quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
quote:
en tussen neus en lip door, een (snood?) valentijns plan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
Huub: Brian, doe je mee aan expeditie Robinson?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, was het plan van jurk, lingerie bloemen en ontbijt voor Claire 14 feb. Jaap vroeg nog wat voor snood plan heb je , waarom Huub zei geen snoodplan,maar een valentijns plan.
en hij mocht het niet aan Claire vertellen.
Muis.....??? Stelende rat zal je bedoelen. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel!
Ik ben echt heel benieuwd of deze stelende muis nog een staartje gaat krijgen of dat ook dit in de vergetelheid belandt.
Neuh, eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd, maar weet ik het antwoord al zo goed als zeker.
Stelletje apenquote:
Hij zeg tegen Mike datie het er niet meer over moet praten over dat usb stickquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef fredfik het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Mikey hoor je iig zeggen possiblement....kenneth .....bioscoop.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef fredfik het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mikey hoor je iig zeggen possiblement....kenneth .....bioscoop.
Dus das wel duidelijk.
Ach hij heeft zich niet voor niets aangesloten bij Brian, Mikey zijn heler en Amanda zijn hoerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.
quote:Amanda showt vriendlief Brian trots het dansje wat ze gisteren geleerd heeft van danslerares Sabrina. De Antilliaan kijkt liefdevol toe en geeft haar hier en daar wat aanwijzingen. Dan staat hij zelf op om mee te gaan dansen. Wat een talentvolle man is het toch, en dat vindt hij zelf ook. “Kickboksbrian, dansbrian… het gaat maar door”, somt hij trots op. Samen swingen de tortelduifjes er op los!
.quote:Bestudeer dit “gedicht” GOED!
Best (Jaap of Huub)
Redelijk rustig weekje deze week
Is het niet?
Andere weken waren anders
Normaal is ook maar normaal
Eigenlijk is elke dag hetzelfde
Nooit iets onverwachts
Met alle aandacht
In de media
Kan je wachten op de bom
En wachten, wachten, wachten
Het beste is de finale
En dan winnen die villa
Beter Jaap dan Brian
Beter Huub dan Brian
En beter Clair dan Brian
Nooit die rat laten winnen
Die verdient het niet
En zijn Amanda ook niet
Uiteindelijk vallen ze door de mand
Simpel omdat achtergrond zich niet verloochend
Beter je niet verlagen tot hun niveau
Simpel omdat je daarboven staat
Toch moet de finale nog gebeuren
Iedereen in spanning!
Claire zal het wel niet worden
Kan niet na zo kort!
Voorlopig is het nog afwachten
Afwachten op de finale
Niemand weet wie wint
Jij ook niet
Anders was je wel alerter
Anders was je wel feller
Probeer het harder en je weet zeker dat je wint!
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de ophef over die USB-stick lasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
boeehhhhh
jan klaassen de boef staat achter je
maar jan klaassen ziet het niet
de stommerik
Als hij toestemming heeft gaat hij die usbstick vast niet aan zijn broer geven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:11 schreef schatje het volgende:
Brian zal heus wel toestemming hebben van de Febo. Anders doet ie het niet.
geen idee ik kijk net en zie een heel boos gezicht van huubquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef blomst het volgende:
Huub heeft net de ergste ruzie ooit gehad?
Is hij achter geweest?
Huh, wat? Ik let niet op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:18 schreef blomst het volgende:
Huub heeft net de ergste ruzie ooit gehad?
Is hij achter geweest?
omgquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:58 schreef beequeen het volgende:
Ach, PoekieRoekie is ook onder de indruk van Brian "het megatalent", hoe verassend.
17:34 - Veelzijdige Brian
[..]
zei die tegen erik, hij kwam net terug van achter en is nu flink pissed.quote:
Ik denk dat het gaat over een begint met alco en eindigt met verbodquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:22 schreef ericahysterica het volgende:
hopenlijk laat huub hierover iets los tegen eric straks zodat wij ook van de hoed en de rand weten
Alsof ze dat niet hebben gezien en gehoord bij de redactie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
omgZe nemen de kijkers/lezers echt in de zeik.
En dat usb stick verhaal![]()
de ruzie kan niet met clair geweest zijn want die was zich aan het aankleden toen huub langsliepquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:23 schreef blomst het volgende:
Huub stond in de keuken en keek niet blij, komt Eric langs hem en vraagt wat sta jij te kniezen, zegt Huub ik heb net de ergste ruzie gehad.
de rest verstond ik niet.
Misschien omdat ze Hedda's nummer aan Selene hadden gegeven.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:22 schreef ericahysterica het volgende:
hopenlijk laat huub hierover iets los tegen eric straks zodat wij ook van de hoed en de rand weten
prima laat huub maar lekker droog staan dan blijft hij scherperquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over een begint met alco en eindigt met verbod
Dat denk ik ook, 2 a 3 x per dag heeft hij het wel over en hij wilde graag dat zijn alcohol verbod opgeheven zou worden zodat hij samen met Eric nog "lam" kon worden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat het gaat over een begint met alco en eindigt met verbod
de eerste met het goede antwoord verdient 200cp's.quote:Bestudeer dit “gedicht” GOED!
Best (Jaap of Huub)
Redelijk rustig weekje deze week
Is het niet?
Andere weken waren anders
Normaal is ook maar normaal
Eigenlijk is elke dag hetzelfde
Nooit iets onverwachts
Met alle aandacht
In de media
Kan je wachten op de bom
En wachten, wachten, wachten
Het beste is de finale
En dan winnen die villa
Beter Jaap dan Brian
Beter Huub dan Brian
En beter Clair dan Brian
Nooit die rat laten winnen
Die verdient het niet
En zijn Amanda ook niet
Uiteindelijk vallen ze door de mand
Simpel omdat achtergrond zich niet verloochend
Beter je niet verlagen tot hun niveau
Simpel omdat je daarboven staat
Toch moet de finale nog gebeuren
Iedereen in spanning!
Claire zal het wel niet worden
Kan niet na zo kort!
Voorlopig is het nog afwachten
Afwachten op de finale
Niemand weet wie wint
Jij ook niet
Anders was je wel alerter
Anders was je wel feller
Probeer het harder en je weet zeker dat je wint!
Ik geef toestemmingquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die zwerver zeggen: Wat gaat hier gebeuren, een rode loper en er staan fakkels.
De zwerver heeft opgemerkt dat Huub sjaggo is, daar kan hij samen met Brian Huub lekker op terugpakken.
Mag die kutzwerver nu moven?
Hmm dat het allemaal gescript is een dat all vast staat dat Brian zal winnen.. ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
kom op mensen. SERIEUS. niemand die de boodschap eruit vist?
.
[..]
de eerste met het goede antwoord verdient 200cp's.
Mag Brrr dan ook zijn ellendige rattennek breken op dat dak?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die zwerver zeggen: Wat gaat hier gebeuren, een rode loper en er staan fakkels.
De zwerver heeft opgemerkt dat Huub sjaggo is, daar kan hij samen met Brian Huub lekker op terugpakken.
gvd.. niemand!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef wie.. het volgende:
[..]
Hmm dat het allemaal gescript is een dat all vast staat dat Brian zal winnen.. ?
Zal vanavond de finale van DGK zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef wie.. het volgende:
Hmm dat het allemaal gescript is een dat al
vast staat dat Brian zal winnen.. ?
toch een nieuwe bewoner in het voordeel an AenB?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Jaaa ik zie hem die zou ik wel stuuren hij is wel moelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd.. niemand!
de eerste letter van elke regel misschien?
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]
Zou mooi uitkomen want morgen loop ik ook mn eigen poort uit voor een weekjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal vanavond de finale van DGK zijn?![]()
met wie zou hij dan het gesprek moeten voeren, jaap?quote:
Leuk Guus maar ik denk niet dat de boodschap overkomt, wel mooi gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef Guuskeee het volgende:
de eerste letter van elke regel misschien?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal vanavond de finale van DGK zijn?![]()
tis ook een verborgen boodschap. als met makkelijk was was ie niet echt verborgen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef wie.. het volgende:
[..]
Jaaa ik zie hem die zou ik wel stuuren hij is wel moelijk![]()
Hehe wel een mooi gedicht.
Oeps dit is een beetje spuit 11-achtig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Larisje het volgende:
[..]
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???
was ws niet een gesprek.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:43 schreef miesy het volgende:
[..]
met wie zou hij dan het gesprek moeten voeren, jaap?
Beginletters en dan naar onderen lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]
ik had hat antwoord al gegeven.. maar had je hem zelf gevonden? (serieus, want ik wil 'm dan wel opsturen)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Larisje het volgende:
[..]
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???
Ah nee, niet weer dat nietszeggende kutwijf.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
Zomaar een gedachte : Hedda komt en Huub is pissed off op de FEBO?
Ja ik had hem serieus zelf gevonden. Zat nog op pagina 1 te lezen en had jouw opmerking nog niet gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik had hat antwoord al gegeven.. maar had je hem zelf gevonden? (serieus, want ik wil 'm dan wel opsturen)
200 km rijden eenvoudiger dan een brief sturen? als jij dichterbij woont ga je gang.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:50 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand niet gewoon zo'n megafoon? Kijhard schreeuwen:
JAAAAAAAAAAAAP! Brian en Mike hebben je USB stick!!!!!!!!!!!!!!!!
en: BRIAN!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT EEN VUILE TERINGLIJER!
Wel dus maar Brian kon niets verstaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef miesy het volgende:
[..]
denk het ook niet.
lekker puh voor brian!
dan stuur ik hem zo op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja ik had hem serieus zelf gevonden. Zat nog op pagina 1 te lezen en had jouw opmerking nog niet gezien.
ok, doe die brief maar idd!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
200 km rijden eenvoudiger dan een brief sturen? als jij dichterbij woont ga je gang.
wat heeft dat met de pilslikken van Claire te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:53 schreef chufi het volgende:
Huub zou een SOA hebben ?
helaas, u bent niet de eerste beller... toch gefeliciteerd met uw fantastische oplossing!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Beginletters en dan naar onderen lezen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan stuur ik hem zo op...
en heb je gewonnen!! kom de cp's maar ophalen!!
Seledolf:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slene kijkt echt snugger uit hoor ogen
ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: Lieke heeft zich buiten het hok uitgesproken VOOR Brian & Amanda. Is geen verrassing natuurlijk maar was dat al bekend hier? (Of loop ik geweldig achter?)
ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: Lieke heeft zich buiten het hok uitgesproken VOOR Brian & Amanda. Is geen verrassing natuurlijk maar was dat al bekend hier? (Of loop ik geweldig achter?)
Hij speelt het spel gewoon slimquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:58 schreef Kinga het volgende:
Gad-ver-damme..... ik kan er echt niet meer tegen. Kutjoch dat ie er rondloopt!!!!
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Yavido het volgende:
Brian ná het gevecht met Yuri:
[ afbeelding ]
Moet een paar tanden missen, arme Brian.
ik gun het hem ZO!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Yavido het volgende:
Brian ná het gevecht met Yuri:
[ afbeelding ]
Moet een paar tanden missen, arme Brian.
Ja dat zie ik nou al dagen staan maar ik kan uit de Cossen niet opmaken hoe?? Hij speelt het simpelweg gewoon niet... Zoals hij het nooit heeft gespeelt. Als je nooit ergens iets van aantrekt en alles je toekomt dan hoef je niks meer te doen, en dat is B en ook A's 2de natuur, niks doen, wachten tot alles je aan komt waaien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij speelt het spel gewoon slim
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer terug op straat wordt gesmeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.
+1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer
terug op straat wordt gesmeten.
Brain is een domme jongen en let lijkt me daarom sterk dat hij dit allemaal zelfstandig bereikt heeft. Imo. klinkt het wat logischer dat hij af en toe nogal wat hulp krijgt van "achter".quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij speelt het spel gewoon slim
op straat??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer terug op straat wordt gesmeten.
soms ook bij het verlaten van een miljonair (is dat goed nederlands?), Nena had bij vertrek volgens mij dat ook, aan de andere kant kwam die snol er weer in.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Rode loper en fakkels, heeft dat ooit wel eens iets anders betekend dat een nieuwe miljonair? Ik kan het me niet herinneren, maar anderen misschien wel?
Ja, 'vertrek' is primaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
soms ook bij het verlaten van een miljonair (is dat goed nederlands?), Nena had bij vertrek volgens mij dat ook, aan de andere kant kwam die snol er weer in.
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Rode loper en fakkels, heeft dat ooit wel eens iets anders betekend dat een nieuwe miljonair? Ik kan het me niet herinneren, maar anderen misschien wel?
Volgens mij is dat ook dezelfde reden waarom zijn vriendinnetje er nog in zit, die is ook zo vreselijk dom en op de één of andere manier werkt dat inspirerend voor de FEBOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is een domme jongen en let lijkt me daarom sterk dat hij dit allemaal zelfstandig bereikt heeft. Imo. klinkt het wat logischer dat hij af en toe nogal wat hulp krijgt van "achter".
Ja, wat was dat ook alweer... kwam er toen later niet gewoon een gastspeler...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, 'vertrek' is primaMaar dus eigenlijk nooit bij iets anders? Amanda dacht aan hoog bezoek, niet aan een nieuwe miljonair.
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat te denken van een ongefotosoepte hoer?![]()
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:15 schreef STAP01 het volgende:
ah, dus daarom! nieuwe miljonair. Daarom is Huub ook zo pissed off!
Nou ja, dat zou natuurlijk nog kunnen gebeuren. Maar ja, het zal wel weer een teleurstelling voor ons zijn, whatever it is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?
~quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
[ afbeelding ]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef blomst het volgende:
Brian mag straks tijdelijk de villa uit om zich voor te bereiden op de wedstrijd, daarom de rodeloper en fakkels.
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Print hem uit en stuur 'm naar Amanda. De "na Yuri" foto.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.
Maar zou wel bij de voortrekkerij van Brian passen.
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Dat Huub boos is is duidelijk, wat er aan de hand is ........who knows.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Na, dan valt die redactie nóg harder door de mand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.
Mja, als er al iemand een paar daagjes weg moet, is het toch wel Amanda, want Brian redt het niet in zijn eentje in de villa.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!
Daar moet kut-huupje tegen kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Tsja, zou ook kunnen. Brian en Amanda maken zich iig nergens druk om, teken aan de wand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.
Hedda is leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef tipsch het volgende:
Als het Hedda blijkt te zijn, hoop ik dat Huub haar direct weer naar huis stuurt. Niet nog zo'n nietszeggend mokkel in DGK, graag
Lijkt me sterk dat ie daarover gaat ruzieen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
Zou Huub boos zijn omdat hij te horen heeft gekregen dat hij Brian niet wakker mag houden voor de wedstrijd?
dat zou hem wel eens kunnen zijn ....... maar daar komen we vanzelf achterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
Zou Huub boos zijn omdat hij te horen heeft gekregen dat hij Brian niet wakker mag houden voor de wedstrijd?
ja zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef bosb het volgende:
Het is heus Hedda niet, Huub weet dat hij alleen maar lol zou hebben met Hedda... Zou ook kunnen dat Erik weg moet??
Als dat het zou zijn, verklaart dat waarom Huub zo pissig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Hedda is leuk..... maar die wacht op Huppeltje tot na de kooi
Ik hoop op Syllie.... SHE reunited
Alsof Huub dat niet is op zulke momenten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef miesy het volgende:
brian is erg vrolijk.
is ie altijd en alleen als zijn tegenstanders down is.
zo een mooie eigenschap weer...
idd.... hij hoopte toen ook dat Hedda gastspeler zou wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef bosb het volgende:
Het is heus Hedda niet, Huub weet dat hij alleen maar lol zou hebben met Hedda... Zou ook kunnen dat Erik weg moet??
We zullen wel zien, het zit hem niet lekker iig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... hij hoopte toen ook dat Hedda gastspeler zou worden
Het is iets heul anders... hij zegt nu net iets over vogeltjes, waar hij naar moest kijken.... misschien moet hij weer wat doen voor de kijkcijfers, wat hij eigenlijk niet wil
Zou ook nog kunnen.... Dan snap ik wel dat Huub gek wordt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zal toch niet weggaan? Nav het telefoontje met zn moeder.....
Nah, die wil helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Jaap en dat hok verlaten......dan moet hij wel een goeie deal gemaakt hebben met de FEBO. Toch zou je gelijk kunnen hebben, Jaap is amper in beeld geweest vandaag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Zou passen bij de vrolijkheid van Brian en zijn sloof en het verdriet en kwaadheid van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
huub is vaak genoeg vrolijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsof Huub dat niet is op zulke momenten.
He ain't nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien wordt Huub er wel uitgeflikkerd ..... "nice people finish last" zegt hij net .....
Zal Jaap dan toch opstappen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien wordt Huub er wel uitgeflikkerd ..... "nice people finish last" zegt hij net .....
Dat zou ook Jaap kunnen zijn, ik weet het niet hoor maar het ziet er niet goed uit voor Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan zal er wel iemand anders uitgeflikkerd worden, want Huub is een hoop maar geen "nice people"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Wat zien we hier als last? Laatste of eerste (als langst zittende ...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je nou eens goed kijkt, zie je dat er meer mensen op de hoogte lijken te zijn van wat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Is het sowieso niet heel raar dat alleen Huub weer op de hoogte is van alle info?!
Hij krijgt altijd alles van te voren te horen als enige en kan daar dan ook weer op in spelen erg oneerlijk allemaal.
het had een hartslag en ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...
Ach ja, het programma is toch al helemaal naar de klote, dan kunnen ze het ook nog wel de doodssteek geven door Nathanael weer binnen te halenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:50 schreef Marieke_B het volgende:
Zou Nathanael niet terugkomen medio februari?
als gastspeler...?
bij de boze buurvrouw ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:50 schreef schatje het volgende:
Waar is Jaap?
Ik hoop het echt niet dat hij komt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, het programma is toch al helemaal naar de klote, dan kun je het ook nog wel de doodssteek geven door Nathanael weer binnen te halen
Hij heeft wel meegegeten. Daarna verdween hij.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:56 schreef diedirk het volgende:
Is jaap al gezien vandaag?
Waar zou hij zijn?
Dat zou zeker Huub zijn kwaadheid verklaren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:55 schreef Charmian het volgende:
Misschien gaat Natasia haar come back wel maken, nadat ze beloofd heeftniet te zullen schreeuwen en zo...
Nee, dat denk ik niet. Hij kreeg Nathanael een tweede keer de villa uit,quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet dat hij komt..
Maar het zou wel Huub's kwaaie bui verklaren
Weet je, ik denk dat Huub het niet eens zo erg zou vinden als Nathanael zou komen... Huub heeft permanent een sparringpartner nodig, en met Jaap kan hij wel snode plannen bedenken maar daar kan hij niet tegen spelen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:54 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ik hoop het echt niet dat hij komt..
Maar het zou wel Huub's kwaaie bui verklaren
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:58 schreef Kinga het volgende:
Ik heb soms zo'n zin om die bek van Brian in elkaar te timmeren.
Jaap zei gisteren of eergisteren nog dat hij liever dood zou gaan, of de bak in, dan de villa te verlaten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:01 schreef tipsch het volgende:
Mocht Japie DGK verlaten. Is dat dan een reden voor Amanda en Brian om nu met dat kutgegiechel te acteren?![]()
![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat Flens weer een nieuw plannetje heeft om die gore rat en zijn del te matsenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub weer naar achter geroepen.
Wie zegt dat het om extra info gaat, daar zijn we nu alleen maar naar aan het gissen waar het over gaat. Misschien gaat het wel helemaal niet over extra info, maar over een deal die niet doorgaat of zo...who knows?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:04 schreef diedirk het volgende:
Erg raar dat Huub weer als enige info heeft.
Het kan toch niet zo zijn dat er nu nog een miljonair bijkomt?
Dat kan gewoon niet, dan snapt echt niemand er meer iets van, nu snapt er al niemand iets van die Claire en de gastspelers.(Moet dat al vaak uitleggen).
Er is zo vaak gezegd dat er niemand meer vervangen kon worden en toen kwam disqualificatie regel toen de na 1jaar regel....
Klopt, maar waarom is Huub dan pissed, dat kan ik niet plaatsen. Wat Brian en een sparringpartner betreft...daar heeft hij Amanda toch voor?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Leandra het volgende:
Weet je, ik denk dat Huub het niet eens zo erg zou vinden als Nathanael zou komen... Huub heeft permanent een sparringpartner nodig, en met Jaap kan hij wel snode plannen bedenken maar daar kan hij niet tegen spelen...
Idem voor Brian, dus ik denk dat Huub het geen probleem zou vinden als Nathanael zou komen, dan kan hij lekker makkelijk TV maken.
Huub word het meest gebruikt van allemaal en krijgt het minst terug.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Nu zal boze Huub door achter wle weer worden gecompenseerd...erg oneerlijk allemaal naar andere bewoners toe.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Nu zal boze Huub door achter wle weer worden gecompenseerd...erg oneerlijk allemaal naar andere bewoners toe.
Weet ik het waarom Huub pissed is, we kunnen hier wel weet ik veel wat gaan zitten bedenken maar Huub kan net zo goed pissed zijn dat z'n alcoholverbod niet opgeheven wordt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom is Huub dan pissed, dat kan ik niet plaatsen. Wat Brian en een sparringpartner betreft...daar heeft hij Amanda toch voor?
En Brian gaat pingelen. Doet ie vaker als iets hem niet zint of er geen weg mee weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Toch zijn Amanda en Brian ook zenuwachtig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Even terug aan tafel .De blik van Amanda, zo van......wat kan mij nou gebeuren?
[ afbeelding ]
Says who?? Misschien krijgt hij wel hele leuke extra stortingen op z'n rekening??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word het meest gebruikt van allemaal en krijgt het minst terug.
Nou dan hoop ik dat hij een lekkere vette bankrekening heeft.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Says who?? Misschien krijgt hij wel hele leuke extra stortingen op z'n rekening??
Hij krijgt wellicht het minste in beeld terug, maar iedereen weet toch inmiddels dat dit programma vooral achter de schermen gespeeld wordt?!
Kom op Leandra, je weet wel beter. Dat Huub en Brian beide beschermd worden is duidelijk, maar het is inmiddels meer dan overduidelijk dat Brian heel wat streepjes voor heeft op Huub als het om voortrekken gaat zal toch ook jou niet ontgaan zin? Voorbeelden te over.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
En tsja.... Huub doet natuurlijk braaf wat de Febo zegt dus een dikke middelvinger richting Febo en gewoon een borrel inschenken heeft hij het lef al niet voor... alles om maar in die fucking kutvilla te blijven.
Lieke is toch ook binnen het jaar weggegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:16 schreef tipsch het volgende:
Jaap:"Nieuwe miljonair? Claire en ik kunnen nog worden vervangen."
klinkt plausibel.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet ik het waarom Huub pissed is, we kunnen hier wel weet ik veel wat gaan zitten bedenken maar Huub kan net zo goed pissed zijn dat z'n alcoholverbod niet opgeheven wordt...
Ja en Claire zit dan volkomen rustig op haar stoeltjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:20 schreef diedirk het volgende:
Het meest normale zou zijn dat Claire vervangen wordt, elke nieuwe werkgever kan iemand binnen twee maanden ontslaan wegens wanprestatie
whahaha... jij bent en blijft een grappig wijffiequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Zolang Huub zijn scheldkanonnade foutlous weet uit te spreken heeft hij bij mij een straatlengte voor op Brian
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef schatje het volgende:
Iemand met een richtmicrofoon in Eemnes in de buurt? Dan kunnen we horen wat ze bij de Febo bespreken.
Gecompenseerd voor wat, we weten niet eens wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Ik zie alleen dat Brian in beeld meer privileges lijkt te hebben, dat zegt nog niets over wat Huub krijgt... maar aan de andere kant verbaast het me ook niet als er gewoon andere afspraken zijn met Brian dan met Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Leandra, je weet wel beter. Dat Huub en Brian beide beschermd worden is duidelijk, maar het is inmiddels meer dan overduidelijk dat Brian heel wat streepjes voor heeft op Huub als het om voortrekken gaat zal toch ook jou niet ontgaan zin? Voorbeelden te over.
Juist daarom ben ik geen fan meer van Huub. Hij had het zo in zich om zonder dat gescheld de rest finaal de hut uit te lullen. Tja...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Zolang Huub zijn scheldkanonnade foutlous weet uit te spreken heeft hij bij mij een straatlengte voor op Brian
Als ze nog in haar proeftijd zit, kan dat zomaar ineens zonder opgaaf van redenen ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:21 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en Claire zit dan volkomen rustig op haar stoeltje
Jij snapt het tenminste.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef Lobasca het volgende:
Dat dus... maar dat weerhoudt ook niemand ervan alvast te roepen dat er weer iets negatiefs voor Huub en vooral positiefs voor Brian en Amanda zit aan te komenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Gecompenseerd voor wat, we weten niet eens wat er aan de hand is
1: Dat blijft gissen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:24 schreef Leandra het volgende:
Ik zie alleen dat Brian in beeld meer privileges lijkt te hebben, dat zegt nog niets over wat Huub krijgt... maar aan de andere kant verbaast het me ook niet als er gewoon andere afspraken zijn met Brian dan met Huub.
Het verbaast me zelfs niet als Brian moet winnen omdat hij een kind van Holleeder blijkt te zijn en Holleeder aan John de Mol beloofd heeft dat hij Johnny jr. niet zal ontvoeren als Brian wint......
Het verbaast me alleen dat iedereen zich nog zo fucking druk maakt over de vermeende "oneerlijkheid" in een spel waarbij het de bedoeling is dat de grootste hufter wint...
Dat zou best wel eens kunnen komen omdat Huub net zo dat die de grootste ruzie ooit achter heeft gehad.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus... maar dat weerhoudt ook niemand ervan alvast te roepen dat er weer iets negatiefs voor Huub en vooral positiefs voor Brian en Amanda zit aan te komen
Ik denk dat de Febo even wacht tot ze weer platgebeld worden door de "het is niet eerlijk" brigade...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:25 schreef avonne het volgende:
eh... diefstal van Brian van persoonlijke materiaal?
Das dan toch wel een exit waardig?
Heeft het nog een staartje gekregen?
kan jij ook gewoon inhoudelijk COSSEN ipv altijd dat speculatievequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef diedirk het volgende:
Wordt mij wel steeds duidelijker dat huub daar echt alles bepaald en dat de stagaires van achter/ redactie totaal grip op hem kwijt zijn.
Huubje boos en meteen mag hij (als enige) WEEEEEER naar achter en worden opeens ook de fakkels weggehaald...
Huubje weer zijn zin dus, laffe sukkels van stagaires bi d redactie daar zeg.
Jammer, ik had wel zin in een relquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef mazaru het volgende:
Huub komt weer lachend binnen! RTL is gaaf zegt hij
Zal wel een grap zijn .Dat gaat Huub toch echt niet verraden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
Huub zegt, volgens mij komt Natasia weer terug.
Neuhhhhjjjjj
En? Hij speelt daar een spelletje..... ondertussen komt hij weer met een big smile binnen... het kan nooit een echt drama geweest zijn dus, maar ondertussen zijn de streamers een uurtje zoet geweest met de vermeende oneerlijkheid jegens Huub...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen komen omdat Huub net zo dat die de grootste ruzie ooit achter heeft gehad.
En omdat Brrr zit te giechelen als een ouwe heks
Nee is juist gaafquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:34 schreef diedirk het volgende:
En niemand vind het raar dat huub weer als enige alles weet en zelfs nu dus weer zijn zin heeft gekregen?
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
Wordt het al tijd voor een WOS (Wedden Op Streams)??
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef T-lex het volgende:
De manier waarop Brian ineens naar de gitaar greep doet me denken dat hij ook iets "minder leuks" verwacht vanavond nu ineens die fakkels er staan.
Kan er nog een nieuwe miljonair komen, nee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |