Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:01 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zou er niet eens aan beginnen...!een maandje terug gezien, zoooo wat een waardeloze film!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven!
En zo is het maar net.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 17:19 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het is de fok stalker bij uitstek, naast je naam weet hij van alles van je. Van je broekmaat tot je IP adres, van je studiegeschiedenis tot de lengte van je lul, van je eerste vriendin tot je laatste odol. Zelfs je eerste homofiele escapades zijn hem niet bekend.
Kennis is macht en Dean heeft het liefst alle touwtjes in handen.
nu ik het nalees zie ik het pasquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Eigenlijk spreek je jezelf een beetje tegen he.
Ik was even colleges aan het bijwonen. Dat moet soms ook gebeuren.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 15:41 schreef KaheemSaid het volgende:
Waar zijn de echte mannen gebleven!
Komt wel goed hoorquote:Op dinsdag 12 februari 2008 19:52 schreef Deansensitized het volgende:
Marloes
Zorg dat je niet overwerkt wordt hoor!
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?quote:
typo in de TTquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:10 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik ga morgen beginnen met mijn stage. Morgen de praktische zaken regelen en vrijdag heb ik al gelijk een afspraak op de TU/e
trust me, you willquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:23 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik heb in ieder geval weer zin om te beginnen met afstuderen.
Hopelijk kan ik voldoende tijd inroosteren om in deze reeks te komen posten
Doeiquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:26 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tot morgen, misschien ofzo! [afbeelding]
Inderdaadquote:
Als jij de dames in mijn fotoboek beoordeeldquote:Op dinsdag 12 februari 2008 20:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hey Houniet! kun jij mij even een plezier doen? in de TT stagebegeider veranderen naar Stagebegeleider?
Tenk joe!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |