Ik ga ook met een goed gevoel richting de kroeg waar mn ajax maten ongetwijfeld de opmerkingen alweer klaar hebben. En ik het antwoordquote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen
op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis)
Ik vond Leo Driessen nog best meevallen vandaag. Ik bedoel; toegeven dat PSV een penalty had moeten krijgen in de 1e helft en dat Mourad rood had moeten krijgen..... das op zich al een hele verbetering voor zijn doen.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef vw_caddy het volgende:
Het was weer verdomd slecht zeg, tering.Farfan en Lazofiets vielen mij weer tegen en om over Zonneveld nog maar niet te spreken.... Maar de punten zijn lekker.
![]()
En over Leo Driessen: beetje beton om de enkels, Ajax-sjaal om de nek en hoppakee.
Jij hoopt dus dat PSV kut speelt en op het nippertje elke keer wint?quote:Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen
op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis)
je moet hem niet aan de buitenkant op het middenveld zetten, het is gewoon een spitsquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef LuukBes het volgende:
Farfan blijft een raadsel. Naar mijn gevoel is dit nu al het 2e of zelfs 3e seizoen dat ie teleurstelt achter mekaar. Als je daar een Beerens of Amrabat neerzet op rechts heb je meteen veel meer dreiging. Of het nou door zijn blessures komt of wat dan ook, louter zijn vrije trappen zijn nog van internationale klasse. Verderest is het een grijze doorsnee voetballer geworden die me keer op keer teleurstelt. Waar is de oude Farfan, die speler van vele doelpunten, dreigende actie's voor goal en op snelheid over zijn man heen denderen.
I.p.v. dat ie nu in volle wasdom onderhand klaar had moeten zijn voor een Engelse of Spaanse subtopper, zakt ie steeds meer af. Hij wil zelf alleen naar een interessante (sub)topper uit de grote leagues zoals ie zegt, maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat aanbod van Portsmouth van 18 miljoen een topdeal was geweest, want sportief gezien gaat ie op deze manier nooit het internationale klasseniveau halen wat ie denkt te hebben.
Wordt gewoon fan van een andere club, Eindhoven? PSV voetbalt Europees. Weer een wedstrijd goed afgehandeld en wijzer geworden. Voor eeuwige 'klantenbinding' kun je misschien beter naar Ajax gaan.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef -SG- het volgende:
0-1 tegen Willem II. Misschien wordt het tijd voor een andere opstelling sef?
De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weerquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Mazzelaars![]()
Niet eens een uitvak van 700 man vol kunnen krijgen.
was boycotquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Mazzelaars![]()
PSVquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Frasier het volgende:
[..]
De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weer
Er zaten enkele honderden op het thuisvak als je het echt weten wilquote:Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Mazzelaars![]()
winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knapquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
PSV![]()
prijzen ja, waardering nee
je zou maar fan zijn
Zo denkt de rest van Nederland over Ajaxquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
prijzen ja, waardering nee
je zou maar fan zijn
ja het werkt wat ze doen.. maar het is niks om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knap
quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Zo denkt de rest van Nederland over Ajax
4x kampioen op rij zie je niet vaak, dus denken ze er echt wel aan terugquote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Klopt Ajax wordt gehaat ja. Maar niemand die het aanvallende Ajax-spelletje van vroeger niet waardeert. Dit psv gaat niemand herinneren. Net als die EC1 in 88.
Ach trots, zolang het maar gezellig is hequote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja het werkt wat ze doen.. maar het is niks om trots op te zijn.
Oh alsjeblieft. Hoezo nergens om trots op te zijn. We stevenen af op ons 4de kampioenschap op een rij.quote:Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ja het werkt wat ze doen.. maar het is niks om trots op te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |