Dus je hebt pauze gehad en eet pas na je pauzequote:Op donderdag 14 februari 2008 12:41 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zoo, pauze gehad en nu tijd voor het eten
Uhuhquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dus je hebt pauze gehad en eet pas na je pauze
Op zo'n manierquote:Op donderdag 14 februari 2008 12:48 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Uhuh
In de pauze ga ik even naar de stad of naar mijn honden en dan eet ik als ik terug kom
Nee, niet echt..quote:Op donderdag 14 februari 2008 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
Nee inderdaad. Heb je daar dan verder niks te doen ofzo?
Ja en dan nog een week wachten op het volgende weekendquote:
Inderdaad, na een weekje alweer weekend.quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:12 schreef Cageon het volgende:
[..]
Ja en dan nog een week wachten op het volgende weekend![]()
Ja... als ik dit weekend niet ook zo'n vet feestje zou hebben...quote:Op donderdag 14 februari 2008 13:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad, na een weekje alweer weekend.
Compleet naar de kloten! Gister kon ik mijn bed niet uit komen en vandaag nog steeds niet fit!quote:
Zit nu even de eerste cd te luisteren, die is ook tof.quote:
Kaheem heeft wat hetzelfde als jou, dat feestje in landgraaf moet nogal tegenvallen hoor ik altijd. Dus ik ga dan wel naar RaR als ik het wil zien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 16:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En die staan allemaal ook op RaR. Dus ik ga liever daar heen.
Foo Fighters is leuk, maar heb ik al 2 keer gezien en deden al 2 keer exact hetzelfde. Cavalera is wel eens leuk zonder Soulfly misschien. Serj Tankian moet ik nog eens luisteren. Qotsa heb ik 1 keer gezien, klonk kut, maar het is een toffe band. Alter Bridge vind ik niks. Bad Religion idem. Flogging Molly is alleen leuk als het laat is en ik dronken ben.
RATM... jeugdsentiment, dus ja, die wil ik wel zien.
Deanquote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren
Alex: PM!
Wie staan er in het voorprogramma?
Geduld is een schone zaak. Je hebt PM terug.quote:Op donderdag 14 februari 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
Siebren
Alex: PM!
Wie staan er in het voorprogramma?
Geen idee wat het is. Allebei niet.quote:Kayser / President Evil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |