Hmm dat het allemaal gescript is een dat all vast staat dat Brian zal winnen.. ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
kom op mensen. SERIEUS. niemand die de boodschap eruit vist?
.
[..]
de eerste met het goede antwoord verdient 200cp's.
Mag Brrr dan ook zijn ellendige rattennek breken op dat dak?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die zwerver zeggen: Wat gaat hier gebeuren, een rode loper en er staan fakkels.
De zwerver heeft opgemerkt dat Huub sjaggo is, daar kan hij samen met Brian Huub lekker op terugpakken.
Mag die kutzwerver nu moven?
gvd.. niemand!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef wie.. het volgende:
[..]
Hmm dat het allemaal gescript is een dat all vast staat dat Brian zal winnen.. ?
Zal vanavond de finale van DGK zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:37 schreef wie.. het volgende:
Hmm dat het allemaal gescript is een dat al
vast staat dat Brian zal winnen.. ?
toch een nieuwe bewoner in het voordeel an AenB?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor die zwerver zeggen: Wat gaat hier gebeuren, een rode loper en er staan fakkels.
De zwerver heeft opgemerkt dat Huub sjaggo is, daar kan hij samen met Brian Huub lekker op terugpakken.
Mag die kutzwerver nu moven?
Jaaa ik zie hem die zou ik wel stuuren hij is wel moelijkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gvd.. niemand!
de eerste letter van elke regel misschien?
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]
Zou mooi uitkomen want morgen loop ik ook mn eigen poort uit voor een weekjequote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal vanavond de finale van DGK zijn?![]()
met wie zou hij dan het gesprek moeten voeren, jaap?quote:
Leuk Guus maar ik denk niet dat de boodschap overkomt, wel mooi gedaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:38 schreef Guuskeee het volgende:
de eerste letter van elke regel misschien?
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:40 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Zal vanavond de finale van DGK zijn?![]()
tis ook een verborgen boodschap. als met makkelijk was was ie niet echt verborgen...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef wie.. het volgende:
[..]
Jaaa ik zie hem die zou ik wel stuuren hij is wel moelijk![]()
Hehe wel een mooi gedicht.
Oeps dit is een beetje spuit 11-achtig.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Larisje het volgende:
[..]
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???
was ws niet een gesprek.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:43 schreef miesy het volgende:
[..]
met wie zou hij dan het gesprek moeten voeren, jaap?
Beginletters en dan naar onderen lezen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:35 schreef Guuskeee het volgende:
.
[..]
ik had hat antwoord al gegeven.. maar had je hem zelf gevonden? (serieus, want ik wil 'm dan wel opsturen)quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:42 schreef Larisje het volgende:
[..]
Brian en MIke hebben de usbstick van Jaap! Heb ik gewonnen nu???
Ah nee, niet weer dat nietszeggende kutwijf.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef beequeen het volgende:
Zomaar een gedachte : Hedda komt en Huub is pissed off op de FEBO?
Ja ik had hem serieus zelf gevonden. Zat nog op pagina 1 te lezen en had jouw opmerking nog niet gezien.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:49 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik had hat antwoord al gegeven.. maar had je hem zelf gevonden? (serieus, want ik wil 'm dan wel opsturen)
200 km rijden eenvoudiger dan een brief sturen? als jij dichterbij woont ga je gang.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:50 schreef STAP01 het volgende:
Heeft iemand niet gewoon zo'n megafoon? Kijhard schreeuwen:
JAAAAAAAAAAAAP! Brian en Mike hebben je USB stick!!!!!!!!!!!!!!!!
en: BRIAN!!!!!!!!!!!!!!! JE BENT EEN VUILE TERINGLIJER!
Wel dus maar Brian kon niets verstaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef miesy het volgende:
[..]
denk het ook niet.
lekker puh voor brian!
dan stuur ik hem zo op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef Larisje het volgende:
[..]
Ja ik had hem serieus zelf gevonden. Zat nog op pagina 1 te lezen en had jouw opmerking nog niet gezien.
ok, doe die brief maar idd!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:52 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
200 km rijden eenvoudiger dan een brief sturen? als jij dichterbij woont ga je gang.
wat heeft dat met de pilslikken van Claire te maken?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:53 schreef chufi het volgende:
Huub zou een SOA hebben ?
helaas, u bent niet de eerste beller... toch gefeliciteerd met uw fantastische oplossing!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Beginletters en dan naar onderen lezen.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
dan stuur ik hem zo op...
en heb je gewonnen!! kom de cp's maar ophalen!!
Seledolf:quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Slene kijkt echt snugger uit hoor ogen
ja, dat heeft ze in de kooi ook al uitgesproken.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Off-t: Lieke heeft zich buiten het hok uitgesproken VOOR Brian & Amanda. Is geen verrassing natuurlijk maar was dat al bekend hier? (Of loop ik geweldig achter?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |