kan jij ook gewoon inhoudelijk COSSEN ipv altijd dat speculatievequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef diedirk het volgende:
Wordt mij wel steeds duidelijker dat huub daar echt alles bepaald en dat de stagaires van achter/ redactie totaal grip op hem kwijt zijn.
Huubje boos en meteen mag hij (als enige) WEEEEEER naar achter en worden opeens ook de fakkels weggehaald...
Huubje weer zijn zin dus, laffe sukkels van stagaires bi d redactie daar zeg.
Jammer, ik had wel zin in een relquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:29 schreef mazaru het volgende:
Huub komt weer lachend binnen! RTL is gaaf zegt hij
Zal wel een grap zijn .Dat gaat Huub toch echt niet verraden.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:30 schreef Desii het volgende:
Huub zegt, volgens mij komt Natasia weer terug.
Neuhhhhjjjjj
En? Hij speelt daar een spelletje..... ondertussen komt hij weer met een big smile binnen... het kan nooit een echt drama geweest zijn dus, maar ondertussen zijn de streamers een uurtje zoet geweest met de vermeende oneerlijkheid jegens Huub...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen komen omdat Huub net zo dat die de grootste ruzie ooit achter heeft gehad.
En omdat Brrr zit te giechelen als een ouwe heks
Nee is juist gaafquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:34 schreef diedirk het volgende:
En niemand vind het raar dat huub weer als enige alles weet en zelfs nu dus weer zijn zin heeft gekregen?
Jaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:07 schreef Leandra het volgende:
Wordt het al tijd voor een WOS (Wedden Op Streams)??
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:19 schreef T-lex het volgende:
De manier waarop Brian ineens naar de gitaar greep doet me denken dat hij ook iets "minder leuks" verwacht vanavond nu ineens die fakkels er staan.
Kan er nog een nieuwe miljonair komen, nee toch?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:38 schreef Pearlbitch het volgende:
Niemand van de miljonairs vindt het leuk als er een nieuwe bij komt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |