en fix de fout in de TT dan ook gelijk evenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
OP maar even weer een beetje gefixt, msschien kan Eer-ik of iemand anders met verstand van de WIKI die even updaten...?
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:51 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb me vandaag maar ziek gemeld, ik voelde me zo belabberd vanochtend, gewoon echt niet leuk. Dat was om 8 uur en ik kom nu pas weer mijn bedje uit.
Af en toe ook wel is nodig denk ik, 12+ uur slapen
hoe voelt het, als ex stagiair??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
Hoezo overdreven? was gister ook ziek maar toen ben ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
hier ben ik schatquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven!
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.quote:
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.
Hij weet mijn naamquote:
Jawel, je kan kiezen uit:quote:
Nah, omdat dat ding nu gekraakt is houden ze hem nog even achter... Maarja, als je leest hoe dat ding 'gekraakt' isquote:Ik weet niet wat die Nederlanders zo moeilijk over die OV Chip doen.. want in Zweden werkt dat ding gewoon wel.. *bleep* is ok.. *bleeeeeeeeeeep* is niet ok
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.quote:
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is daar alweer een nieuwe van? Waarom zijn ze na de eerste niet gewoon gestopt? Alle volgende delen waren toch vrij kut.
ik zou er niet eens aan beginnen...!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/
niet in de bios, gelijk dvd-releaseduurt ook maar 85 minuten zag ik net
Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou er niet eens aan beginnen...!een maandje terug gezien, zoooo wat een waardeloze film!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.
Kennis is macht en Dean heeft het liefst alle touwtjes in handen.
nu ik het nalees zie ik het pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.
Ik was even colleges aan het bijwonen. Dat moet soms ook gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes
Zorg dat je niet overwerkt wordt hoor!
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?quote:
typo in de TTquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga morgen beginnen met mijn stage. Morgen de praktische zaken regelen en vrijdag heb ik al gelijk een afspraak op de TU/e
trust me, you willquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb in ieder geval weer zin om te beginnen met afstuderen.
Hopelijk kan ik voldoende tijd inroosteren om in deze reeks te komen posten
Doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tot morgen, misschien ofzo! [afbeelding]
Inderdaadquote:
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
Ik ben benieuwd. Heb de eerste 2 weken ingeruimd om een planning te maken en een degelijk plan van aanpak op te stellen.quote:
Wanneer?quote:
ze zijn mooi hoor, allemaal exen van jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeld.
jammer voor jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik eind februari geen vakantie heb. Best vervelend, ik wilde juist weer eens een paar dagen tot een week weg.
Ja, dat zal het inderdaad wel worden. Althans vrije dagen nemen... colleges missen, de stage zit er (zo goed als) op. Nou ja, binnenkort maar eens zien. Voordeel is nu wel dat het niks uit maakt welke week ik dan wil, ik mis toch wel iets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan neem je toch gewoon een vrije dag of meerdere vrije dagen Angel?
200 per maand hierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
Wat krijgen jullie betaald voor jullie stage?
iets van 125 p/m geloof ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
De eerste paar maanden (september, oktober, november) kreeg ik 250 euro. In december kreeg ik 450 euro ("eindejaarsuitkering" erbij). In januari kreeg ik 275. En de laatste week van januari krijg ik betaald tegen mijn nieuwe loon, dat zal zo'n 400 euro opleveren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
toen ik nog stage liep kreeg ik 630 euro exclusief kamerhuur, en alle etentjes en avonden dat we voor het werk in clubs waren etcetera werden betaald. was een hele vervelende stage, vooral doordat ik 2 slof sigaretten per maand kreeg, grats en voor niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik begon op 15 of 14, alleen PB zat er langer dan ik geloof ik. Een deel eerder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:18 schreef Mike.Strutter het volgende:
Toen ik voor het eerst in deze reeks poste waren we volgens mij nog niet eens de 50 delen gepasseerd
Ik ben benieuwd of er ook nog wat bekenden hier rondhangen.
Toentertijd poste ik nog met mijn oude account in de reeks. Ik denk dat het niveau sindsdien niet veel meer gestegen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik begon op 15 of 14, alleen PB zat er langer dan ik geloof ik. Een deel eerder.
Maar ik heb het laatste half jaar amper gepost, omdat ik toen niet op stage was.
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Wat een rukweer ineens zeg
Ik ga de ganse dag chagrijnig zijn
En terecht, het is februariquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...
Wat was je nick?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Toentertijd poste ik nog met mijn oude account in de reeks. Ik denk dat het niveau sindsdien niet veel meer gestegen is.
Ja, hell.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...
Dus? Dat weer van gisteren was ook februari. Geef me die shit maarquote:
Heb je een keer een dag vrij, zit je hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hell.
Heb ik een keer een dag vrij, is het kutweer
Ik heb een kater en lig nog in bedquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heb je een keer een dag vrij, zit je hier![]()
Ik niet snap !
Ja dus, dat was niet gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus? Dat weer van gisteren was ook februari. Geef me die shit maar
Pff, gewoon doen we niet meer aan, klimaat verandering hoor ik overal, laat die shit dan maar komen. Niet lullen, ik wil actie!!quote:
Nouja, geef mij maar normaal Feb weer. Wel leuk en aardig dat wat warmere, maar de repercussies zijn minder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, gewoon doen we niet meer aan, klimaat verandering hoor ik overal, laat die shit dan maar komen. Niet lullen, ik wil actie!!
Hoezo? Ben jij een tuinier ofzo? Bang dat je geraniums niet goed uitkomen in april? Bang dat de tomaten te vroeg rijp zijn? Angst voor een mislukte graan/aardappel oogst?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nouja, geef mij maar normaal Feb weer. Wel leuk en aardig dat wat warmere, maar de repercussies zijn minder.
Dat was voor mij ook zo, k ging op gesprek bij het bedrijf (British American Tobacco, en ze wouden wel dat ik voor ze kwam werken. Op de eerste dag vertelden ze me wat ik allemaal kreeg en wat ik allemaal moest doen. onderandere 3 week lang in hotels geleefd....!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zo belangrijk is de vergoeding niet voor mij, anders had ik die wel gelijk geregeld. Wat voor mij belangrijk is dat ik een uitdagende opdracht heb waarbij ik me kan ontwikkelen en voldoende contacten opdoe.
Drijf er maar de spot mee, 't maakt mij niet uit. Over paar jaar zit ik toch niet meer in dit kutlandje, wat er nog van over blijft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij een tuinier ofzo? Bang dat je geraniums niet goed uitkomen in april? Bang dat de tomaten te vroeg rijp zijn? Angst voor een mislukte graan/aardappel oogst?
So...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Drijf er maar de spot mee, 't maakt mij niet uit. Over paar jaar zit ik toch niet meer in dit kutlandje, wat er nog van over blijft.
Mag hopen dat ik al die aankomende problemen niet mee hoef te maken, maar ik zal wel pech hebben.
No offense hoor ! Ik ben nou eenmaal een doemdenker.
Das best klote..quote:
Ik zit hier ook met een soepje van de Chineesquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, net pauze gehad en nu even lunchen
Zolang je de dag maar doorkomt tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ook een mooie.. stuur ik naar school een email.. Wie mijn afstudeerbegeleider is van school, krijg een mailtje met alleen een naam. Ik zoeken naar dat persoon in Outlook, blijkt het een externe afstudeerbegeleidster te zijn...
Heb je net je begeleider nodig.. kan je haar niet bereiken.. Zometeen maar het 'goede' nieuws vertellen, mits mijn stagebegeleider van het bedrijf er nog is.
Want ik krijg bijna RSI van patience spelen op mijn iPod Nano..![]()
Wat een leven.quote:
ik zit hier primaquote:
Ohwja, die komt mij wel bekend voor. Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
T1andonly zal ik toen nog wel gebruikt hebben.
Zo weinig te doen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ook een mooie.. stuur ik naar school een email.. Wie mijn afstudeerbegeleider is van school, krijg een mailtje met alleen een naam. Ik zoeken naar dat persoon in Outlook, blijkt het een externe afstudeerbegeleidster te zijn...
Heb je net je begeleider nodig.. kan je haar niet bereiken.. Zometeen maar het 'goede' nieuws vertellen, mits mijn stagebegeleider van het bedrijf er nog is.
Want ik krijg bijna RSI van patience spelen op mijn iPod Nano..![]()
Drie keer raden wie er niet gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
Pinkpop!!!
Pink!
Pop!
Drie keer raden wie er gaat!
Metallica!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:36 schreef Mathijz het volgende:
O geweldig, 1 of andere koter heeft een nooddeur open gedaan en nu mag ik genieten van een slow woop singaal
En die staan allemaal ook op RaR. Dus ik ga liever daar heen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar fucking Metallica man!!
En RATM, Foo Fighters en nog paar andere leuke bandjes, Cavelera Conspiracy, Serj Tankian, Flogging Molly, QOTSA, Alter Bridge, Bad Religion, ...
Als ik zou gaan, zou ik ook voor het onderste rijtje gaan.. The Verve staat er 2 keer inquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef Goover het volgende:
Ik ga dit jaar ook weer, maar niet voor:
METALLICA, INCUBUS, FLOGGING MOLLY, ALTER BRIDGE, SAT2D, PORCUPINE TREE, THE VERVE, NOVASTAR, BAD RELIGION, JUSTICE, RAGE AGAINST THE MACHINE, RACOON, GAVIN DEGRAW, FICTION PLANE, COUNTING CROWS, CAVALERA CONSPIRACY, ROISIN MURPHY, SAYBIA en PETE MURRAY
Wel voor:
FOO FIGHTERS, KAISER CHIEFS, EDITORS, KT TUNSTALL, MOKE, THE VERVE, GROOVE ARMADA, QUEENS OF THE STONE AGE, SERJ TANKIAN, THE HIVES, THE WOMBATS en KATE NASH
Misschien iets te veel niet dan wel, maar goed, het gaat om de lol
Yep, alleen moet ik het goede nieuws nog gaan vertellen, op mijn stage.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Zo weinig te doen?
Ik krijg rsi van het negeren van mijn micro pauzes... te druk bezig om 30 sec stil te gaan zitten....
't is m'n muziek nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
Geen festivaller Erik?
Twijfelgevalletje denk ik.quote:
Nog niet, maar heb mijn oude plek ook nog niet opgegeven... Zometeen maar een sollicitatiebrief schrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je al een nieuwe plek Pieter?
Ik ging vanmorgen op de fiets naar mijn stage... Na 8 minuten op de fiets.. had ik spijt dat ik mijn handschoenen vergeten was.. Of 8 minuten naar huis rijden, of 8 minuten doorfietsen naar stage voor de koffiezetautomaat om een kopje thee te halen..want de koffie is niet te zuipenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Het is echt koud vandaag :| En de hele dag die mist.
Toen ik vanochtend naar de bushalte liep, was het nog niet mistig. Toen ik in de bus zat, nog steeds niet. Uiteindelijk op het busstation WST aangekomen, begon de mist te komen. Mijn aansluiting kwam aanrijden, ik stap in. De bus wachtte nog ff en reed toen weg en toen was het opeens heel erg mistig gewordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen op de fiets naar mijn stage... Na 8 minuten op de fiets.. had ik spijt dat ik mijn handschoenen vergeten was.. Of 8 minuten naar huis rijden, of 8 minuten doorfietsen naar stage voor de koffiezetautomaat om een kopje thee te halen..want de koffie is niet te zuipen
Bij mij was het ook erg mistig..Ik zag de windmolen nog geen eens meer, en dat ding is echt niet te missen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend naar de bushalte liep, was het nog niet mistig. Toen ik in de bus zat, nog steeds niet. Uiteindelijk op het busstation WST aangekomen, begon de mist te komen. Mijn aansluiting kwam aanrijden, ik stap in. De bus wachtte nog ff en reed toen weg en toen was het opeens heel erg mistig geworden
Goedenavondquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb er een Lacie Mobile Disk 120GB bij![]()
goedenavond
Dat zijn goede berichten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, ik heb op stage dus veel minder tijd om hier te posten dan de afgelopen weken [afbeelding]
Het bevalt me wel super goed! Vooral vandaag was een onwijs leuke dag (ook met de collega's).
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen allemaal
Eerst even bijkomen op de vroege morgen. Koffie, ontbijt.. dan gaat het wel lukken.
Ben alleen klein beetje mijn stem kwijt, niet heel handig bij alles wat ik vandaag moet gaan doen.
Nouja, ik wens jullie iig allemaal een fijne valentijnsdag!
Opbokken.. ik ben database aan het leren op mijn laptop!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:20 schreef Loontjah het volgende:
Ja, moet ja Trig, je bent alleen maar op je laptop aan het kutten jij
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee ik blijf lekker hier
Maar ik bedenk me net dat ik om 10.00 een intakegesprek heb dus dan kan ik helemaal niet, nouja dan feest maar zonder mij hoor
Dat kan dus echt niet he, wat ben je nu voor een nep stagairquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Vandaag nog niet eens koffie gehad
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet he, wat ben je nu voor een nep stagair
Hoe blijf je dan wakker?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar... maar... maar... ben wat ziekig, en dan vind ik het niet zo lekker...
Maar heb het in ieder geval niet nodig om wakker te blijven
Dat moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar... maar... maar... ben wat ziekig, en dan vind ik het niet zo lekker...
Maar heb het in ieder geval niet nodig om wakker te blijven
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Na 4 jaar die E is het tijd voor wat anders. Orgineel staat in me fotoboek
.
Hard werkenquote:
Sectie 6.. maar 7 8 en 9 hoeven niet..quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Loontjah het volgende:
Bij welke sectie ben jij dan nu?
Ik zie nu net dat Oracle het heel anders doet als wat ik in Eindhoven geleerd heb.
En warrock ruleert, gisteren 3 uur achter elkaar gespeeld.!!!!
Masterlijk.. Hopen dat die vent dadelijk nog op komt dagen. Heb geen zin om hier 2 uur te gaan internetten voor jan met de korte achternaam. Ken thuis ook wel oracle leren, en maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heb je dan ook iets met die mokkels bereikt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:15 schreef Sok41 het volgende:
Tjesum, m'n morgen was beter dan verwacht. Op alle lokaties waar ik geweest ben waren mooie mokkels..
quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:09 schreef Cageon het volgende:
Morguh!
Ik moest me ook maar is melden hier, ben sinds de 28tigste (jan) begonnen met stage.
(Software ontwikkeling if anybody cares)
He, een bekendeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Signature.
Ik mis het totaal nietquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:41 schreef Etcetera het volgende:
hey wat lief ik zit nog in de OP![]()
ik mis het om een groot deel van de dag achter een pc te zitten, ben ik nu verslaafd
blok is nauwelijks 1 week bezig en we worden nu al overspoelt met werk![]()
zekers! dat is ook waarom ik soms nog even langs kom!quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:47 schreef Deansensitized het volgende:
Ik mis het ook niet, maar zo nu en dan even wat ouwehoeren is wel relax
Had je je adres even door moeten gevenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb al 2 ecardjes gehad!
Echte kaartjes zijn natuurlijk leuker, maar tja![]()
Ik kreeg net een telefoontje van iemand wat ons adres was want hij wilde bloemen sturen. Maar het was een man dus ik neem aan dat het voor m'n stagebegeleidster isquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ik heb al 2 ecardjes gehad!
Echte kaartjes zijn natuurlijk leuker, maar tja![]()
pics or it didnt happenquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van iemand wat ons adres was want hij wilde bloemen sturen. Maar het was een man dus ik neem aan dat het voor m'n stagebegeleidster is
Foto nemen van een telefoongesprekquote:
je stagebegeleidster pannekoekquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:09 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Foto nemen van een telefoongesprek
Zeg dat danquote:
Heb helemaal geen stagebegeleidster!quote:
hmpf, JNA! Pics! (van je stagebegeleidster!quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:21 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Heb helemaal geen stagebegeleidster!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Nee, je hoopt het... straks lachen als er een dikke bos rode rozen aankomt met jou naam op het kaartjequote:Op donderdag 14 februari 2008 11:58 schreef jna het volgende:
[..]
Ik kreeg net een telefoontje van iemand wat ons adres was want hij wilde bloemen sturen. Maar het was een man dus ik neem aan dat het voor m'n stagebegeleidster is
Dus je hebt pauze gehad en eet pas na je pauzequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, pauze gehad en nu tijd voor het eten
Uhuhquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus je hebt pauze gehad en eet pas na je pauze
Op zo'n manierquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh
In de pauze ga ik even naar de stad of naar mijn honden en dan eet ik als ik terug kom
Nee, niet echt..quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
Nee inderdaad. Heb je daar dan verder niks te doen ofzo?
Ja en dan nog een week wachten op het volgende weekendquote:
Inderdaad, na een weekje alweer weekend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja en dan nog een week wachten op het volgende weekend![]()
Ja... als ik dit weekend niet ook zo'n vet feestje zou hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad, na een weekje alweer weekend.
Compleet naar de kloten! Gister kon ik mijn bed niet uit komen en vandaag nog steeds niet fit!quote:
Zit nu even de eerste cd te luisteren, die is ook tof.quote:
Kaheem heeft wat hetzelfde als jou, dat feestje in landgraaf moet nogal tegenvallen hoor ik altijd. Dus ik ga dan wel naar RaR als ik het wil zien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En die staan allemaal ook op RaR. Dus ik ga liever daar heen.
Foo Fighters is leuk, maar heb ik al 2 keer gezien en deden al 2 keer exact hetzelfde. Cavalera is wel eens leuk zonder Soulfly misschien. Serj Tankian moet ik nog eens luisteren. Qotsa heb ik 1 keer gezien, klonk kut, maar het is een toffe band. Alter Bridge vind ik niks. Bad Religion idem. Flogging Molly is alleen leuk als het laat is en ik dronken ben.
RATM... jeugdsentiment, dus ja, die wil ik wel zien.
Deanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren
Alex: PM!
Wie staan er in het voorprogramma?
Geduld is een schone zaak. Je hebt PM terug.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren
Alex: PM!
Wie staan er in het voorprogramma?
Geen idee wat het is. Allebei niet.quote:Kayser / President Evil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbeoordelingsgesprek enzo!quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:16 schreef Deansensitized het volgende:
Waarom moet je daar heen dan?
---> voor polen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eindbeoordelingsgesprek enzo!
Ik dacht dat dat rond het eind van de stage zich voordeed, en niet er nog eens na....quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Eindbeoordelingsgesprek enzo!
Dat heb ik gemist toen. De NS vond het verwijderen en aan politie overdragen van 2 zwartrijdende kutjochies belangrijker dan het op tijd vervoeren van tientallen, zoniet honderden, andere reizigers. Lekkere prioriteiten wel.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:25 schreef Deansensitized het volgende:
En ik ken ze ook niet Alex, zegt me helemaal niks. Hoop voor je dat het wat is. In Groningen hadden we Waxy, dat was drie keer niks!
Correct maar mijn docent kon niet eerder.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat rond het eind van de stage zich voordeed, en niet er nog eens na....
Maar ik ga naar huis, geld verdienen door wat zooi te verkopen
De wat?quote:
Ik moet ook nog, komende maandag. Lekker op tijd.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat rond het eind van de stage zich voordeed, en niet er nog eens na....
Polenquote:
Dat had ik in het begin ook vaak. Ook doordat het opeens druk werd en ik meer met andere zaken bezig was dan de opdracht. Die is dus vrij veel ingekort tijdens mijn stage. De doelstelling bleef hetzelfde, maar de manier om bij het einddoel te komen is nogal aangepast.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:39 schreef Mike.Strutter het volgende:
Mijn onderzoeksopdracht is weer helemaal aangepast na het gesprek van vandaag![]()
Je username is hetzelfde als de naam van mijn katquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:54 schreef Goover het volgende:
Ik krijg net een sms van een huisgenote dat er een raar rammelend doosje is aangekomen voor mij. Zonder afzender (op de buitenkant). Ik verwacht geen post, dacht ik. Ik hoop niet dat wil dan ik haar valentijn wordt... Tenzij het een leuk meisje is natuurlijk!
Stage he?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
true that
Ga je hier ook beginnen
Bij mij halen de ontwikkelingen mijn onderzoek inquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat had ik in het begin ook vaak. Ook doordat het opeens druk werd en ik meer met andere zaken bezig was dan de opdracht. Die is dus vrij veel ingekort tijdens mijn stage. De doelstelling bleef hetzelfde, maar de manier om bij het einddoel te komen is nogal aangepast.
Jij loopt stage?quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Stage he?
http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=4465
Dacht alquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:05 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik loop al jaren geen stage meer.
Ik in mijn ochtendjas op de bank.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, ik zit ook weer eens achter mijn bureau.
Als ik niet beter wist zou ik zeggen: wat heb je het toch zwaarquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik in mijn ochtendjas op de bank.
Ik heb er al wat over gelezen. Volgens mij is dat onderzoek niet aan te raden voor iedereenquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:14 schreef Pheno het volgende:
Mja, de laptop is een dell, die weegt wat kilo's. Toch werken, ondanks het hondsberoerde gedoe. Maar maandag gezellig naar het ziekenhuis, nog een gezellig deep throat onderzoek.
Ik ook. Maar dan wel thuis, met een leuk muziekje op de achtergrond. Een beetje lezen over de Balanced Scorecard, al staat er niet veel nieuws in. Ik stop er ook maar weer mee denk ik.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, ik zit ook weer eens achter mijn bureau.
Nou ja, echt blij ben ik er niet mee, maar het zal wel moeten. En het meest genante onderzoek heb ik al gehadquote:Op donderdag 14 februari 2008 15:15 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik heb er al wat over gelezen. Volgens mij is dat onderzoek niet aan te raden voor iedereen
Kaplan staat binnenkort op Neyenrode!quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan wel thuis, met een leuk muziekje op de achtergrond. Een beetje lezen over de Balanced Scorecard, al staat er niet veel nieuws in. Ik stop er ook maar weer mee denk ik.
Ja, moet je wel even een euro of 300 neertellen voor een aantal colleges, ofzo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Kaplan staat binnenkort op Neyenrode!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, moet je wel even een euro of 300 neertellen voor een aantal colleges, ofzo.
Nou nee, dat heb ik er nu net niet voor over. Ik zou niet eens weten of ik het momenteel heb.quote:Op donderdag 14 februari 2008 15:44 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat heb je er wel voor over toch? Je hebt het de laatste tijd zovaak over hem!
De bank zegt steeds tegen mij, je kunt nog maximaal 1 euro opnemen!quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nou nee, dat heb ik er nu net niet voor over. Ik zou niet eens weten of ik het momenteel heb.
Tijdrovende klus als je 50 euro nodig hebt, telkens 1 euro pinnen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:04 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
De bank zegt steeds tegen mij, je kunt nog maximaal 1 euro opnemen!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 16:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tijdrovende klus als je 50 euro nodig hebt, telkens 1 euro pinnen.
Moeten is dwangquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Deansensitized het volgende:
Thuis
Nu met een bakje koffie [moest van Marloes!] wachten op een koper
Vind het niet aardig van je dat je die lieve jongen dwingt!quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:20 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Moeten is dwang
Ben ook weer thuis, vanavond lekker niks.. heerlijk!
Zij mag het hoorquote:Op donderdag 14 februari 2008 17:36 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Vind het niet aardig van je dat je die lieve jongen dwingt!
loon nog 4 dagenquote:Op donderdag 14 februari 2008 16:44 schreef KaheemSaid het volgende:
stufi nog 10 dagen ofzo !
Leer mij dat eens?quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:40 schreef Deansensitized het volgende:
Net 350 euro in de handen gedrukt gekregen
Ik heb hier nu al een tijdje een gitaar staan. Ik heb ook een boek waaruit ik e.e.a. zou kunnen leren. Ik heb dat ding nog amper aangeraakt. Gaat niet goed, ik heb het veel te druk.quote:Op donderdag 14 februari 2008 17:38 schreef Deansensitized het volgende:
Vanavond verder een gitaar afbouwen
Lijkt al heel wat, maar moet nog wat spuiten en lakken.
[ afbeelding ]
Nee, ik heb de E gespacedquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:49 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Niet de E weg![]()
![]()
![]()
Hoi allemaal!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |