Vreemd idd dat Uwe het nog niet opgepikt heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Welke danquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.
Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke danIk ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.
AL die tycoons vind ik er allemaal hetzelfde uit zien. En bij dit soort simulatiespellen is de detailering van instellingen en een uitgebreide micromanagement natuurlijk topprioriteit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.
Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
Wolfenstein is een jaar of 5 echt heel veel gespeeltquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity
Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Oke... relatief gezien danquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grapje zeker, pberends.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Jij bent dan ook al een enorme oude lul.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:28 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
God, het lijkt wel een spel voor peuters. Die tank.
Ik neem aan dat Natasha ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bijquote:Op woensdag 4 juni 2008 13:22 schreef Whooz het volgende:
Wie gaan er eigenlijk Boris en Tany spelen?
Pfff, had liever boris gezien, hij is gewoon veel cooler dan britney spears/natashe....quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:18 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Natashe ipv Boris komt. Volgens de lijst van de factions, zit Tanya er wel gewoon weer bij
Komop zeg, het lijkt wel speelgoed. En de graphics zijn sowieso bagger, ik heb het filmpje gezien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 13:56 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Jij bent dan ook al een enorme oude lul.
Hebben ze een mooie term voor : "generatiekloof".
Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:02 schreef Sackboy het volgende:
Eens met pberends!
Liever een wat serieuzere stijl, minder sci-fi, minder felle kleurtjes, minder speelgoedachtig
Persoonlijk maakt het me niet veel uit dat de graphics niet 'up-to-date' zijn. Als het maar de echte RA sfeer kan neerzetten. Voor mijn gevoel krijgen ze dat juist door niet al te serieuze ontwerpen van voertuigen en gebruik van felle, heldere kleuren. Net als in RA2.quote:Op woensdag 4 juni 2008 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind hoe bijvoorbeeld die tesla troopers grafisch in elkaar zitten gewoon van het niveau RA2. En dat spel is al 7 jaar oud ofzo. Leuk dat de systeemeisen dan laag zullen blijven, maar Tiberium Wars heeft duidelijk betere graphics.
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me pukequote:
Pubers kicken fappen er op, dat zal de doelgroep zijnquote:Op donderdag 5 juni 2008 09:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind der niet echt mooi eigenlijk. Ze lijkt op 2 druppels water op Britney Spears, and that makes me puke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |