Wie zegt dat het om extra info gaat, daar zijn we nu alleen maar naar aan het gissen waar het over gaat. Misschien gaat het wel helemaal niet over extra info, maar over een deal die niet doorgaat of zo...who knows?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:04 schreef diedirk het volgende:
Erg raar dat Huub weer als enige info heeft.
Het kan toch niet zo zijn dat er nu nog een miljonair bijkomt?
Dat kan gewoon niet, dan snapt echt niemand er meer iets van, nu snapt er al niemand iets van die Claire en de gastspelers.(Moet dat al vaak uitleggen).
Er is zo vaak gezegd dat er niemand meer vervangen kon worden en toen kwam disqualificatie regel toen de na 1jaar regel....
Klopt, maar waarom is Huub dan pissed, dat kan ik niet plaatsen. Wat Brian en een sparringpartner betreft...daar heeft hij Amanda toch voor?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:00 schreef Leandra het volgende:
Weet je, ik denk dat Huub het niet eens zo erg zou vinden als Nathanael zou komen... Huub heeft permanent een sparringpartner nodig, en met Jaap kan hij wel snode plannen bedenken maar daar kan hij niet tegen spelen...
Idem voor Brian, dus ik denk dat Huub het geen probleem zou vinden als Nathanael zou komen, dan kan hij lekker makkelijk TV maken.
Huub word het meest gebruikt van allemaal en krijgt het minst terug.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Nu zal boze Huub door achter wle weer worden gecompenseerd...erg oneerlijk allemaal naar andere bewoners toe.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef diedirk het volgende:
Nu zal boze Huub door achter wle weer worden gecompenseerd...erg oneerlijk allemaal naar andere bewoners toe.
Weet ik het waarom Huub pissed is, we kunnen hier wel weet ik veel wat gaan zitten bedenken maar Huub kan net zo goed pissed zijn dat z'n alcoholverbod niet opgeheven wordt...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, maar waarom is Huub dan pissed, dat kan ik niet plaatsen. Wat Brian en een sparringpartner betreft...daar heeft hij Amanda toch voor?
En Brian gaat pingelen. Doet ie vaker als iets hem niet zint of er geen weg mee weet.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Toch zijn Amanda en Brian ook zenuwachtig.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
Even terug aan tafel .De blik van Amanda, zo van......wat kan mij nou gebeuren?
[ afbeelding ]
Says who?? Misschien krijgt hij wel hele leuke extra stortingen op z'n rekening??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub word het meest gebruikt van allemaal en krijgt het minst terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |