abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 februari 2008 @ 12:39:58 #61
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_56788736
Ik vind die graphics best old-school en dat vind ik juist best vet, het lijkt zo een beetje op Red Alert 2. Jammer genoeg ben ik nooit zo'n fan geweest van de sage engine, dus mijn verwachtingen zijn niet al te hoog.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  woensdag 20 februari 2008 @ 16:17:23 #62
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_56862651
Ach dit soort spellen zullen altijd een bepaalt publiek blijven aanspreken dus ik laat maar komen dit spel
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
  vrijdag 22 februari 2008 @ 19:44:52 #63
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56912535
Ik krijg al veel zin in RA3. Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_56967567
Wat meer info over RA3:
quote:
So the latest PC Zone (UK) came through my letterbox yesterday and it has an 8-page preview of RA3. Almost all of the stuff here is already on the web but I'll summarise the stuff I thought was new here.

* The Japan campaign is currently aimed at being unlockable after you finish the Allied or Soviet ones.
* Japan are probably the strongest race in the water at present.
* Many of the Japanese units transform into other ones.
* The fact that your base can be built out at sea is designed to encourage players to use aircraft more.
* There will be significant resources out at sea so naval presence can't be ignored.
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
* A monitor in the corner of the screen shows you the state of the AI and allows you to give four orders: attack or defend a unit or location, stop or help me. Without orders the AI will do it's own thing.
* In MP you can put units in friendly transports, use allied airfields and repair bays and you can give units to another player. You cannot, however, simply give your ally cash, which is designed to make giving units to another player a risk since the units might be ambushed en route to your ally.
* There will be less units with multiple capabilities than in C&C3, so no massing of uber-tanks-that-kill-everything.
* Every unit has a primary and secondary ability (not sure how this meshes with the above point, I'm just copying what it says smile.gif )
* Online matches will average at 20-30 minutes.
* One of the allied AI commanders is Major Giles, a stiff upper lip British commander specialising in special weapons and aircraft, played by Beowulf actor Greg Ellis.
* There is a weapon called a Time Bomb, which can be chronosphered into your opponents base. In MP this can result in a situation where both players chrono the bomb into each others base like a hot potato until it explodes.
* Mission locations include San Diego, Cape Cod, Amsterdam, Heidelberg, Easter Island, Mount Fuji and Santa Monica.
* Executive producer Chris Corry - "Peter Weller is not in RA3."
* ETA Winter 2008
  maandag 25 februari 2008 @ 18:48:42 #65
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_56969386
- Ook een missie in Nederland
- Wachten tot de winter van 2008

- Dus de Chronosphere is nog steeds aanwezig in het spel? Want ik dacht juist dat de Sovjets terug in de tijd waren gegaan om Einstein te doden, en aangezien Einstein de Chronosphere had uitgevonden, ging ik er min of meer van uit dat zijn uitvindingen niet meer aanwezig zouden zijn.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 25 februari 2008 @ 19:24:25 #66
51635 de_priester
Nil nequit amor
pi_56970211
ra2 was gewoon vet en snel. ra3 zou er moeten zijn in dezelfde view....
Imperare sibi maximum imperium est
pi_56970362
En nog een beetje meer info.
quote:
-The Tiberium universe and RA won’t be connected
-Amphibious units are flexible, but limited in firepower
-Switching these very units between land and sea is automatic
-CnC-TV is going to get a soviet-themed makeover
-Balance isn’t focusing on rock-paper-scissors only
-The allied are based on sleek, traditional design, the Soviets bulbous (Also inspired by statues), and the Japanese on popular culture straight from Japan, with the Sci-Fi slider being the highest here
-MCV system confirmed
pi_56970597
Zal mij benieuwen.
For great justice!
pi_56970677
Oh.

. EA. .

Dat moest nog even.
For great justice!
pi_56970705
quote:
* In SP every faction has three commanders who favour a certain style ie tanks and heavy armour or airforce
Waar heb ik dat eerder gehoord?
For great justice!
pi_56971000
Toch staat het lijstje met features me wel aan.
pi_56971139
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:44 schreef Q. het volgende:
Oh.

. EA. .

Dat moest nog even.
Terecht.
quote:
Op maandag 25 februari 2008 19:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Waar heb ik dat eerder gehoord?
Klonk mij ook erg bekend in de oren. Ach ja, met betrekking tot originaliteit ben je bij EA aan het verkeerde adres.
pi_56984562
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:53 schreef Ordinair het volgende:
Mooi man! Beter dan die laatste strond van C&C(3). Helaas draait C&C The First Decade niet op Vista.
owjawel hoor

even eigenschappen doen en dan uitvoeren als administrator. Bij mij werkt ie op deze manier in elk geval perfect
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:41:37 #74
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57006110
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay

First new infos:

-The IFV is back
-Confirmed superweapons: Iron curtain, chronosphere, particle cannon
-New unit: The Allied drone
-No nuclear technology
-In-house physics engine
-60 min cutscenes
-Engine optimized for multi-core processors


Campaign info:

-The Soviet campaign will revolves around them trying to destroy both the Allies and the Empire of the Rising Sun
-The Allied campaign will revolve around the maniacal US president who desperately wants the Soviets dead
-The Empire of the Rising Sun campaign will revolve around the strained releation between the Emperor of Japan and his son
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57014650
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 10:41 schreef Sharkdoggie het volgende:
Nog wat info van C&Cfiles / PC Gameplay

First new infos:

-No nuclear technology


Die atoombom was nu juist het leukst.
  woensdag 27 februari 2008 @ 18:43:43 #76
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_57016225
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 17:22 schreef ElmarO het volgende:

[..]



Die atoombom was nu juist het leukst.
Misschien ligt dat gevoelig bij Japanse gamers en wou EA geen gezeur.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_57051930
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 19:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg al veel zin in RA3. Ben wel benieuwd naar de systeemeisen. Maar als ik zo de screens zie, zou het wel eens in de buurt van RA2 kunnen zitten
Ja man, RA3 krijgt dezelfde systeemeisen als een spel van 8 jaar oud. Zie je het al voor je? "RA3 runs great on a pentium 3 450 mzh"

Tjonge jonge.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_57898394
Ik heb C&C 3: Kane's Wrath gekocht en daar krijg je dus een key bij om de Beta van RA3 te mogen 'spelen'. Het heeft wel een week of twee en een mail naar customer support geduurd voordat de key werd geaccepteerd, maar nu zit ik dus eindelijk in de Betatesters-lijst. Meer mensen die daaraan meedoen?
  dinsdag 8 april 2008 @ 17:24:25 #79
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_57914193
Ja een maat van mij heeft zich er ook voor ingeschreven, maar die heeft nog niets gehoord.
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
  zaterdag 12 april 2008 @ 19:48:10 #80
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_58008638
Ikheb mijzelf ook ingeschreven en ik heb ook nog niks gehoord. Ach ik zie wel.
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
pi_58095352
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
Wauw, na het zien van die screens is al mn plezier in de game me ontgaan....

Superjammer, ze hadden kunnen gaan voor echt een retestrak uiterlijk, maar dan komen ze weer met zo'n mislukte cartoon-achtige C&C3 sfeer

kapot-jammer....
EENSCH!

Ik had liever een "realistische" Red Alert 3 gezien, maar als je alleen al naar die mammouth-tanks kijkt, het lijkt verdomme wel kinderspeelgoed. De engine wordt zo te zien mooi gerecycled uit C&C3, zonder enige toevoegingen. Het lijkt meer op een mod.

Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
  woensdag 16 april 2008 @ 20:18:22 #82
181367 je_oma
Dus niet je moeder...
pi_58095489
quote:
Die vuile teringaliens uit C&C3 moeten ook dood, wat een lamers zijn dat .
Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Het leven is zo flexibel als Barbapapa!!!
pi_58097029
quote:
Op woensdag 16 april 2008 20:18 schreef je_oma het volgende:

[..]

Idd, khad liever de mutants gezien of zo...
Ik had liever civilians gezien die een terror-groep begonnen . Maarja, Nod is eigenlijk al terror.
pi_58126928
Tering, het ziet er wel heel bout uit. Sowieso is het sinds C&C Generals echt bergafwaarts gegaan met de serie. Wat kun je zeggen over de graphics. Het is niet eens alleen lelijk, het is gewoon irritant zelfs.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:23:50 #85
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129721
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
pi_58129763
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_58129867
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:23 schreef Prosac het volgende:
graphics don't make the game, gameplay does! Waarom denk je dat mensen nog altijd in grote getale games als Transport Tycoon of Simcity spelen. Call of Duty wordt ook nog altijd meer gespeeld dan andere nieuwere games

dat gezeur over graphics steeds.
Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost
 
Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:38:02 #88
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129937
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Transport Tycoon of Simcity

Dus. Die worden gespeeld omdat er geen alternatief is die er tig keer beter uit ziet.
Of wil je zeggen dat men nu nog steeds in grote getalen Wolfenstein speelt om de gameplay?
er zijn voldoende alternatieven voor het speltype Transport Tycoon en Sim City aanbieden, in veel betere graphics, maar de gameplay van de beide spellen is gewoonweg te uitgebreid en onovertroffen.

Hoe vaak ik al gehoord heb dat een spel niks aan is "want de graphics zijn stom", dat slaat toch helemaal nergens op? Het kan meespelen, maar ik vind persoonlijk dat er te snel over het uiterlijk gezeurd wordt. Wat is een lekker wijf nog waard als het alleen maar onzin uitkraamt?
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:41:06 #89
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58129991
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen hier niet vallen over de kwaliteit van de graphics, maar met name over de stijl van de graphics, dus het design van de voertuigen enzo. En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Tja.. dat is inherent aan de Red Alert reeks, beetje futurologie. Ze gaan er wel ver in, maar ik laat me er niet door afleiden.
pi_58130027
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 09:34 schreef Sackboy het volgende:

En waarom moeten er altijd van die sci-fi dingen bij komen
Oh, en dat. Tot red alert 1 ging het nog goed, maar tiberian sun was voor mij al weer het gevoel van "Oh nee, geen alientech, zodat deel 3 weer de 'beat the aliens-tour' op gaat".

En zie C&C 3, een prachtig werkje clichees. Leuke FMV met cast, maar met een onzin verhaal die Uwe Bolle nog niet waardig vindt om te verfilmen
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')