idd..... maar dat zegt meer van Claire, dan van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:31 schreef schatje het volgende:
Huub is een meester in het bespelen. Hij lulde het Claire naar zich toetrekken en haar in bed lullen zo weer recht.
Aha, thnx. Daar zal hij blij mee zijn. Hij was ook al zo blij met de paaldansfoto, not.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:32 schreef T-lex het volgende:
Dat is voor een cadeautje voor Brian...maar geen idee waarom ze ze dan aan de camera laat zien.
Ja, bedankt voor je aanvulling. Heb mijn post al aangepast, was iets te voorbarig ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze was al aangekleed maar ze heeft een foto gemaakt voor een cadeau voor Brian...daarvoor moest ze ff uit de kleren. En moest wel nu nou hij aan het trainen is...want is een verrassing.
Het is een subtiele dis van Amanda richting Brianquote:
Ik kan niet beoordelen of Claire en/of papa Ron zich dat kunnen permitteren... jij wel??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Claire kan beter naar huis gaan, Jaap heeft n.l. ook niks met haar. Dat had papa Ron beter tegen haar kunnen zeggen.
Ach, nu weten we hoe het komt dat Brian nog geen noot zuiver speelt op die gitaar, Amanda stemt dat ding tussen haar benenquote:
quote:
Als je echt om je kleine meid geeft sluit je desnoods een lening af, dat zou ik nl wel doen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:44 schreef Leandra het volgende:
Ik kan niet beoordelen of Claire en/of papa Ron zich dat kunnen permitteren... jij wel??
Als dat het toch eens zou zijn, zou Amanda zo in mijn achting stijgen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:43 schreef pullup het volgende:
Het is een subtiele dis van Amanda richting Brian![]()
Zoiets van: Je bespeelt me net zo slecht als deze gitaar.
Ik wist niet dat ze zoveel humor had
Ik lig in een deuk, de commentaren hier.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:46 schreef -Blurk- het volgende:
Ach, nu weten we hoe het komt dat Brian nog geen noot zuiver speelt op die gitaar, Amanda stemt dat ding tussen haar benen
Volgens VV is hij gastspeler die mee mag met de ballonvaart, dus ik schat dat ie nog even blijftquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:50 schreef fredfik het volgende:
moet erik alweer naar huis?
Beter geen vriend als Hans dan 10 in je huis.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:41 schreef Desii het volgende:
Hans zei tegen Huub..... als je Brian wakker houdt ben je geen vriend meer van me
Wat een opmerking.... wat mij betreft gaat tie hem nu al wakker houden..... ooooohhh, nee dat mocht niet meer was herhaling van zetten
Nou Hansie, Huub heeft alle recht om Brian wakker te houden; ze zitten namelijk in een spel!!!
Als hij dat doet dan staat het hier ook weer bol van de veroordelingen dat papa Ron alles maar voor haar oplost en dat ze er zo niets van leert...... ze moest gisteren volgens half FOK! maar meer leren op haar eigen benen te staan en nu zou het acceptabel zijn om jezelf als ouder in de schulden te steken omdat je dochter van 24 een keuze heeft gemaakt die wellicht niet zo goed voor haar is??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je echt om je kleine meid geeft sluit je desnoods een lening af, dat zou ik nl wel doen.
Vanmorgen vroeg hij zich af wie hem vrijdag zou komen ophalen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens VV is hij gastspeler die mee mag met de ballonvaart, dus ik schat dat ie nog even blijft.
quote:Mike licht Palma in over zijn plan om doorzichtig folie over Jaaps toilet te spannen. Het idee is dan dat Jaap zelf even later in zijn eigen ontlasting zit óf dat hij erop plast en de urine tegen hem aan klettert. Op zich best goed gevonden van Mike, die waarschijnlijk niet weet dat dit idee al eens eerder is uitgevoerd in de Villa. “Ja, ik weet niet of ik folie heb”, zegt het hoofd huishouding enkel. We zijn benieuwd of het gaat lukken en hoe lang het dan nog duurt voordat Jaap een unrine-douche krijgt.
Tina Turner is naakt in de bosjes gevallen en heeft daar een gitaar gevonden? I'm confusedquote:
Ja en Ike gaat er straks wat van vinden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:09 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Tina Turner is naakt in de bosjes gevallen en heeft daar een gitaar gevonden? I'm confused
Precies in feite is ze uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
M.a.w., Claire kan beter naar huis gaan, Jaap heeft n.l. ook niks met haar. Dat had papa Ron beter tegen haar kunnen zeggen.
dat zal wel zijn ingefluisterd door het hokje, en staat waarschijnlijk al klaar. Huub heeft gisteren al "achteloos" verteld dat hij zin had om te honkballen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Eric heeft net met Claire over Valentijn gepraat. Ze wou er weinig aan doen.(kaartje ofzo)
Maar Eric had wel wat ideetjes...honkbal handschoen, ballen en misschien een machine die ballen af schiet ofzo.![]()
Origineel volgens mij had Lieke ook al een paar van die dingen geregeld een keer.![]()
Maar is kijken wat Claire met deze wishlist gaat doen.![]()
Moet niet veel gekker worden.
Waarom zou ze dat doen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:23 schreef T-lex het volgende:
Eric heeft net met Claire over Valentijn gepraat. Ze wou er weinig aan doen.(kaartje ofzo)
Maar Eric had wel wat ideetjes...honkbal handschoen, ballen en misschien een machine die ballen af schiet ofzo.![]()
Origineel volgens mij had Lieke ook al een paar van die dingen geregeld een keer.![]()
Maar is kijken wat Claire met deze wishlist gaat doen.![]()
Moet niet veel gekker worden.
Dat vroeg ik me ook af...maar ben toch benieuwd of ze hierin mee gaat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:28 schreef diedirk het volgende:
[..]
Waarom zou ze dat doen?
Omdat hij een hoer heeft geneukt?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
Huub: Brian, doe je mee aan expeditie Robinson?
En dat klopt ook maar het gaat mij om de opties die Claire heeft, het is kiezen voor Huub ( waar papa Ron niet blij mee is)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:56 schreef Leandra het volgende:
Als hij dat doet dan staat het hier ook weer bol van de veroordelingen dat papa Ron alles maar voor haar oplost en dat ze er zo niets van leert...... ze moest gisteren volgens half FOK! maar meer leren op haar eigen benen te staan en nu zou het acceptabel zijn om jezelf als ouder in de schulden te steken omdat je dochter van 24 een keuze heeft gemaakt die wellicht niet zo goed voor haar is??
Het is misschien kut voor haar, maar ze gaat er vooralsnog niet dood van.
Eric maakte daar eerder al een opmerking over in de trant van; kijk hem lopen in zijn aso pakkie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:32 schreef mootie het volgende:
Brian loopt in zijn pauperpakje met een bijl een tak te bewerken.
verbaast me niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:33 schreef mootie het volgende:
Na het vertrek van Lieke is Huub 5kg aangekomen.
t lukt nie echt vandaag he?, ben je wel eens scherper cq zuigender gewendquote:Op dinsdag 12 februari 2008 14:43 schreef T-lex het volgende:
De 3 zuurpruimen op het bankje (H,C,E) hebben weer aardig wat te zeuren.
Eric zei net dat hij hoopt dat Dilana Brian een tik met de stok geeft.
Huub zegt zich kapot te lachen als Brian de stok boven op Dilana zou gooien.
En het lachen van Brian staat ze uiteraard ook niet aan...
Goh, misschien moeten ze een plekje in het bejaarden tehuis gaan reserveren voor die 3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |