Dat het een leuke wedstrijd mag wordenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina, Aissati en Fagner.
100 euro erop dat het dat níet wordtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:41 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat het een leuke wedstrijd mag worden
Wat mij betreft de dikgedrukte omwisselen. Willem II lijkt me een mooie tegenstander om de frissere Fagner eens wat tijd te gunnen ten opzichte van de matige Zonneveld, en Afellay wat rust te geven zodat ie niet weer in de lappenmand ligt over 3 duels. Koevermans zou ik nog altijd graag eens als startende spits zien, zeker met veel beweging op de flanken van Dzsudzsák en Farfán.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gomes, Alcides, Marcellis, Salcido, Zonneveld, Simons, Bakkal, Afellay, Dzsudzsák, Farfán en Lazovic.
Wissels: Roorda, Méndez, Koevermans, Rajkovic, Culina, Aissati en Fagner.
100% EENS!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:54 schreef noxious het volgende:
[..]
Wat mij betreft de dikgedrukte omwisselen. Willem II lijkt me een mooie tegenstander om de frissere Fagner eens wat tijd te gunnen ten opzichte van de matige Zonneveld, en Afellay wat rust te geven zodat ie niet weer in de lappenmand ligt over 3 duels. Koevermans zou ik nog altijd graag eens als startende spits zien, zeker met veel beweging op de flanken van Dzsudzsák en Farfán.
Hoezo? Moet Suarez trainen?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 18:30 schreef Noshiba het volgende:
Iemand filmpje of gifje van de "tackle" van de keeper op lazovic in de 6e minuut?
Inderdaad. Het is weer niet te geloven dit.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 20:56 schreef LudoSanders het volgende:
Is Sef nog niet helemaal beter ofzo? Wat een angsthaas.
Alleen wel geheel tegen het wedstrijdbeeld in, maar what else is newquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:15 schreef Spezza19 het volgende:![]()
0-1 Eindelijk!
Simons!
Gerechtigheid voor de 1e helft waar de handsbal onbestraft bleef!
Oh dat ontken ik ook zeker niet. Het spel van PSV is weer dramatisch. Maar goed, als je al je wedstrijden met 1-0 wint en uiteindelijk kampioen wordt... tja, bij de huldiging hoor je mij dan niet klagen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:17 schreef VoreG het volgende:
[..]
Alleen wel geheel tegen het wedstrijdbeeld in, maar what else is new
Hij had wat goed te maken, de beslissende actie vanavond.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:55 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ik vind je inderdaad behoorlijk positief opeens over Afellay en dat na die matige wedstrijd van woensdag
Echt héquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Frey het volgende:
Heerlijk weer die gefrustreerde reacties in het live topic
We wonnen gister met 6-2 en de onvrede was gigantisch. Het is echt totaal niet om aan te zien en vaak onterechtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:30 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 moet altijd erg hard lachen om de reacties van niet PSV supporters....![]()
Als hun eigen cluppie zo zou spelen en kampioen zouden worden, zou je ze niet horen.
Ieder jaar opnieuwquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Dus. Kampioen van de armoede.
Als Ajax bovenaan had gestaan ging het verder onder de noemer: wie slechte wedstrijden wint wordt kampioen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
We wonnen gister met 6-2 en de onvrede was gigantisch. Het is echt totaal niet om aan te zien en vaak onterecht
Inderdaad.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:27 schreef Frey het volgende:Maargoed, het gaat om de 3 punten. Heerlijk weer die gefrustreerde reacties in het live topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |