Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.quote:
ik kon er nog wel om lachen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hopelijker wordt het iets serieuzer (zo ver dat mogelijk is) zoals RA1. Vond de cartoonlook ingame wel grappig, maar de figuren in de tussenfilmpjes niet (behalve de dames dan, die mogen wel door).
Elk spel heeft zijn eigen sfeer, zijn eigen impressie en speelstijl. Zo kan je Supreme Commander misschien wel in hetzelfde genre plaatsen, het vergelijken met C&C is hetzelfde als een bus vergelijken met een tomatensoep.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
C&C is gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
RA2 komt uit 2000. Geweldig spel om via internet te spelen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Prachtig!Wanneer kwam RA2 eigenlijk uit?
Was ook een prima game. Enige nadeel vond ik dat het met de GDI echt te simpel was. Zelfs op hard.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.
Was een leuk hoogtepunt inderdaad.quote:Eindfilmje was echt heel erg lekker (dames in leuke kleding)
Wtf??quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....
Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer
kapot-jammer....
Helemaal mee eens. Veel te futuristisch. Die jaren 40 + alternatieve realiteit was subliem voor RA. Dit ziet er uit als een generieke 13 in een dozijn rtsquote:Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Graphics boeien me niet, stijl wel. Over the top is tot daar aan toe, dit ziet er gewoon echt niet uit..
Ze zouden voor zo'n strak stylistische jaren 40 russische propaganda-poster stijl moeten gaan!
eens.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....
Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer
kapot-jammer....
Das een kut spelquote:Op donderdag 14 februari 2008 08:48 schreef GateWayX het volgende:
Die screens zijn juist wel tof, naar mijn bescheiden mening.
Als je een serieuzere RTS wil spelen in een meer grauwe omgeving ga dan voor Company of Heroes.
Dat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....
Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer
kapot-jammer....
inderdaad!quote:Op woensdag 13 februari 2008 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
1 van de beste game songs ever idd..al vind ik Hell March 2 van Ra2 iets beter :p.
bronquote:Screenshots looks like mod for C&C3 but most of journalist on December presentation was pretty wondered of a quality of the game. Russian journalist said that it is one of the first innovation RTS game for the last time. Cool mix of units present in the game also.
* Units:cyberbear-paratroopers
* samurais with laser sabers
* airfighter-transformer
* Japan soldiers with HUGE plasmogun, but this unit also have a cap (hat) which provide shield field and allow for digging
* Mirage-tanks
* Factions:Alliance
* Soviet Union
* Japan (Ja-pan , who still can`t believe)
Storyline:
Red Alert 3 will begun recently after the win under USSR, Kremlin on the fire and Russians decide to .... turn on Time Machine !!!! For killing Einstein and corrupting all Alliance plans. When the expedition return (Einstein was captured) to "home" (present time), they understand that Kremlin is fine, Alliance are pretty weak and. Whatafucк - new Empire was born ------- JAPAN !
* Developers:Chris Corry - producer
* Amer Ajami - producer
* Multiplayer:Mode: Cooperative (play campaign with your mate) with GENERALS system (ZH, KW)
Demo already exist.
* Platforms:PC
* Xbox 360
* PS3
* Engine:Improved version of Sage for C&C3
* Physics building destruction, particle system
* Vido:Actors
* 190 minutes of video
* Comedy genre of the video
quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
En dan op een gegeven moment zoveel van die tank-bouw-gebouwen dat je om de seconde hoorde: Kirov Reporting
Te overdreven?quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef nietzman het volgende:
Samurais met laserzwaarden..
LAAT. MAAR.
Mee eens. Dit ziet er meer uit als een mod voor Generals. En die schepen met Tesla verdienen nou ook niet echt de orginaliteitsprijs.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Graphics boeien me niet, stijl wel. Over the top is tot daar aan toe, dit ziet er gewoon echt niet uit..
Ze zouden voor zo'n strak stylistische jaren 40 russische propaganda-poster stijl moeten gaan!
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
Te overdreven?
Vond je killer dolfijnen ook niks zeker?
RA1quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker wegquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:
[..]
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
RA heb ik laats nog met First Decade gedaan. Heerlijk spel, nog steeds!quote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker weg
Naja, C&C en RA hebben een compleet andere verhaallijn. C&C gaat tussen NOD & GDI (en idd die aliens nu) en RA tussen de Allies en Soviets. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze daar aliens bij gaan doenquote:Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1 eis: opzouten met die verdomde aliens uit C&C3.
wordt deze eis ingewilligd, dan hebben we hier weer te maken met een toppertje!
Goh, nog een tijdslijnverschuiving, joepie. Japanners die Hara Kiri plegen zou dan nog realistisch zijn, maar nee, ze krijgen starwars samuraizwaarden, nu nog the Schwartz en we zijn helemaal blijquote:Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat de verhaallijn + bijbehorende filmpjes een hoop gaat goed maken tov de graphics..
quote:So the latest PC Zone (UK) came through my letterbox yesterday and it has an 8-page preview of RA3. Almost all of the stuff here is already on the web but I'll summarise the stuff I thought was new here.
* The Japan campaign is currently aimed at being unlockable after you finish the Allied or Soviet ones.
* Japan are probably the strongest race in the water at present.
* Many of the Japanese units transform into other ones.
* The fact that your base can be built out at sea is designed to encourage players to use aircraft more.
* There will be significant resources out at sea so naval presence can't be ignored.
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
* A monitor in the corner of the screen shows you the state of the AI and allows you to give four orders: attack or defend a unit or location, stop or help me. Without orders the AI will do it's own thing.
* In MP you can put units in friendly transports, use allied airfields and repair bays and you can give units to another player. You cannot, however, simply give your ally cash, which is designed to make giving units to another player a risk since the units might be ambushed en route to your ally.
* There will be less units with multiple capabilities than in C&C3, so no massing of uber-tanks-that-kill-everything.
* Every unit has a primary and secondary ability (not sure how this meshes with the above point, I'm just copying what it says smile.gif )
* Online matches will average at 20-30 minutes.
* One of the allied AI commanders is Major Giles, a stiff upper lip British commander specialising in special weapons and aircraft, played by Beowulf actor Greg Ellis.
* There is a weapon called a Time Bomb, which can be chronosphered into your opponents base. In MP this can result in a situation where both players chrono the bomb into each others base like a hot potato until it explodes.
* Mission locations include San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji and Santa Monica.
* Executive producer Chris Corry - "Peter Weller is not in RA3."
* ETA Winter 2008
quote:-The Tiberium universe and RA won’t be connected
-Amphibious units are flexible, but limited in firepower
-Switching these very units between land and sea is automatic
-CnC-TV is going to get a soviet-themed makeover
-Balance isn’t focusing on rock-paper-scissors only
-The allied are based on sleek, traditional design, the Soviets bulbous (Also inspired by statues), and the Japanese on popular culture straight from Japan, with the Sci-Fi slider being the highest here
-MCV system confirmed
Waar heb ik dat eerder gehoord?quote:* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
Terecht.quote:
Klonk mij ook erg bekend in de oren.quote:
owjawel hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooi man! Beter dan die laatste strond van C&C(3). Helaas draait C&C The First Decade niet op Vista.
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay
First new infos:
-No nuclear technology
Misschien ligt dat gevoelig bij Japanse gamers en wou EA geen gezeur.quote:Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Die atoombom was nu juist het leukst.
Ja man, RA3 krijgt dezelfde systeemeisen als een spel van 8 jaar oud. Zie je het al voor je? "RA3 runs great on a pentium 3 450 mzh"quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg al veel zin in RA3.Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
EENSCH!quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....
Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer
kapot-jammer....
Idd, khad liever de mutants gezien of zo...quote:Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat.
Ik had liever civilians gezien die een terror-groep begonnenquote:Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef je_oma het volgende:
[..]
Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komenquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:23 schreef Prosac het volgende:
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games
dat gezeur over graphics steeds.
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity
Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Tja.. dat is inherent aan de Red Alert reeks, beetje futurologie. Ze gaan er wel ver in, maar ik laat me er niet door afleiden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Oh, en dat. Tot red alert 1 ging het nog goed, maar tiberian sun was voor mij al weer het gevoel van "Oh nee, geen alientech, zodat deel 3 weer de 'beat the aliens-tour' op gaat".quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:
En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Vreemd idd dat Uwe het nog niet opgepikt heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Welke danquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.
Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke danIk ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.
AL die tycoons vind ik er allemaal hetzelfde uit zien. En bij dit soort simulatiespellen is de detailering van instellingen en een uitgebreide micromanagement natuurlijk topprioriteit.quote:Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef Prosac het volgende:
[..]
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.
Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
Wolfenstein is een jaar of 5 echt heel veel gespeeltquote:Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity
Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Oke... relatief gezien danquote:Op vrijdag 18 april 2008 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grapje zeker, pberends.
[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |