en fix de fout in de TT dan ook gelijk evenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
OP maar even weer een beetje gefixt, msschien kan Eer-ik of iemand anders met verstand van de WIKI die even updaten...?
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:51 schreef sandertjuh het volgende:
Ik heb me vandaag maar ziek gemeld, ik voelde me zo belabberd vanochtend, gewoon echt niet leuk. Dat was om 8 uur en ik kom nu pas weer mijn bedje uit.
Af en toe ook wel is nodig denk ik, 12+ uur slapen
hoe voelt het, als ex stagiair??quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
Hoezo overdreven? was gister ook ziek maar toen ben ik wel gegaan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:03 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Best wel een beetje overdreven, vind je niet... Al had ik er in ht begin van de stage ook wat last van vooral omdat ik het niet naar mijn zin had!
hier ben ik schatquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven!
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.quote:
kan geregeld wordenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:48 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Sorry, ik was u natuurlijk vergeten. Stoer, onsentimenteel, een keiharde jager, een man die denkt dat sex er alleen is om jezelf plezier te doen, etc.
Hij weet mijn naamquote:
Jawel, je kan kiezen uit:quote:
Nah, omdat dat ding nu gekraakt is houden ze hem nog even achter... Maarja, als je leest hoe dat ding 'gekraakt' isquote:Ik weet niet wat die Nederlanders zo moeilijk over die OV Chip doen.. want in Zweden werkt dat ding gewoon wel.. *bleep* is ok.. *bleeeeeeeeeeep* is niet ok
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.quote:
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Is daar alweer een nieuwe van? Waarom zijn ze na de eerste niet gewoon gestopt? Alle volgende delen waren toch vrij kut.
ik zou er niet eens aan beginnen...!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 18:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
American Pie - Beta House: http://www.imdb.com/title/tt0974959/
niet in de bios, gelijk dvd-releaseduurt ook maar 85 minuten zag ik net
Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou er niet eens aan beginnen...!een maandje terug gezien, zoooo wat een waardeloze film!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.
Kennis is macht en Dean heeft het liefst alle touwtjes in handen.
nu ik het nalees zie ik het pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.
Ik was even colleges aan het bijwonen. Dat moet soms ook gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes
Zorg dat je niet overwerkt wordt hoor!
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?quote:
typo in de TTquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga morgen beginnen met mijn stage. Morgen de praktische zaken regelen en vrijdag heb ik al gelijk een afspraak op de TU/e
trust me, you willquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb in ieder geval weer zin om te beginnen met afstuderen.
Hopelijk kan ik voldoende tijd inroosteren om in deze reeks te komen posten
Doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tot morgen, misschien ofzo! [afbeelding]
Inderdaadquote:
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
Ik ben benieuwd. Heb de eerste 2 weken ingeruimd om een planning te maken en een degelijk plan van aanpak op te stellen.quote:
Wanneer?quote:
ze zijn mooi hoor, allemaal exen van jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeld.
jammer voor jequote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:43 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wanneer?
Ik kreeg vandaag te horen dat ik eind februari geen vakantie heb. Best vervelend, ik wilde juist weer eens een paar dagen tot een week weg.
Ja, dat zal het inderdaad wel worden. Althans vrije dagen nemen... colleges missen, de stage zit er (zo goed als) op. Nou ja, binnenkort maar eens zien. Voordeel is nu wel dat het niks uit maakt welke week ik dan wil, ik mis toch wel iets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dan neem je toch gewoon een vrije dag of meerdere vrije dagen Angel?
200 per maand hierquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
Wat krijgen jullie betaald voor jullie stage?
iets van 125 p/m geloof ikquote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Qua vakanties zal het op mijn stage ook wel tegen gaan vallen. Donderdag ga ik maar eens rond de tafel zitten voor een mooie vergoeding.
De eerste paar maanden (september, oktober, november) kreeg ik 250 euro. In december kreeg ik 450 euro ("eindejaarsuitkering" erbij). In januari kreeg ik 275. En de laatste week van januari krijg ik betaald tegen mijn nieuwe loon, dat zal zo'n 400 euro opleveren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
toen ik nog stage liep kreeg ik 630 euro exclusief kamerhuur, en alle etentjes en avonden dat we voor het werk in clubs waren etcetera werden betaald. was een hele vervelende stage, vooral doordat ik 2 slof sigaretten per maand kreeg, grats en voor niets.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 21:55 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik begon op 15 of 14, alleen PB zat er langer dan ik geloof ik. Een deel eerder.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:18 schreef Mike.Strutter het volgende:
Toen ik voor het eerst in deze reeks poste waren we volgens mij nog niet eens de 50 delen gepasseerd
Ik ben benieuwd of er ook nog wat bekenden hier rondhangen.
Toentertijd poste ik nog met mijn oude account in de reeks. Ik denk dat het niveau sindsdien niet veel meer gestegen is.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik begon op 15 of 14, alleen PB zat er langer dan ik geloof ik. Een deel eerder.
Maar ik heb het laatste half jaar amper gepost, omdat ik toen niet op stage was.
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:21 schreef eer-ik het volgende:
Wat een rukweer ineens zeg
Ik ga de ganse dag chagrijnig zijn
En terecht, het is februariquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...
Wat was je nick?quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:28 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Toentertijd poste ik nog met mijn oude account in de reeks. Ik denk dat het niveau sindsdien niet veel meer gestegen is.
Ja, hell.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Was het gisteren echt geniaal weer, hebben we nu ineens nul zicht...
Dus? Dat weer van gisteren was ook februari. Geef me die shit maarquote:
Heb je een keer een dag vrij, zit je hierquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, hell.
Heb ik een keer een dag vrij, is het kutweer
Ik heb een kater en lig nog in bedquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:52 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Heb je een keer een dag vrij, zit je hier![]()
Ik niet snap !
Ja dus, dat was niet gewoon.quote:Op woensdag 13 februari 2008 10:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus? Dat weer van gisteren was ook februari. Geef me die shit maar
Pff, gewoon doen we niet meer aan, klimaat verandering hoor ik overal, laat die shit dan maar komen. Niet lullen, ik wil actie!!quote:
Nouja, geef mij maar normaal Feb weer. Wel leuk en aardig dat wat warmere, maar de repercussies zijn minder.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, gewoon doen we niet meer aan, klimaat verandering hoor ik overal, laat die shit dan maar komen. Niet lullen, ik wil actie!!
Hoezo? Ben jij een tuinier ofzo? Bang dat je geraniums niet goed uitkomen in april? Bang dat de tomaten te vroeg rijp zijn? Angst voor een mislukte graan/aardappel oogst?quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:03 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Nouja, geef mij maar normaal Feb weer. Wel leuk en aardig dat wat warmere, maar de repercussies zijn minder.
Dat was voor mij ook zo, k ging op gesprek bij het bedrijf (British American Tobacco, en ze wouden wel dat ik voor ze kwam werken. Op de eerste dag vertelden ze me wat ik allemaal kreeg en wat ik allemaal moest doen. onderandere 3 week lang in hotels geleefd....!quote:Op woensdag 13 februari 2008 09:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Zo belangrijk is de vergoeding niet voor mij, anders had ik die wel gelijk geregeld. Wat voor mij belangrijk is dat ik een uitdagende opdracht heb waarbij ik me kan ontwikkelen en voldoende contacten opdoe.
Drijf er maar de spot mee, 't maakt mij niet uit. Over paar jaar zit ik toch niet meer in dit kutlandje, wat er nog van over blijft.quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo? Ben jij een tuinier ofzo? Bang dat je geraniums niet goed uitkomen in april? Bang dat de tomaten te vroeg rijp zijn? Angst voor een mislukte graan/aardappel oogst?
So...quote:Op woensdag 13 februari 2008 11:11 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Drijf er maar de spot mee, 't maakt mij niet uit. Over paar jaar zit ik toch niet meer in dit kutlandje, wat er nog van over blijft.
Mag hopen dat ik al die aankomende problemen niet mee hoef te maken, maar ik zal wel pech hebben.
No offense hoor ! Ik ben nou eenmaal een doemdenker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |