quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:31 schreef mootie het volgende:
Woepsie op VOL:
Zag net een filmpje op youtube van vanmorgen. Wat een vuile rat is het toch ook he. Staat ie samen met Mike te praten over de usb stick van Jaap. En mike zegt in het papiaments we geven hem met het bioscoopbezoek wel aan Kenneth.
Interessant!
quote:
en tussen neus en lip door, een (snood?) valentijns plan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
Huub: Brian, doe je mee aan expeditie Robinson?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:44 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, was het plan van jurk, lingerie bloemen en ontbijt voor Claire 14 feb. Jaap vroeg nog wat voor snood plan heb je , waarom Huub zei geen snoodplan,maar een valentijns plan.
en hij mocht het niet aan Claire vertellen.
Muis.....??? Stelende rat zal je bedoelen. Soort zoekt soort.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:31 schreef Copycat het volgende:
Lekker snel!
Ik ben echt heel benieuwd of deze stelende muis nog een staartje gaat krijgen of dat ook dit in de vergetelheid belandt.
Neuh, eigenlijk ben ik helemaal niet benieuwd, maar weet ik het antwoord al zo goed als zeker.
Stelletje apenquote:
Hij zeg tegen Mike datie het er niet meer over moet praten over dat usb stickquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef fredfik het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Mikey hoor je iig zeggen possiblement....kenneth .....bioscoop.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:32 schreef fredfik het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/95876
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:51 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mikey hoor je iig zeggen possiblement....kenneth .....bioscoop.
Dus das wel duidelijk.
Ach hij heeft zich niet voor niets aangesloten bij Brian, Mikey zijn heler en Amanda zijn hoerquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.
quote:Amanda showt vriendlief Brian trots het dansje wat ze gisteren geleerd heeft van danslerares Sabrina. De Antilliaan kijkt liefdevol toe en geeft haar hier en daar wat aanwijzingen. Dan staat hij zelf op om mee te gaan dansen. Wat een talentvolle man is het toch, en dat vindt hij zelf ook. “Kickboksbrian, dansbrian… het gaat maar door”, somt hij trots op. Samen swingen de tortelduifjes er op los!
.quote:Bestudeer dit “gedicht” GOED!
Best (Jaap of Huub)
Redelijk rustig weekje deze week
Is het niet?
Andere weken waren anders
Normaal is ook maar normaal
Eigenlijk is elke dag hetzelfde
Nooit iets onverwachts
Met alle aandacht
In de media
Kan je wachten op de bom
En wachten, wachten, wachten
Het beste is de finale
En dan winnen die villa
Beter Jaap dan Brian
Beter Huub dan Brian
En beter Clair dan Brian
Nooit die rat laten winnen
Die verdient het niet
En zijn Amanda ook niet
Uiteindelijk vallen ze door de mand
Simpel omdat achtergrond zich niet verloochend
Beter je niet verlagen tot hun niveau
Simpel omdat je daarboven staat
Toch moet de finale nog gebeuren
Iedereen in spanning!
Claire zal het wel niet worden
Kan niet na zo kort!
Voorlopig is het nog afwachten
Afwachten op de finale
Niemand weet wie wint
Jij ook niet
Anders was je wel alerter
Anders was je wel feller
Probeer het harder en je weet zeker dat je wint!
Dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de ophef over die USB-stick lasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:05 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
boeehhhhh
jan klaassen de boef staat achter je
maar jan klaassen ziet het niet
de stommerik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |