abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56682250

Selectie PSV 2007/2008

Technische staf:
Sef Vergoossen (Hoofdcoach)
Jan Wouters (Assistent-trainer)
Dwight Lodewegs ( Assistent-trainer)
Mart van den Heuvel (Masseur/verzorger)
Joop Hiele (Keeperstrainer)
Luc van Agt (Inspanningsfysioloog)
Ferd van Odenhoven (Fysiotherapeut)

Doelverdedigers:
01. Heurelho Gomes
21. Bas Roorda
31. Cássio Ramos

Verdedigers:
02. Jan Kromkamp
03. Carlos Salcido
04. Manuel Da Costa
05. Mike Zonneveld
13. Alcides
14. Slobodan Rajkovic
18. Eric Addo
23. Fagner Conserva Lemos
24. Dirk Marcellis

Middenvelders:
06. Timmy Simons
07. Mika Väyrynen
08. Edison Mendez
15. Jason Culina
16. Ismail Aissati
20. Ibrahim Afellay
22. Balász Dzsudzsák
25. John de Jong
26. Tommie van der Leegte
28. Otman Bakkal

Aanvallers:
09. Danko Lazovic
10. Danny Koevermans
17. Jefferson Farfán
19. Jonathan Reis
29. Género Zeefuik

Laatstgespeelde wedstrijd: PSV - SC Heerenveen

PSV - SC Heerenveen
Zaterdag 9 februari
Tijd: 19.30

samenvatting

Karakteristieken

Uitslag: 1-1 (1-0)

Scoreverloop:
1-0 Otman Bakkal ('1)
1-1 Bradley ('52)

Arbiter: Luinge

Toeschouwers: 33600

Geel:
PSV: Otman Bakkal, Balázs Dzsudzsák
SC Heerenveen: Zuiverloon

Komende wedstrijden:

PSV - Helsingborgs IF (UEFA CUP)
Woensdag 13 februari
tijd: 20.45

Willem II - PSV
Zaterdag 16 februari
Tijd: 19.30

Helsingborgs IF - PSV (UEFA CUP)
Donderdag 21 februari
Tijd: 20.45

Voor de laatste goals, samenvattingen en filmpjes kijk je op http://www.psv.tv/ of http://nl.youtube.com/user/psveindhoven of http://www.freewebs.com/phoolie84/

OP PSV Topic
pi_56682256
Gefeliciteerd Farfan
pi_56682496
Een dergelijke TT had ons ook al veel geluk gebracht tegen VVV, toch?
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 10:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tegen Volendam, zeggen ze ook in het filmpje .
Ja, had het geluid uitstaan
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_56682638
Interview met Farfan uit het Eindhovens Dagblad:
quote:
De kracht is terug bij Jefferson Farfán
door Frank van den Heuvel

12 feb 2008, 02:50 - EINDHOVEN - Jefferson Farfán heeft zich dit seizoen nog niet zo laten gelden als hij zelf zou willen en het PSV-publiek gewend was.

De 23-jarige Peruviaan praat over de moeilijke eerste maanden, zijn nieuwe rol onder Sef Vergoossen en zijn talentvolle landgenoot Reimond Manco.

De kracht lijkt in de laatste wedstrijden terug te komen. Is dat een juiste observatie?
"Ja, dat klopt. Ik heb natuurlijk lang gesukkeld met de enkelblessure. Ik kon niet voluit trainen, dus word je nooit helemaal fit. Eigenlijk ben ik pas sinds december pijnvrij en kan ik op trainingen alles zonder belemmering doen. Dat betaalt zich nu uit."

Hoe frustrerend waren de eerste maanden van het seizoen?
"Erg frustrerend. Dit was mijn eerste langdurige blessure, ik moest er ook mentaal mee leren omgaan. Ik mocht telkens beginnen van de trainer, dan wil je dat vertrouwen niet beschamen en ben je geneigd om te forceren. Tegelijkertijd ben je bang dat de pijn terugkomt of weer verergert. Je hinkt op twee gedachten, waardoor je nooit voor langere tijd je niveau haalt."

Ben jij iemand die die zorgen mee naar huis neemt?
"Nou, ik ging niet vrolijk naar huis na een training of wedstrijd. Je voelt voortdurend die enkel en je weet dat het niet goed zit. Natuurlijk probeerde ik het wel eens te vergeten.
De sfeer in de groep is goed, dus hier op de Herdgang of met vrienden thuis kon ik ook best lachen. Maar het laat je niet los."

Onder Sef Vergoossen speel je puur op de rechterkant. Hoe stond je in eerste instantie tegenover zijn plannen?
"Helemaal vreemd was de nieuwe positie niet. Ook in het nationaal elftal heb ik ook wel eens op rechts gespeeld. Maar bij PSV was ik al jaren een echte aanvaller. In het begin twijfel je. Kan ik dit? Is dit goed voor me? De trainer had een helder en duidelijk verhaal en ik ben sowieso wel positief ingesteld in dit soort zaken. Ik denk dat het voor mijn ontwikkeling goed is. Ik wil een completere voetballer worden, die op veel posities uit de voeten kan. Ik heb moeten wennen aan deze rol en leer nog steeds."

Het vergt een andere manier van voetballen čn denken.
"Het vergt een ander soort concentratie dan wanneer je vooral gefocust bent op het doel van de tegenstander, op doelpunten maken. Nu zoek je de ruimte tussen de linies, houd je je verdedigende werk in de gaten, terwijl je ook je dreiging naar voren probeert te houden. Het is intensiever, ook qua fysiek. Je levert meer arbeid."

PSV heeft afgelopen weekend jouw landgenoot Reimond Manco vastgelegd. Een goede keuze?
"Ik heb hem nog niet zo vaak 'live' zien spelen, maar hij is een groot talent. Technisch goed en met veel overzicht. Heel volwassen voor zijn leeftijd. Ik heb mijn medespelers hier wat filmpjes van internet over Manco laten zien. Iedereen is enthousiast. Andersom denk ik dat hij ook een goede keuze heeft gemaakt door naar PSV te komen om zich verder te ontwikkelen."

De voorzitter van Alianza versprak zich enigszins toen hij zei dat Manco komende zomer opvolger van jou wordt.
"Ik kijk niet naar Manco als 'mijn opvolger'. Ik hoop dat hij veel beter wordt dan ik en dat hij veel successen zal hebben. Over mijzelf: ik ben nu niet bezig met een vertrek. Als er iets gaat spelen, dan is dat in eerste instantie iets tussen de clubs. Het is voor mij geen issue, al wordt een transfer natuurlijk niet alleen bepaald door de speler. Ook clubs hebben hun belangen."

Op zich is het vrij normaal dat een speler na vier jaar verder wil kijken.
"Misschien wel. Er zijn vaker clubs voorbijgekomen, maar ik zag het nooit als een sportieve verbetering. En ik heb het hier prima naar mijn zin, dus nogmaals: ik speel nu voor PSV en als er straks iets concreet wordt, dan nemen we op dat moment beslissingen. "

Morgenavond spelen jullie tegen Helsingborgs IF. Geeft UEFA Cup-voetbal dezelfde kriebels als Champions League?
"Ja, absoluut, bij mij wel. We willen ook in de UEFA Cup ver komen en hopelijk kunnen we uiteindelijk de beker omhoog houden. Want daar draait het toch om: prijzen pakken, in welke competitie dan ook."
pi_56682858
Laten we hopen dat we nog (minstens) een ronde verder komen in de UEFA Cup
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  dinsdag 12 februari 2008 @ 13:29:49 #6
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_56683009
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_56683114
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 13:29 schreef KELDER het volgende:
vast wel, helsingborg moeten we over 2 wedstrijen toch wel kunnen hebben. Ik voorspel alvast dat als farfan een goaltje meepikt, dat we dan iets gaan zien ten aanzien van de geboorte (wiegen met de halve selectie, speciaal hemd onder zn shirt oid )
Hij gaat scoren.
pi_56683189
quote:
Valencia, Sevilla, Blackburn Rovers, West Ham United en Fiorentina staan in de rij om Jefferson Farfán van PSV over te nemen. De Eindhovenaren vragen echter de lieve som van vijftig miljoen euro. (El Mundo Deportivo)
50?

Denk niet dat ze verder komen dan 20
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 13:47:22 #9
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683289
50 zal wel 15 moeten zijn
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_56683402
Zelfs dat is aan de forse kant.
Woo-loo-loo!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 14:02:49 #11
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56683556
quote:
Vergoossen moet mogelijk ook Helsingborgs IF missen
Uitgegeven: 12 februari 2008 13:44
Laatst gewijzigd: 12 februari 2008 13:56

EINDHOVEN - Sef Vergoossen moet woensdag het UEFA Cup-duel tegen Helsingborgs IF mogelijk aan zich voorbij laten gaan. De trainer van PSV is nog altijd ziek. Vergoossen miste zaterdag al het competitieduel tegen SC Heerenveen.
ANP

"Ik had wel verwacht dat Sef er weer bij zou zijn", zei assistent-trainer Dwight Lodeweges dinsdag na de laatste training voor het duel tegen de Zweedse ploeg. "Hij ligt al een aantal dagen onder de dekens. Ik hoop dat hij morgen gewoon bij de wedstrijd kan zijn. Dat is afhankelijk van hoe hij de nacht doorkomt."

Samen met Jan Wouters ging Lodeweges maandag op ziekenbezoek bij Vergoossen. "In anderhalf uur hebben we de wedstrijd van woensdag doorgesproken. Die tijd was wel het maximum voor Sef."

Kaarten over

De supporters van PSV lopen niet warm voor het UEFA Cup-duel. Tot dinsdag waren 21.500 kaarten verkocht. PSV hoopt een deel van de overige 12.000 tickets dinsdag en woensdag in de vrije verkoop van de hand te doen.

Helsingborgs neemt driehonderd supporters mee naar Eindhoven.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 12 februari 2008 @ 14:04:14 #12
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56683573
Zin in morgen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_56683636
Heeft iemand toevallig nog een filmpje van 1995-1996 PTT-Telecompetitie 18-11-1995 PSV-De Graafschap 8-0 (3-0) Dat was de eerste wedstrijd van mijn geliefde PSV die ik live heb mogen aanschouwen.
pi_56683669
Kassa's zijn dus morgen gewoon geopend?
pi_56683720
Larsson
pi_56683740
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:12 schreef EnactedChaos het volgende:
Larsson
Sympathieke speler.
pi_56683755
Laat maar 37 euro voor tegen een Zweeds kutclubje
pi_56683853
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Dat dacht ik al
pi_56683877
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:14 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Sympathieke speler.
Zeker, jammer dat ie na z'n Barca avontuur niet nog even bij ons is komen spelen...
pi_56684323
quote:
Je krijgt er wel een petje bij volgens mij.

Daarom zijn er ook maar 21.500 kaarten verkocht. Volgens mij was dit duurder dan Lyon thuis in de kwartfinale CL in 2005...

En waar is mijn TVP?
pi_56684355
Je krijgt geen petjes maar je krijgt korting geloof ik.
Ik ga ook voor het eerst sinds lange tijd niet naar een Europese wedstrijd.
pi_56684374
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
50% korting op een petje kun je krijgen geloof ik
pi_56684399
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:49 schreef Ruudt het volgende:
Korting was alleen de eerste 1,5 week of zo. Mijn plek op BB was toen 45 euro, nu 50

edit: oh, korting op de pet
We sure are cute for two ugly people.
pi_56684415
Korting is voor seizoenskaarthouders op de eigen plek.
Daarom heb ik maar 32,50 hoeven te betalen.

Edith zegt: goed gelezen, schele joekel.
Krijg je hč, met zulke schokkende prijzen.

[ Bericht 40% gewijzigd door BottleKid op 12-02-2008 14:55:34 (Poster is te snel met lezen.) ]
pi_56684456
Ben wel benieuwd wat voor wedstrijd we morgen te zien krijgen, een aanvallend of een voorzicht PSV..
pi_56684557
Ik verwacht in ieder geval geen spectaculair begin zoals zaterdag. Als PSV wint zonder tegengoals, dan heb je al een aardige stap gezet.
pi_56684661
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 14:52 schreef Neoktheone het volgende:

[..]

Korting was alleen de eerste 1,5 week of zo. Mijn plek op BB was toen 45 euro, nu 50

edit: oh, korting op de pet
Duh
pi_56685353

Ik snap ook niet waarom ik 32,50 betaald heb, veels te veul
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 15:57:27 #29
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56685368
ach tis nu toch al betaald, hopelijk krijgen we waar voor ons geld morgen
DeLuna vindt me dik ;(
  dinsdag 12 februari 2008 @ 16:05:14 #30
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56685506
quote:
Daar hebben we vast ook de reden dat er nog maar zo weinig zijn verkocht.

Oppassen voor onderschatting trouwens. Heerenveen heeft dat wel meer dan voldoende aangetoond geloof ik
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_56686427
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 15:57 schreef rubbereend het volgende:
ach tis nu toch al betaald, hopelijk krijgen we waar voor ons geld morgen
ja als ze er nu ook gewoon 5 inschieten net als heereveen thuis
pi_56686536
Korting op een petje
pi_56688145
En Eric Addo is ook vader geworden.

Veel beschuit met muisjes dus deze week in Eindhoven.
pi_56688328
Hoop dat ze doorgaan naar de volgende ronde , Hoop dan tegen tottenham.

K zou eerst ook gaan morgen, maar die kaartjes zijn veel te duur in dit stadium van het toernooi.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 12 februari 2008 @ 19:07:46 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56688386
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef ruud.nl het volgende:

een rondje beschuit moet er met die prijzen van morgenavond wel afkunnen lijkt me
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56688835
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoop dat ze doorgaan naar de volgende ronde , Hoop dan tegen tottenham.

K zou eerst ook gaan morgen, maar die kaartjes zijn veel te duur in dit stadium van het toernooi.
ja dat zou wel een mooi affiche zijn..
pi_56689169
50 miljoen voor Farfan
pi_56689245
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:33 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

ja dat zou wel een mooi affiche zijn..
Najaaah, slavia afslachten zou natuurlijk nog veel mooier zijn
pi_56689560
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:07 schreef rubbereend het volgende:

[..]

een rondje beschuit moet er met die prijzen van morgenavond wel afkunnen lijkt me

Ja, klopt wel, belachelijke prijzen
pi_56692407
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 18:54 schreef ruud.nl het volgende:

PSV orgie ?
  dinsdag 12 februari 2008 @ 22:58:09 #41
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56693566
*leest titel*

Laten we het hopen. Heereveen (de huidige nummer 2 van de competitie) is door hun uitgeschakeld!
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_56693719
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 22:58 schreef HL_Dog43 het volgende:
*leest titel*

Laten we het hopen. Heereveen (de huidige nummer 2 van de competitie) is door hun uitgeschakeld!
Heerenveen toen en Heerenveen nu is volgens mij een aardig verschil... Nu zijn ze in vorm, toen waren ze niet geweldig.
Geldt misschien ook wel voor HIF, maar dat weet ik niet.
pi_56693868
Ik heb in ieder geval veel zin in morgen en ik zit er wel over te denken om een pet te halen. Die heb ik nog geen namelijk
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:16:35 #44
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_56694062
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 19:49 schreef pascalheister het volgende:
50 miljoen voor Farfan
Die 50 miljoen is de valuta vanuit het artikel vanwaar die ruksite het heeft herschreven. Heerlijk stukje journalistiek dus weer. Een club die uberhaupt zoveel geld wil neertellen voor die dikke slome behoort direct de licentie afgenomen te worden
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 12 februari 2008 @ 23:35:30 #45
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56694508
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:03 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Heerenveen toen en Heerenveen nu is volgens mij een aardig verschil... Nu zijn ze in vorm, toen waren ze niet geweldig.
Geldt misschien ook wel voor HIF, maar dat weet ik niet.
Tsjah.. toch.. heb mijn twijfels over of het wel zo makkelijk gaat..
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 12 februari 2008 @ 23:54:24 #46
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_56694860
Piet de Visser bij P&W
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_56695260
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:54 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser bij P&W
ff hh kijken, pas stond er ook al een heel stuk over hem in de volkskrant
  woensdag 13 februari 2008 @ 00:28:46 #48
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_56695396
tvp.. naf yu bigi eindhoven!!

piet is fantasties, die man ademt zweet boert piest plast voetbal
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_56697214
quote:
Gomes: UEFA Cup winnen met PSV

EINDHOVEN - Heurelho da Silva Gomes lijkt al bijna vier seizoenen over acht in plaats van vier armen de beschikken. De Braziliaanse sluitpost is inmiddels van onschatbare waarde voor PSV. Zelf heeft hij momenteel één doel. " De UEFA Cup winnen. Er liggen mogelijkheden. Ook al zijn er andere ploegen uit de Champions League die ervoor zullen gaan.”
Heurelho Gomes is een betrouwbaar sluitstuk van PSV. Dat ondervindt hier ook Mounir El Hamdaoui van AZ.

Dat de Eindhovenaren als nummer drie in de Champions Leaguepoule – na drie vette jaren – nu na de winterstop 'slechts’ uitkomen in de UEFA Cup, ervaart Gomes dan ook niet als degradatie. "We zijn de enig overgebleven Nederlandse club. Alle ogen zullen alsnog op ons gericht zijn. Het is de op één na belangrijkste competitie van Europa, dus zo min is het niet.”

PSV bindt vanavond in de UEFA Cup de strijd aan met het Zweedse Helsingsborgs IF. Gomes vindt wel dat PSV het bij de loting niet heeft getroffen. "Ik heb Helsingborg thuis tegen Heerenveen zien spelen en toen maakten de spelers een heel goede indruk op me. Ze hebben een stugge ploeg, spelen heel compact, hebben veel snelheid voorin en zijn dus moeilijk te verslaan. We zullen in Eindhoven de basis moeten leggen voor de volgende ronde.”
quote:
Farfán moet wijken bij PSV

EINDHOVEN - Vanwege de aanvallende kracht van Helsingborgs IF lijkt Sef Vergoossen extra defensieve zekerheid in te bouwen bij PSV. De trainer van PSV lag maandag nog steeds met griep onder de wol, maar voerde overleg met zijn assistenten Dwight Lodeweges en Jan Wouters. "Natuurlijk willen we van onze eigen kracht uitgaan en de dingen doen waar we goed in zijn. Maar het gaat in de UEFA Cup om twee duels en niet om één wedstrijd. We willen geen doelpunten tegen krijgen”, uitte Lodeweges zich in algemene bewoordingen.

De besloten training in het Philips Stadion verried dat Jefferson Farfán hoogstwaarschijnlijk op de reservebank moet plaatsnemen, Otman Bakkal vanuit het hart van het middenveld naar de rechterkant verhuist en Mike Zonneveld naast Timmy Simons komt te spelen. Of Vergoossen vandaag aanwezig is, wist Lodeweges gisteren nog niet. "Hij is knap beroerd. Het hangt ervan af hoe hij de nacht doorkomt”, aldus de assistent, die alleen niet kan beschikken over de geschorsten Eric Addo en Edison Mendez en de al langer geblesseerden John de Jong en Tommie Van der Leegte. Mika Väyrynen is aan de selectie toegevoegd
quote:
Gomes dient contract tot 2013 'gewoon' uit

EINDHOVEN - PSV-doelman Gomes houdt niet van vooruitblikken, maar doet dat aan de vooravond van het UEFA Cuptreffen met Helsingsborgs IF desgevraagd toch. Als PSV ook dit jaar de landstitel verovert, zou dat voor de vierde keer in de vier seizoenen sinds de komst van de Braziliaan zijn. "De spelers die hier vanaf 2004 spelen, gaan dan de geschiedenisboeken in. Maar zover is het nog niet. We hebben negen punten voorspong op de nummer twee en een heel goede kans om kampioen te worden. Meer niet.”

Als het aan Gomes ligt, zullen er nog vele schalen volgen. "Ik heb tot 2013 bijgetekend en dien dat contract in principe uit. Daarna is het tijd om naar Brazilië, naar huis te gaan. Wat er tussen nu en 2013 gebeurt, ligt echter niet alleen aan mij. Maar ik ben niet op zoek naar een andere club en ik ben dat nóóit geweest. Ik voel me thuis in Eindhoven.” En dat betaalt zich – zo weet De Visser – dubbel en dwars uit.
Veel PSV bij De Telegraaf, 5 ofzo
quote:
Larsson: "PSV moeilijker dan SC Heerenveen
De geroutineerde spits keert vanavond met zijn club Helsingsborgs IF voor even terug in Nederland. De 36-jarige Larsson voorziet twee lastige wedstrijden tegen de Eindhovenaren, maar acht zijn ploeg niet kansloos.

Helsingborgs IF-spits Henrik Larsson verwacht een moeilijke wedstrijd tegen PSV. Volgens de aanvaller is de ploeg van Sef Vergoossen lastig te bestrijden. "PSV heeft een goede ploeg. Er is niet echt een uitblinker aan te wijzen. Ze hebben meerdere goede spelers," aldus Larsson dinsdag tijdens een persconferentie in Eindhoven.

Larsson denkt dat de klus tegen PSV moeilijker wordt dan het tweeluik tegen SC Heerenveen. Desondanks acht hij zijn ploeg niet kansloos. "Dit is moeilijker dan tegen Heerenveen. Het is niet alleen een sterke ploeg. PSV heeft het voordeel dat ze ons dit jaar al aan het werk hebben gezien. Ze zullen ons niet zo snel onderschatten als Heerenveen misschien wel deed."

Tijdens zijn verblijf in Nederland heeft Larsson ook gelijk van de gelegenheid gebruik gemaakt om zijn oud-ploeggenoot van Feyenoord Giovanni van Bronckhorst op te zoeken. "Hij is een heel goede vriend van mij. Ik heb gisteravond (maandag) lang met hem zitten praten. Maar, héél weinig over PSV."

[ Bericht 28% gewijzigd door Dj_Day-V op 13-02-2008 08:12:30 ]
pi_56698676
quote:
Van den Heuvel teammanager
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Na bijna 27 jaar trouwe dienst als masseur verandert Mart van den Heuvel van baan bij PSV. De Brabander wordt op verzoek van de spelers met ingang van komend seizoen teammanager. "Die functie is nieuw en Mart is daarvoor geknipt", aldus technisch manager Stan Valckx.

"Het was noodzaak dat er meer structuur in kwam." Vooral, omdat er een paar blunders werden gemaakt in de administratie van geschorste (Da Costa) of niet speelgerechtigde spelers.
pi_56699189
Addo vader, Farfan vader, Kromkamp bijna vader...
En dat toevallig ongeveer 9 maanden na het kampioenschap 2006-2007
pi_56699256
Farfan op de bank? Zal 'm goed doen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_56699321
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
als het PSV maar goed doet
pi_56700582
quote:
Babyboom PSV: 'Addo Den Haag'

EINDHOVEN - Een dag voor de UEFA Cupwedstrijd tegen Helsingborg was het feest in de kleedkamer van PSV. Jefferson Farfán meldde dinsdag trots vader te zijn geworden van zoon Adriano, waarna de geschorste Eric Addo telefonisch vanuit Accra aangaf eveneens een zoon te hebben gekregen. De precieze naam was nog niet bekend, maar doelman Gomes had wel een suggestie. „Addo Den Haag!”
Eric Addo is vader geworden.

Vandaag of morgen kan de ’babyboom’ nog groter worden. De vriendin van Jan Kromkamp staat op het punt te bevallen. Als dat vlak voor de aftrap gebeurt, is het aannemelijk dat de rechtsback niet speelt.
pi_56701123
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als PSV maar niet teveel kapitaal op de bank zet, Ajax is het slechte voorbeeld.
pi_56701152
quote:
Op dinsdag 12 februari 2008 23:16 schreef Zapper het volgende:

[..]

Die 50 miljoen is de valuta vanuit het artikel vanwaar die ruksite het heeft herschreven. Heerlijk stukje journalistiek dus weer. Een club die uberhaupt zoveel geld wil neertellen voor die dikke slome behoort direct de licentie afgenomen te worden
Pardon, Farfán is wel een echte Peruviaan. Die zijn behoorlijk zeldzaam en niet in elke collectie vertegenwoordigd!
pi_56701205
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 11:51 schreef Poepoog het volgende:

[..]
Als ze zo doorgaan bij PSV met al die geboortes kan je over een jaar of 17-18 een eerste elftal vormen van al die kids samen.
pi_56701602
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:25 schreef okee6 het volgende:

[..]

Als PSV maar niet teveel kapitaal op de bank zet, Ajax is het slechte voorbeeld.
Farfan hebben we erg goedkoop kunnen halen en zoals hij nou speelt is hij ook niet bijzonder veel waard. Als het in het teambelang is mag je best je bestbetaalde krachten eens op de bank neerzetten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 13 februari 2008 @ 12:50:29 #59
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56701619
Vanavond is het dan zo ver.. ben heel erg benieuw hoe PSV gaat spelen....
Hopelijk dat het een beetje een mooie wedstrijd wordt, maar goed daar hoop je iedere keer op en ach zo lang we winnen vind ik het wel goed
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56701708
Mwa, winnen en geen doelpunten tegen krijgen lijkt me beter.
That's all folks!
pi_56701842
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
Dus volgend jaar een niet aangemelde en geschorste speler die er voor zorgt dat we de beker en de CL uitvliegen ?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_56701870
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 12:26 schreef okee6 het volgende:

[..]

Pardon, Farfán is wel een echte Peruviaan. Die zijn behoorlijk zeldzaam en niet in elke collectie vertegenwoordigd!
!
pi_56701943
Vanavond van 20:00 - 22:30 uur vergadering. Best matige situatie....

pi_56702697
quote:
Ondanks dat Balázs Dzsudzsák dit seizoen al Europees speelde met zijn vorige club Debreceni VSC mag de Hongaar met PSV uitkomen in de UEFA Cup. Als het twee verschillende Europese toernooien betreft, mag een speler in één seizoen voor twee verschillende clubs Europees spelen. Dzsudzsák kwam met Debreceni niet verder dan de tweede voorronde van de Champions League en was daarmee meteen uitgeschakeld. PSV komt na de winterstop uit in het UEFA-Cup toernooi. Op de UEFA spelerslijst neemt Dzsudzsák de plaats in van Kenneth Perez, die voor Ajax dus in het UEFA Cup toernooi had mogen uitkomen. Eerder maakte Koné na zijn overstap vanuit Kerkrade gebruik van deze regeling. Eric Addo en Edison Mendez zijn vanwege een schorsing niet speelgerechtigd.
Leuke regeling is het toch
pi_56702981
Nog een uurtje en dan richting Eindhoven. Paar potjes bier en dan vanavond
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_56704329
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:39 schreef Whiteguy het volgende:
Addo vader, Farfan vader, Kromkamp bijna vader...
En dat toevallig ongeveer 9 maanden na het kampioenschap 2006-2007
+3 Scherp.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Nog 10 minuten en ik vertrek. Over een half uur op Stratumseind dus...
pi_56704360
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 13:49 schreef LuNaTiC het volgende:
Das wel erg vroeg, zo lang aan het reizen?
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 15:06:38 #68
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56704561
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 14:55 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Das wel erg vroeg, zo lang aan het reizen?
Of gewoon veel drinken
pi_56704604
ik ga ook over een uurtje, zit ik om half 6 in de tipsy ofzo
pi_56705318
PSV met Dzsudzsák in UEFA Cup

Dat zal een slok op de spreekwoordelijke borrel schelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_56706067
Wie gaat er hier allemaal niet? Ik boycot de wedstrijd door die achterlijk hoge prijzen.
pi_56706488
quote:
PSV-aanvoerder Simons: Uefa Cup leeft minder dan Champions League
Hoewel PSV als enige Nederlandse club actief is op Europees niveau, maakt de ontmoeting met Helsingborgs IF bij het Eindhovense publiek weinig warme gevoelens los. Gistermiddag waren slechts 21.500 tickets verkocht voor het duel in de derde ronde van het toernooi om de Uefa Cup.

PSV-aanvoerder Timmy Simons constateerde dat de desinteresse voortkomt uit het mindere aanzien van het toernooi om de Uefa Cup. „Op het trainingsveld merk je niet, dat we voor de winterstop zijn uitgeschakeld in de groepsfase van de Champions League”, begon de Vlaming. „De spelers willen zich graag van hun beste kant laten zien. Qua belangstelling zie ik wel een duidelijk verschil, al kan ik niet onder woorden brengen waaraan het schort. De toeschouwers staan in elk geval niet voor de poorten te dringen.”

Assistent-coach Dwight Lodeweges, die vanavond waarschijnlijk de taken van de grieperige Vergoossen overneemt, zag dit niet als een probleem. „Net als een acteur of een zangeres wil een voetballer schitteren op zo’n groot podium. Zelf heb ik geen ervaring op dit niveau. Ik heb veel Air Miles, maar nooit eerder zat ik tijdens een Europees duel op de bank.”
Ik geloof dat iemand even aan Simons moet vertellen dat het niks met de UEFA Cup en alles met de prijzen te maken heeft.
pi_56706498
Ik wil er nog wel heen eigenlijk
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_56706598
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik wil er nog wel heen eigenlijk
Kan vast nog wel toch?
pi_56706685
Vanaf 6 uur kan je nog aan de kassa halen. Als het nou een eurootje of 15 goedkoper was, was ik ook richting zuiden vertrokken.
pi_56706747
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Kan vast nog wel toch?
Denk het wel ja..maar kwil niet alleen gaan
Aantal vrienden kunnen niet namelijk
* Paaskonijn is op msn al wanhopig bezig mensen te vinden die mee willen..
pi_56707533
Dat word dus thuis kijken
pi_56708411
Zendt de NOS van de UEFA cup ook streams uit, net zoals met de Champions League?
pi_56708733
Vind het wel jammer dat PSV met een wat defensievere instelling aan de wedstrijd gaat beginnen (als de voorspelling klopt) in een thuiswedstrijd. Waarom moeten wij ons aanpassen aan het spel van de tegenstander...

Wel jammer, maar ben straks van de partij, achter de buis voor een keer
pi_56708788
Kone speelt schijnbaar de sterren van de hemel bij Sevilla, jammer dat hij weg is
Patat Friet
pi_56709081
Oja en nog meer zin in vanavond
Patat Friet
pi_56709752
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_56709857
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:24 schreef LudoSanders het volgende:
Ligt het aan mij of.. Normaal begint het kriebelen toch wel om een uur of 4, nu geen enkele spanning.
Ligt niet aan jou
Keep the faith!!
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:31:11 #84
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56709912
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 10:13 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
Martje Maar hij blijft toch ook nog wel masseur/verzorger?
A little knowledge is a dangerous thing.
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:34:48 #85
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_56709992
quote:
Is het UEFA-Cup-gevoel denk ik Het heeft gewoon minder uitstraling dan de Champions-League ik weet niet wat het precies is. Het oogt goedkopere, CL heeft iets van exclusiviteit, het liedje, de sterren het is een gevoel (nu klinkt het opeens heel dramatisch )
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  woensdag 13 februari 2008 @ 19:37:44 #86
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56710062
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 19:34 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Is het UEFA-Cup-gevoel denk ik Het heeft gewoon minder uitstraling dan de Champions-League ik weet niet wat het precies is. Het oogt goedkopere, CL heeft iets van exclusiviteit, het liedje, de sterren het is een gevoel (nu klinkt het opeens heel dramatisch )
Dan wil ik niet weten wat je over de nationale beker te vertellen hebt .

.
pi_56710728
quote:
Herkenbaar, ik zit ook al zo van, wat zal ik eens gaan doen vanavond? Owja, voetbal kijken
Hopen dat tegen Tottenham de prijzen wat minder asociaal zijn (Hopen dat we sowieso een ronde verder komen!)
pi_56710801
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Zonneveld, Afellay, Bakkal, Dzsudzsák en Lazovic.
pi_56710835
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 20:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Zonneveld, Afellay, Bakkal, Dzsudzsák en Lazovic.
Zoals al voorspeld dus.

Ik zou toch met Farfan gestart zijn.
pi_56712019
Kaartjes volgende ronde goedkoper zei Reker
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:50:44 #91
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56712237
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:18 schreef Gurby het volgende:
Zendt de NOS van de UEFA cup ook streams uit, net zoals met de Champions League?
Nope niet te vinden
pi_56712346
dat wordt een nulletje of 5 met die scheids
  woensdag 13 februari 2008 @ 20:55:06 #93
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56712395
Lazovic Gadverdamme. Ik hoop dat Helsingborg wint of Lazovic een enorme rotschop krijgt. Wat een misselijk mannetje
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_56713006
Ik zag em die kans nog missen ook, maar gelukkig ging ie er in..
pi_56713386
Zo slecht voetballen en dan nog met 2-0 voorstaan, voetbal is niet altijd eerlijk

Zonneveld eruit aub, speelt werkelijk dramatisch en Farfan erin
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:34:35 #96
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56713422
Rust..

Mooi 2-0 voor tegen Helsingborg IF. Al betwijfel ik of het een penalty was. Helsingborg is toch een stugge ploeg zoals verwacht maar ik denk dat PSV dit gewoon moet uitspelen en misschien nog een 3e of 4e goal moet maken.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:35:06 #97
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56713436
Jammer dat ik het niet kan zien.. OMDAT IK GEEN LINK HEB NAAR ONLINE VOETBAL.*zucht* kut nossite.

Ja radio..nou wauw zeg.
pi_56713443
Verdomme wat spelen ze slecht zeg!
Ik typ straat.
pi_56713590
Ja, in de UEFA Cup kom je er nu nog mee weg. In een CL-poule had het nou 0-2 of 1-2 gestaan.

Even wat beter je best doen tweede helft! En een wisseltje mag ook.
  woensdag 13 februari 2008 @ 21:55:15 #100
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56714032
*zucht* KOM OP PSV!
pi_56714377
Wat zal Koevermans flauw zijn van dat warmlopen. Mag hij zeker weer een minuut of tien of helemaal niet spelen. Niet leuk dit
Keep the faith!!
pi_56714852
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:07 schreef lookinforyou het volgende:
Niet leuk dit
Nee klopt, wat een ongelooflijke zaadpartij .

Wat vonden jullie van Oranje de afgelopen 2 jaar? Die wedstrijden waren boeiender dan dit
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:23:48 #103
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56714943
Oranje beter dan PSV.. nee niet mee eens. to-taal niet mee eens.

Njah ok ik geef je gelijk PSV - Heereveen was een leuke wedstrijd. Dit is matig.
Ach.. zolang we geen tegenkrijgen is het goed al is 2-0 niet genoeg.
pi_56714973
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:23 schreef HL_Dog43 het volgende:
Oranje beter dan PSV.. nee niet mee eens. to-taal niet mee eens.

Njah ok ik geef je gelijk PSV - Heereveen was een leuke wedstrijd. Dit is matig.
Ach.. zolang we geen tegenkrijgen is het goed al is 2-0 niet genoeg.
Dat kwam vooral door Heerenveen en niet door PSV
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:30:50 #105
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56715159
Komt nooit door PSV he
Altijd dat gezeik op PSV. Pff word er moe van.
pi_56715228
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:30 schreef HL_Dog43 het volgende:
Komt nooit door PSV he
Altijd dat gezeik op PSV. Pff word er moe van.
Heerenveen was de club die aanviel en het spel bepaalde, niet PSV.
Niet zo gek dat je er moe van wordt, dat krijg je met zulke wedstrijden.
pi_56715256
Zo de tegenstander in slaap gevoetbald de tweede helft, ook een tactiek .
pi_56715282
Je zou er geld voor betaald hebben.
Ik typ straat.
pi_56715303
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:33 schreef VoreG het volgende:

[..]

Heerenveen was de club die aanviel en het spel bepaalde, niet PSV.
Niet zo gek dat je er moe van wordt, dat krijg je met zulke wedstrijden.
PSV viel die wedstrijd, en dan met name de eerste helft net zo hard aan, en daarom werd het leuk. Maar goed, de algemene opinie over het spel van PSV kennen we inmiddels wel hoor.
pi_56715365
Wat een zwakke partij, dat je niet vol aan gaat vallen met een 2-0 voorsprong ok maar dit sloeg echt alles. En zo goed was Helsingsborgs nou ook weer niet

Pluspunten: Gomes wederom, Marcellis en Lazovic
Patat Friet
pi_56715373
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:34 schreef LudoSanders het volgende:
Je zou er geld voor betaald hebben.
En nog teveel ook .
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Maar goed, de algemene opinie over het spel van PSV kennen we inmiddels wel hoor.
Graag gedaan.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:38:39 #112
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56715437
Je zou er maar gezeten hebben .
pi_56715446
Ik zal goed slapen vannacht. Werkelijk nog nooit zo'n slaapverwekkende vertoning gezien zeg. Dat ploegje uit Zweden moet je oprollen met een nulletje of 6, stelt werkelijk helemaal niets voor.
Ik typ straat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:39:33 #114
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56715468
Hoogtepunt was hoe Gomes die bal nog binnen wist te houden met zijn lange arm
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:40:23 #115
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56715495
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:39 schreef Frey het volgende:
Hoogtepunt was hoe Gomes die bal nog binnen wist te houden met zijn lange arm
De rust vond ik dan nog spannender.
pi_56715545
En die wissels ook, Rajkovic voor Alcides sloeg compleet nergens op, en door de Koevermans wissel ging PSV ook alleen maar slechter voetballen.
Patat Friet
pi_56715665
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
En die wissels ook, Rajkovic voor Alcides sloeg compleet nergens op, en door de Koevermans wissel ging PSV ook alleen maar slechter voetballen.
Om over die lange ballen maar niet te spreken.
Ik typ straat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:47:07 #118
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56715720
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:35 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

PSV viel die wedstrijd, en dan met name de eerste helft net zo hard aan, en daarom werd het leuk. Maar goed, de algemene opinie over het spel van PSV kennen we inmiddels wel hoor.
Inderdaad. Altijd dat gezeik over PSV is de kampioen van de armoede,psv speelt altijd slecht bla bla.
Als je dat vind kan je net zogoed dit topic verlaten en naar een club met minder kwaliteit gaan zoals een Ajax,Feyenoord of Az.
pi_56715801
Wel mooi dat die Larsson nog zo goed Nederlands spreekt, dat zie je niet zo heel veel meer bij buitenlandse spelers die een tijd in Nederland hebben gezeten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_56715813
is er ergens een samenvatting te zien van de wedstrijd?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56715853
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef Onderbroek het volgende:
Op 2 doelpunten na heb je echt geen zak gemist..
pi_56715872
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:50 schreef Onderbroek het volgende:
Doe het niet doe het niet
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:52:54 #123
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56715913
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

.
pi_56715930
Maar de manier om die 2 spitsen af te stoppen is de toevoer daartoe afstoppen toch? Die 3 centrale verdedigers en die 2 wingbacks.
Ik typ straat.
pi_56715974
Wat een vreselijke zaadwedstrijd zeg. Echt iets voor PSV .

Maar congrats met de overwinning

Oh en mijn hoogtepunt: de schwalbe van Lazovic.
pi_56716039
Hey hoe heet dit nummer op de background? Lekker swingende track hooooooor
pi_56716048
O ja de manier waarop jullie winnen verdient wel een pluim.

Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v

.
pi_56716060
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:54 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat een vreselijke zaadwedstrijd zeg. Echt iets voor PSV .

Maar congrats met de overwinning

Oh en mijn hoogtepunt: de schwalbe van Lazovic.
Heeft meneertje eindelijk eens het recht om te zeiken. Jij ook gefeliciteerd.
Ik typ straat.
pi_56716066
Weet iemand hoe dat nummer onder de aftiteling na de wedstrijd op studio sport heet?
pi_56716074
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:53 schreef LudoSanders het volgende:
Maar de manier om die 2 spitsen af te stoppen is de toevoer daartoe afstoppen toch? Die 3 centrale verdedigers en die 2 wingbacks.
Mja ik snap niet echt, waarom ze niet uitgingen van eigen kracht ipv je aanpassen aan je tegenstander en al helemaal als Helsingborg de tegenstander is.. Zo goed zijn die lui nou ook weer niet...
  woensdag 13 februari 2008 @ 22:57:59 #131
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56716099
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef VoreG het volgende:

Een pingel door een overduidelijke Schwalbe en een doelpunt, omdat de keeper een bal die recht op hem af komt niet kan vasthouden.
v

.
Thnx!
pi_56716140
Jammer dat Sef zo ziek is dat hij Afellay niet kan aanpakken. Slechte voorzet, dom balverlies, 4 beste kansen verprutst en enkel de mazzel van een keepersfout. En dan presteert de commentator het om voor de breedtepasses die aankomen hem te prijzen "goed". Om te janken zo slecht.
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:42 schreef ganzenherder het volgende:
Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachten Praten we daarna wel verder, grapjas. Buiten dat verdient Rajkovic speeltijd, speelt aardig steeds. En Lazovic stond op scherp, Koevermans bracht leven.
pi_56716142
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Hey hoe heet dit nummer op de background? Lekker swingende track hooooooor
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:56 schreef dvs- het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer onder de aftiteling na de wedstrijd op studio sport heet?
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:00:16 #134
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56716192
Wat een slechte wedstrijd.. blij dat ik daar niet mijn geld aan heb uitgegeven..
Maar toch winnen met 2 - 0
Lekker Italiaans
pi_56716198
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[..]

Just Jack - Starz in their Eyes

Meer dan een jaar oud geloof ik
pi_56716255
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:59 schreef okee6 het volgende:
Jammer dat Sef zo ziek is dat hij Afellay niet kan aanpakken. Slechte voorzet, dom balverlies, 4 beste kansen verprutst en enkel de mazzel van een keepersfout. En dan presteert de commentator het om voor de breedtepasses die aankomen hem te prijzen "goed". Om te janken zo slecht.
[..]

Wil jou wel eens zien voetballen met liesklachten Praten we daarna wel verder, grapjas. Buiten dat verdient Rajkovic speeltijd, speelt aardig steeds. En Lazovic stond op scherp, Koevermans bracht leven.
Heb de verslaggever ook niks over liesklachten horen zeggen dus ik kon het ook niet weten

Lazovic heeft uitstekend gespeeld, Koevermans heeft weinig goeds kunnen doen maar dit was dan ook totaal geen wedstrijd voor hem en hij kreeg amper ballen....
Patat Friet
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:04:23 #137
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56716342
Maar goed.. ben benieuwd als we naar Zweden gaan...
pi_56716403
erg slap natuurlijk en een makkelijk gekregen overwinning !

Nouja als we maa winnen van Willem 2
pi_56716493
Ja eerst de horde Willem II maar weer eens nemen, competitie is veel belangrijker als dat troosttoernooi.
Ik typ straat.
  woensdag 13 februari 2008 @ 23:22:03 #140
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56716856
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ja eerst de horde Willem II maar weer eens nemen, competitie is veel belangrijker als dat troosttoernooi.
Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)

2-0 winst. Op naar Willem II en dan naar Zweden laten zien hoe Heereveen het moest doen. WINNEN!
pi_56716924
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef Wurdsje het volgende:

[..]

Op 2 doelpunten na heb je echt geen zak gemist..
duidelijk
en zijn die doelpunten ergens terug te zien?
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_56716933
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:22 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Inderdaad. Al is het wel leuk als we de Uefa Cup zouden winnen (al is dat natuurlijk vrijwel onmogelijk naar mijn mening met dit voetbal)

2-0 winst. Op naar Willem II en dan naar Zweden laten zien hoe Heereveen het moest doen. WINNEN!
En dan Slavia afslachten.

De UEFA Cup is leuk als je hem wint, anders is het verspilde energie die je de titel kan kosten.
Ik typ straat.
pi_56718441
pfffffffffff wat een tweede helft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:48:04 #144
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56718486
nou eerste 38 minuten gingen prima........... alleen jammer dat er daarna nog dik 50 gespeeld werden had je 90 minuten vol gespeeld had het 5-0 geworden had je bijna niet eens meer naar Zweden gehoeven. Jammer dat door de slordigheden en het lage tempo de Zweden nog gevaarlijk leken met vlagen. Maar acht veel stelde dat ook niet voor. We waren gewoon 2 klassen beter dus dan had dat omgezet moeten worden naar een dikke uitslag
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 14 februari 2008 @ 00:50:15 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_56718504
oja op de tribune was het erg gezellig

toen Lazovic plat ging en we kregen een pingel moest iedereen kei hard lachen verder de 2e helft hebben we ons vooral onderling vermaakt met dom geouwehoer heb de helft van de leuke momenten weer eens gemist
DeLuna vindt me dik ;(
pi_56719151
Wat was Zonneveld slecht zeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56719273
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:46 schreef cultheld het volgende:
Wat was Zonneveld slecht zeg.
Hé, je bent er weer!
pi_56719341
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 01:58 schreef Radegast het volgende:

[..]

Hé, je bent er weer!
Ik moest mezelf nog steeds laten unbannen .

OT: Ik ben blij met de Hongaar, Bakkal moet z'n contract z.s.m. verlengen, Koevermans mag wat mij betreft voor 5 á 6 miljoen euro terug worden verkocht aan AZ of Feyenoord en a.s. zaterdag gaan we Willem 2 nog wat verder in de degradatiezone duwen .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_56719414
quote:

v

.
Het was inderdaad niet om aan te zien en de goals waren o, zo goedkoop. Maar als je het in de context bekijkt: na wedstrijden als Ajax uit, AZ uit en Heerenveen thuis met de rem er op 2-0 winnen europees, dat staat hoor. Want laat het duidelijk zijn, als PSV had gewild dan was het zo 3, 4-0 geworden. Maar hey, we zijn geen Ajax (die winnen Europees natuurlijk altijd met minstens 3 doelpunten verschil en prachtig, attractief, aanvallend voetbal)
pi_56719425
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 23:24 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En dan Slavia afslachten.
Je volgt je club goed joh .

Je gaan het nog moeilijk krijgen daar denk ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56719617
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je volgt je club goed joh .

Je gaan het nog moeilijk krijgen daar denk ik...
Alsof PSV Slavia nog tegen gaat komen dit seizoen.
pi_56719890
goed begin
pi_56720525
Saaie wedstrijd, verdiende overwinning. Ik hoop dat ze hun krachten spaarden voor de vele wedstrijden die nog gaan volgen...
quote:
Lazovic bekende schwalbe ook tegen de scheidsrechter

Direct na de penalty sprak Lazovic op de terugweg naar de middenlijn voor de nieuwe aftrap met de scheidsrechter. Na afloop liet hij tegenover FCUpdate.nl weten toen de scheidsrechter al bekend te hebben dat het geen penalty was. "Ik had het gevoel, dat ik eerlijk moest zijn." De Cyprioot antwoordde echter doodleuk dat hij het wel een penalty vond. "Leuk om een keer geen Nederlandse scheidsrechter te hebben, want in Nederland fluit iedereen al jaren tegen me. Dat zal nu misschien nog erger zijn, ja. In Nederland krijg ik, zeker na vanavond, nooit meer een strafschop. Dat weet ik zeker."
Een penalty terugtrekken nadat hij al genomen is gaat natuurlijk ook een beetje moelijk
quote:
Reker: we zijn er nog niet uit met Bakkal

Jan Reker laat in Voetbal International weten dat PSV al een tijdje in gesprek is met Bakkal over contractverlenging, maar dat beide partijen er nog niet uit zijn. "We hebben een aanbieding gedaan en zijn nu aan het onderhandelen." PSV wil graag het tot 2010 doorlopende contract verlengen tot 2013.
Onderhandelen is in ieder geval begonnen. Dat ze er mooi uit mogen komen
We sure are cute for two ugly people.
pi_56720557
Wat een saaie wedstrijd.
Een 2-0 uitslag is prima daarentegen, en dat was ook de doelstelling vooraf.

Die volgende wedstrijd zal wel helemaal een draak worden.
pi_56720587
Dat het saai was lag ook een beetje aan Helsingborgs. M.i. heeft PSV gewoon gedaan wat ze moesten doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56720639
Lazovic valt, de scheids fluit, wij juichen, kijken elkaar aan, en beginnen keihard te lachen. Dat was écht geen penalty, dat zag iedereen in het stadion...

Sowieso vond ik de scheids dramatisch fluiten. (Nee, niet per sé tegen PSV...)
Omdat ik op de korte zijde zat, zag ik het niet goed, maar was het élke keer buitenspel?

En Zonneveld ipv Bakkal op het middenveld bij Simons is geen (lees: GEEN) goede beslissing. Niet meer doen dus... Pleur dan iemand anders op rechts (ene Aissati?) en laat Bakkal lekker naast Simons ballen.

Groot pluspunt: Marcellis!
quote:

v

.
Het zit diep hč.
pi_56721144
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 22:51 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

blij dat ik me uiteindelijk heb beperkt tot een korte samenvatting op studio sport
pi_56722896
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef BottleKid het volgende:

ik vond eigenlijk de scheids best goed, heeft geen rare dubieuze beslissen genomen volgens mij (op de pingel na). En daarnaast was de grens aan de kant van oost ook goed. Doedelzak maakt een overtreding, zo'n zweed legt de bal 3m van de plek waar hij genomen moet worden en terwijl die zweed en doedelzak nog staan de discussieren loopt die grens gewoon het veld in, bakt die bal en legt hem op de goede plek, het is maar een detail maar dat zou een NL grensrechter niet eens proberen
  donderdag 14 februari 2008 @ 12:29:15 #159
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56724649
Tjongejonge zeg, wat een zaadwedstrijd. Ja het resultaat telt, maar dat is dan ook het enige wat goed is.

Ik heb 90 minuten Farfan gemist. Zonneveld liep toch alleen maar in de weg op links.
Wat een kutidee om een ander systeem te gaan spelen. Er klopte geen hout meer van. Vergoossen kan maar beter niet meer gebeld worden als hij ligt te ijlen van 40 graden koorts.

En daar hebben 21.500 mensen dan zoveel geld voor betaald. Wat ben ik blij dat ik niet gegaan ben. Mietjes zijn het. Ik wil, zeker thuis, dat PSV gewoon voetbalt naar vermogen. Nee lekker de handrem erop, stelletje homo's. "We gaan weer spelen om te winnen." Ik zie het ja

Enige lichtpuntje: over een transfer van Salcido hoeven we ons geen zorgen meer te maken. Wtf echt...
pi_56725127
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 08:55 schreef BottleKid het volgende:
Lazovic valt, de scheids fluit, wij juichen, kijken elkaar aan, en beginnen keihard te lachen. Dat was écht geen penalty, dat zag iedereen in het stadion...

Omdat ik op de korte zijde zat, zag ik het niet goed, maar was het élke keer buitenspel?
Nee, vond de grensrechters ook maar matig.
pi_56725740
quote:
Op woensdag 13 februari 2008 18:42 schreef ganzenherder het volgende:
Kone speelt schijnbaar de sterren van de hemel bij Sevilla, jammer dat hij weg is
Ze zijn er toch zo blij met hem:
quote:
'Sevilla wil de Koné van PSV weer eens terugzien'

14/02/2008 10:20

Arouna Koné (24) moet beter gaan presteren. Dat is de boodschap die de Ivoriaanse aanvaller van Sevilla woensdag persoonlijk kreeg te horen van voorzitter José Maria Del Nido.

De website van de Spaanse club meldt dat Del Nido Koné heeft gevraagd weer te spelen zoals hij deed bij PSV. Op basis van zijn spel en doelpunten voor de Eindhovenaren trok Sevilla hem in augustus 2007 aan. Maar in Andalusië vallen zijn prestaties tot nog toe tegen.

Koné speelde pas acht duels in de Primera División, waarvan hij er vijf in de basis begon. De Ivoriaanse international scoorde één keer. Sevilla, de huidige nummer zeven van Spanje, heeft de komende tijd de oude Koné nodig om te klimmen op de ranglijst en verder te komen in de Champions League.
Zeer goede deal om die weg te doen .
pi_56725892
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:58 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Alsof PSV Slavia nog tegen gaat komen dit seizoen.
Ik bedoelde dat ook. Tweede zin sloeg op Helsingsborg...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_56727273
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 13:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Zeer goede deal om die weg te doen .
Ja het bestuur is bij vlagen toch niet geheel incapabel
pi_56729899
EINDELIJK, ik heb Gomes met de plus voetbalkaartjes
pi_56730084
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:36 schreef NoelGallagher het volgende:
EINDELIJK, ik heb Gomes met de plus voetbalkaartjes
pi_56730164
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is . ons mam haalt altijd boodschappen bij de plus. Na, dus ook voetbalplaatjes In totaal al een stuk of 200 gehad, maar een stuk of 4 van PSV (net alsof ze het erom doen ) Ik had verdomme 3 elftallen van NEC en ajax kunnen maken, maar PSV ho maar. En nu dus eindelijk de beste/coolste/aardigste/sympathiekste/favoriete/perfecte van PSV. Het heeft even geduurd, maar toch
pi_56730371
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ja, weet je wat het is . ons mam haalt altijd boodschappen bij de plus. Na, dus ook voetbalplaatjes In totaal al een stuk of 200 gehad, maar een stuk of 4 van PSV (net alsof ze het erom doen ) Ik had verdomme 3 elftallen van NEC en ajax kunnen maken, maar PSV ho maar. En nu dus eindelijk de beste/coolste/aardigste/sympathiekste/favoriete/perfecte van PSV. Het heeft even geduurd, maar toch
Hier ook amper PSV-kaartjes...mijn broertje van 6 ook altijd boos als er dan weer een van Ajax uitkomt
pi_56730449
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:02 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hier ook amper PSV-kaartjes...mijn broertje van 6 ook altijd boos als er dan weer een van Ajax uitkomt
Ik heb het gevoel dat er gewoon meer ajax kaartjes zijn, dan dat er PSV kaartjes zijn. De PSV kaartjes bewaar ik allemaal, de rest geef ik een de koters die voor de supermarkt staan te bedelen. Als ik ze zo'n stapel geef, kijken ze alsof er een lekker wijf tegenover hun staat
pi_56731882
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 17:05 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat er gewoon meer ajax kaartjes zijn, dan dat er PSV kaartjes zijn. De PSV kaartjes bewaar ik allemaal, de rest geef ik een de koters die voor de supermarkt staan te bedelen. Als ik ze zo'n stapel geef, kijken ze alsof er een lekker wijf tegenover hun staat
Mijn broertje en zusje krijgen die juist allemaal
En maar hopen op een PSV kaartje
pi_56731890

Who the fuck is Larsson?
pi_56732432
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Who the fuck is Larsson?
Marcellis speelde echt goed gisteren inderdaad, hopelijk kan hij deze vorm blijven vasthouden
Patat Friet
  donderdag 14 februari 2008 @ 19:55:26 #172
11102 knep
Mountainfreak
pi_56733993
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 18:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]

Who the fuck is Larsson?
Gave plaat . Marcellis .
pi_56734903
Toch mooi om te zien hoe er steeds meer zelf opgeleid talent doorbreekt bij PSV. Ik kan me niet herinneren dat we daar een aantal jaar geleden nou zo bekend om stonden. Tegenwoordig wordt niet alleen de uitstekende scouting, maar ook steeds vaker de opleiding van PSV geroemd. Goede ontwikkeling!
  donderdag 14 februari 2008 @ 21:35:01 #174
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56736162
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 02:05 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik moest mezelf nog steeds laten unbannen .

OT: Ik ben blij met de Hongaar, Bakkal moet z'n contract z.s.m. verlengen, Koevermans mag wat mij betreft voor 5 á 6 miljoen euro terug worden verkocht aan AZ of Feyenoord en a.s. zaterdag gaan we Willem 2 nog wat verder in de degradatiezone duwen .
Dat unbannen vind ik zo idioot. Ik ken geen enkele andere site die zoeits belachelijks heeft als een mailtje sturen om jezelf te unbannen.

En ik was eerst nog wat sceptisch over die hongaar maar hij presteert beter dan verwacht.
En koevermans mag van mij meer in het elftal staan als basisspeler. Hij heeft niet voor niets de meeste doelpunten achter zijn naam.
pi_56736954
quote:
Op donderdag 14 februari 2008 21:35 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Dat unbannen vind ik zo idioot. Ik ken geen enkele andere site die zoeits belachelijks heeft als een mailtje sturen om jezelf te unbannen.

En ik was eerst nog wat sceptisch over die hongaar maar hij presteert beter dan verwacht.
En koevermans mag van mij meer in het elftal staan als basisspeler. Hij heeft niet voor niets de meeste doelpunten achter zijn naam.
Een spits puur beoordelen om zijn doelpunten is wat kort door te bocht natuurlijk. Als je ziet wat Lazovic allemaal doet voor het team en hoe hard te werkt mag je hem echt niet afrekenen om het feit dat hij niet altijd even gemakkelijk scoort. Tuurlijk is Koevermans een spits die overal en altijd wel weet te scoren maar met Lazovic in de spits voetbalt PSV nou eenmaal beter.

En je moet wel overdreven kritisch zijn om sceptisch te zijn over onze Hongaar...Je hoeft hem niet meteende lucht in te prijzen maar om nou al kritiek te gaan leveren op een speler van 21 die er net 2 maanden is en nou al zo goed voetbalt...
Patat Friet
  donderdag 14 februari 2008 @ 22:20:14 #176
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56737226
Ik bedoelde sceptisch om hem meteen als een belangrijk onderdeel van het team te maken door hem in de basis te pleuren.
En zou jij Koevermans dan ook in de verkoop gooien?
En ik zou hem wel eens in de basis willen zien en dan kijken of hij werkelijk weer scoort. Als PSV dan niet speelt zoals het hoort te spelen en zelfs dreigt gelijk te spelen dan snap ik de keuze voor Lazovic.
Maar het is het proberen minimaal 3x waard .
pi_56737497
pi_56741924
Wat ik me afvraag of de PSV-ers ook nog trots zijn op een dergelijk team qua voetbal? Dat er gewonnen wordt is goed voor het Nederlands voetbal, maar het voetbal wordt er met het jaar minder op bij PSV.

Het begint een beetje ala Vitesse te voetballen, zelfs in eigen huis.
Ook het effect van Suarez 2 in de spits begint vervelend te worden om naar te kijken.

Wordt tijd dat er verandering in komt, want het wordt een vervelend elftal om naar te kijken.
De man die respect verdient is Gomes, wegens zijn eerlijkheid, ook in het spel.
pi_56742307
Als je op een gegeven moment de kwaliteit niet hebt om het met goed spel op te lossen dan moet je wat nietwaar?
Herstellen van Koeman duurt gewoon even en momenteel mag PSV erg blij zijn met iedere wedstrijd die ze winnen. Dan lijkt goed spel me van later zorg. en ach het is ook niet zo dat de andere Nederlandse ploegen (op een Heerenveen en Twente na misschien) nou veel mooier of leuker spelen ofzo.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 09:36:45 #180
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56742683
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 09:17 schreef du_ke het volgende:
Als je op een gegeven moment de kwaliteit niet hebt om het met goed spel op te lossen dan moet je wat nietwaar?
Herstellen van Koeman duurt gewoon even en momenteel mag PSV erg blij zijn met iedere wedstrijd die ze winnen. Dan lijkt goed spel me van later zorg. en ach het is ook niet zo dat de andere Nederlandse ploegen (op een Heerenveen en Twente na misschien) nou veel mooier of leuker spelen ofzo.
PSV was woensdag extreem laf, door het systeem aan te passen. Aan Helsingborg! 3 jaar terug speelden we ons eigen spel tegen AC Milan, in Milaan. Ik heb niks tegen realistisch voetbal, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op...
Als het zo moet ga ik echt niet naar de Spurs thuis. Ik wil me wel met mijn club kunnen identificeren. En angst (voor Helsingborg!!!) is iets waarmee ik helemaal niks kan.
pi_56744280
Het beste van Helsingborg stond voorin, dan moet je met zo'n tactiek kunnen leven. Wat natuurlijk niet goedpraat dat Afellay 4 goals liet liggen.
pi_56744355
Ik denk dat Afellay is omgekocht!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 11:10:49 #183
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56744843
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef okee6 het volgende:
Het beste van Helsingborg stond voorin, dan moet je met zo'n tactiek kunnen leven. Wat natuurlijk niet goedpraat dat Afellay 4 goals liet liggen.
Lekker boeiend wie er voorin stonden. De afgelopen jaren hebben we Henry, Inzaghi en weet ik veel wie allemaal wel niet gezien. En dan speelden we ons eigen systeem. Zijn 4 verdedigers niet genoeg ofzo?

Overigens vind ik een goede spits en een enorme egotripper geen enkele reden om het systeem aan te passen. De linkerflank klopte niet meer en de rechterflank was geheel afwezig. Dat er nog 2 goals zijn gemaakt is geluk.
pi_56746097
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 10:48 schreef okee6 het volgende:
En betrokken was bij de 2-0?

Ja, we weten dat je niet Afellay's grootste fan bent, maar er is niets mis met een beetje nuance.
pi_56746445
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 11:57 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

En betrokken was bij de 2-0?

Ja, we weten dat je niet Afellay's grootste fan bent, maar er is niets mis met een beetje nuance.
Je bedoelt dat hij een vrij schot recht op de keeper schoot. Dat mogelijk de vaart van het schot verantwoordelijk was voor de fout van deze keeper. Andersson, die in de rest van het duel ook aantoonde niet safe te zijn. Dat dit het enige gevaar was uit 7 (!) opperbeste (schot)kansen. En dat dat zelfs voor een veelbelovend talent om te huilen is. Goed het is niet de meest aansprekende tegenstander, maar er zo met de pet naar gooien, geen enkele concentratie, dat is provoceren.
pi_56746539
quote:
'Mijn kinderen zijn mijn leven'
door Frans van den Nieuwenhof

15 feb 2008, 10:39 - Al bijna vier jaar lang is hij de enige voetballer van PSV die voor elke wedstrijd uitbundig wordt toegejuicht. Heurelho da Silva Gomes is in Eindhoven zonder twijfel de meest geliefde speler van zijn tijd. Meer nog dan zijn prestaties spreekt zijn persoonlijkheid tot de verbeelding. We zochten hem op voor een gesprek waarin het woord voetbal, zijn werk, taboe was.

Gomes moet eens diep nadenken. Hij neemt nog een bekertje koffie, vult dat met drie zakjes suiker en twee zakjes melk. De spraakwaterval stokt even als het bijna onvertaalbare woord saudade valt. Saudade. Het is die mengeling van weemoed en gelukzaligheid, gevoed met verdriet over een mooi leven dat voorbij is. "Oef", zegt Gomes. "Dat gevoel is het aller-, allermoeilijkste van mijn bestaan hier. Op sommige momenten mis ik het contact met mijn vrienden en familie enorm. De grapjes, de gesprekken, de warmte. Ik sta elke dag met Brazilië in contact. Elke dag. Via internet, via de telefoon. Mijn vrouw belt nog vaker naar huis. Drie cent per minuut naar een vast nummer, veertien cent naar een mobiel nummer, hahaha. Dat maakt het leven hier erg duur!"

Familieman
Zijn privéleven speelt zich voornamelijk af tussen vier muren. "Ik ben een echte familieman, ik hou ervan om thuis te zijn. Na de training ga ik altijd direct naar huis. Een beetje slapen. Maar dat is moeilijk met de kids. Het eerste wat Flávio zegt is: kom pap, we gaan voetballen! Later, zeg ik dan, later. Papa moet een beetje siësta houden. Dat lukt niet. Ik móet even met hem voetballen. Flávio wil altijd, altijd, altijd spelen. Zoveel energie als hij heeft, heb ik niet."

Flávio Henrique is ruim 2,5 jaar nu, Luiz Félipe elf maanden. Beiden werden geboren toen Gomes al in Eindhoven woonde. "We hebben ervoor gekozen de bevalling beide keren in Belo Horizonte te doen. Dat was praktischer, de hele familie was daar om mijn vrouw te ondersteunen."

Gomes ontbrak bij de geboorte van de oudste. Hij moest werken. "Daar had ik het heel moeilijk mee. Het is je eerste kind, je droomt ervan erbij te zijn en ziet hem pas na vijftien dagen. Toen liep hij al bijna, hahaha. Gelukkig was ik er de tweede keer wel bij."

In zijn jongste zoon ziet hij het meest van zichzelf terug. "Die heeft precies mijn karakter. Serieus als hij ergens mee bezig is, maar verder altijd vrolijk. We moeten wel erg met hem lachen. Hij kijkt soms zo ernstig dat het lijkt alsof hij heel hard aan het nadeken is." De oudste? "Die heeft mijn schoonheid, hahaha. Nee, hij lijkt meer op mama. Vooral vanwege haar mooie wenkbrauwen."

Kinderen
Meer nog dan zijn werk brengen zijn kinderen hem geluk. "Die vervullen mijn leven. Er is geen club in Europa zo groot dat die het belang van mijn kinderen ondergeschikt kan maken. Als zij hier gelukkig zijn, is het heel erg moeilijk om dat op te geven."

De problemen van enkele maanden terug zijn uitgesproken. Of Gomes ooit vertrekt bij PSV is ongewis. " Ik heb als jonge doelman een weg uitgestippeld. Ik wilde prof worden. Dat lukte bij Cruzeiro. Daar wilde ik titels halen en dan naar een internationale club. Ook om titels te halen. Dat is en blijft voor mij het belangrijkste criterium. Als dat bij PSV kan, prima! Maar duidelijk is dat ik niet alleen voor mezelf leef. Ik leef voor het geluk van mijn gezin. Mijn grote doel, mijn grote wens in het leven is een voorbeeld te zijn voor mijn kinderen. Maar of dat lukt, weet je pas als ze volwassen zijn."

Dat de twee in Nederland opgroeien, bevalt Gomes uitstekend. "De cultuur hier is zeer, zeer goed voor kinderen. Het leven is van een hoge kwaliteit. Dat is een belangrijke bagage en zorgt voor een versnelling van hun groeiproces. Ik zie het alleen maar als positief dat ze hier opgroeien."

Veiligheid
"Hier heb ik de garantie dat ze in veiligheid leven. Ze kunnen ongestoord op straat spelen. Als ze de deur uitgaan, ontmoeten ze andere kindertjes. In Brazilië zouden we daar veel voorzichtiger in zijn. "

Hij had nooit het idee dat hij een goede vader kon zijn. " Ik wist alleen dat ik veel goede dingen had meegekregen van mijn eigen ouders. Die probeer ik over te dragen op mijn kinderen. Dat lukt gelukkig wel. Soms is het moeilijk. Moet je streng zijn, terwijl je dat niet wilt. Ik heb gelukkig een goede basis."

Het grootste verschil met Brazilië noemt hij het verantwoordelijkheidsbesef bij de mensen. " Dat is fundamenteel voor een goede opvoeding. Nederlanders komen afspraken na, hebben gevoel voor organisatie en regelmaat."

Glimlach
"Daar staat tegenover dat wij het vermogen hebben om het leven te nemen zoals het is. Brazilianen zijn tevreden met wat ze hebben, denken niet aan wat ze niet hebben. Ze willen er gewoon het beste van maken. Daardoor gaan ze met een glimlach door het leven. Ik hou van de vrolijkheid van mijn land, ik heb veel respect voor Nederland. Samen zouden Brazilië en Nederland het perfecte land vormen."

De manier waarop hij Brazilië voelt kreeg hij mee tijdens zijn opvoeding. "Mijn vader en moeder benadrukten altijd hetgeen wat we gekrégen hebben. Niet wat we tekortkwamen. Iedereen krijgt wat hij verdient, wat hem toekomt. Daarvan heb ik heilig overtuigd. Als je goed doet voor anderen, staat daar iets tegenover."

De afgelopen jaren hebben hem daarvan nog meer bewust gemaakt, zegt Gomes. " Vooral door de manier waarop ik hier ontvangen ben en nog steeds bejegend word. Dat heeft mijn blik in die zin enorm verruimd, dat je altijd moet proberen 'een goed mens te zijn'. Dan krijg je veel terug."

Bewustzijn
"Warmte en liefde rondom je maken het mogelijk om te groeien en te presteren. Als je ergens goed in bent en je voelt dat anderen dat erkennen, dan kun je je nog beter ontplooien. Dát bewustzijn heb ik in Eindhoven ervaren."

Zijn leven hier vat hij samen als een 'onbetaalbare ervaring'. "Dit is zo'n geweldige verrijking, zó bijzonder dat ik daar de rest van mijn leven op kan teren. De omgeving heeft mij enorm geholpen me te ontwikkelen. Het geeft me een geweldige kracht, zonder dat ik me afhankelijk voel van de buitenwereld."

Hij herkent die hang naar warmte en erkenning bij de andere Zuidamerikanen van PSV. Want een keerzijde is er ook. " Als wij die warmte niet om ons heen voelen, dan kunnen we ook helemaal blokkeren."

Werk
Steeds als hij over voetbal praat, wat we niet zouden doen, heeft hij het over 'mijn werk'. Zelfs toen zijn vader overleed, mocht zijn werk er niet onder lijden. "Ik was net vier dagen terug uit Brazilië toen ik hoorde dat hij was bezweken aan een hartaanval. Het was 1 juli 2006, ik zal die dag nooit vergeten. Dat heeft me ontzettend aangegrepen. En nog. Maar ja, je moet soms de meest emotionele dingen in het leven opzij zetten om er tóch als prof te staan. Anders kun je niet verder. Ik neem mijn emoties mee zolang ze mijn prestaties niet in de weg staan."

Bij Gomes klinkt snel een lach of een traan door in zijn woorden. "Ik ben een sentimenteel mens. Heel erg sentimenteel! Iedereen kent mij zo, het is heel erg oprecht. Alleen tijdens mijn werk slaag ik erin om me af te sluiten van emoties. Rationeel? Weet ik niet. Ik denk dat ik alles heel intens beleef. Van mijn vader heb ik geleerd: de toekomst kun je plannen, maar de dag moet je plukken. Je weet nooit wat er morgen gebeurt, waar het schip strandt. Ik weet waar ik heen wil in het leven, ik heb een bepaalde weg uitgestippeld, maar die weg moet ik stap voor stap gaan. De tijd zal uitwijzen of ik daar kom waar ik wil zijn."

God
Religie en humanisme zijn hem beide lief. "Mijn leven wordt bepaald door God, door mijn geloof. Maar je kunt niet alles aan hem overlaten. Je moet je eigen talenten gebruiken en voor je toekomst werken. Mijn vader heeft me geleerd dat je het zélf moet willen doen. Met de steun van God."

De dood van zijn vader houdt hem nog steeds bezig. "Constant zelfs. Ik begrijp het, ik accepteer dat het is gebeurd, maar ik kan het niet plaatsen. Wel heeft het me het besef gebracht, dat je nóg bewuster in het leven moet staan. Ik ben niet alleen bij PSV om te werken, ik ben hier om te leven. Ik wil de taal leren, praten met mensen, deel uitmaken van het bestaan. Ik ben geen type dat hier zijn geld wil verdienen, maar met zijn ziel in Brazilië leeft. Sommigen landgenoten praten alleen met de bal als ze in Europa zijn. Ik zou mij dan geďsoleerd voelen. Ik wil me overgeven aan het Nederlandse leven. Wil het leuk hebben hier, de grapjes van mensen begrijpen. "

Huis
Zijn club omschrijft hij als 'mijn huis'. "Als ik op De Herdgang binnenkom, voel ik me thuis. Als ik in Brazilië ben en ik ga naar Nederland, dan ga ik naar huis. Het is niet andersom. Hier is mijn leven. Brazilië is vakantie voor mij. Als ik terugga, doe ik dat voor mijn familie. Pas na mijn voetbalcarričre is Brazilië weer mijn huis."

Hij is er de man niet naar om elke vrije week het vliegtuig naar Rio de Janeiro te nemen. "Ik ga veel liever een paar dagen naar Parijs. Londen of Griekenland. Of een weekendje Amsterdam. Dat vind ik ook een heerlijke stad. Lekker een ontbijtje halen in de Jordaan of een leuk restaurantje bezoeken."

Een stad hoeft 'niet groot te zijn om er een groot gevoel voor te krijgen', stelt hij. "Een stad wordt groots door de sfeer die er heerst. Dat gevoel heb ik bij Eindhoven. Vertier zoek ik dichtbij. Ik ben geen jongen die van alles onderneemt, ik ben een heel gewoon, eenvoudig persoon die het leuk heeft als hij met vrienden wat kan eten en het gezellig heeft. Dat veld, het voetbal is mijn ware passie."

Houd het leven simpel is zijn devies. "Ik heb geen rare wensen. Ik leef het leven zoals het is. Als je rare capriolen uithaalt, maak je het voor jezelf zwaarder dan het is. Je ontmoet altijd mensen met minpunten, maar je moet niet als doel hebben die te veranderen. Als je dat wilt, maak je iets heel simpels tot iets gecompliceerds."

Eindhoven
Nu al is Eindhoven een herinnering voor het leven. "Vanwege het grote wederzijdse respect. Je bent zoals de supporters je zien. Een product van de supporters. Zonder hen ben je niks. Ja, een goede voetballer, maar er is geen referentie. Als wij al een status hebben, is dat omdat de fans ons die status geven. Het enige wat zij mij vragen is een handtekening of een foto. Ze zijn vaak al dolgelukkig met dertig seconden aandacht. Ik kan het voor mezelf niet veroorloven om mensen te negeren die een hele dag op De Herdgang verblijven of daar een vakantiedag voor opnemen. Zeker als het om kinderen gaat. Kinderogen zijn mijn zwakke punt."

Over zijn eigen kinderen raakt hij niet uitgepraat. "Daar haal ik mijn grootste plezier uit. Het allermooiste is om naar ze te kijken als ze slapen. Als Flavio tegen me aan ligt, kan ik zomaar twintig minuten lang denken: wat is dit puur. Mooi! Mooi! Mooi! Dit is liefde in optima forma. Liefde voor zo'n klein dingetje, dat zo afhankelijk is van je. Dan wil je alles geven om hem gelukkig te maken."
ED

vrijdag 15 februari 2008 @ 12:30:47 #187
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_56746741
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 12:18 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

ED

pi_56746924
Wat een held
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:10:21 #189
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56747544
quote:

[..]

ED

Erg leuk stukje!
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:12:38 #190
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56747595
*pinkt traantje weg*
Mooie tekst.
pi_56747941
Hij is jarig vandaag, en dat wordt weer gevierd met....

eieren en meel!

http://www.psv.nl/web/show/id=118705/contentid=22694

pi_56747942
quote:

[..]

ED

Wat een geweldenaar is het toch ook, niet alleen op het veld maar ook als persoon . Met zulke figuren mag je de handjes dichtknijpen. Zegt ook wel iets over de status/sfeer van de club natuurlijk.
pi_56747953
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:26 schreef ruud.nl het volgende:

eieren en meel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wtf
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:28:23 #194
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56747983
Net als vorig jaar

Gomes
pi_56748046
Naar goed Braziliaans gebruik
pi_56748513
quote:

eieren en meel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Probeer dat maar eens op de training bij Milan, Real madrid, Chelsea, Liverpool, Barca, oid, dan heb je wel een boete van een paar K
  vrijdag 15 februari 2008 @ 13:49:46 #197
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56748556
skitterend
pi_56748792
haha geweldig
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 13:48 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

Probeer dat maar eens op de training bij Milan, Real madrid, Chelsea, Liverpool, Barca, oid, dan heb je wel een boete van een paar K
Bij Chelsea denk ik dat niet, heb daar weleens de masseur in een badkuip met dooie vissen zien liggen op het trainingscomplex
pi_56748834
Gomes wat een persoonlijkheid. Ik moet altijd denken aan zijn tranen in de thuiswedstrijd tegen Roda. De combinatie van het willen presteren + de onvoorwaardelijke steun van de fans (ondanks 4 tegendoelpunten) werden hem even teveel.

Dat was even slikken zeg, net als dat stukje uit het ED trouwens.
pi_56749078
quote:
Hij is er de man niet naar om elke vrije week het vliegtuig naar Rio de Janeiro te nemen. "Ik ga veel liever een paar dagen naar Parijs. Londen of Griekenland. Of een weekendje Amsterdam. Dat vind ik ook een heerlijke stad. Lekker een ontbijtje halen in de Jordaan of een leuk restaurantje bezoeken."
Ha!
pi_56749619
quote:

eieren en meel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Het begint een vaste prik te worden

Gomes Wat een gróte persoonlijkheid. Staat er al een standbeeld klaar?
pi_56749734
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Het begint een vaste prik te worden

Gomes Wat een gróte persoonlijkheid. Staat er al een standbeeld klaar?
hij mag gewoon nooit meer weg. Dan is een standbeeld ook nergens voor nodig
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:41:52 #204
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56749807
Zie willem II nog best eens punten pakken van PSV dit weekend, iedergeval ga zeker kijken
pi_56749851
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Zie willem II nog best eens punten pakken van PSV dit weekend, iedergeval ga zeker kijken
En Anderlecht, PSG, Real, Lazio dan?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 14:46:44 #206
139407 jorienvdherik
pi_56749922
Kan je misschien een keer serieus zijn ?
pi_56750036
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:46 schreef jorienvdherik het volgende:
Kan je misschien een keer serieus zijn ?
Nee, huillie.
pi_56750146
Vorig jaar deze tijd stonden we slechts 3 punten voor
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:41 schreef jorienvdherik het volgende:
Nog steeds hoop op de titel, jorien?
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:00:57 #209
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56750275
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:55 schreef mcyodogg het volgende:
Jezus echt he ik dacht dat ik gek werd. Steeds wanhopiger werd ik ervan.
Ach jah... het einde was zoals het moest zijn. PSV kampioen. Dat zal dit jaar hopelijk weer worden.
pi_56750359
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:00 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Jezus echt he ik dacht dat ik gek werd. Steeds wanhopiger werd ik ervan.
Ach jah... het einde was zoals het moest zijn. PSV kampioen. Dat zal dit jaar hopelijk weer worden.
Groeide binnen twee weken wel weer naar 8 en vervolgens terug naar 0, maar dat verhaal kennen we
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:09:00 #211
139407 jorienvdherik
pi_56750431
quote:
[..]

Nog steeds hoop op de titel, jorien?
Als jullie verliezen morgen is er nog wel een kleine kans
  vrijdag 15 februari 2008 @ 15:30:16 #212
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56750923
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 15:05 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Groeide binnen twee weken wel weer naar 8 en vervolgens terug naar 0, maar dat verhaal kennen we
Inderdaad.

En persoonlijk zie ik een klein winstje tegen Willem de 2e
pi_56751061
quote:
Dat zijn er nu 6 te veel.
  vrijdag 15 februari 2008 @ 16:01:03 #214
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_56751708
pi_56754078
quote:

eieren en meel!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

hehehe!
pi_56761511
Gomes
De grootste held van de laatste jaren PSV
  vrijdag 15 februari 2008 @ 23:00:28 #217
11102 knep
Mountainfreak
pi_56761714
Gomes
pi_56761736
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 22:52 schreef Leso_Varen het volgende:
Gomes
De grootste held van de laatste jaren PSV
pi_56765830
Met hoeveel gaan we vanavond winnen?
pi_56765834
quote:
Cocu in nieuwe trainersstaf Oranje

AMSTERDAM - Phillip Cocu wordt onderdeel van de nieuwe trainersstaf van Oranje, die vrijwel zeker onder leiding van Bert van Marwijk komt te staan. De ex-international hangt na dit seizoen in de Verenigde Arabische Emiraten zijn schoenen aan de wilgen en gaat de cursus Coach Betaald Voetbal van de KNVB volgen. In dat kader zal de 37-jarige oud-PSV'er als assistent-bondscoach zijn praktijkervaring op doen bij Oranje.

Dit gebeurt op dezelfde leest als Guus Hiddink tien jaar geleden als bondscoach deed met Ronald Koeman, Frank Rijkaard en Johan Neeskens. Samen met Ruud Gullit kreeg dit trio een stoomcursus Coach Betaald Voetbal van een seizoen vanwege hun prestaties als speler. Later deden Marco van Basten, Aron Winter en Frank de Boer het op dezelfde manier.

De uitzondering geldt voor Nederlandse spelers, die minimaal aan vijf Europese finales en/of EK- en WK-eindrondes hebben deelgenomen. Cocu, 101 interlands en tien treffers, is trouwens niet de enige; ook Michael Reiziger, Patrick Kluivert, Edwin van der Sar en Clarence Seedorf komen in aanmerking voor een spoedcursus. Reiziger heeft al laten weten open te staan voor deelname, Kluivert is nog actief bij Lille en twijfelt evenals Ronald de Boer, die in Katar speelt. Van der Sar en Seedorf komen later nog in aanmerking aangezien zij ook volgend seizoen nog in de top actief zijn.

Voor Phillip Cocu en wellicht Reiziger, Kluivert en Ronald de Boer wordt geen speciale cursus georganiseerd, maar zij zullen instromen bij de nieuwe cursus Coach Betaald Voetbal, die volgend seizoen van start gaat. Overigens bestaat nog steeds de kans dat naast Cocu ook Frank de Boer toch nog aansluit bij de nieuwe staf van Oranje. Partijen kijken of het mogelijk is om zijn verplichtingen bij de A1 van Ajax de komende twee jaar te combineren met de interlands van Oranje. Frank de Boer zou dan alleen voor en tijdens de interlands de staf van Van Marwijk, van wie bekend is dat hij gecharmeerd is van Cocu en Frank de Boer, versterken.
pi_56766333
quote:
Op vrijdag 15 februari 2008 14:11 schreef VoreG het volgende:

[..]

Ha!
Is ook niet zo gek. Eindhoven is ongeveer de grootste flutstad van de hele Benelux. Het heeft alleen een groot pluspunt: PSV. Dat is dan ook de enige reden dat ik daar af en toe kom. Misschien jammer dat Philips zich niet ooit in mijn stadsje wilde vestigen, had ik op de fiets naar de stad gekund. Ook makkelijk bij al die kampioensfeestjes...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_56767270
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hopelijk met veel! :p
Maar ja, PSV kennende zullen we wel 2-0 scoren en daarna weer flink gaan verdedigen
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_56767499
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 08:25 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
zo kan seedorf toch nog in oranje
pi_56767530
quote:
Als we maar winnen, dat is namelijk echt geen uitgemaakte zaak....
pi_56767544
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo sterk is Willem Duo toch ook weer niet?
pi_56767629
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

1
2
3
4
09-09-2006 Willem II - PSV ERE 1-3 
25-03-2006 Willem II - PSV ERE 0-3 
29-05-2005 Willem II - PSV BKR 0-4 
17-04-2005 Willem II - PSV ERE 0-1 

pi_56767823
Willem II is thuis vele malen sterker dan uit dit seizoen en puntverlies is inderdaad niet uitgesloten.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 11:57:15 #228
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56767905
Gomes

Held!
pi_56768434
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Zo sterk is Willem Duo toch ook weer niet?
Zeker niet maar PSV is gewoon erg labiel. Zeker na de lange reeks topwedstrijden zouden de mannen wel eens een boel scherpte kwijt kunnen zijn.
pi_56768493
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zeker niet maar PSV is gewoon erg labiel. Zeker na de lange reeks topwedstrijden zouden de mannen wel eens een boel scherpte kwijt kunnen zijn.
Aan de energie zal het niet liggen, PSV heeft woensdag genoeg kracht gespaard
Patat Friet
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:42:05 #231
139407 jorienvdherik
pi_56768756
quote:
Gaan ze wel winnen
pi_56768769
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ja, ze hadden zeker de jaarnota van vorig jaar binnen!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 12:45:48 #233
139407 jorienvdherik
pi_56768811
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ah, vandaar de term spaarlampen
pi_56768890
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ah, vandaar de term spaarlampen

Maar de verdedigers van Willem II zijn in vorm, volgens mij hadden ze ergens in december voor het laatst thuis een goal tegen gekregen.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:00:37 #235
139407 jorienvdherik
pi_56769037
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 12:50 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Maar de verdedigers van Willem II zijn in vorm, volgens mij hadden ze ergens in december voor het laatst thuis een goal tegen gekregen.
Meen je dat nou

Nee joh

10/02/2008 12.30 uur VVV - Willem II Eredivisie 1-1
03/02/2008 14.30 uur FC Utrecht - Willem II Eredivisie 2-0
25/01/2008 20.30 uur Willem II - AZ Eredivisie 3-0
22/01/2008 20.00 uur Willem II - Vitesse Eredivisie 4-0
19/01/2008 19.30 uur NAC Breda - Willem II Eredivisie 1-0
pi_56769092
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Meen je dat nou

Nee joh

10/02/2008 12.30 uur VVV - Willem II Eredivisie 1-1
03/02/2008 14.30 uur FC Utrecht - Willem II Eredivisie 2-0
25/01/2008 20.30 uur Willem II - AZ Eredivisie 3-0
22/01/2008 20.00 uur Willem II - Vitesse Eredivisie 4-0
19/01/2008 19.30 uur NAC Breda - Willem II Eredivisie 1-0
Het klopt dat ze thuis sinds december geen goal meer tegen hebben gehad hoor
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:05:10 #237
139407 jorienvdherik
pi_56769110
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:04 schreef dndiek het volgende:

[..]

Het klopt dat ze thuis sinds december geen goal meer tegen hebben gehad hoor
Ik las thuis even niet
pi_56769158
  zaterdag 16 februari 2008 @ 13:10:05 #239
139407 jorienvdherik
pi_56769187
Krijgen jullie zo onkunde trainer in de staf
pi_56769311
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Een trainer die je niet zo graag als hoofdcoach ziet. Maar is dat bij Wouters, Lodeweges of Metgod precies hetzelfde. Maar die lui weten inmiddels wel het een en ander van voetbal af.

Ik zie het allemaal niet zo gemakkelijk gaan vanavond. Verbaasd me eigenlijk dat er de laatste 4 jaar gewonnen is. Dacht dat PSV het altijd veel moeilijker had in Tilburg.
pi_56770254
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Een trainer die je niet zo graag als hoofdcoach ziet. Maar is dat bij Wouters, Lodeweges of Metgod precies hetzelfde. Maar die lui weten inmiddels wel het een en ander van voetbal af.

Ik zie het allemaal niet zo gemakkelijk gaan vanavond. Verbaasd me eigenlijk dat er de laatste 4 jaar gewonnen is. Dacht dat PSV het altijd veel moeilijker had in Tilburg.
WII is de laatste jaren dan natuurlijk wel bar slecht . Maar het is lange tijd een lastige uitwedstrijd geweest voor met name PSV en volgens mij ook Ajax.

Hopen op 3 punten, hoe is nu even niet belangrijk.
pi_56772638
quote:
De medische staf van PSV heeft Ronaldo in 1994 anabole steroďden toegediend om de beenspieren van de toen piepjonge en fragiele Braziliaanse spits sterker te maken. Dat beweert althans Bernardino Santi in de Braziliaanse krant Folha. Santi is de coördinator van de antidopingcommissie van de Braziliaanse voetbalbond. Hij baseert zich op informatie van collega's uit Holland.

Ronaldo's kniebanden en -pezen hebben in zijn verdere voetballoopbaan door de doping van PSV zwaar te lijden gehad. De nieuwe zware knieblessure van de 31-jarige speler van AC Milan is daarvan het bewijs. Volgens Santi was het destijds de bedoeling bij de 18-jarige Ronaldo sterkere beenspieren te kweken zodat hij beter bestand zou zijn tegen het fysieke spel in de Europese competitie.

Zijn pezen en banden waren nog niet voldoende ontwikkeld om die toegenomen spierkracht goed op te vangen. ''In eerste instantie levert het kracht en kwaliteit op, maar op de lange termijn heeft het schadelijke effecten. De rekening die je betaalt voor het gebruik van anabole steroďden kan tien tot twintig jaar later komen'', aldus Santi.

'Aperte nonsens'
Directeur Jan Reker van PSV reageerde vandaag kort maar krachtig op de aantijgingen van de Braziliaanse arts. ''Ik durf het nog niet eens te vragen aan onze clubarts Cees Rein van den Hoogenband, zo'n onzin is het. Ik heb begrepen dat deze arts meteen ontslagen is na zijn uitspraken'', aldus Reker.

Woordvoerder Pedro Salazar van PSV zei in een reactie dat ''bij PSV nooit anabole steroďden zijn gebruikt en dat dat ook nooit zal gebeuren''.
pi_56772695
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

WII is de laatste jaren dan natuurlijk wel bar slecht . Maar het is lange tijd een lastige uitwedstrijd geweest voor met name PSV en volgens mij ook Ajax.

Hopen op 3 punten, hoe is nu even niet belangrijk.
Wat een flauwekul. Het gaat in dit overgangsseizoen niet om punten. Afellay is overduidelijk geen Cocu en heeft leertijd nodig, gun hem die. Zelfs wat mij betreft mag hij vanavond spelen.
pi_56772802
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef okee6 het volgende:

[..]

Wat een flauwekul. Het gaat in dit overgangsseizoen niet om punten. Afellay is overduidelijk geen Cocu en heeft leertijd nodig, gun hem die. Zelfs wat mij betreft mag hij vanavond spelen.
Ik vind je inderdaad behoorlijk positief opeens over Afellay en dat na die matige wedstrijd van woensdag
Patat Friet
pi_56773904
Hup Willem II
  zaterdag 16 februari 2008 @ 17:58:48 #246
139407 jorienvdherik
pi_56773981
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:55 schreef Brammie het volgende:
Hup Willem II
Dit is het psv topic
pi_56774279
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Onkunde
pi_56774582
Zo slecht vind ik het Koster niet doen bij Ajax. De verloren wedstrijden zijn meer wanprestaties van het team dan van Koster.
En als assistent zeg ik er in eerste instantie geen nee tegen. Ondanks de nederlagen bewaart hij bij Ajax de rust. Daarnaast is het geen Huillie als Ten Cate en blijft hij in z'n analyses realistisch.
pi_56774616
Iemand filmpje of gifje van de "tackle" van de keeper op lazovic in de 6e minuut?
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_56774856
Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina, Aissati en Fagner.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:41:55 #251
139407 jorienvdherik
pi_56774878
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Dat het een leuke wedstrijd mag worden
pi_56775027
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dat het een leuke wedstrijd mag worden
100 euro erop dat het dat níet wordt
Patat Friet
  zaterdag 16 februari 2008 @ 18:54:33 #253
69083 noxious
Viva la Revolución!
pi_56775122
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat mij betreft de dikgedrukte omwisselen. Willem II lijkt me een mooie tegenstander om de frissere Fagner eens wat tijd te gunnen ten opzichte van de matige Zonneveld, en Afellay wat rust te geven zodat ie niet weer in de lappenmand ligt over 3 duels. Koevermans zou ik nog altijd graag eens als startende spits zien, zeker met veel beweging op de flanken van Dzsudzsák en Farfán.
To do is to be. (Nietzsche) ... To be is to do. (Descartes) ... Do be do be do. (Sinatra)
pi_56775349
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef noxious het volgende:

[..]

Wat mij betreft de dikgedrukte omwisselen. Willem II lijkt me een mooie tegenstander om de frissere Fagner eens wat tijd te gunnen ten opzichte van de matige Zonneveld, en Afellay wat rust te geven zodat ie niet weer in de lappenmand ligt over 3 duels. Koevermans zou ik nog altijd graag eens als startende spits zien, zeker met veel beweging op de flanken van Dzsudzsák en Farfán.
100% EENS!

Word een beetje moe van deze opstelling elke week. Helemaal als je tegen Willem II speelt. De opstelling van afgelopen woensdag was ik het ook niet mee eens, maar achteraf toch wel de juiste geweest.
Maar goed, met alle respect voor Willem II, tegen deze club moet je gewoon lekker 3-4-3 spelen en knallen maar.
pi_56775374
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef Noshiba het volgende:
Iemand filmpje of gifje van de "tackle" van de keeper op lazovic in de 6e minuut?
Hoezo? Moet Suarez trainen?
pi_56776027
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 17:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Dit is het psv topic
Kom op, hoe vaak zit jij niet in het Ajax topic
pi_56778028
Is Sef nog niet helemaal beter ofzo? Wat een angsthaas.
Ik typ straat.
pi_56778103
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
Is Sef nog niet helemaal beter ofzo? Wat een angsthaas.
Inderdaad. Het is weer niet te geloven dit.

Vooral ook Koevermans WEER niet te laten spelen. Zucht.
pi_56778168
Nu weer Rajkovic erin, kom op zeg.
Ik typ straat.
pi_56778580
Pff, klerelijders!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_56778581

0-1 Eindelijk!
Simons!

Gerechtigheid voor de 1e helft waar de handsbal onbestraft bleef!
pi_56778643
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef Suijk het volgende:
Pff, klerelijders!
Ik ook nog steeds van jou hoor
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_56778664
PSV is al kampioen zeggen ze dan. PSV is nog lang geen kampioen. Ik zie dat het nu net toevallig 0-1 is geworden, maar zo goed spelen we volgens mij niet eens. Het kan nog wel eens een lange rit worden die laatste 9 wedstrijden.
pi_56778672
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef Spezza19 het volgende:

0-1 Eindelijk!
Simons!

Gerechtigheid voor de 1e helft waar de handsbal onbestraft bleef!
Alleen wel geheel tegen het wedstrijdbeeld in, maar what else is new
pi_56778726
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef VoreG het volgende:

[..]

Alleen wel geheel tegen het wedstrijdbeeld in, maar what else is new
Oh dat ontken ik ook zeker niet. Het spel van PSV is weer dramatisch. Maar goed, als je al je wedstrijden met 1-0 wint en uiteindelijk kampioen wordt... tja, bij de huldiging hoor je mij dan niet klagen.
pi_56778948
Dus. Kampioen van de armoede.
pi_56778969
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 16:55 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Ik vind je inderdaad behoorlijk positief opeens over Afellay en dat na die matige wedstrijd van woensdag
Hij had wat goed te maken, de beslissende actie vanavond.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:27:01 #268
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56778975
Dat scheelde weer weinig

Maargoed, het gaat om de 3 punten. Heerlijk weer die gefrustreerde reacties in het live topic
pi_56778989
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Frey het volgende:
Heerlijk weer die gefrustreerde reacties in het live topic
Echt hé
  zaterdag 16 februari 2008 @ 21:27:43 #270
139407 jorienvdherik
pi_56778995
wat een triest psv gezien zeg
pi_56779076
* Spezza19 moet altijd erg hard lachen om de reacties van niet PSV supporters....

Als hun eigen cluppie zo zou spelen en kampioen zouden worden, zou je ze niet horen.
pi_56779126
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet altijd erg hard lachen om de reacties van niet PSV supporters....

Als hun eigen cluppie zo zou spelen en kampioen zouden worden, zou je ze niet horen.
We wonnen gister met 6-2 en de onvrede was gigantisch. Het is echt totaal niet om aan te zien en vaak onterecht
pi_56779172
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus. Kampioen van de armoede.
Ieder jaar opnieuw
pi_56779268
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:

[..]

We wonnen gister met 6-2 en de onvrede was gigantisch. Het is echt totaal niet om aan te zien en vaak onterecht
Als Ajax bovenaan had gestaan ging het verder onder de noemer: wie slechte wedstrijden wint wordt kampioen.
Ik typ straat.
pi_56779415
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Frey het volgende:Maargoed, het gaat om de 3 punten. Heerlijk weer die gefrustreerde reacties in het live topic
Inderdaad. Aan de reakties te zien worden ze bij slecht spel liever geen kampioen.
pi_56779595
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen

op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:05:15 #277
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56780035
0-1 tegen Willem II . Misschien wordt het tijd voor een andere opstelling sef?
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:07:27 #278
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56780097
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen

op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis )
Ik ga ook met een goed gevoel richting de kroeg waar mn ajax maten ongetwijfeld de opmerkingen alweer klaar hebben. En ik het antwoord

Over het aantal buitenlanders overigens: ik zie liever een paar buitenlanders in het veld die kunnen voetballen dan een paar Hollanders die falen. Ik heb CL wedstrijden gezien dat Kromkamp de enige Nederlander was, en vervolgens nog de zwakste van het veld ook. Nou zet dan Alcides daar maar neer.
En als ajax spelers als Colin en Emanuelson er in laat staan.. ja kom je ook wel op een aantal Nederlanders, maar daar win je ook de oorlog niet mee.
pi_56780149
Het was weer verdomd slecht zeg, tering. Farfan en Lazofiets vielen mij weer tegen en om over Zonneveld nog maar niet te spreken.... Maar de punten zijn lekker.

En over Leo Driessen: beetje beton om de enkels, Ajax-sjaal om de nek en hoppakee.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56780228
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef vw_caddy het volgende:
Het was weer verdomd slecht zeg, tering. Farfan en Lazofiets vielen mij weer tegen en om over Zonneveld nog maar niet te spreken.... Maar de punten zijn lekker.

En over Leo Driessen: beetje beton om de enkels, Ajax-sjaal om de nek en hoppakee.
Ik vond Leo Driessen nog best meevallen vandaag. Ik bedoel; toegeven dat PSV een penalty had moeten krijgen in de 1e helft en dat Mourad rood had moeten krijgen..... das op zich al een hele verbetering voor zijn doen.
pi_56780402
Farfan blijft een raadsel. Naar mijn gevoel is dit nu al het 2e of zelfs 3e seizoen dat ie teleurstelt achter mekaar. Als je daar een Beerens of Amrabat neerzet op rechts heb je meteen veel meer dreiging. Of het nou door zijn blessures komt of wat dan ook, louter zijn vrije trappen zijn nog van internationale klasse. Verderest is het een grijze doorsnee voetballer geworden die me keer op keer teleurstelt. Waar is de oude Farfan, die speler van vele doelpunten, dreigende actie's voor goal en op snelheid over zijn man heen denderen.

I.p.v. dat ie nu in volle wasdom onderhand klaar had moeten zijn voor een Engelse of Spaanse subtopper, zakt ie steeds meer af. Hij wil zelf alleen naar een interessante (sub)topper uit de grote leagues zoals ie zegt, maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat aanbod van Portsmouth van 18 miljoen een topdeal was geweest, want sportief gezien gaat ie op deze manier nooit het internationale klasseniveau halen wat ie denkt te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuukBes op 16-02-2008 22:23:24 ]
pi_56780858
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:

Jij hoopt dus dat PSV kut speelt en op het nippertje elke keer wint? ga toch weg joh!
Het is toch veel leuker als je ploeg goed speelt en mooie goals maakt? Ok.. 3 punten zijn binnen , maar of je blij kunt zijn met de manier waarop.. hehe dat snap ik niet zo!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:38:08 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56780890
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:38:19 #284
139407 jorienvdherik
pi_56780894
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef LuukBes het volgende:
Farfan blijft een raadsel. Naar mijn gevoel is dit nu al het 2e of zelfs 3e seizoen dat ie teleurstelt achter mekaar. Als je daar een Beerens of Amrabat neerzet op rechts heb je meteen veel meer dreiging. Of het nou door zijn blessures komt of wat dan ook, louter zijn vrije trappen zijn nog van internationale klasse. Verderest is het een grijze doorsnee voetballer geworden die me keer op keer teleurstelt. Waar is de oude Farfan, die speler van vele doelpunten, dreigende actie's voor goal en op snelheid over zijn man heen denderen.

I.p.v. dat ie nu in volle wasdom onderhand klaar had moeten zijn voor een Engelse of Spaanse subtopper, zakt ie steeds meer af. Hij wil zelf alleen naar een interessante (sub)topper uit de grote leagues zoals ie zegt, maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat aanbod van Portsmouth van 18 miljoen een topdeal was geweest, want sportief gezien gaat ie op deze manier nooit het internationale klasseniveau halen wat ie denkt te hebben.
je moet hem niet aan de buitenkant op het middenveld zetten, het is gewoon een spits
pi_56781160
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef -SG- het volgende:
0-1 tegen Willem II . Misschien wordt het tijd voor een andere opstelling sef?
Wordt gewoon fan van een andere club, Eindhoven? PSV voetbalt Europees. Weer een wedstrijd goed afgehandeld en wijzer geworden. Voor eeuwige 'klantenbinding' kun je misschien beter naar Ajax gaan.
pi_56781370
Mazzelaars
Niet eens een uitvak van 700 man vol kunnen krijgen.
pi_56781922
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Mazzelaars
De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weer
X
X
X
pi_56781961
Grappig om te zien dat Ajacieden gefrustreerder raken door de winst van een andere club, dan verlies van hun eigen club.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:17:56 #289
139407 jorienvdherik
pi_56782000
quote:
Mazzelaars
was boycot
pi_56782045
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Frasier het volgende:

[..]

De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weer
PSV

prijzen ja, waardering nee

je zou maar fan zijn
pi_56782064
quote:
Mazzelaars
Er zaten enkele honderden op het thuisvak als je het echt weten wil Voor zoveelste keer een debiele autocombi met voor veel mensen irritante omwisselpunten.

Mijn stream bleef vaak haperen maar zo te horen heb ik niet veel gemist. Maar we hebben de drie punten dus het kampioenschap ik weer een stukje dichterbij
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:21:59 #292
139407 jorienvdherik
pi_56782087
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

PSV

je zou maar fan zijn
winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knap
pi_56782124
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

je zou maar fan zijn
Zo denkt de rest van Nederland over Ajax
pi_56782134
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knap
ja het werkt wat ze doen.. maar het is niks om trots op te zijn.
pi_56782193
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zo denkt de rest van Nederland over Ajax
Klopt Ajax wordt gehaat ja. Maar niemand die het aanvallende Ajax-spelletje van vroeger niet waardeert. Dit psv gaat niemand herinneren. Net als die EC1 in 88.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:27:09 #296
139407 jorienvdherik
pi_56782200
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Klopt Ajax wordt gehaat ja. Maar niemand die het aanvallende Ajax-spelletje van vroeger niet waardeert. Dit psv gaat niemand herinneren. Net als die EC1 in 88.
4x kampioen op rij zie je niet vaak, dus denken ze er echt wel aan terug
pi_56782209
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ach trots, zolang het maar gezellig is he
X
X
X
pi_56782230
Waarom moeten ajacieden altijd over het verleden praten? Zeker niks positiefs om over te praten in het recente verleden en het heden?
Wij spelen slecht en winnen. Ajax speelt nog slechter en verliest.... wat heb je dan liever?
pi_56782232
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Oh alsjeblieft. Hoezo nergens om trots op te zijn. We stevenen af op ons 4de kampioenschap op een rij.
Wat heb je aan mooi voetbal als je er niets mee bereikt.
History became legend, legend became myth.
pi_56782245
En dat gluiperige gejuich van Appelvlaai ook bij het toekennen van de penal
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:29:42 #301
139407 jorienvdherik
pi_56782251
dat is gierig ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')