abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 februari 2008 @ 01:51:47 #1
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56696306


HELL YEAH!!!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 13 februari 2008 @ 02:18:23 #3
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56696481
1 van de beste game songs ever idd..al vind ik Hell March 2 van Ra2 iets beter :p.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_56697049
hopelijk beter dan tiberium wars
Free people own guns! Slaves do not!
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:26:35 #5
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56697362




Ik kan nu al niet wachten!!!
pi_56697413
Prachtig! Wanneer kwam RA2 eigenlijk uit?
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:46:01 #7
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56697556

Plaatje uit andere topic.
  woensdag 13 februari 2008 @ 08:53:38 #8
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_56697629
Hopelijker wordt het iets serieuzer (zo ver dat mogelijk is ) zoals RA1. Vond de cartoonlook ingame wel grappig, maar de figuren in de tussenfilmpjes niet (behalve de dames dan, die mogen wel door).
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_56699611
Hoe geweldig nieuws is dit!!

Ben benieuwd hoe het gaat worden, oldschool Amerika versus Rusland
Hopelijk minder tijdreizen en mindcontrol, vond het wel genoeg na Yuri's Revenge.
pi_56699695
Cool
pi_56699714
Geweldig nieuws!
pi_56699774
te gek
pi_56699873
pi_56699894
4~5 jaar geleden werd er een nieuwe C&C aangekondigt, ik dacht dat het RA3 werd maar dat bleek Tiberium Wars te zijn.
Nu komt hij alsnog uit .

Me pa speelt RA2 nog wel eens
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  woensdag 13 februari 2008 @ 11:40:25 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56700374
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 07:29 schreef Vampier het volgende:
hopelijk beter dan tiberium wars
Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.

Het sterke van alles C&C games vind ik dat het vrij simpel in elkaar zit. Geen gezeur met mega tactisch gedoe. Gewoon klik en play en rammen met die hap

Als je arcade RTS zou hebben dan zou je haast zeggen dat C&C zo was
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hopelijker wordt het iets serieuzer (zo ver dat mogelijk is ) zoals RA1. Vond de cartoonlook ingame wel grappig, maar de figuren in de tussenfilmpjes niet (behalve de dames dan, die mogen wel door).
ik kon er nog wel om lachen.
En die dames waren natuurlijk gewoon lekker

Eindfilmje was echt heel erg lekker (dames in leuke kleding )
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:34:00 #16
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_56701288
zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_56701709
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
Elk spel heeft zijn eigen sfeer, zijn eigen impressie en speelstijl. Zo kan je Supreme Commander misschien wel in hetzelfde genre plaatsen, het vergelijken met C&C is hetzelfde als een bus vergelijken met een tomatensoep.
  woensdag 13 februari 2008 @ 13:20:17 #18
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_56702218
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:34 schreef thloreg het volgende:
[ afbeelding ] zomaar ff een vraag tussendoor: Waarom zoveel ophef over C&C III? Niet dat ik iets tegen C&C series heb want heb het ook vanaf deel 1 veel gespeeld maar wat er is nog zoveel meer als wat je niet bij andere RTS games tegenkomt als zoals WIC. Commander etc etc..Bedoel op een bepaalt moment gaan al dit soort games erg op elkaar lijken kwa interface. Scifi-oorlogen kun je nu niet blijven uitmelken omdat je op een bepaalt moment alles wel hebt gezien.
C&C is gewoon lekker.
het heeft een lage drempel om te gaan spelen. Je hoeft niet zo veel strategisch gedoe uit te pluizen en het is gewoon heerlijk om te spelen.

C&C3 pak ik ff een maand nadat ik het voor het laatst gespeeld heb en ik ga gelijk weer verder. Gewoon omdat het vertrouwd blijft aanvoelen en je er niet zo heel erg bij na hoeft te denken. Niet mega diepgaand maar gewoon lekker

Het is gewoon een lekkere zak patat met mayo. Het is niet verschrikkelijk culinair en er zijn dingen die veel moeilijker klaar te maken zijn maar toch kan het heel erg lekker zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 13 februari 2008 @ 18:06:40 #19
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_56708181
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_56708850
Goed nieuws.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 08:31 schreef Lynx666 het volgende:
Prachtig! Wanneer kwam RA2 eigenlijk uit?
RA2 komt uit 2000. Geweldig spel om via internet te spelen.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:40 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind Tiberium Wars ook een prima game.
Was ook een prima game. Enige nadeel vond ik dat het met de GDI echt te simpel was. Zelfs op hard.
quote:
Eindfilmje was echt heel erg lekker (dames in leuke kleding )
Was een leuk hoogtepunt inderdaad.
  Redactie Games woensdag 13 februari 2008 @ 18:48:29 #21
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_56708899
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:53:23 #22
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56712348
En er zijn screens!!!





  woensdag 13 februari 2008 @ 22:32:25 #23
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_56715210
Wel ver in de tijd vooruit, niet?
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:36:06 #24
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_56715347
Tvp!
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_56715831
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_56716421
Tesla Coil

Mammoet Tank
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:13:30 #27
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56716623
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
Wtf??

Cartoon achtig? Gast Ra is altijd al fucking over the top gekkenhuis geweest, met veel kleur e.d.
Je gaat de game toch niet opgeven na het zien van de eerste 5 screenshots?

Fucking tesla boats en shit .

En Ra is altijd al onrealistisch geweest..
For all I care waren ze gegaan met de Ra2 engine, het zal me een worst wezen . Graphics whores
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_56717101
Graphics boeien me niet, stijl wel. Over the top is tot daar aan toe, dit ziet er gewoon echt niet uit..
Ze zouden voor zo'n strak stylistische jaren 40 russische propaganda-poster stijl moeten gaan!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_56717151
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Graphics boeien me niet, stijl wel. Over the top is tot daar aan toe, dit ziet er gewoon echt niet uit..
Ze zouden voor zo'n strak stylistische jaren 40 russische propaganda-poster stijl moeten gaan!
Helemaal mee eens. Veel te futuristisch. Die jaren 40 + alternatieve realiteit was subliem voor RA. Dit ziet er uit als een generieke 13 in een dozijn rts
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  donderdag 14 februari 2008 @ 01:24:42 #30
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_56718921
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
eens.

ik vind de screens teveel naar generals neigen

ojah en een dikke TVP
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_56718947
Ik heb toevallig vandaag net C&C sage besteld, ben vooral benieuwd naar tiberium wars
pi_56719648
Screens zien er wel matigjes uit, net als bovenstaande posters, teveel generals gericht.
*Jezus wat is het laat:O*
En zit te hopen dat die game snel uitkomt, RA3 potje iemand? ;-)
pi_56719676
Komt er een ra3 demo bij cnc3 KW ?
..///
  donderdag 14 februari 2008 @ 08:48:17 #34
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56720561
Die screens zijn juist wel tof, naar mijn bescheiden mening.
Als je een serieuzere RTS wil spelen in een meer grauwe omgeving ga dan voor Company of Heroes.
pi_56722252
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:48 schreef GateWayX het volgende:
Die screens zijn juist wel tof, naar mijn bescheiden mening.
Als je een serieuzere RTS wil spelen in een meer grauwe omgeving ga dan voor Company of Heroes.
Das een kut spel

De naam RTS niet waardig.
  donderdag 14 februari 2008 @ 11:59:29 #36
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_56724027
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:00:45 #37
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_56724050
En de vertaling:

Red Secrets Unveiled!

Did any of you are expecting any groundbraking RTS titles for 2008? It begins with Star and ends with Craft II? Nah... For sure the name will begin with Red. And ends with Alert 3! Even the numerology indicates, that it will be superior...and if not, at least it will be redder. And more alertfull!

California is known for alerts lately: not only for the Red Alert, and Red Alert 2 (and others in the franchise) but sadly for a numerous fire alerts... Now, the news and information on Red Alert 3 will spread as fast as bushfires in California: shame on you Arnie! As water not enough when trying the stop the fires, the new water-effect will set a new mark in RTS world – fog, dust effects are top notch, even based on the on the oldie-but-goldie SAGE engine. Music is best of the Red Alert series, prepare yourself to turn the volume up when playing (and loose some neighboors or getting some visits from the police on the subject).. But if you survive fires and police, let's get on with some new features.
All the single campaign can be played in cooperative mode! That is really a new feature, as in the past single and cooperative modes were different in such kind of games – now you can play it with a buddy of yours from the beginning 'til the end.. the first expansion of red Alert will be about The latest Revenge of Yuri. No title is determined yet, but my guess is: Revenge of Yuri's revenge II ! I hope, I'm the lucky winner...

Strategic rock'n'role

Most important part of the game will be the strategic role of the units. Of course, red Alert 3 will not break up with the classics, so we will get some russian airships, „California's favourite” energy consuming Tesla towers, and allied wolfhounds as well. But! And there is always a but! (thanks Arnie!). All well known units are getting special features – OMG, real innovation in RTS methodology! Dogs will bark. Yes, no laser cannons, special bombs but barking! And Dog's barking will frighten troops in vicinity for some seconds – innovative, uhh? The bright side is that the frightened trooper can be killed by a single dog – Dogs for presidente! Of course simple troops will be more important – they were not used too much in previous efforts, but they are set now in serious business – russian machine gunners can kill snipers from the distance – they saw some Arnie movies for sure. Snipers got some shields, so if their special power is activated no machine gunner can touch them – and they kill the russian with ease.

Red Alert 3 Super Weapons Take 17

Oh yea, the best of the best, the superb of the superb! As we loved in previous Red Alerts, there will be superweapons here too. All 3 sides will get one, but – teaser, innovation is coming! - it can be even two! All depends on the balance, so it can scrap the second weapon – for God's sake NO! But thanks guys for the expanded Sea battle capabilities – since I sold my tub and got a douche-cabin, i'm in big need for some sea-battles – and for those you even included the new japanese side! Oh, Domo Arigato Electronic Arts! No more tub needed, and i'll do sea battle,I promise! Of course japanese are very smart, with all high-tech gadgetry, trying to invade the other 2 sides with cars and videogames... or similar weaponry. Even the japanese units were not present in the demo, I can imagine a LapStation3 based blue-laser weapon or some Doyoda based armored vehicles. Stay tuned for more on that!
Talking about military units, all of them are very well crafted, nicely detailed, as explosions are – that's a „must have” in 2008. But the most innovative of all – thanks to my sold tub and to Arnie – is no doubt the water and the sea battles – everything shines, images are mirroring and we can destruct everything. NOW REALLY THANKS ARNIE!

Units

Japanese are new to the game, so they have new units for sure. First of all the Sea Wing bomber – it can be converted any time to submarine, and not because it was shot down! Tsunami tank is other new innovation from Japan, that even a big destructor, it loves water. Really. It slows down on the shore, but it got a big gun. And I'm not talking about myself this time hehe. Allied units use Apollo fighters, that are deadly in air, but nothing against ground units, so it needs a good friend and companion, the Century bomber. This one is slow, vulnerable to anti-air fire, but when it bombs. Oh my.... it bombs like lotta hell! Mirage Tank is a good memory from Red Alert 2, for sure all of you remember on the trick, that Mirage turned into a tree. New trick, trees can turn inot Mirage tanks! No, kidding... New Mirage tank will be able to turn to something else. My lucky guess: a tub. Soviet are numerous and not so high tech (just call'em low tech, Arnie). Kirov Airship uses a helluva lot of hit points and helluva lot of destructive boms. No antiair defense in all, but very beautiful explosion effect is included, when it's coming down! Mobile V4 artillery is the little son of the late V3 used in old red Alerts. It1s a very precise weapon with a big destructive range. Of course it can swim too, and doesn't turn to be a submarine. I swear. Stingray sloop is a small, but fast ship, equipped with Tesla's lightning hurler. And 2 of that toy. Yumm!

Speed under limit

In all old Red Alerts game speed allowed players to do rushing tactics. In this one developers recognized that flaw of the game, and they plan the multi-parties to be slower paced. Of course no real economy is included, mined money and energy is on the „input” side of things, even mining and energy-making units are the same as before. So old buddies will recognize and love the new buddy for sure. And maybe it will be not such a big hit as StarCraft 2, but it's a contender – and then we can expect Revenge of Yuri's Revenge of Revenge (planned expansion disc or sumthin') soon. And that can be the success-story for red Alert 3 – thanks California, Thanks Arnie!
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:26:22 #38
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56724586
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
Dat.

Wat een ongein weer. De zekere mate aan realistisch wapentuig was toch wel het tofste aan C&C en RA1, op wat vreemde superwapens en tesla-shit na. Het zag er in ieder geval nog een beetje eigentijds uit.

Die suffe aliens uit C&C3 waren wel het absolute dieptepunt. .
Ik ga naar huis.
pi_56724793
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 02:18 schreef MMaRsu het volgende:
1 van de beste game songs ever idd..al vind ik Hell March 2 van Ra2 iets beter :p.
inderdaad!

http://www.youtube.com/watch?v=srqOjppHqTo

Ow man! ben hyped! zou hier zelfs een nieuwe PC voor kopen.. Red Alert 2 echt HE-LE-MAAL kapot gespeeld. In dat sneeuw level, co-op met maat van me tegen 6 hard ! En dan op een gegeven moment zoveel van die tank-bouw-gebouwen dat je om de seconde hoorde: Kirov Reporting

Alles was vet aan dat spel, zelfs de installatie!

Die grafische stijl doet me trouwens erg denken aan die MOD voor RA2: Eagle red.
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:50:35 #40
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_56725111
Nog meer info via Tweakers:
quote:
Screenshots looks like mod for C&C3 but most of journalist on December presentation was pretty wondered of a quality of the game. Russian journalist said that it is one of the first innovation RTS game for the last time. Cool mix of units present in the game also.

* Units:cyberbear-paratroopers
* samurais with laser sabers
* airfighter-transformer
* Japan soldiers with HUGE plasmogun, but this unit also have a cap (hat) which provide shield field and allow for digging
* Mirage-tanks

* Factions:Alliance
* Soviet Union
* Japan (Ja-pan , who still can`t believe)

Storyline:
Red Alert 3 will begun recently after the win under USSR, Kremlin on the fire and Russians decide to .... turn on Time Machine !!!! For killing Einstein and corrupting all Alliance plans. When the expedition return (Einstein was captured) to "home" (present time), they understand that Kremlin is fine, Alliance are pretty weak and. Whatafucк - new Empire was born ------- JAPAN !

* Developers:Chris Corry - producer
* Amer Ajami - producer

* Multiplayer:Mode: Cooperative (play campaign with your mate) with GENERALS system (ZH, KW)

Demo already exist.

* Platforms:PC
* Xbox 360
* PS3

* Engine:Improved version of Sage for C&C3
* Physics building destruction, particle system

* Vido:Actors
* 190 minutes of video
* Comedy genre of the video
bron
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:22:04 #41
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56725834
Samurais met laserzwaarden. .


LAAT. MAAR.
Ik ga naar huis.
pi_56725947
GIVE EM HELL!!!!! o god wat een lekker nummer is het toch ook eigenlijk he
pi_56726439
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 12:36 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

En dan op een gegeven moment zoveel van die tank-bouw-gebouwen dat je om de seconde hoorde: Kirov Reporting
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:51:00 #44
82589 S-Two
barba macacu
pi_56726478
Tof!
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 14 februari 2008 @ 14:45:08 #45
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_56727694
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:22 schreef nietzman het volgende:
Samurais met laserzwaarden. .


LAAT. MAAR.
Te overdreven?

Vond je killer dolfijnen ook niks zeker?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_56728085
Dat mensen hier nog op zitten te wachten zeg.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 14 februari 2008 @ 16:36:36 #47
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_56729893
Als ik die screenshots zie en de beschrijvingen lees: LAME!
Nou ja, C&C kan mij sinds Generals toch al niet meer boeien, ongeacht welke sub serie.
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_56730464
Dit is toch mega nieuws een nieuwe red alert !
pi_56730522
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:30 schreef SpankmasterC het volgende:
Graphics boeien me niet, stijl wel. Over the top is tot daar aan toe, dit ziet er gewoon echt niet uit..
Ze zouden voor zo'n strak stylistische jaren 40 russische propaganda-poster stijl moeten gaan!
Mee eens. Dit ziet er meer uit als een mod voor Generals. En die schepen met Tesla verdienen nou ook niet echt de orginaliteitsprijs.
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:46:58 #50
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_56736430
RA2 was ook ff wennen. Maar de gameplay maakte alles goed. ik hoop dat dit voor 3 ook gaat gelden
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_56744408
Mooi man! Beter dan die laatste strond van C&C(3). Helaas draait C&C The First Decade niet op Vista.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:10:42 #52
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_56744838
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 14:45 schreef MMaRsu het volgende:
Te overdreven?

Vond je killer dolfijnen ook niks zeker?
RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
Ik ga naar huis.
pi_56744888
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
RA1
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:14:00 #54
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_56744924
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:10 schreef nietzman het volgende:

[..]

RA2 was ook niets in vergelijking met deeltje 1.
Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker weg
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_56745042
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:14 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Laten we wel eerlijk zijn. RA was gewoon super vet omdat je nog niks beters gewend was. Speel het nu nog maar eens, dat valt je zwaar tegen. RA2 daarintegen speelt nog steeds lekker weg
RA heb ik laats nog met First Decade gedaan. Heerlijk spel, nog steeds!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_56751108
Ik hoop dat de verhaallijn + bijbehorende filmpjes een hoop gaat goed maken tov de graphics..
pi_56752610
1 eis: opzouten met die verdomde aliens uit C&C3.

wordt deze eis ingewilligd, dan hebben we hier weer te maken met een toppertje!
pi_56752708
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 16:38 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1 eis: opzouten met die verdomde aliens uit C&C3.

wordt deze eis ingewilligd, dan hebben we hier weer te maken met een toppertje!
Naja, C&C en RA hebben een compleet andere verhaallijn. C&C gaat tussen NOD & GDI (en idd die aliens nu) en RA tussen de Allies en Soviets. Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat ze daar aliens bij gaan doen
pi_56752866
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:37 schreef MaxMark het volgende:
Ik hoop dat de verhaallijn + bijbehorende filmpjes een hoop gaat goed maken tov de graphics..
Goh, nog een tijdslijnverschuiving, joepie. Japanners die Hara Kiri plegen zou dan nog realistisch zijn, maar nee, ze krijgen starwars samuraizwaarden, nu nog the Schwartz en we zijn helemaal blij
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 15 februari 2008 @ 19:30:29 #60
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_56756302
En dan hoor ik mensen zeiken over de graphics van GTA 4,

maar dan is dit toch wel het allerbelabberdst!
  zondag 17 februari 2008 @ 12:39:58 #61
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_56788736
Ik vind die graphics best old-school en dat vind ik juist best vet, het lijkt zo een beetje op Red Alert 2. Jammer genoeg ben ik nooit zo'n fan geweest van de sage engine, dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:17:23 #62
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56862651
Ach dit soort spellen zullen altijd een bepaalt publiek blijven aanspreken dus ik laat maar komen dit spel
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 19:44:52 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56912535
Ik krijg al veel zin in RA3. Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_56967567
Wat meer info over RA3:
quote:
So the latest PC Zone (UK) came through my letterbox yesterday and it has an 8-page preview of RA3. Almost all of the stuff here is already on the web but I'll summarise the stuff I thought was new here.

* The Japan campaign is currently aimed at being unlockable after you finish the Allied or Soviet ones.
* Japan are probably the strongest race in the water at present.
* Many of the Japanese units transform into other ones.
* The fact that your base can be built out at sea is designed to encourage players to use aircraft more.
* There will be significant resources out at sea so naval presence can't be ignored.
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
* A monitor in the corner of the screen shows you the state of the AI and allows you to give four orders: attack or defend a unit or location, stop or help me. Without orders the AI will do it's own thing.
* In MP you can put units in friendly transports, use allied airfields and repair bays and you can give units to another player. You cannot, however, simply give your ally cash, which is designed to make giving units to another player a risk since the units might be ambushed en route to your ally.
* There will be less units with multiple capabilities than in C&C3, so no massing of uber-tanks-that-kill-everything.
* Every unit has a primary and secondary ability (not sure how this meshes with the above point, I'm just copying what it says smile.gif )
* Online matches will average at 20-30 minutes.
* One of the allied AI commanders is Major Giles, a stiff upper lip British commander specialising in special weapons and aircraft, played by Beowulf actor Greg Ellis.
* There is a weapon called a Time Bomb, which can be chronosphered into your opponents base. In MP this can result in a situation where both players chrono the bomb into each others base like a hot potato until it explodes.
* Mission locations include San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji and Santa Monica.
* Executive producer Chris Corry - "Peter Weller is not in RA3."
* ETA Winter 2008
  maandag 25 februari 2008 @ 18:48:42 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56969386
- Ook een missie in Nederland
- Wachten tot de winter van 2008

- Dus de Chronosphere is nog steeds aanwezig in het spel? Want ik dacht juist dat de Sovjets terug in de tijd waren gegaan om Einstein te doden, en aangezien Einstein de Chronosphere had uitgevonden, ging ik er min of meer van uit dat zijn uitvindingen niet meer aanwezig zouden zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:24:25 #66
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_56970211
ra2 was gewoon vet en snel. ra3 zou er moeten zijn in dezelfde view....
Imperare sibi maximum imperium est
pi_56970362
En nog een beetje meer info.
quote:
-The Tiberium universe and RA won’t be connected
-Amphibious units are flexible, but limited in firepower
-Switching these very units between land and sea is automatic
-CnC-TV is going to get a soviet-themed makeover
-Balance isn’t focusing on rock-paper-scissors only
-The allied are based on sleek, traditional design, the Soviets bulbous (Also inspired by statues), and the Japanese on popular culture straight from Japan, with the Sci-Fi slider being the highest here
-MCV system confirmed
pi_56970597
Zal mij benieuwen.
For great justice!
pi_56970677
Oh.

. EA. .

Dat moest nog even.
For great justice!
pi_56970705
quote:
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
Waar heb ik dat eerder gehoord?
For great justice!
pi_56971000
Toch staat het lijstje met features me wel aan.
pi_56971139
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef Q. het volgende:
Oh.

. EA. .

Dat moest nog even.
Terecht.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar heb ik dat eerder gehoord?
Klonk mij ook erg bekend in de oren. Ach ja, met betrekking tot originaliteit ben je bij EA aan het verkeerde adres.
pi_56984562
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooi man! Beter dan die laatste strond van C&C(3). Helaas draait C&C The First Decade niet op Vista.
owjawel hoor

even eigenschappen doen en dan uitvoeren als administrator. Bij mij werkt ie op deze manier in elk geval perfect
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:37 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57006110
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay

First new infos:

-The IFV is back
-Confirmed superweapons: Iron curtain, chronosphere, particle cannon
-New unit: The Allied drone
-No nuclear technology
-In-house physics engine
-60 min cutscenes
-Engine optimized for multi-core processors


Campaign info:

-The Soviet campaign will revolves around them trying to destroy both the Allies and the Empire of the Rising Sun
-The Allied campaign will revolve around the maniacal US president who desperately wants the Soviets dead
-The Empire of the Rising Sun campaign will revolve around the strained releation between the Emperor of Japan and his son
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57014650
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay

First new infos:

-No nuclear technology


Die atoombom was nu juist het leukst.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:43:43 #76
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57016225
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]



Die atoombom was nu juist het leukst.
Misschien ligt dat gevoelig bij Japanse gamers en wou EA geen gezeur.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57051930
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg al veel zin in RA3. Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
Ja man, RA3 krijgt dezelfde systeemeisen als een spel van 8 jaar oud. Zie je het al voor je? "RA3 runs great on a pentium 3 450 mzh"

Tjonge jonge.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_57898394
Ik heb C&C 3: Kane's Wrath gekocht en daar krijg je dus een key bij om de Beta van RA3 te mogen 'spelen'. Het heeft wel een week of twee en een mail naar customer support geduurd voordat de key werd geaccepteerd, maar nu zit ik dus eindelijk in de Betatesters-lijst. Meer mensen die daaraan meedoen?
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:24:25 #79
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_57914193
Ja een maat van mij heeft zich er ook voor ingeschreven, maar die heeft nog niets gehoord.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:48:10 #80
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_58008638
Ikheb mijzelf ook ingeschreven en ik heb ook nog niks gehoord. Ach ik zie wel.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_58095352
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
EENSCH!

Ik had liever een "realistische" Red Alert 3 gezien, maar als je alleen al naar die mammouth-tanks kijkt, het lijkt verdomme wel kinderspeelgoed. De engine wordt zo te zien mooi gerecycled uit C&C3, zonder enige toevoegingen. Het lijkt meer op een mod.

Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
  woensdag 16 april 2008 @ 20:18:22 #82
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_58095489
quote:
Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_58097029
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef je_oma het volgende:

[..]

Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Ik had liever civilians gezien die een terror-groep begonnen . Maarja, Nod is eigenlijk al terror.
pi_58126928
Tering, het ziet er wel heel bout uit. Sowieso is het sinds C&C Generals echt bergafwaarts gegaan met de serie. Wat kun je zeggen over de graphics. Het is niet eens alleen lelijk, het is gewoon irritant zelfs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:50 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129721
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
pi_58129763
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58129867
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:23 schreef Prosac het volgende:
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:38:02 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129937
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.

Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:41:06 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129991
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Tja.. dat is inherent aan de Red Alert reeks, beetje futurologie. Ze gaan er wel ver in, maar ik laat me er niet door afleiden.
pi_58130027
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Oh, en dat. Tot red alert 1 ging het nog goed, maar tiberian sun was voor mij al weer het gevoel van "Oh nee, geen alientech, zodat deel 3 weer de 'beat the aliens-tour' op gaat".

En zie C&C 3, een prachtig werkje clichees. Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:47:01 #91
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58130098
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Vreemd idd dat Uwe het nog niet opgepikt heeft.

C&C Tiberian Dawn en RA1 zijn onovertroffen, maar ik vind de franchise wel redelijk doorgezet. Het gevoel van beide games is toch niet opnieuw te creeren.

Tiberian Sun ooit nog gewonnen via PC Gamer, gewoon je top 5 wants list insturen en dan kreeg je je nummer 1 bij release. Duurde voor mij toen dik 4 jaar. (Werd zelfs in review nog genoemd, "after a long wait, especially for x" ofzo)
pi_58130178
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.

Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
Welke dan Ik ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.

Ik ben het met je eens, gameplay is belangrijk, en in deze twee oerspellen zeker, maar graphics in deze tijd zijn dat ook. Kijk naar het Wii bashen, daar loopt die discussie ook. Ik ben zelf ook Wii eigenaar en vindt ook dat er wel teveel "it's all about gameplay" troep uit komt. Gameplay moet net als graphics geen vrijbrief zijn om er met de pet naar te gooien (inherent aan EA policy overigens: pak fifa 98 engine, zorg dat ie directx 10 nodig heeft en noem het fifa 2008).
Het is de combi die een spel tof maakt. In een genre waar je keuze hebt lijkt me dat je beide elementen goed moet hebben.
En dan hebben we nog "smaak". Daar valt niet over te twisten

En ze zijn met de C&C franchise een kant op gegaan die ik niet leuk vind. Het begon enigszins tof met C&C1, werd ook nog leuk met RA1 maar daarna vond ik het toch iets te fanta worden. En dan heb ik het nog niet over de graphics

Starcraft vind ik bv dan weer wel tof: goed verhaal en briljante gameplay. Bij starcraft weet je ook dat je aliens gaat tegenkomen, of je kunt niet op het hoesje kijken
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:57:31 #93
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58130280
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Welke dan Ik ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.

Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
pi_58130410
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef Prosac het volgende:

[..]

Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.

Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
AL die tycoons vind ik er allemaal hetzelfde uit zien. En bij dit soort simulatiespellen is de detailering van instellingen en een uitgebreide micromanagement natuurlijk topprioriteit.

Bij RA3 is dit niet aan de orde, daar moet het verhaal tof zijn en de graphics up to date (ik verwacht geen next-gen engine). En bij het verhaal gaat het bij mij al mis Die graphics vind ik niet zo erg. Uiteindelijk gaat het om de online mode en daar wil je een overzichtelijk veld waar je units snel kan zien/vinden, snelle reactietijden en een vlotte besturing Bij C&C 3 ging dat overzichtelijke al mis, ik zie een C&C op LSD qua kleuren.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58132232
Zoals gezegd gaat het inderdaad om de stijl van de graphics. Dit is echt een net-niet soort van graphics die wel al gezien hebben in Generals enzo maar dan nu in slechtere vorm. Óf je kiest voor realisme óf je gaat voor cartoony maar niet zo ertussenin zoals het er nu uitziet. Een voorbeeld van hoe cartoony wel tof is, is Battlefield Heroes bijvoorbeeld. En bij RTS had je Knights and Merchants als cartoony. Red Alert 1 was absoluut niet op de slappe RA3 manier cartoony. Het ging mis bij Generals waar ze cartoony en realistisch gingen mixen. Echt een heel slechte keuze.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58139610
Ik vond Generals best een prettig spel in de zin dat de units behoorlijk realistisch en volwassen waren.
pi_58145079
Grapje zeker, pberends.


vs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_58145252
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Wolfenstein is een jaar of 5 echt heel veel gespeelt
pi_58145333
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Knights and Merchants
pi_58145796
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grapje zeker, pberends.

[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Oke... relatief gezien dan .

Maar ze hadden toch veel bekende bestaande units erin zitten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')