abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:43:43 #76
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57016225
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Die atoombom was nu juist het leukst.
Misschien ligt dat gevoelig bij Japanse gamers en wou EA geen gezeur.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57051930
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg al veel zin in RA3. Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
Ja man, RA3 krijgt dezelfde systeemeisen als een spel van 8 jaar oud. Zie je het al voor je? "RA3 runs great on a pentium 3 450 mzh"

Tjonge jonge.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_57898394
Ik heb C&C 3: Kane's Wrath gekocht en daar krijg je dus een key bij om de Beta van RA3 te mogen 'spelen'. Het heeft wel een week of twee en een mail naar customer support geduurd voordat de key werd geaccepteerd, maar nu zit ik dus eindelijk in de Betatesters-lijst. Meer mensen die daaraan meedoen?
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:24:25 #79
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_57914193
Ja een maat van mij heeft zich er ook voor ingeschreven, maar die heeft nog niets gehoord.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:48:10 #80
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_58008638
Ikheb mijzelf ook ingeschreven en ik heb ook nog niks gehoord. Ach ik zie wel.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_58095352
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
EENSCH!

Ik had liever een "realistische" Red Alert 3 gezien, maar als je alleen al naar die mammouth-tanks kijkt, het lijkt verdomme wel kinderspeelgoed. De engine wordt zo te zien mooi gerecycled uit C&C3, zonder enige toevoegingen. Het lijkt meer op een mod.

Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
  woensdag 16 april 2008 @ 20:18:22 #82
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_58095489
quote:
Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_58097029
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef je_oma het volgende:

[..]

Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Ik had liever civilians gezien die een terror-groep begonnen . Maarja, Nod is eigenlijk al terror.
pi_58126928
Tering, het ziet er wel heel bout uit. Sowieso is het sinds C&C Generals echt bergafwaarts gegaan met de serie. Wat kun je zeggen over de graphics. Het is niet eens alleen lelijk, het is gewoon irritant zelfs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:50 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129721
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
pi_58129763
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58129867
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:23 schreef Prosac het volgende:
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:38:02 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129937
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.

Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:41:06 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129991
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Tja.. dat is inherent aan de Red Alert reeks, beetje futurologie. Ze gaan er wel ver in, maar ik laat me er niet door afleiden.
pi_58130027
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Oh, en dat. Tot red alert 1 ging het nog goed, maar tiberian sun was voor mij al weer het gevoel van "Oh nee, geen alientech, zodat deel 3 weer de 'beat the aliens-tour' op gaat".

En zie C&C 3, een prachtig werkje clichees. Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:47:01 #91
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58130098
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:43 schreef Pheno het volgende:
Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Vreemd idd dat Uwe het nog niet opgepikt heeft.

C&C Tiberian Dawn en RA1 zijn onovertroffen, maar ik vind de franchise wel redelijk doorgezet. Het gevoel van beide games is toch niet opnieuw te creeren.

Tiberian Sun ooit nog gewonnen via PC Gamer, gewoon je top 5 wants list insturen en dan kreeg je je nummer 1 bij release. Duurde voor mij toen dik 4 jaar. (Werd zelfs in review nog genoemd, "after a long wait, especially for x" ofzo)
pi_58130178
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.

Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
Welke dan Ik ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.

Ik ben het met je eens, gameplay is belangrijk, en in deze twee oerspellen zeker, maar graphics in deze tijd zijn dat ook. Kijk naar het Wii bashen, daar loopt die discussie ook. Ik ben zelf ook Wii eigenaar en vindt ook dat er wel teveel "it's all about gameplay" troep uit komt. Gameplay moet net als graphics geen vrijbrief zijn om er met de pet naar te gooien (inherent aan EA policy overigens: pak fifa 98 engine, zorg dat ie directx 10 nodig heeft en noem het fifa 2008).
Het is de combi die een spel tof maakt. In een genre waar je keuze hebt lijkt me dat je beide elementen goed moet hebben.
En dan hebben we nog "smaak". Daar valt niet over te twisten

En ze zijn met de C&C franchise een kant op gegaan die ik niet leuk vind. Het begon enigszins tof met C&C1, werd ook nog leuk met RA1 maar daarna vond ik het toch iets te fanta worden. En dan heb ik het nog niet over de graphics

Starcraft vind ik bv dan weer wel tof: goed verhaal en briljante gameplay. Bij starcraft weet je ook dat je aliens gaat tegenkomen, of je kunt niet op het hoesje kijken
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:57:31 #93
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58130280
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:

[..]

Welke dan Ik ken geen spel dat in de buurt komt van Transport tycoon. Of bedoel je daar industry giant
Simcity? Ik ken er geen waar een 3D omgeving gecreeerd wordt om zo de graphics jawdropping te maken. En de oude spellen zijn ook nog eens uitgebreid en legendarisch, dus blijkbaar te legendarisch om er eens met de Unreal 3 engine een Simcity 3D deluxe with transport er van te maken.
Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.

Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
pi_58130410
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:57 schreef Prosac het volgende:

[..]

Industrie Giant, Transport Giant, City Tycoon etc.. ze proberen allemaal hetzelfde kunstje, hebben betere graphics, maar hebben "het" gewoon niet.
Een remake zal zeer zeker ook niks zijn denk ik, want die oude graphics hebben tegenwoordig gewoon een charme en cultstatus gekregen.

Ik ben overigens geen gameplay-freak ofzo hoor. Wat je zegt over de Wii klopt ook wel, maar ik erger me altijd rot aan mensen die direct over graphics beginnen en een game niet willen of kut vinden omdat de graphics in hun ogen niet goed zijn. Graphics kunnen de beleving van een spel natuurlijk ook maken en kraken, maar als de gameplay en/of het verhaal niks is, dan blijft er weinig over.
AL die tycoons vind ik er allemaal hetzelfde uit zien. En bij dit soort simulatiespellen is de detailering van instellingen en een uitgebreide micromanagement natuurlijk topprioriteit.

Bij RA3 is dit niet aan de orde, daar moet het verhaal tof zijn en de graphics up to date (ik verwacht geen next-gen engine). En bij het verhaal gaat het bij mij al mis Die graphics vind ik niet zo erg. Uiteindelijk gaat het om de online mode en daar wil je een overzichtelijk veld waar je units snel kan zien/vinden, snelle reactietijden en een vlotte besturing Bij C&C 3 ging dat overzichtelijke al mis, ik zie een C&C op LSD qua kleuren.
pi_58132232
Zoals gezegd gaat het inderdaad om de stijl van de graphics. Dit is echt een net-niet soort van graphics die wel al gezien hebben in Generals enzo maar dan nu in slechtere vorm. Óf je kiest voor realisme óf je gaat voor cartoony maar niet zo ertussenin zoals het er nu uitziet. Een voorbeeld van hoe cartoony wel tof is, is Battlefield Heroes bijvoorbeeld. En bij RTS had je Knights and Merchants als cartoony. Red Alert 1 was absoluut niet op de slappe RA3 manier cartoony. Het ging mis bij Generals waar ze cartoony en realistisch gingen mixen. Echt een heel slechte keuze.
pi_58139610
Ik vond Generals best een prettig spel in de zin dat de units behoorlijk realistisch en volwassen waren.
pi_58145079
Grapje zeker, pberends.

vs.
pi_58145252
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:

Wolfenstein is een jaar of 5 echt heel veel gespeelt
pi_58145333
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:21 schreef SuperHarregarre het volgende:
Knights and Merchants
pi_58145796
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 20:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Grapje zeker, pberends.

[ afbeelding ]
vs.
[ afbeelding ]
Oke... relatief gezien dan .

Maar ze hadden toch veel bekende bestaande units erin zitten .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')