abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56779595
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen

op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:05:15 #277
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_56780035
0-1 tegen Willem II . Misschien wordt het tijd voor een andere opstelling sef?
A little knowledge is a dangerous thing.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:07:27 #278
3432 Whiteguy
TÜV geprüft
pi_56780097
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:
Soms hoop ik gewoon dat we op deze manier winnen. Vooral voor de reacties van de frusti's. Om gewoon lekker met een biertje die reacties te lezen

op tweakers (sorry voor het gevloek in de kerk) was er zelfs een ajacied die klaagde over het 'vreemdelingenlegioen' van PSV. Terwijl er vandaag toch echt evenveel Nederlanders in eht veld stonden als bij Ajax gister (en we startten er zelfs met eentje meer in de basis )
Ik ga ook met een goed gevoel richting de kroeg waar mn ajax maten ongetwijfeld de opmerkingen alweer klaar hebben. En ik het antwoord

Over het aantal buitenlanders overigens: ik zie liever een paar buitenlanders in het veld die kunnen voetballen dan een paar Hollanders die falen. Ik heb CL wedstrijden gezien dat Kromkamp de enige Nederlander was, en vervolgens nog de zwakste van het veld ook. Nou zet dan Alcides daar maar neer.
En als ajax spelers als Colin en Emanuelson er in laat staan.. ja kom je ook wel op een aantal Nederlanders, maar daar win je ook de oorlog niet mee.
pi_56780149
Het was weer verdomd slecht zeg, tering. Farfan en Lazofiets vielen mij weer tegen en om over Zonneveld nog maar niet te spreken.... Maar de punten zijn lekker.

En over Leo Driessen: beetje beton om de enkels, Ajax-sjaal om de nek en hoppakee.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56780228
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:09 schreef vw_caddy het volgende:
Het was weer verdomd slecht zeg, tering. Farfan en Lazofiets vielen mij weer tegen en om over Zonneveld nog maar niet te spreken.... Maar de punten zijn lekker.

En over Leo Driessen: beetje beton om de enkels, Ajax-sjaal om de nek en hoppakee.
Ik vond Leo Driessen nog best meevallen vandaag. Ik bedoel; toegeven dat PSV een penalty had moeten krijgen in de 1e helft en dat Mourad rood had moeten krijgen..... das op zich al een hele verbetering voor zijn doen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_56780402
Farfan blijft een raadsel. Naar mijn gevoel is dit nu al het 2e of zelfs 3e seizoen dat ie teleurstelt achter mekaar. Als je daar een Beerens of Amrabat neerzet op rechts heb je meteen veel meer dreiging. Of het nou door zijn blessures komt of wat dan ook, louter zijn vrije trappen zijn nog van internationale klasse. Verderest is het een grijze doorsnee voetballer geworden die me keer op keer teleurstelt. Waar is de oude Farfan, die speler van vele doelpunten, dreigende actie's voor goal en op snelheid over zijn man heen denderen.

I.p.v. dat ie nu in volle wasdom onderhand klaar had moeten zijn voor een Engelse of Spaanse subtopper, zakt ie steeds meer af. Hij wil zelf alleen naar een interessante (sub)topper uit de grote leagues zoals ie zegt, maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat aanbod van Portsmouth van 18 miljoen een topdeal was geweest, want sportief gezien gaat ie op deze manier nooit het internationale klasseniveau halen wat ie denkt te hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door LuukBes op 16-02-2008 22:23:24 ]
pi_56780858
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 21:47 schreef LuNaTiC het volgende:

Jij hoopt dus dat PSV kut speelt en op het nippertje elke keer wint? ga toch weg joh!
Het is toch veel leuker als je ploeg goed speelt en mooie goals maakt? Ok.. 3 punten zijn binnen , maar of je blij kunt zijn met de manier waarop.. hehe dat snap ik niet zo!
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:38:08 #283
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_56780890
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 22:38:19 #284
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56780894
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:18 schreef LuukBes het volgende:
Farfan blijft een raadsel. Naar mijn gevoel is dit nu al het 2e of zelfs 3e seizoen dat ie teleurstelt achter mekaar. Als je daar een Beerens of Amrabat neerzet op rechts heb je meteen veel meer dreiging. Of het nou door zijn blessures komt of wat dan ook, louter zijn vrije trappen zijn nog van internationale klasse. Verderest is het een grijze doorsnee voetballer geworden die me keer op keer teleurstelt. Waar is de oude Farfan, die speler van vele doelpunten, dreigende actie's voor goal en op snelheid over zijn man heen denderen.

I.p.v. dat ie nu in volle wasdom onderhand klaar had moeten zijn voor een Engelse of Spaanse subtopper, zakt ie steeds meer af. Hij wil zelf alleen naar een interessante (sub)topper uit de grote leagues zoals ie zegt, maar ik krijg langzaam het gevoel dat dat aanbod van Portsmouth van 18 miljoen een topdeal was geweest, want sportief gezien gaat ie op deze manier nooit het internationale klasseniveau halen wat ie denkt te hebben.
je moet hem niet aan de buitenkant op het middenveld zetten, het is gewoon een spits
pi_56781160
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:05 schreef -SG- het volgende:
0-1 tegen Willem II . Misschien wordt het tijd voor een andere opstelling sef?
Wordt gewoon fan van een andere club, Eindhoven? PSV voetbalt Europees. Weer een wedstrijd goed afgehandeld en wijzer geworden. Voor eeuwige 'klantenbinding' kun je misschien beter naar Ajax gaan.
pi_56781370
Mazzelaars
Niet eens een uitvak van 700 man vol kunnen krijgen.
pi_56781922
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 22:56 schreef toma het volgende:
Mazzelaars
De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weer
X
X
X
pi_56781961
Grappig om te zien dat Ajacieden gefrustreerder raken door de winst van een andere club, dan verlies van hun eigen club.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:17:56 #289
139407 jorienvdherik
pi_56782000
quote:
Mazzelaars
was boycot
pi_56782045
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:14 schreef Frasier het volgende:

[..]

De eerste die z'n bek nog open durft te trekken over Lucky Ajax... Gadverdamme, wat een schaamteloze overwinning weer
PSV

prijzen ja, waardering nee

je zou maar fan zijn
pi_56782064
quote:
Mazzelaars
Er zaten enkele honderden op het thuisvak als je het echt weten wil Voor zoveelste keer een debiele autocombi met voor veel mensen irritante omwisselpunten.

Mijn stream bleef vaak haperen maar zo te horen heb ik niet veel gemist. Maar we hebben de drie punten dus het kampioenschap ik weer een stukje dichterbij
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:21:59 #292
139407 jorienvdherik
pi_56782087
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

PSV

je zou maar fan zijn
winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knap
pi_56782124
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:20 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

je zou maar fan zijn
Zo denkt de rest van Nederland over Ajax
pi_56782134
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:21 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

winnen in een seizoen bij ajax,az,feyenoord is gewoon knap
ja het werkt wat ze doen.. maar het is niks om trots op te zijn.
pi_56782193
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Zo denkt de rest van Nederland over Ajax
Klopt Ajax wordt gehaat ja. Maar niemand die het aanvallende Ajax-spelletje van vroeger niet waardeert. Dit psv gaat niemand herinneren. Net als die EC1 in 88.
  zaterdag 16 februari 2008 @ 23:27:09 #296
139407 jorienvdherik
pi_56782200
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:26 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Klopt Ajax wordt gehaat ja. Maar niemand die het aanvallende Ajax-spelletje van vroeger niet waardeert. Dit psv gaat niemand herinneren. Net als die EC1 in 88.
4x kampioen op rij zie je niet vaak, dus denken ze er echt wel aan terug
pi_56782209
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Ach trots, zolang het maar gezellig is he
X
X
X
pi_56782230
Waarom moeten ajacieden altijd over het verleden praten? Zeker niks positiefs om over te praten in het recente verleden en het heden?
Wij spelen slecht en winnen. Ajax speelt nog slechter en verliest.... wat heb je dan liever?
pi_56782232
quote:
Op zaterdag 16 februari 2008 23:24 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Oh alsjeblieft. Hoezo nergens om trots op te zijn. We stevenen af op ons 4de kampioenschap op een rij.
Wat heb je aan mooi voetbal als je er niets mee bereikt.
History became legend, legend became myth.
pi_56782245
En dat gluiperige gejuich van Appelvlaai ook bij het toekennen van de penal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')