Das best klote..quote:
Ik zit hier ook met een soepje van de Chineesquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Zo, net pauze gehad en nu even lunchen
Zolang je de dag maar doorkomt tochquote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ook een mooie.. stuur ik naar school een email.. Wie mijn afstudeerbegeleider is van school, krijg een mailtje met alleen een naam. Ik zoeken naar dat persoon in Outlook, blijkt het een externe afstudeerbegeleidster te zijn...
Heb je net je begeleider nodig.. kan je haar niet bereiken.. Zometeen maar het 'goede' nieuws vertellen, mits mijn stagebegeleider van het bedrijf er nog is.
Want ik krijg bijna RSI van patience spelen op mijn iPod Nano..![]()
Wat een leven.quote:
ik zit hier primaquote:
Ohwja, die komt mij wel bekend voor. Hoiquote:Op woensdag 13 februari 2008 10:53 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
T1andonly zal ik toen nog wel gebruikt hebben.
Zo weinig te doen?quote:Op woensdag 13 februari 2008 12:56 schreef PieterBas het volgende:
Ook een mooie.. stuur ik naar school een email.. Wie mijn afstudeerbegeleider is van school, krijg een mailtje met alleen een naam. Ik zoeken naar dat persoon in Outlook, blijkt het een externe afstudeerbegeleidster te zijn...
Heb je net je begeleider nodig.. kan je haar niet bereiken.. Zometeen maar het 'goede' nieuws vertellen, mits mijn stagebegeleider van het bedrijf er nog is.
Want ik krijg bijna RSI van patience spelen op mijn iPod Nano..![]()
Drie keer raden wie er niet gaat.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
Pinkpop!!!
Pink!
Pop!
Drie keer raden wie er gaat!
Metallica!
quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:36 schreef Mathijz het volgende:
O geweldig, 1 of andere koter heeft een nooddeur open gedaan en nu mag ik genieten van een slow woop singaal
En die staan allemaal ook op RaR. Dus ik ga liever daar heen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:12 schreef Deansensitized het volgende:
Ja ok, maar fucking Metallica man!!
En RATM, Foo Fighters en nog paar andere leuke bandjes, Cavelera Conspiracy, Serj Tankian, Flogging Molly, QOTSA, Alter Bridge, Bad Religion, ...
Als ik zou gaan, zou ik ook voor het onderste rijtje gaan.. The Verve staat er 2 keer inquote:Op woensdag 13 februari 2008 16:25 schreef Goover het volgende:
Ik ga dit jaar ook weer, maar niet voor:
METALLICA, INCUBUS, FLOGGING MOLLY, ALTER BRIDGE, SAT2D, PORCUPINE TREE, THE VERVE, NOVASTAR, BAD RELIGION, JUSTICE, RAGE AGAINST THE MACHINE, RACOON, GAVIN DEGRAW, FICTION PLANE, COUNTING CROWS, CAVALERA CONSPIRACY, ROISIN MURPHY, SAYBIA en PETE MURRAY
Wel voor:
FOO FIGHTERS, KAISER CHIEFS, EDITORS, KT TUNSTALL, MOKE, THE VERVE, GROOVE ARMADA, QUEENS OF THE STONE AGE, SERJ TANKIAN, THE HIVES, THE WOMBATS en KATE NASH
Misschien iets te veel niet dan wel, maar goed, het gaat om de lol
Yep, alleen moet ik het goede nieuws nog gaan vertellen, op mijn stage.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Zo weinig te doen?
Ik krijg rsi van het negeren van mijn micro pauzes... te druk bezig om 30 sec stil te gaan zitten....
't is m'n muziek nietquote:Op woensdag 13 februari 2008 18:04 schreef Deansensitized het volgende:
Geen festivaller Erik?
Twijfelgevalletje denk ik.quote:
Nog niet, maar heb mijn oude plek ook nog niet opgegeven... Zometeen maar een sollicitatiebrief schrijven.quote:Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
Heb je al een nieuwe plek Pieter?
Ik ging vanmorgen op de fiets naar mijn stage... Na 8 minuten op de fiets.. had ik spijt dat ik mijn handschoenen vergeten was.. Of 8 minuten naar huis rijden, of 8 minuten doorfietsen naar stage voor de koffiezetautomaat om een kopje thee te halen..want de koffie is niet te zuipenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedenavond
Het is echt koud vandaag :| En de hele dag die mist.
Toen ik vanochtend naar de bushalte liep, was het nog niet mistig. Toen ik in de bus zat, nog steeds niet. Uiteindelijk op het busstation WST aangekomen, begon de mist te komen. Mijn aansluiting kwam aanrijden, ik stap in. De bus wachtte nog ff en reed toen weg en toen was het opeens heel erg mistig gewordenquote:Op woensdag 13 februari 2008 19:07 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik ging vanmorgen op de fiets naar mijn stage... Na 8 minuten op de fiets.. had ik spijt dat ik mijn handschoenen vergeten was.. Of 8 minuten naar huis rijden, of 8 minuten doorfietsen naar stage voor de koffiezetautomaat om een kopje thee te halen..want de koffie is niet te zuipen
Bij mij was het ook erg mistig..Ik zag de windmolen nog geen eens meer, en dat ding is echt niet te missen.quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen ik vanochtend naar de bushalte liep, was het nog niet mistig. Toen ik in de bus zat, nog steeds niet. Uiteindelijk op het busstation WST aangekomen, begon de mist te komen. Mijn aansluiting kwam aanrijden, ik stap in. De bus wachtte nog ff en reed toen weg en toen was het opeens heel erg mistig geworden
Goedenavondquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
en ik heb er een Lacie Mobile Disk 120GB bij![]()
goedenavond
Dat zijn goede berichten!quote:Op woensdag 13 februari 2008 19:51 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Haha, ik heb op stage dus veel minder tijd om hier te posten dan de afgelopen weken [afbeelding]
Het bevalt me wel super goed! Vooral vandaag was een onwijs leuke dag (ook met de collega's).
quote:Op donderdag 14 februari 2008 08:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goedemorgen allemaal
Eerst even bijkomen op de vroege morgen. Koffie, ontbijt.. dan gaat het wel lukken.
Ben alleen klein beetje mijn stem kwijt, niet heel handig bij alles wat ik vandaag moet gaan doen.
Nouja, ik wens jullie iig allemaal een fijne valentijnsdag!
Opbokken.. ik ben database aan het leren op mijn laptop!quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:20 schreef Loontjah het volgende:
Ja, moet ja Trig, je bent alleen maar op je laptop aan het kutten jij
quote:Op donderdag 14 februari 2008 09:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Nee ik blijf lekker hier
Maar ik bedenk me net dat ik om 10.00 een intakegesprek heb dus dan kan ik helemaal niet, nouja dan feest maar zonder mij hoor
Dat kan dus echt niet he, wat ben je nu voor een nep stagairquote:Op donderdag 14 februari 2008 10:33 schreef Deansensitized het volgende:
Vandaag nog niet eens koffie gehad
quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:38 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Dat kan dus echt niet he, wat ben je nu voor een nep stagair
Hoe blijf je dan wakker?quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar... maar... maar... ben wat ziekig, en dan vind ik het niet zo lekker...
Maar heb het in ieder geval niet nodig om wakker te blijven
Dat moet je niet zeggen.quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Maar... maar... maar... ben wat ziekig, en dan vind ik het niet zo lekker...
Maar heb het in ieder geval niet nodig om wakker te blijven
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:35 schreef Houniet het volgende:
Na 4 jaar die E is het tijd voor wat anders. Orgineel staat in me fotoboek
.
Hard werkenquote:
Sectie 6.. maar 7 8 en 9 hoeven niet..quote:Op donderdag 14 februari 2008 10:25 schreef Loontjah het volgende:
Bij welke sectie ben jij dan nu?
Ik zie nu net dat Oracle het heel anders doet als wat ik in Eindhoven geleerd heb.
En warrock ruleert, gisteren 3 uur achter elkaar gespeeld.!!!!
Masterlijk.. Hopen dat die vent dadelijk nog op komt dagen. Heb geen zin om hier 2 uur te gaan internetten voor jan met de korte achternaam. Ken thuis ook wel oracle leren, en maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Motorrijden is beter dan sex.Elke bocht een nieuw hoogtepunt.
Heb je dan ook iets met die mokkels bereikt?quote:Op donderdag 14 februari 2008 11:15 schreef Sok41 het volgende:
Tjesum, m'n morgen was beter dan verwacht. Op alle lokaties waar ik geweest ben waren mooie mokkels..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |