quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we maar winnen, dat is namelijk echt geen uitgemaakte zaak....
| 1 2 3 4 | 25-03-2006 Willem II - PSV ERE 0-3 29-05-2005 Willem II - PSV BKR 0-4 17-04-2005 Willem II - PSV ERE 0-1 |
Zeker niet maar PSV is gewoon erg labiel. Zeker na de lange reeks topwedstrijden zouden de mannen wel eens een boel scherpte kwijt kunnen zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 11:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Zo sterk is Willem Duo toch ook weer niet?
Aan de energie zal het niet liggen, PSV heeft woensdag genoeg kracht gespaardquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zeker niet maar PSV is gewoon erg labiel. Zeker na de lange reeks topwedstrijden zouden de mannen wel eens een boel scherpte kwijt kunnen zijn.
Gaan ze wel winnenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 08:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met hoeveel gaan we vanavond winnen?
Ja, ze hadden zeker de jaarnota van vorig jaar binnen!quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan de energie zal het niet liggen, PSV heeft woensdag genoeg kracht gespaard
Ah, vandaar de term spaarlampenquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:27 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Aan de energie zal het niet liggen, PSV heeft woensdag genoeg kracht gespaard
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ah, vandaar de term spaarlampen
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:50 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
![]()
Maar de verdedigers van Willem II zijn in vorm, volgens mij hadden ze ergens in december voor het laatst thuis een goal tegen gekregen.
Het klopt dat ze thuis sinds december geen goal meer tegen hebben gehad hoorquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Meen je dat nou![]()
Nee joh
10/02/2008 12.30 uur VVV - Willem II Eredivisie 1-1
03/02/2008 14.30 uur FC Utrecht - Willem II Eredivisie 2-0
25/01/2008 20.30 uur Willem II - AZ Eredivisie 3-0
22/01/2008 20.00 uur Willem II - Vitesse Eredivisie 4-0
19/01/2008 19.30 uur NAC Breda - Willem II Eredivisie 1-0
Ik las thuis even nietquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:04 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het klopt dat ze thuis sinds december geen goal meer tegen hebben gehad hoor
Een trainer die je niet zo graag als hoofdcoach ziet. Maar is dat bij Wouters, Lodeweges of Metgod precies hetzelfde. Maar die lui weten inmiddels wel het een en ander van voetbal af.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijgen jullie zo onkunde trainer in de staf
WII is de laatste jaren dan natuurlijk wel bar slechtquote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:17 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Een trainer die je niet zo graag als hoofdcoach ziet. Maar is dat bij Wouters, Lodeweges of Metgod precies hetzelfde. Maar die lui weten inmiddels wel het een en ander van voetbal af.
Ik zie het allemaal niet zo gemakkelijk gaan vanavond. Verbaasd me eigenlijk dat er de laatste 4 jaar gewonnen is. Dacht dat PSV het altijd veel moeilijker had in Tilburg.
quote:De medische staf van PSV heeft Ronaldo in 1994 anabole steroïden toegediend om de beenspieren van de toen piepjonge en fragiele Braziliaanse spits sterker te maken. Dat beweert althans Bernardino Santi in de Braziliaanse krant Folha. Santi is de coördinator van de antidopingcommissie van de Braziliaanse voetbalbond. Hij baseert zich op informatie van collega's uit Holland.
Ronaldo's kniebanden en -pezen hebben in zijn verdere voetballoopbaan door de doping van PSV zwaar te lijden gehad. De nieuwe zware knieblessure van de 31-jarige speler van AC Milan is daarvan het bewijs. Volgens Santi was het destijds de bedoeling bij de 18-jarige Ronaldo sterkere beenspieren te kweken zodat hij beter bestand zou zijn tegen het fysieke spel in de Europese competitie.
Zijn pezen en banden waren nog niet voldoende ontwikkeld om die toegenomen spierkracht goed op te vangen. ''In eerste instantie levert het kracht en kwaliteit op, maar op de lange termijn heeft het schadelijke effecten. De rekening die je betaalt voor het gebruik van anabole steroïden kan tien tot twintig jaar later komen'', aldus Santi.
'Aperte nonsens'
Directeur Jan Reker van PSV reageerde vandaag kort maar krachtig op de aantijgingen van de Braziliaanse arts. ''Ik durf het nog niet eens te vragen aan onze clubarts Cees Rein van den Hoogenband, zo'n onzin is het. Ik heb begrepen dat deze arts meteen ontslagen is na zijn uitspraken'', aldus Reker.
Woordvoerder Pedro Salazar van PSV zei in een reactie dat ''bij PSV nooit anabole steroïden zijn gebruikt en dat dat ook nooit zal gebeuren''.
Wat een flauwekul. Het gaat in dit overgangsseizoen niet om punten. Afellay is overduidelijk geen Cocu en heeft leertijd nodig, gun hem die. Zelfs wat mij betreft mag hij vanavond spelen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
WII is de laatste jaren dan natuurlijk wel bar slecht. Maar het is lange tijd een lastige uitwedstrijd geweest voor met name PSV en volgens mij ook Ajax.
Hopen op 3 punten, hoe is nu even niet belangrijk.
Ik vind je inderdaad behoorlijk positief opeens over Afellay en dat na die matige wedstrijd van woensdagquote:Op zaterdag 16 februari 2008 16:48 schreef okee6 het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Het gaat in dit overgangsseizoen niet om punten. Afellay is overduidelijk geen Cocu en heeft leertijd nodig, gun hem die. Zelfs wat mij betreft mag hij vanavond spelen.
Onkundequote:Op zaterdag 16 februari 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Krijgen jullie zo onkunde trainer in de staf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |