ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: Lieke heeft zich buiten het hok uitgesproken VOOR Brian & Amanda. Is geen verrassing natuurlijk maar was dat al bekend hier? (Of loop ik geweldig achter?)
Hij speelt het spel gewoon slimquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:58 schreef Kinga het volgende:
Gad-ver-damme..... ik kan er echt niet meer tegen. Kutjoch dat ie er rondloopt!!!!
Ja hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:59 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.
quote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Yavido het volgende:
Brian ná het gevecht met Yuri:
[ afbeelding ]
Moet een paar tanden missen, arme Brian.
ik gun het hem ZO!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Yavido het volgende:
Brian ná het gevecht met Yuri:
[ afbeelding ]
Moet een paar tanden missen, arme Brian.
Ja dat zie ik nou al dagen staan maar ik kan uit de Cossen niet opmaken hoe?? Hij speelt het simpelweg gewoon niet... Zoals hij het nooit heeft gespeelt. Als je nooit ergens iets van aantrekt en alles je toekomt dan hoef je niks meer te doen, en dat is B en ook A's 2de natuur, niks doen, wachten tot alles je aan komt waaien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij speelt het spel gewoon slim
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer terug op straat wordt gesmeten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
Mike is dan ook een sneaky klootzak zeg.
+1quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer
terug op straat wordt gesmeten.
Brain is een domme jongen en let lijkt me daarom sterk dat hij dit allemaal zelfstandig bereikt heeft. Imo. klinkt het wat logischer dat hij af en toe nogal wat hulp krijgt van "achter".quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij speelt het spel gewoon slim
op straat??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat die kut-zwerver nog even flink wordt aangepakt en vervolgens weer terug op straat wordt gesmeten.
soms ook bij het verlaten van een miljonair (is dat goed nederlands?), Nena had bij vertrek volgens mij dat ook, aan de andere kant kwam die snol er weer in.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Rode loper en fakkels, heeft dat ooit wel eens iets anders betekend dat een nieuwe miljonair? Ik kan het me niet herinneren, maar anderen misschien wel?
Ja, 'vertrek' is primaquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
soms ook bij het verlaten van een miljonair (is dat goed nederlands?), Nena had bij vertrek volgens mij dat ook, aan de andere kant kwam die snol er weer in.
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:10 schreef Disana het volgende:
Rode loper en fakkels, heeft dat ooit wel eens iets anders betekend dat een nieuwe miljonair? Ik kan het me niet herinneren, maar anderen misschien wel?
Volgens mij is dat ook dezelfde reden waarom zijn vriendinnetje er nog in zit, die is ook zo vreselijk dom en op de één of andere manier werkt dat inspirerend voor de FEBOquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:09 schreef Frasier het volgende:
[..]
Brain is een domme jongen en let lijkt me daarom sterk dat hij dit allemaal zelfstandig bereikt heeft. Imo. klinkt het wat logischer dat hij af en toe nogal wat hulp krijgt van "achter".
Ja, wat was dat ook alweer... kwam er toen later niet gewoon een gastspeler...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, 'vertrek' is primaMaar dus eigenlijk nooit bij iets anders? Amanda dacht aan hoog bezoek, niet aan een nieuwe miljonair.
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Wat te denken van een ongefotosoepte hoer?![]()
[ afbeelding ]
Huh?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:15 schreef STAP01 het volgende:
ah, dus daarom! nieuwe miljonair. Daarom is Huub ook zo pissed off!
Nou ja, dat zou natuurlijk nog kunnen gebeuren. Maar ja, het zal wel weer een teleurstelling voor ons zijn, whatever it is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Bij bezoek (hoog of niet en je kunt je ook vragen wat 'hoog' is in deze) gaat toch altijd de fontein aan?
~quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
[..]
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
[ afbeelding ]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef blomst het volgende:
Brian mag straks tijdelijk de villa uit om zich voor te bereiden op de wedstrijd, daarom de rodeloper en fakkels.
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:21 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Bron?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Print hem uit en stuur 'm naar Amanda. De "na Yuri" foto.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:17 schreef Yavido het volgende:
Speciaal voor jou een Brian Valentijnskaartje
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef blomst het volgende:
[..]
dat is wat zou kunnen, denk het niet hoor.
Maar zou wel bij de voortrekkerij van Brian passen.
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Dat Huub boos is is duidelijk, wat er aan de hand is ........who knows.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Het zal dus Hedda wel zijn. Huub is heel terecht zwaar over de piss, omdat dat kutgastspelertje Zeurlene op verzoek van rat Brian kut-Hedda heeft mogen uitnodigen.
Na, dan valt die redactie nóg harder door de mand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.
Mja, als er al iemand een paar daagjes weg moet, is het toch wel Amanda, want Brian redt het niet in zijn eentje in de villa.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Je gaf me bijna een hartverzakking Blomst!
Daar moet kut-huupje tegen kunnenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:24 schreef tipsch het volgende:
Tsja, zou ook kunnen. Brian en Amanda maken zich iig nergens druk om, teken aan de wand.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:26 schreef Disana het volgende:
Of een 'leuke' miljonair voor het trashy couple... om 3-2 weer recht te trekken want dat kan zo natuurlijk niet en iedere keer stemmingen zo draaien dat ze winnen valt zo op.
Hedda is leukquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:20 schreef tipsch het volgende:
Als het Hedda blijkt te zijn, hoop ik dat Huub haar direct weer naar huis stuurt. Niet nog zo'n nietszeggend mokkel in DGK, graag
Lijkt me sterk dat ie daarover gaat ruzieen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
Zou Huub boos zijn omdat hij te horen heeft gekregen dat hij Brian niet wakker mag houden voor de wedstrijd?
dat zou hem wel eens kunnen zijn ....... maar daar komen we vanzelf achterquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef blomst het volgende:
Zou Huub boos zijn omdat hij te horen heeft gekregen dat hij Brian niet wakker mag houden voor de wedstrijd?
ja zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef bosb het volgende:
Het is heus Hedda niet, Huub weet dat hij alleen maar lol zou hebben met Hedda... Zou ook kunnen dat Erik weg moet??
Als dat het zou zijn, verklaart dat waarom Huub zo pissig is.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:30 schreef Desii het volgende:
[..]
Hedda is leuk..... maar die wacht op Huppeltje tot na de kooi
Ik hoop op Syllie.... SHE reunited
Alsof Huub dat niet is op zulke momenten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef miesy het volgende:
brian is erg vrolijk.
is ie altijd en alleen als zijn tegenstanders down is.
zo een mooie eigenschap weer...
idd.... hij hoopte toen ook dat Hedda gastspeler zou wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:31 schreef bosb het volgende:
Het is heus Hedda niet, Huub weet dat hij alleen maar lol zou hebben met Hedda... Zou ook kunnen dat Erik weg moet??
We zullen wel zien, het zit hem niet lekker iig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef Desii het volgende:
[..]
idd.... hij hoopte toen ook dat Hedda gastspeler zou worden
Het is iets heul anders... hij zegt nu net iets over vogeltjes, waar hij naar moest kijken.... misschien moet hij weer wat doen voor de kijkcijfers, wat hij eigenlijk niet wil
Zou ook nog kunnen.... Dan snap ik wel dat Huub gek wordt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Jaap zal toch niet weggaan? Nav het telefoontje met zn moeder.....
Nah, die wil helemaal niet weg.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Jaap en dat hok verlaten......dan moet hij wel een goeie deal gemaakt hebben met de FEBO. Toch zou je gelijk kunnen hebben, Jaap is amper in beeld geweest vandaag.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
Zou passen bij de vrolijkheid van Brian en zijn sloof en het verdriet en kwaadheid van Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:35 schreef STAP01 het volgende:
huub is vaak genoeg vrolijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:34 schreef Kinga het volgende:
[..]
Alsof Huub dat niet is op zulke momenten.
He ain't nice.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien wordt Huub er wel uitgeflikkerd ..... "nice people finish last" zegt hij net .....
Zal Jaap dan toch opstappen?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Misschien wordt Huub er wel uitgeflikkerd ..... "nice people finish last" zegt hij net .....
Dat zou ook Jaap kunnen zijn, ik weet het niet hoor maar het ziet er niet goed uit voor Huub.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dan zal er wel iemand anders uitgeflikkerd worden, want Huub is een hoop maar geen "nice people"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat de fakkels er stonden en er vervolgens niks gebeurde. Dat noem je Lookies pesten.
Wat zien we hier als last? Laatste of eerste (als langst zittende ...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Als je nou eens goed kijkt, zie je dat er meer mensen op de hoogte lijken te zijn van wat gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:48 schreef diedirk het volgende:
Is het sowieso niet heel raar dat alleen Huub weer op de hoogte is van alle info?!
Hij krijgt altijd alles van te voren te horen als enige en kan daar dan ook weer op in spelen erg oneerlijk allemaal.
het had een hartslag en ....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:45 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wat dacht je van de binnenkomst van een paard (of was het een pony)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |