2 de mogenlijkheden wel een positief antwoord wist, en er zich dubbel overvoelde over het apart slapen en bij elkaar slapen.....quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:26 schreef T-lex het volgende:
[..]
Huub gaf aan het min of meer weer te willen proberen. Hij wil bij haar slapen en hij zei volgens mij zelfs monogaam te kunnen zijn voor Claire.![]()
![]()
Maar Claire denkt dat het verstandig is dat ze niet bij mekaar slapen. Huub liep dus een blauwtje.
Er gaat pas iemand naar huis als de redaktie het goed vind dat desbetreffende persoon vertrekt. Aangezien het programma in april gaat stoppen is een vertrek van Huub niet geheel ondenkbaar aangezien dat de kijkcijfers nog meer onder druk zou zetten en het verkoopbaar maken van het einde van het programma makkelijker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:27 schreef blomst het volgende:
Jaap heeft het eindelijk gezegd hij is bng dat Huub wint.
Ik denk dat als hij de kans krijgt, en dan niet de volgende is die er uit word gestemd, hij Huub zo naar huis stuurt.
Daar was ze toch al uit? Ze wilde toch enkel vriendschappelijk met hem omgaan? Hou het daar dan ook gewoon bij en ga niet zitten what iffen, denk ik dan.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:33 schreef noekje het volgende:
Claire wil geen seks en geen relatie met Huub.
Omdat ze weet dat hij haar keihard gaat kwetsen.
J: het is wel mooi voor de show maar het kwetst jou.
Maar hoezo laat Claire zich bepalen hoe in een relatie te zitten als ze geen relatie wil??
er achteraan dan jij bent toch een kat?quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:34 schreef riri het volgende:
verlos ons van die domme grijze muis....
Mooie OP.......ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
OP is klaar!! Wat een klote werk is dat.
Voor wat het waard is: mijn dank is GROOT!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Hij is mooi!!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Petra...... toppiequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
daarnet verklaarde Huub dat door "Huub trekt alles naar zich toe, neemt alle initiatieven. Hij bangt een hoer en kwetst zijn vriendin. En dan is hij degene die weer gaat bedenken hoe het op te lossen. Zo staat hij altijd centraal"quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:44 schreef Dark het volgende:
Jaap baalt dat Huub zoveel verhaallijnen heeft!
Huub heeft Claire
Huub is de aartsvijand van Brian
Huub krijgt 2 vijanden in de schoot geworpen
Jaap - Wat heb ik nou? Ik kan niks, ik ben te lelijk voor een affaire...........
EN BRIAN EN AMANDA DAN............JAAP????!!!!!!!!!!!
Jaap zou meteen een held zijn als hij tegen A en B zou gaan spelen
Daar heb je helemaal gelijk in. Ik hoop echt dat dat nog een keer gaat gebeuren.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:45 schreef rooie3 het volgende:
Nou Jaap pak Brian en Amanda en je maakt tv.
Hij is weer superquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:39 schreef petraa het volgende:
Dat dus. Huub zet zichzelf centraal. Nou, als hij het kan, kan iedereen dat. Zo lastig kan dat niet zijn.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:48 schreef Copycat het volgende:
Jaap kan toch ook tegen die twee nitwitrussen spelen? Beetje slachtofferrolletje waar ie nu in wentelt, zo te lezen.
"eigen bed" huhquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik veranderde even van stream.
Selene: ik slaap hier echt heel slecht, in mijn eigen bed...
Verhaallijn!! Dikke Jaap!quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij niet mocht afvallen toen hij binnenkwam. Wat is dat nu voor een onzin?
Je vraagt je toch af wat dat kind in godsnaam nog in die vreselijke villa houdt waar ze het zo slecht heeft??quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:49 schreef noekje het volgende:
Ik veranderde even van stream.
Selene: ik slaap hier echt heel slecht, in mijn eigen bed...
Belachelijk, iemand verbieden af te vallen. Maar goed, DGK is nu eenmaal belachelijk.quote:
IK IK IK begrijp 't niet.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:53 schreef noekje het volgende:
Nu doet ik het wéér!
Selene: als ik schreeuw, dan is het dat niet wie ik ben. Het is een deel van me.
IK IK IK....kan dit niet, hoor.
ik denk eerder dat ze het heel prettig vindt dat er dagelijks nieuwe mensen binnen komen waar ze uitgebreid tegen kan zeuren. Wie belt er nou bij haar thuis aan? Hier is weer telkens een nieuwe lichting slachtoffers voor haar zeurlitaniequote:Op woensdag 13 februari 2008 14:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af wat dat kind in godsnaam nog in die vreselijke villa houdt waar ze het zo slecht heeft??
Oh wacht... een absurd hoge "onkostenvergoeding"
Jaap zegt wel meer en zit ondertussen met al z'n verhaaltjes wel lekker TV te maken...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
Jaap zegt dat hij niet mocht afvallen toen hij binnenkwam. Wat is dat nu voor een onzin?
De FEBO kan toch niemand verbieden af te vallen?
IK maak me daar een fouten en als ik ook maar even switch naar Selene dan gaat het alleen maar over Selene en Selene moet gewoon naar huis.quote:
geloof er nix van.... ze hebben zelfs een weddenschap aangeboden als hij 50 kg zou afvallen, hij een maagwandcorrect zou krijgenquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:51 schreef beequeen het volgende:
De FEBO kan toch niemand verbieden af te vallen?
Dat liet ze wel een beetje doorschemeren inderdaad.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:56 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub zei Claire dat ze wel een relatie met hem wil als hij monogaam blijft.![]()
heeft ze dat gezegd?
ondertussen hebben we ook al 2 data dat Jaap "zoveel aan zijn broer moest denken omdat hij vandaag overleden is": 23 september en 1 februariquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jaap zegt wel meer en zit ondertussen met al z'n verhaaltjes wel lekker TV te maken...
Z'n broer was toch ook vermoord??
En dan hebben we het nog niet over z'n oom in Zuid-Afrika... Piet... Piet Agoras![]()
en ook nog een stapel CP voor 10 kilo of zoquote:Op woensdag 13 februari 2008 14:56 schreef Desii het volgende:
[..]
geloof er nix van.... ze hebben zelfs een weddenschap aangeboden als hij 50 kg zou afvallen, hij een maagwandcorrect zou krijgen
verjaardag en overlijdensdatum.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ondertussen hebben we ook al 2 data dat Jaap "zoveel aan zijn broer moest denken omdat hij vandaag overleden is": 23 september en 1 februari
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:28 schreef riri het volgende:
Een vrouw die zich voor gek laat zetten en dan nog de ander het heft in handen geeft om te bepalen hoe de relatie verder gaat![]()
![]()
Daarom.. dus Jaap heeft vandaag het KlaagJaapscript... zeuren dat een ander zoveel verhaallijnen heeft om TV te maken, en met dat gezeur de streamers die z'n klaagzang geloven vrolijk in de zeik nemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:59 schreef avonne het volgende:
[..]
en ook nog een stapel CP voor 10 kilo of zo
Mooi perspectief!quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:02 schreef avonne het volgende:
de reus en de kabouter in conclaaf
[ afbeelding ]
ik HOOP eigenlijk dat dit Snode Jaap is, en dat hij (zoals hij zelf analyseerde) zichzelf in het midden van allerlei verhaallijnen gaat manouvreren: Claire van Huub lospeuteren, russen pesten, etcetera. Hij praat een beetje te gemakkelijk, doordacht, zelfverzekerd om een KlaagJaap te wezenquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daarom.. dus Jaap heeft vandaag het KlaagJaapscript... zeuren dat een ander zoveel verhaallijnen heeft om TV te maken, en met dat gezeur de streamers die z'n klaagzang geloven vrolijk in de zeik nemen...
Misschien komt er wel een "scripts voor Jaap" actie uit voort
De kans is idd groot dat dit SnoodJaap is, maar het valt niet zo op door z'n klaagzangquote:Op woensdag 13 februari 2008 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
ik HOOP eigenlijk dat dit Snode Jaap is, en dat hij (zoals hij zelf analyseerde) zichzelf in het midden van allerlei verhaallijnen gaat manouvreren: Claire van Huub lospeuteren, russen pesten, etcetera. Hij praat een beetje te gemakkelijk, doordacht, zelfverzekerd om een KlaagJaap te wezen
(is bij iedereen Fok zo rete-traag? al dágen?)
Joranquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |